Най-новият Range Rover, премиерата на който се състоя съвсем наскоро вече е у нас. На стилна церемония огромният всъдеход беше показан пред журналисти, като вносителят на марката у нас сподели и цените на новия флагман за България.
Промените във визията отпред и отстрани не са радикални. Предницата се е сдобила със светлини с нов дизайн, с по-широка решетка с нови отвори и с броня с голям отвор и светлини за мъгла в двата ѝ края.
Страничната част изглежда подобна на тази от предишното поколение и ако изключим по-големите размери, нещата които правят впечатление са елементът пред предната врата, който е променил формата си и дръжките на вратите, които вече се прибират, подобно на тези при Velar.
Задната част е мястото, където нещата стават много по-различни в сравнение с предишните поколения. Първата новост там са светлините, които са разположени вертикално в двата края, а когато не светят са едно цяло с черен елемент с логото на Range Rover.
Багажникът запазва двойната конфигурация на отваряне с отделна долна част, а под нея се вижда и новата броня с интересен дифузьор. Две антени тип „перка на акула“ също правят впечатление на покрива.
Макар визията да не е толкова различна на пръв поглед от снимките, то размерите на стандартната версия вече достигат 5 052 мм или с 52 мм повече от преди, докато дългата база получава допълнителни 200 мм по отношение на дължината. Междуосието е увеличено със 75 мм.
Това се дължи отчасти и на новата платформа MLA-Flex на която е построен модела, чието главно предимство е възможността за задвижване от конвенционални двигатели с вътрешно горене, plug-in хибридна конфигурация или вариант с изцяло електрическо задвижване.
Новият Range Rover се завръща към една от екстрите предлагани още през 90-те години на миналия век с така наречените „въздушни пружини“ и адаптивни амортисьори, които работят в комбинация с 48V електроника за контрол. Системата използва навигацията и се адаптира по най-добрия начин преди завой или друга промяна на пътя.
Стигайки до интериора, там също откриваме доста новости, част от които са 13.7-инчовия дигитален кокпит пред водача и 13.1-инчовата информационна система в средата на таблото. Воланът също е с нов „двуспицов“ дизайн, докато физически контроли в комбинация с тъч бутони са запазени за контрола на климатичната система.
По отношение на двигателите, Range Rover ще е наличен с 3.0-литров бензинов шестак с 395 конски сили за базовия модел или с 4.4-литров V8 с 523 конски сили. Двата двигателя задвижват четирите колела чрез автоматична трансмисия.
За феновете на дизела ще се предлага и 3.0-литров дизелов шестак с 296 конски сили при модела D300 и 345 конски сили при D350. Новият Range Rover се предлага и с два варианта за plug-in хибридно задвижване, което комбинира бензиновия шестак заедно с електромотор монтиран в трансмисията и батерия с капацитет от 38.2кВч.
Електрическия режим осигурява до 100км пробег без вредни емисии. Системната мощност на двата варианта е съответно 434 конски сили и по-мощният с 503 конски сили, при който ускорението от 0 до 100км/ч отнема 5.6 секунди. А ето и цените на новия "император" за България.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име
Коментиран от #33
17:50 07.12.2021
2 Raci
Коментиран от #16
17:50 07.12.2021
3 Смятай
Коментиран от #21, #41, #45
17:52 07.12.2021
4 МаКаТа
17:54 07.12.2021
5 баааси
18:02 07.12.2021
6 МИНИМАЛЕН ПЕНСЮНЕР
18:03 07.12.2021
7 Румен
18:04 07.12.2021
8 И нека крадените пари от Евросубсидии и
А иначе колата отпред нищо ново,отзад е супер.
Струва една торба пари и със сигурност няма да спомогне за намаляване на СО2, но поне ще радва крадците. Ако имахме съд и прокуратура като хората, то тези колици нямаше да видят пазар в БГ.
18:12 07.12.2021
9 Копейкин
18:12 07.12.2021
10 Сър Ник коуч и инфлуенсър
18:16 07.12.2021
11 Льотчик на F-16/ модел 2024 г. /
18:18 07.12.2021
12 БСП на Бунището
Коментиран от #53
18:20 07.12.2021
13 АКО ТОА ТАРАЛЯСНИК Е КОЛА, ТО..
