5 Февруари, 2019 11:32 22 871 86

Банкрут за Tesla до дни

  • tesla-
  • банкрут
Банкрут за Tesla до дни - 1

Аналитици и експерти в автомобилния бранш предвидиха доста неприятно бъдеще за компанията на Илон Мъск Tesla. Според финансовите отчети на фирмата, задълженията ѝ са доста по-големи от приходите, което може да доведе до бърз банкрут още през следващия месец.

Ако до тогава Tesla не изплати съществуващия крупен дълг, нещата няма да са никак розови. През март компанията трябва да изплати 920 млн. щатски долара по облигации, но по мнението на експертите, тя разполага едва с половината от тази сума. Останалата сума ще трябва да се покрие с акции, но за целта цената им трябва да нарасне значително - поне с 25% в сравнение с днешните котировки.

Проблемите на Tesla не спират до тук, защото в средата на януари, тази година, на компанията се наложи да проведе безплатна сервизна акция в Китай, където в сервизите бяха върнати 15 000 автомобила заради проблеми с въздушните възглавници. Този проблем може да доведе до допълнително снижаване на стойността на акциите.

Инвеститорите съвсем не се зарадваха и на уволнението на над 3 000 сътрудника на компанията. Заради това Мъск уволни финансовия си директор, което пък доведе до спад на акциите с още 4%.

В добавка към всички неприятности идва и новината, че електрическото Porsche Taycan EV, което ще се появи на пазарите тази година е по-евтино и е с по-добри технически характеристики и се очаква да удари сериозно по продажбите на Tesla.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Теслар

    67 16 Отговор
    Тъкмо бях нагласил пачките и сега се замислих...

    Коментиран от #51

  • 2 model s

    86 73 Отговор
    трябва да си ненормален да дадеш пари за този боклук на батерии

    Коментиран от #7, #19

  • 3 123

    61 11 Отговор
    Ееее, и сега от къде ще си купим кола, която може да вдигне 100 км за 2.8 сек. Това не се издържа вече.
  • 4 Див селянин

    88 25 Отговор
    Що тъй?! На Илон Мъск му й слаб маркетинга. То да лъжеш хамериканците, че говно в целофан е бонбон бива ама другите не са ахмаци.
  • 5 Радо

    88 10 Отговор
    Зад този проект стои и американското правителство - така че няма да фалира, не се косете излишно...докато върви печатницата за хартии, наречени долари, всичко ще е жус.
  • 6 Drittes Reich

    33 5 Отговор
    Обменяйте доларите.
  • 7 Госта

    20 41 Отговор

    До коментар #2 от "model s":

    Май-май гроздето нещо кисело ти се види.

    Коментиран от #8, #9

  • 8 на теслата дръжката

    44 14 Отговор

    До коментар #7 от "Госта":

    гроздето ще фалира ... значи наистина е кисело в крайна сметка, щом никой не го иска
  • 9 Driving pleasure

    37 11 Отговор

    До коментар #7 от "Госта":

    Епа виното се пресече - стана на оцет :D

    Коментиран от #10

  • 10 model s

    19 7 Отговор

    До коментар #9 от "Driving pleasure":

    хахаха абсолютно
  • 11 Антиелектрика

    35 3 Отговор
    Лично аз се съмнявам да фалира Тесла. Обаче както играят контра на Тръмп, може да им секне държавната субсидийка и тогава Мъск ще продаде ще-не ще Тесла.

    Коментиран от #15

  • 12 Антон

    44 18 Отговор
    Едно ускорение не може да компенсира нито пробега, нито пластмасата ефтинджос в купето, нито кофтито качество. Много важно че била на ток.като дойде времето да пенсионираме двг-то , задвижването на колите ще бъде от някаква технология, която в момента още не е открита. До тогава теслата ще бъде колата на действащите еко джендъри

    Коментиран от #21, #23, #69

  • 13 Jack Bauer

    23 5 Отговор
    Ако новината въобще е истина, интересно кой ще купи Тесла за 1$ след фалита.

