Land Rover отпразнува златен юбилей от създаването на Range Rover, като изгради огромна снежна арт инсталация на ледената писта в Арджеплог, в северната част на Швеция. Произведението на изкуството, широко 260 метра, бе поставено в центъра на тестовия терен, през който всички модели на Land Rover са преминали при производството си.
Съоръжението на Land Rover в Арджеплог представлява замръзнало езеро, което осигурява перфектни условия за инженерите да тестват и оценяват най-новите модели на компанията. Известният художник на снежни произведения, Саймън Бек, създаде юбилейното лого на 53 092 кв.м., като извървя повече от 45 000 стъпки по замръзналата повърхност, придружен от най-новите модели Range Rover SV.
От 2014 година професионалистите от Special Vehicle Operations са отговорни за проектирането и създаването на най-бързите, най-луксозните и най-ексклузивните модели Range Rover в 50-годишната история на високопроходимите автомобили. Арджеплог също така е дом и на зимната академия на Jaguar Land Rover, където клиентите преживяват тръпката от динамично шофиране върху ледена настилка.
За безопасността на всеки един се грижат световноизвестни автомобилни експерти. Световният шампион по бокс в тежка категория Антъни Джошуа също изпита удоволствието да шофира в екстремни условия. Това бе част от празненството, на което боксьорът разучи изкуството на зимното шофиране под експертното наблюдение на инструкторите от Академията.
Луксозното семейство на Range Rover ще отбележи 50 години иновации през юни, в деня на представянето на Range Rover с две врати през 1970 г. Оттогава до днес Range Rover Sport, Range Rover Evoque и Range Rover Velar разширяват семейството на бранда и се превръщат в най-желаните и модерни SUV автомобили в света.
Оригиналният Range Rover е всъдеход, който въведе и антиблокиращата система (ABS), електронен Traction Control и Automatic Electronic Air Suspension. През 2012 г. Range Rover стана пионер в производството на купета с алуминиева архитектура при големите SUV автомобили. През 2015 г. Range Rover е и първият SUV автомобил, оборудван с иновативната система All-Terrain Progress Control, която вече е налична при цялата линия на Land Rover.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 автоджамбаз
Коментиран от #7, #8
14:05 25.03.2020
2 😄😄😄
😄😄 На гъзарите честити. 😆😆 И си мийте ръцете със спирт след като сте пуснали волана, че някой от джагалите след като се е изсекнал си е избъранал пръстите в кожата на волана
😄😄 ЗА тия с 7ма серия BMW след 2015 важът същите съвети, и 😃😃 айде друг път че може да обядвате.
😄😄😄😄 Само потърсете в нета къде в България се шият салоните и поръчковите кожени волани на 7ма серия, в едно село е. 😄😄😄 Да ви е сладко.
Коментиран от #6, #9
14:05 25.03.2020
3 Ровърът
14:06 25.03.2020
4 Колата е хубава
14:54 25.03.2020
5 Георги
15:35 25.03.2020
6 Borislav Popov
До коментар #2 от "😄😄😄":
Аре стига лъгА бе, всички основни заводи са им на Острова плюс това имат един нов завод в Нитра Словакия. И какво от това, че Тата ги владее, Волво мина под Джили и какво, станаха ли по лоши коли ??15:42 25.03.2020
7 Rado
До коментар #1 от "автоджамбаз":
Ти кога кара такъв.Вие джамбазите сте най -големите професори.Аз карам фрилендър тд4 15 години.Никакви проблеми,обичайна подръжка.Ама заради такива разбирачи като тебе хората берат дертове с Ауди ,Фолксваген и Мерцедес.17:26 25.03.2020
8 Rado
До коментар #1 от "автоджамбаз":
Ти кога кара такъв.Вие джамбазите сте най -големите професори.Аз карам фрилендър тд4 15 години.Никакви проблеми,обичайна подръжка.Ама заради такива разбирачи като тебе хората берат дертове с Ауди ,Фолксваген и Мерцедес.Коментиран от #10, #11, #14
17:27 25.03.2020
9 Rado
До коментар #2 от "😄😄😄":
Според теб кое е по добро17:33 25.03.2020
10 автоджамбаз
До коментар #8 от "Rado":
Ми за това го караш ,щото е на 15 г. ,ако беше Рейндж на 5 г. - пак щеше да го караш - до сервиза и обратно. Освен това аз визирам конкретно Рендж Роувър и Рейндж Роувър спорт - това би трябвало да са "флагманите" на марката ,най доброто а всъщност са капани за балъци. Много са капризни и ненадеждни ,искат нон-стоп подръжка ,частите са им - огън ,бъкани са с безсмислена електроника и се продават адски трудно (въпреки ,че не държат пари) . Иначе - много са луксозни ,имат екстра дизайн и добра изработка. Обаче - народа се плаши от убийствената им подръжка - това е. ПП. Други модели на фирмата ,като Евок и Дифендър са изненадващо добри.07:31 26.03.2020
11 автоджамбаз
До коментар #8 от "Rado":
ПП. И в момента имам един паметник Рейндж Аутобайографи ТД - 258 коня от 2014 г. - искаш ли да го купиш ?07:39 26.03.2020
12 поп
09:34 26.03.2020
13 Теодор василев
16:51 26.03.2020
14 0000
До коментар #8 от "Rado":
Абе той не ама аз карам постоянно .седят в сервиза повече време отколкото при собствениците си.те ги купуват ние да ги караме.спор няма готина джипка е ,ама на това чупене няма да го изтърпя.визирам диското,спорта и воуга.дефендъра и фриилендъра не ги броя даже за коли03:26 28.09.2021