АРЕ...У ЛЕВО
18:22 07.12.2021
14 Мюмюн
18:25 07.12.2021
15 Дааа
18:38 07.12.2021
16 ежко
До коментар #2 от "Raci":
Едно аудиА8 /2019 е толкова 5172 мм за нормалкото и 5302 мм за "лонг" версията.18:40 07.12.2021
17 Пълни БОКЛУЦИ!😇
18:49 07.12.2021
18 Тоалетна хартия
18:52 07.12.2021
19 BAROVEC
19:00 07.12.2021
20 Centyrion
19:15 07.12.2021
21 Тея 300 бона са само началото
До коментар #3 от "Смятай":
После идва 30 бона годишно каско секи ден поне 50 60 лв за гориво и 1000 2000 евро на посещение у сервиза19:33 07.12.2021
22 Ако тва ми е подарък
19:35 07.12.2021
23 Невър
20:04 07.12.2021
24 кикитата
20:07 07.12.2021
25 Аууууу
Коментиран от #26
20:08 07.12.2021
26 Тоалетна хартия
До коментар #25 от "Аууууу":
Мазохист от класа си. Роувъра повече е бил в сервиза, отколкото на пътя.....!!! Нищо особенно няма в роувър. Кола за комплексари. Нищо общо с роувъра преди 20 год...20:23 07.12.2021
27 Варненец
21:19 07.12.2021
28 Кико
21:34 07.12.2021
29 Qwerty
21:38 07.12.2021
30 Гост
23:09 07.12.2021
31 САТЪРА НА ХАНА
......... TOYOTA TUNDRA 1794 Е 106421.90 ЛЕВА БЕЗ ДДС ВСЕКI ДЕН В ДИЛЪРШИПА ..... FORD F150 PLATINUM E 116 900 ЛЕВА БЕЗ ДДС В ДИЛЪРШИПА ...... ГОВОРЯ ЗА КОЖА 6 ММ ДЕБЕЛА И ВСИЧКИ ЕКСТРИ ......
....... - НАЙ ЛУКСОЗНИЯ КАДИЛАК ЕСКАЛЕЙД 2022 PREMIUM LUXURY PLATINUM 6.2 ЛИТРА МОТОР Е 203 320 ЛЕВА В ДИЛЪРШИПА БЕЗ ДДС .... ОТКЪДЕ ИЗСМУКАХА ТЪПИТЕ ИНДИЙЦИ ТИЯ ЦЕНИ :))))
Коментиран от #35
00:27 08.12.2021
32 оня с коня
01:40 08.12.2021
33 сектант
До коментар #1 от "Име":
така се опазва природата, кво говориш хахаха02:22 08.12.2021
34 САТЪРА НА ХАНА
SERIES III 6.4 L ,ВСИЧКИ ВЪЗМОЖНИ ЕКСТРИ + НОЩНО ВИЖДАНЕ Е 183987.97 ЛЕВА БЕЗ ДДС ВСЕКИ ДЕН В ДИЛЪРШИПА ......... а 2021 YUKON XL 4WD Denali НАБЛЪСКАН СЪС ВСИЧКО ВЪЗМОЖНО Е САМО 164135.83 ЛЕВА БЕЗ ДДС .....
05:41 08.12.2021
35 Нарухито
До коментар #31 от "САТЪРА НА ХАНА":
Може да се качиш в тези возила и след това в Рейнджа и ще разбереш къде е разликата, но на такива клавиатурни войни като теб няма как да им се обясни, че не всичко което лети се яде. То и американските спортни коли са по 2 и 3 пъти по-евтини от европейските, но хората си купуват 911, поради същата причина, поради която Рейнджа ще е по-продаван от всичките американки взети заедно, защо ли?Коментиран от #37
08:25 08.12.2021
36 Нарухито
Коментиран от #40
08:38 08.12.2021
37 САТЪРА НА ХАНА
До коментар #35 от "Нарухито":
А КАТО СЕ КАЧИШ КАТО ДЯДО ОТ АМЕРИКА НА КАДИЛАК ЕСКАЛЕЙД И СЕ РАЗПУСНЕШ НА СЕДАЛКИТЕ , И ЩЕ РАЗБЕРЕШ ЗАЩО НА РЕЙНДЖ РОВЪРА МУ ВИКАТ ПРИ НАС МИШКАРНИК - СЕДИТЕ НАВРЯНИ КАТО МИШКИ ........