    Коментиран от #16

  • 14 Зомби с квадратно чело

    21 9 Отговор
    Трябва да изплати цялата сума само ако акциите са под 360 долара. Всеки е наясно че акциите не Тесла са най-спекулативните акции на пазара и могат да се променят за ден повече от 60 долара!!!!! Очаквайте около 25-ти този месец някаква супер новина за нов модел, или нов чудотворен ъпдейт или примерно роадстера пооооооочти готов. Тесла няма да фалира, но това не означава че постепенно няма да изгуби ЗОМБИ статуса си и все по критично и безпристрастно ще бъде гледана от хората.
  • 15 Driving pleasure

    20 6 Отговор

    До коментар #11 от "Антиелектрика":

    Края на субсидиите им е факт със или без контра на Тръмп - те стигнаха квотата, в момента са на половин субсидия до края на март мисля се пада да минат на 1/4 и от средата на годината вече са изцяло аут. Имено заради падналата субсидия Светията трябваше да намали цените с по 2 хиляди и кусур долара май беше. Той за това се оглежда асега за други пазари където субсидиите не са спрени и да цуца :)

    Коментиран от #30

  • 16 никой

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "Jack Bauer":

    никой
  • 17 hmhmhm

    20 10 Отговор
    Балонът се надува , надува , надуваааа...
  • 18 Iphone XS brain wash

    13 3 Отговор
    теслата върви с iphone последен модел
  • 19 чичо ви

    31 13 Отговор

    До коментар #2 от "model s":

    Точно така. Къде са сега всичките експерти дето хвалеха Тесла-та. Като излезе Поршето ще удари всички в земята за пореден път

    Коментиран от #20, #27

  • 20 model s

    9 6 Отговор

    До коментар #19 от "чичо ви":

    прав си! съгласен съм
  • 21 Бай

    18 5 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Много грешиш - открита е технологията отдавна, но искат да я въведат, понеже...сещаш се, нали?!! - няма замърсяване, няма петрол, няма разваляне, няма разходи - следователно няма как да смуче от нас паразита - следователно - караме на батерийки и петролче дорде не остане планета...

    Коментиран от #68

  • 22 Гост

    9 10 Отговор
    Аз не бих си купил Тесла. По-скоро си бих купил автомобил от големите марки за същите пари.

    Коментиран от #24

  • 23 Ячонеца

    8 14 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Тони, Чоба, легни, слушай!Тесла е Ел. кола, т.е. държавна политика! След три години щеш, нещеш трябва да ти купят електричка! Да не вземе да се гръмнеш?!

    Коментиран от #25, #31

  • 24 238

    4 3 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    много добре казано
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Аман от платени автори

    38 5 Отговор
    Тъкмо вчера си помислих, че ви е дошъл акъла в главата, та пропуснахте този фейк, но очевидно при вас няма празно! Не вярвам да има толкова глупав автор, който да повярва в написаното в статията. Ако не се лъжа дори тук публикувахте че Тесла завърши годината с 4,3 милиарда кеш. Как точно ще ги объркат няколко милиона. Малко след като този фалшива новина излезе вчера, Илон Мъск купи компания произвеждаща суперкондензатори за половин милиард. Най-вероятно не е чул че ще фалира!

    Коментиран от #32, #37

  • 27 гоат

    26 8 Отговор

    До коментар #19 от "чичо ви":

    Поршето, което никой не е карал, Аудито, което никой не е карал или Фолксвагена, който никой не е сядал дори. Тези коли ли ще забиват и разбват Тесла? А ГМ през колко банкрута е минал? Всяка година анализаторите предричат по няколко пъти банкрут и за 10 години веднъж не е станало макар, че доскоро нямаха едно тримесечие печалба, докато последните две са на плюс. Тесла купи соларсити, купува фирми за роботика и батерии, строи заводи за милиарди, да не мислите че някакви си 400милиона са проблем да ги плати? Всичко това са спекулации в полза на шортселърите, вече е доказано това и не разбирам защо е това злорадство. Защо всички се радват на негативни новини за Тесла като все още те нямат алтернатива и те са причината другите производители на коли да се размърдат. Ето, Хюндай пуснаха свястна електрическа кона, нисан пускат лийф с 64квч, ягуар имат красива електричка, немските го карат на обещания за милиони коли, но не реално не са произвели нещо практично с повече от 150км пробег.

