Само преди дни, в началото на годината, американският производител на електромобили Tesla Motors оповести ценовата листа на най-евтиния си Model 3 с ляв волан за европейския пазар.
Малката Tesla ще може да се купи най-евтино във Франция, където ще струва €53 500. Въпреки това друга европейска страна продължава да държи рекорда по най-много продадени електромобили на Стария континент.
Въпреки по-високите си цени, най-много електромобили Tesla се продават в Норвегия. През миналата година там са продадени 8 614 коли Tesla, което превръща скандинавската страна в №1 по продажби на Tesla в Европа.
Една друга европейска държава обаче гони Норвегия по петите, що се отнася до продажби на ел. коли Tesla. Това е Холандия, където през миналата година са продадени 8 585.
Лидерството на Норвегия е обезпечено от една "рент а кар" компания, която през 2018-а купи 280 броя от модела Tesla Model S. Статистиците отбелязват, че ако не е била крупната покупка на тази компания, Холандия щеше да е номер едно по продажби на електромобили Tesla на Стария континент.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Коментар📝
Коментиран от #2, #3, #6, #8
09:41 10.01.2019
2 goni
До коментар #1 от "Коментар📝":
Никой няма да се сети, щото е много трудно!:)09:47 10.01.2019
3 гост
До коментар #1 от "Коментар📝":
Канцероген, Хиалурон и Силикон, това са новите български ценности.Коментиран от #26, #27
09:51 10.01.2019
4 Мони НСА
10:04 10.01.2019
5 Дедо Дурчо
10:05 10.01.2019
6 кАде
До коментар #1 от "Коментар📝":
А кАде са най-неграмотни в Европа?Коментиран от #12
10:09 10.01.2019
7 kick
10:21 10.01.2019
8 ННОп
До коментар #1 от "Коментар📝":
У нас, защото има кой да ги купува. Нищо, че вече никъде не ги искат.10:22 10.01.2019
9 Трифонов
10:29 10.01.2019
10 Driving pleasure
Коментиран от #13, #18
10:44 10.01.2019
11 Зомби с квадратно чело
11:10 10.01.2019
12 Коментара
До коментар #6 от "кАде":
наблизо...11:12 10.01.2019
13 Зорлем
До коментар #10 от "Driving pleasure":
И всичките тези невероятни бройки при положение, че Тесла дори май имат някаква фабрика или цех за сглобяване в Холандия.Коментиран от #15
11:27 10.01.2019
14 Зевзека
11:41 10.01.2019
15 Със зор
До коментар #13 от "Зорлем":
И всичките тези невероятни бройки при положение, че Тесла дори ... все още не продава Тесла модел 3 в Европа, а всички продадени бройки са с цена около 100 хиляди евро.Коментиран от #17, #20
12:31 10.01.2019
16 12345
12:40 10.01.2019
17 Зорлем
До коментар #15 от "Със зор":
При медийната шумотевица, която се вдига покрай тях човек би решил, че става дума за някакъв масов продукт. Пък то било нишов и бутиков такъв.12:46 10.01.2019
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Mорук
12:54 10.01.2019
20 Driving pleasure
До коментар #15 от "Със зор":
Е голям зор ще ви е... за да започне да продава в европа трябва да му паднат продажбите в америка щото той е на максимума в момента бяха заложили 92 000 бройки за последното тримесечие мисля че едва направха 80 и 2-3 хил та чакай да чакаме колко ще вдигне продажбите и по-важно да отчете печалба...Коментиран от #23, #28
13:01 10.01.2019
21 123
Коментиран от #22
13:07 10.01.2019
22 Driving pleasure
До коментар #21 от "123":
Освен това хората започват да се оплакват от опънати кабеляци по улиците, когато вечер собствениците почнат да зареждат трамвая :)13:47 10.01.2019
23 Зомби с квадратно чело
До коментар #20 от "Driving pleasure":
Той затова пуска в момента най-скъпите 3-ки за Европа щото се надява на здравите субсидии в Европа докато е време а и още за САЩ има добър пазар, въпреки че от тази година субсидиите започват да намаляват. 3 са държавите в Европа с най-големи субсидии и бройки. Норвегия, Холандия, Исландия. Тази година ще бъде показателна за цяла Европа след като Холандия намалява също здраво субсидиите за луксозните EV над 50К евро в които влиза дори 3-ката.Коментиран от #24
13:56 10.01.2019
24 evalsumtimaikata
До коментар #23 от "Зомби с квадратно чело":
и ако намалят субсидиите какво ше стане - ще ходиш ли да го духаш или пак ще си под всяка статия?Коментиран от #25
14:43 10.01.2019
25 Зомби с квадратно чело
До коментар #24 от "evalsumtimaikata":
Какъв ник, какви аргументи това е кристален пример за зомби😊15:40 10.01.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 ОМГ
До коментар #3 от "гост":
Предпочитам да се прибера с 10 годишната Х5-ца в къщи и да плющя силиконова мацка отколкото да карам чисто ново клио и някой п***л да ме ръга.18:38 10.01.2019
28 Зорлем
До коментар #20 от "Driving pleasure":
Това с производството на максимум във Фриймонт ми е малко съмнително, тъй като според сайта им, ако днес си поръчаш Модел 3 ще си я получиш до края на месеца (за САЩ става дума), т.е. след около 2 седмици. Пък същевременно от миналата година би трябвало да имат да чистят незнамсиколко стотин хиляди предварителни заявки. Пак казвам, не знам какво точно се случва там, но нещо ми намирисва тази история.Коментиран от #29
20:33 10.01.2019
29 Зор ти е да смяташ ли?
До коментар #28 от "Зорлем":
След като имат изпълняват поръчки за две седмици, значи вече списъка с желаещи за скъпият модел е съкратен до 14000 и "само" по 1000 човека се записват на денонощие. На по-малко от минута и половина един клиент се записва, а друг си получава новия автомобил и това 24часа в денонощието 7 дни в седмицата само за Модел3.Коментиран от #30
21:08 10.01.2019
30 Зорлем
До коментар #29 от "Зор ти е да смяташ ли?":
Значи теоретичния пазар за скъпия Модел 3 в САЩ е 365 хил. на година. Не ми изглежда достатъчно, но аз не съм толкова умен като вас да знам какво става и най-вече какво ще става.07:36 11.01.2019
31 гощо
Коментиран от #33
07:50 11.01.2019
32 123
19:40 12.01.2019
33 Игра на тронове
До коментар #31 от "гощо":
Хайде да се обзаложим дали теслата или трона ще се продават повече до края на годината? Обзалагам се, че ще се продадат поне 5 пъти повече теслѝ. Ауди прави експерименти с тронове. Теслите са си 100% на ток.22:09 12.01.2019
34 312
09:19 13.01.2019