........ ЕДИНСТВЕНАТА ЕВРО-КОЛА , КОЯТО МОЖЕ ДА СЕ МЕРИ НА АМЕРИКАНСКИТЕ Е G-WAGEN-A
08:40 08.12.2021
38 Токо
Като станат по 10 000 лв ще си взема един да го вкарам по пясъците на гръцките плажове
09:53 08.12.2021
39 Прник
09:58 08.12.2021
40 Гост
До коментар #36 от "Нарухито":
Не се опитвай да го обясняваш на панелни драскачи в този сайт, тук няма кой да го разбере. Това е истински премиум ъпмаркет СУВ с подобаващ комфорт и возия, с премиум качество на материалите в интериора, с огромно вътрешно пространство и с десетилетни традиции на модела, с проходимост позволяваща да хванеш гората. Нещо като S-класата на СУВ-овете. Естествено е много сложен автомобил и стотици неща могат да се повредят, но е направен за богати хора които да го карат 5 години, и точно в този период е малко вероятно да те остави на пътя.Коментиран от #43, #54
10:54 08.12.2021
41 ПСР
До коментар #3 от "Смятай":
Адски много бъгове по всякаквата му електроника,поне за моделите преди този.Невероятен лукс,возия и надежност на италиянски автомобил.Та и по-зле.
Не бих инвестирал в тази марка.
11:41 08.12.2021
42 Край
12:03 08.12.2021
43 меркантилност
До коментар #40 от "Гост":
какви периоди бе момче - чисто нови дават фира13:36 08.12.2021
44 Уаууу
14:58 08.12.2021
45 Boxer EZ 30
До коментар #3 от "Смятай":
Това са не изработени пари!Така парите от България само се завъртат и отлитат от тук!
Що предприятия станаха на бе ем ве та и мерцедеси, само Костов знае!
15:51 08.12.2021
46 Гъбарко
16:16 08.12.2021
47 Читател
16:29 08.12.2021
48 Пари на Вятъра
20:05 08.12.2021
49 Николай
20:43 08.12.2021
50 Хххх
Коментиран от #52
23:05 08.12.2021
51 сервиз
09:39 09.12.2021
52 САТЪРА НА ХАНА
До коментар #50 от "Хххх":
КУПИ СИ АМЕРИКАНСКИ ИЛИ ЯПОНСКИ АВТОМОБИЛ ЗА ДА РАЗБЕРЕШ КВО Е ЛУКС.......
МЕРЦЕДЕС S КЛАС - "ЗЛАТНИЯ ЕВРО СТАНДАРТ" .... МЯСТО ЗА КРАКА ЗА ЗАДНИТЕ СЕДАЛКИ 42 ИНЧА ( Х 2.54 = СМ )
........
РЕИНДЖ РОВЪР 39.1 ИНЧА МЯСТО ЗА КРАКА ЗА ЗАДНИТЕ СЕДАЛКИ
........
CADILLAC ESCALADE , LINCOLN NAVIGATOR , JEEP GRAND WAGONEER , TOYOTA SEQUOIA И ВСИЧКИ 1/2 AND 3/4 TON TRUCK ИМАТ МЯСТО ЗА КРАКА НА ВТОРИЯ РЕД ОТ 44 ДО 46 ИНЧА .......
00:23 10.12.2021
53 карача
До коментар #12 от "БСП на Бунището":
Би ли ни светнал за какви точно изтънчени люде е тая лъскава и непотребна табакера.Освен за лъскавите подиуми за никъде,ама никъде другаде не става.Гледам гербаджийчето дето опоска цялата държава се метна на Тойота и препуска на воля по магистралите .УАЗ ките редовно сноват по гори и планини. Туй индиско китайче какво точно мохе да прави и какъв мозъчен мутант трябва да си ,че да идеш да си го купиш.20:58 17.12.2021
54 Toko
До коментар #40 от "Гост":
Отговор от панелните драскачи- Абе ква гора те гони бе пич. Ако този император дет му викат го вкараш в горатаи живееш в нормална държава няма да те глоби полиция ,ще те приберат в психиатрията и няма да излезеш от там. За интериора да не говори. Някакъв таблет плеснат ей така по средата на нишщото всякаш виси на някакъв магнит и всеки момент ще падне от там . На всичкото отготе не мога да разбера таблет ли е или сапунерка за тоалет. Добре ,че не са му сложили един двулитрав мотор със тия модерните технологии дето са по 300 к.с а бягат колкото 115к.с ДА нямам пари за такъв Рейндж ! Но дори и да имах избора ми щеше да е съвсем друг ;)
17:21 31.12.2021
55 СМЕХ
23:33 29.04.2022