    Коментиран от #63, #64

  • 28 Трой

    18 5 Отговор
    "Аналитиците и експертите от автомобилния бранш" не могат да коментират неща от които не разбират. Tesla Inc. не е автомобилна компания. Същата още утре може да спре да произвежда автомобили, да промени статуса на патентите си и следващите години да се издържа от лицензионни такси на IP-та си. Същите "аналитици и експерти" не разбират и от фондови борси и така нататък. Въпросната статия е повече от смешна.
    А най-смешното е, че Porsche Taycan е проблем за Tesla. Въпросният автомобил е по-скоро автогол за VAG и признание за Musk.
  • 29 Порше тайкан

    19 1 Отговор
    Няма такъв некадърен автор на статия пишещ автомобилен раздел, който да твърди че характеристиките на Порше тайкан който се очаква да излезе догодина, са по-добри на Тесла който и да е модел от 2012 година. Единственият по-добър параметър е времето за зареждане на батерията. ЕДИНСТВЕНИЯ. Пробег, максимална скорост и ускорение са по-зле. Е как тогава да му искат повече пари? По никакъв начин не искам да кажа че автомобилът не е добър. Самият аз бих го предпочел пред Теслата, но просто написаното в статията не е вярно.
  • 30 гост

    9 5 Отговор

    До коментар #15 от "Driving pleasure":

    И какво е лошото в това да се разраства в нови пазари и то много платежоспособни? Или искаш да кажеш, че големите немски производители не го правят ли? Та те са едни от първите емигрирали в Китай, те предлагат само за Китай дълги версии на лимузините си. Ктай прие политика на електрификация за транспорта и по-добро нещо от това, което прави в момента Тесла, няма. Как това е лошо? Смяташ ли,че човек решил да даде 70х.долара за кола се блазни от тези 2х.долара намаление? Ами ако кара БМВ нали ще даде повече за обслужването за първата година. Субсидията е 5% от стойността на колата, само Тесла си намали цените и увеличи капацитета на същата цена поради икономия от мащаба. Посочи ми друга компания, която е постъпила така? Наскоро прочетох коментар на един американец: платил си резервацията за модел 3 и междувременно отишъл да тества шеви волт, а дилъра на шеви му казал да си изчака теслата и да не взима волта, смятайте си сами колко лоши коли били теслите, за да ги препоръчва дори конкурент.
  • 31 Антон

    11 8 Отговор

    До коментар #23 от "Ячонеца":

    Нещо замлъкна като изцапан с кафяво в темата за индиеца купил си много ролсове. Ако слушаш и съм на кеф може и поршака да ти покажа да разбереш какво е кола. Не знам кой какво ще ми купи, ама същите такива като тебе празни капацитети, като излезе теслата преди години, обясняваха как само видиш ли до 2-3 год. двг-то изчезва. От тогава мина доста време по 2-3 год., и нищо.Сега пак почвате след 2-3 год. може ама умножено по 20-30. Предричахте и края на дизела ама топ немските коли продължсват да излизат с дизели. На най-новото а8 презентацията беше с дизелов двг. Това нали знаеш какво означава - жизнен цикъл най-малко 7-8 год. С ес класата на мерц е същото. За бмв да не говорим , там дизела им доминира. Карай си жълтите малолитражки и се учи от хората каращи АВТОМОБИЛИ!

    Коментиран от #35

  • 32 Driving pleasure

    6 3 Отговор

    До коментар #26 от "Аман от платени автори":

    Определено не са 4.3 млрд а и това че има някакъв кеш не значи нищо, защото той и трябва за оперативни разходи. А и тази фалшива новна тръгна от един доклад на Блумберг та сигурно наистина е доста фалшива ;)

    Коментиран от #33

  • 33 Драйфинг pleasure

    7 7 Отговор

    До коментар #32 от "Driving pleasure":

    Ако щеш вярвай. Знаеш ли колко ни пука в какво вярваш и в какво не. Те всичките ти аргументи се крепят на ВЯРАТА. ЗОМБИРАН ОТ ВЯРА В ГОСПОДСТВОТО НА ДВГ и нищожеството на Тесла. Само че фактите са си факти: https://money.bg/companies/tesla-otchete-usd1-miliard-zaguba-za-2018-g-a-finansoviyat-direktor-napuska.html Снощи Tesla заяви, че е приключила тримесечието с $4,3 милиарда кеш и може да плати облигациите с падеж март. В крайна сметка през последните три месеца на годината компанията има печалба от $139,5 милиона, спрямо $311,5 милиона през третото тримесечие. Общите приходи растат с 5,9 процента до $7,23 милиарда - малко над очакванията на анализаторите.

    Коментиран от #46

  • 34 уууууууууууууу

    1 7 Отговор
    Аве само Дачия беее. 4 на 100 нафта с 90 км/ч и струва под 30 000 лв. Кви са тия тесли ,те по 200 иляди лева.
  • 35 Бачо Киро

    9 7 Отговор

    До коментар #31 от "Антон":

    Що въобще се хабиш да му обясняваш? Псевдоеколозите решиха, че батериите не цапат, че ако всичко мине на ток ще могат да го захранят и, че понеже една кола заради електромоторите си (а не заради колата) има прилично ускорение..... на автомобил с ДВГ с подобна мощност... и изведнъж станала кола... И като решиха да пробват един Нюрбургринг и беше до там... Дори една пълна обиколка не могат да направят под пълно натоварване... Няма как да обясниш на еко нърд, че автомобилът не е само ускорение и таблет в конзолата...

    Коментиран от #36

  • 36 Реалността

    7 5 Отговор

    До коментар #35 от "Бачо Киро":

    Бачо, всички знаем какви са недостатъците на електромобилите днес. Само че знаем и какви бяха недостатъците им преди 10 години. Това ни дава основание да смятаме, че повечето от недостатъците, който си изброил ще са предимство на електромобилите след още 10 години АКО продължат да се развиват. Е точно заради това "ако", днес трябва да преглътнем някои от недостатъците им. Нито зарядната инфраструктура, нито електропреносната система, нито повечето и по-чисти източници на енергия ще са факт, ако няма електромобили. Относно нюрбургринг, припомни си кой разби десетгодишния рекорд на ринга? Не беше ли китайски миксер?

    Коментиран от #38

  • 37 Зомби с квадратно чело

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "Аман от платени автори":

    Тесла има оперативен или така нареченият нет кеш на стойност 1.23 милиарда. Освен това кеша не може да падне под определено ниво защото той постоянно плава така че трябва да имаш някакъв резерв. Само си представи от 1.23 да извадиш 0.92!!!!! Освен това колко трябва да си необразован да не знаеш че парите на човек са си негови а на публичната компания са на компанията. Мъск може и да купи целият свят ама когато говорим за публична компания нещата стоят по различно и си има правила за увеличаване на капитала и т.н!!!!!

    Коментиран от #40, #41

  • 38 Измама

    1 2 Отговор

    До коментар #36 от "Реалността":

    Не не беше защото претендираше за сериен автомобил с гуми от Ф-1 и единични бройки никога не стъпили на пътя със шаси от Ф-Е. Ринга е еталон само за серийни автомобили, вземи един такъв със стандартни гуми и оборудване и покажи какво можеш да видим.

    Коментиран от #39

  • 39 Реалността

    2 1 Отговор

    До коментар #38 от "Измама":

    "И като решиха да пробват един Нюрбургринг и беше до там... Дори една пълна обиколка не могат да направят под пълно натоварване... "

    Коментирах това изказване.Смяташ ли че гумите са намалили натоварването и с нормалния гуми нямаше да може да завърши обиколката под пълно натоварване?

    Коментиран от #42

  • 40 Зомбито не мисли

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Зомби с квадратно чело":

    Ето какво мислят други анализатори на блумбърг:Хайтин Анад, анализатор в CreditSight Inc., изчислява на база доставките, че компанията ще има между $3,5 милиарда и $4 милиарда. "Ще имат парите, но биха предпочели хората да обменят облигациите за акции".

    Ако цената на акциите достигне нужното ниво, облигационерите ще могат да получат микс от 50/50 кеш и акции, според Bloomberg.
  • 41 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #37 от "Зомби с квадратно чело":

    Съгласен съм, че Мъск няма право с лични средства да покрива дългове на публична компания, затова и го глобиха като се изказа, че би искъл да откупи публичните акции на компанията. Това може да го направи при СпейсХ и Боринг, защото са си негови.

    Коментиран от #44

  • 42 Измама

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "Реалността":

    Вземи една кола сложи и нормални гуми и направи един завой после сложи широки слик гуми и направи пак, после ела да говориш глупости. Всеки може да направи 1М коня автомобил ама като стъпи на пътя и на 2 сек ще литне.

    Коментиран от #43

  • 43 Е именно де

    6 7 Отговор

    До коментар #42 от "Измама":

    На практика гумите са повишили натоварването и въпреки това автомобилът завърши пълна обиколка при това с много добро време. Следователно електромобилите стават и за писта... когато са проектирани за такава. Нещо с което Бачо Киро не иска да се съгласи.

    Коментиран от #45

  • 44 Зомби с квадратно чело

    6 1 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    Не не го глобиха за това!!!!!! Глобиха го защото прави изказване че иска да изкара компанията от борсата без да има инвеститор и без да е обсъдил това с другите акционери. Изказването му беше спекулативно за качване на акциите. Когато акциите струват 320 долара и ти казваш че ще ги изкупиш за 420 всеки ще си купи нали щото е сигурна печалба!!!!! Както и да е вече споменах че няма друга компания в света на която толкова много да се колебаят акциите така че 50$ не са проблем за медийната машина на Мъск. Очаквам някоя новина в краят на месеца.
  • 45 Измама

    1 3 Отговор

    До коментар #43 от "Е именно де":

    Какво означава стават това е много спекулативно. Факт е че са с по-лоши качества от ДВГ за писта главно заради масата иначе охлаждането на всеки е ясно че може да се преработи то е толкова колкото трябва да бъде. Освен това зареждането е по-бавно затова за разлика от Ф-1 трябва или да сменят колата или да ограничат натоварването. Пак казвам основният проблем е масата всеки трябва да знае че примерно 100кг за писта е много освен това всеки см. за планинско също е много всеки км за дълги разстояния като париж дакар е от значение и т.н. Та къде виждаш точно електриката освен на драг????

    Коментиран от #48

  • 46 Лупи

    7 5 Отговор

    До коментар #33 от "Драйфинг pleasure":

    И кои сте вие, че ми стана интересно? Психично болните лизачи на Мъск или тъпаците дали пари за една къща за купчина пластмаса на батерии?

    Коментиран от #47

  • 47 Ние

    7 4 Отговор

    До коментар #46 от "Лупи":

    Ние сме тези които можем да си направим сметка дали някой ще фалира ако плати 930 милиона при положение че има 4,3 милиарда от които да ги плати. Статия като тази, не могат да ни внушат обратното, за разлика от разни драйфащи глупости в коментарите. Антиелектрика за разлика от тях, започна да проявява здрав разум и да се въздържа от коментари на всяка цена .
  • 48 Е именно де

    4 3 Отговор

    До коментар #45 от "Измама":

    Прав си... за днес. Утре може теглото да е предимство на електромобилите. А батериите се сменят със заредени за време, необходимо за пълненето на резервоара с гориво. Всичко е залегнало в проекта на автомобила. Освен това, реактивните двигатели на Tesla Roadster, ще компенсират високото тегло и в завой и на старт или доускорение. Тогава гумите няма да имат такова значение и ускорението до 100 може да спадне и под секунда с нормални гуми. Както виждаш всичко е относително и зависи от гледната точка. Физичните закони могат и да помагат и да пречат.
  • 49 банкрут

    5 7 Отговор
    то си пише БАНКРУТ, какво повече искате и се обяснявате?

    Коментиран от #50

  • 50 Пише го във вестника

    9 1 Отговор

    До коментар #49 от "банкрут":

    Ти вярваш ли на всяка "новина", която я пише във вестника? Наивник. Повечето фалшиви новини са писани за такива като тебе.
  • 51 645

    4 5 Отговор

    До коментар #1 от "Теслар":

    Тесла ще разбие всички конкуренти, тъкмо изплува и тепърва предстои светло бъдеще там.
  • 52 СЪРП И ЧУК

    7 2 Отговор
    ЛАДА НИВА НАДЖИВЯВА СИЧКИ. 4300 ДОЛАРА В МОСКВА И ДА Я СТРОШИШ СЛЕД ДВЕ ГОДИНИ КУПУВАШ НОВА.
  • 53 ТРОПЧО

    6 5 Отговор
    ТЕЗ ИЗМИСЛЕНИ ЕЛЕКТРОКАРИ МНОГО СЕ ЗАДЪРЖАХА ДАЖЕ КОЛА НА ТОК АРАБИН С ОЧИЛА БОЖЕЕЕЕ ГОСПОДИ
  • 54 Факт във Факти.бг

    3 0 Отговор
    Тук само тролове, комплексари и неграмотни ли коментират?
  • 55 Кико

    5 6 Отговор
    Не плачете на чужд гроб. Другата седмица пускат най новата Волга(с педали) Моля без истерии за всички ще има.
  • 56 Ганьо Балкански

    8 3 Отговор
    Тесла си е надцетен боклук откъдето и да го погледнеш. Същото се отнася и за Iphone.
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Човека

    7 3 Отговор
    Не мога да разбера какво ви харесва в тоя смешен електрокар. Вярно, че всичко е въпрос на вкус ама това недуразомение е като от анимационен филм. Била секси, абе луди ли сте бе. И какво иновационно има в електрокарите също не знам.
  • 59 Пенчо

    5 1 Отговор
    Тесла фалира-Лада заема нейната ниша
  • 60 Зомби с квадратно чело

    1 2 Отговор

    До коментар #57 от "DARK":

    Хайде де размърдай си мозъка и помисли щом са го написали значи има нещо. Отваряш отчета и о чудооооо net cash=1.45 billion!!!! Сещаш ли се сега къде грешиш????

    Коментиран от #67

  • 61 Иван

    3 0 Отговор
    Само да не стане като с края на света който все пророкувате
  • 62 Иван

    2 0 Отговор
    Само да не стане като с края на света който все пророкувате
  • 63 Ampera-e

    3 2 Отговор

    До коментар #27 от "гоат":

    Опел изкара преди година ампера-е с 60 кв изкарва при по-добро време 480 км
  • 64 Ampera-e

    1 3 Отговор

    До коментар #27 от "гоат":

    Опел изкара преди година ампера-е с 60 кв изкарва при по-добро време 480 км

    Коментиран от #78

  • 65 реалиста

    1 1 Отговор
    велика русия ке им изпрати рубли да бършат сълзи
  • 66 hmhmhm

    0 0 Отговор
    Кой дава толкова много пари пък после ги търси
  • 67 Зомби бре, чети

    3 1 Отговор

    До коментар #60 от "Зомби с квадратно чело":

    Стига си повтарял тази мантра, няма да стане истина, ако я повтаряш 100 пъти. Дори не знаеш какво четеш. Хайде да видим оригинала: The operating cash flow improved from the third quarter to 910 million dollars in the fourth quarter, and its cash and cash equivalents were 3.7 billion dollars at the end of the fourth quarter, increasing by 718 million dollars.

    "In the second half of 2018, our cash position improved by 1.45 billion dollars... We have sufficient cash on hand to comfortably settle in cash our convertible bond that will mature in March 2019," Tesla said in its Q4 financial report.

    Как според тебе се превежда "our cash position improved by 1.45 billion" колкото и да не знаеш английски, по в кеша за последното полугодие на 2018 година е 1,45 милиарда. Увеличение на касовата наличност за половин година, а не всичките налични пари. За тях става въпрос в предишния абзац. Но последното изречение от цитата има ключово значение за настоящата статия, като се отнася конкретно за нея, защото тя е писана преди да излезе отчета.
  • 68 hmhmhm

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "Бай":

    Ако мислиш че тесла в производството си няма петролни продукти много много си се излъгал. Всичката пластмаса гумите и маслата са петролни продукти.

    Коментиран от #74

  • 69 Антон 1

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Антон":

    Ей , адаш на едно мнение сме !
  • 70 Зомби с квадратно чело

    1 1 Отговор
    Абе Гунчо знаеш ли какво е cash and cash equivalents???? Наблегни на кеш еквивалентс!!!!!!! Това означава че парите не са налични в момента а са в други бързо ликвидни документи. Tа колко е кеша само я да видим????

    Коментиран от #71

  • 71 Зомби бре, чети

    4 1 Отговор

    До коментар #70 от "Зомби с квадратно чело":

    Не знам колко точно е, но не е важно. Важно е че кеша СЕ Е УВЕЛИЧИЛ последните 6 месеца с 1,45 милиарда, А НЕ Е САМО ТОЛКОВА, както твърдиш. Важното е че Тесла може да си плати всичките задължения без особени затруднения. Разбира се ще е хубаво, цената на акциите да се вдигне и половината от сумата да ги изплатят с акции, за да запазят повече кеш.
  • 72 некойси

    2 1 Отговор
    Фейк нюуз?
  • 73 Хахаха

    4 2 Отговор
    Аналитици и експерти в автомобилния бранш предвидиха доста неприятно бъдеще за компанията.... ДЕМЕК съчинено от някой който му се иска електро колите да не пробъдат. Но че бъде разочарован хахахахахха
  • 74 Бай

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "hmhmhm":

    Мерси, че ми каза...ама нещо си разсеян - кви масла и кви гуми?!!
    Въобще не ставаше въпрос за тея мизерии...ама явно си представяш по-калпава технология за предвижване...
  • 75 Баце

    0 0 Отговор
    Ай стига бе! Нали това е "Бъдещето", ми сиги ?
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Симо

    6 3 Отговор
    Страхотни тъпанари сте се събрали в сайта.Тесла е бъдещето на световния транспорт , точно както Ейпъл на времето показа бъдещето на смарт телефоните, смарт часовниците и персоналните компютри. Трябва наистина да си ненормален за да плащаш огромни средства за да тровиш себе си и децата си с някой дизелов таряалясник.След 10 -15 години няма да има какво да дишаме , а те седнали да разсъждават дали електромобилите са алтернатива. Това е най чистия транспорт.Проблема не е в колите,Там технологията е отработена , а с акумулаторите. Работи се активно и вече се забелязват успехи.Не е далече денят ,когато с едно зареждане електромобила ще изминава 1500-2000 км. и ще може да се зарежда за 6-15 минути. Колкото по масови стават , толкова и по ниска цена ще имат. Така че не плачете. А Тесла не е само кола.Това е бренд на САЩ като държава и общество (като Кока Кола) и аз не вярвам да банкрутира.Това ще е края на Америка като хегемон и начало на края за САЩ.

    Коментиран от #79

  • 78 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #64 от "Ampera-e":

    Те заради това площадките на ГМ са пълни с Волт и Ампера, а линиите работят на полуден и даже им спираха производството за няколко дни, понеже всичко е пълно, а търсене няма. Колите са им евтини, около 30-40х.долара, но не се търсят, защото няма идея в тях, а просто са сглобени от части и батерия, имат сериозни проблеми с качеството и издръжливостта на батериите, нямат практичност, в същото време при тесла са се извили опашки и си чакат колите, които се трупат, защото нямат достатъчно тирове които да ги разкарват до клиентите.
  • 79 Антиелектрика

    5 4 Отговор

    До коментар #77 от "Симо":

    Обаче най-страхотния се оказа ти - имам предвид за квалификацията ти за тъпанарите де. Нито Тесла е Америка, нито батериите са екологични, нито ДВГ значи дизел. Ама ти от къде да знаеш, след като мисълта ти не може да прескочи политическите и държавни граници. Иначе си тръгнал да квалифицираш - палячо 🤡

    Коментиран от #80, #81

  • 80 Да да

    2 2 Отговор

    До коментар #79 от "Антиелектрика":

    Тесла ще фалира до дни. Кво се притесняваш? Има-няма до 5-10 хил. дни са фалирали. Макс 20-30 хил. дни. Идват екологичните ДВГ. Аз знам че ти и сега се бръснеш с машинка с ДВГ - косачка,само заради екологията.

    Коментиран от #82

  • 81 Политика?

    3 0 Отговор

    До коментар #79 от "Антиелектрика":

    Е как пък от целият коментар, само изречението свързано с политика видя? Защо не коментираш пробегът който се увеличава, времето за зареждане което намалява и цените, които също намаляват и електромобилите стават все по-евтини? Къде е коментарът ти относно техническата и икономическата част, като изключим политическата? Мълчиш, като партизанин на разпит (не се опитвай да вкарваш политика и заради използването на тази поговорка)?

    Коментиран от #83

  • 82 Антиелектрика

    1 2 Отговор

    До коментар #80 от "Да да":

    Като като четеш някъде да видя да се притеснявам за Тесла? Бях забравил глупавите ти паралели със самобръсначките. По твоята логика тогава яж ток и пий електролит. Твоята простотия край няма. Сега си наред да пишеш гейски простотии с моя ник, вече ти знаем тъпия репертоар.
  • 83 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #81 от "Политика?":

    Ти пък не видя за какво и към кого пиша коментарът си? Как пък не проумя, че с теб не желая да водя каквитото и да било спорове, защото си спорозависим ентропичен нелеп служител в НПО.

    Коментиран от #84

  • 84 Като няма какво да кажеш...

    2 0 Отговор

    До коментар #83 от "Антиелектрика":

    ...е съвсем нормално да мълчиш.
  • 85 Кумчо Вълчо

    3 0 Отговор
    Откакто се е появил все фалира.
  • 86 Harrry

    0 0 Отговор
    Ей така, за спорта, да плюват по Тесла могат само комплексари.