В стратегията на JLR Reimagine, обявена вчера, не се споменава марката Land Rover . Вместо това фокусът на групата е върху четири независими марки - Jaguar, Discovery, Defender и Range Rover.
В съобщението се говори още за инвестиция от £15 милиарда в електрически модели и за производство в Обединеното кралство и също така се споменава, че марката Land Rover отива в историята.
Изявлението на групата гласи:
„JLR ще премине към подход House of Brands, за да подобри уникалния характер на всяка от своите марки Range Rover, Defender, Discovery и Jaguar и да стане горд създател на най-желаните съвременни марки луксозни автомобили в света, предназначени за най-претенциозните клиенти.“
Това също ще означава, че представителствата в цял свят ще трябва да бъдат ребрандирани, тъй като към днешна дата логото на Land Rover доминира в шоурумите.
Източници също така казват, че дилърската мрежа на House of Brands също ще бъде намалена, тъй като ще разчита на организиране на директни продажби от производителя, а останалите дилърски центрове ще станат демонстрационни обекти и сервизи за ремонт и поддръжка.
Докладите, циркулиращи онлайн за смъртта на Land Rover обаче са силно преувеличени. След като се появиха новините, че легендарната марка е мъртва, Car and Driver се свързаха директно с Jaguar Land Rover (сега официално наречена JLR), които потвърдиха, че любимото име Land Rover ще продължи да съществува.
„Ние не губим името Land Rover; неговият дух е - и ще продължи да бъде - важна част от нашата ДНК“, се казва в писмено изявление на компанията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 нЕма лошо
Коментиран от #4
10:45 21.04.2023
2 Слонът моят приятел
10:51 21.04.2023
3 уви
10:54 21.04.2023
4 Гост
До коментар #1 от "нЕма лошо":
Никаква марка не погребват. Това е най-желаният луксозен СУВ по света. Просто правят ребрандинг, като разделят продуктите си на няколко групи. Range Rover ще е собствена марка за луксозните СУВ-ове, а не модел Ленд Ровър както беше досега. Дифендър ще е марката за сериозния офроуд, а Дискавъри нещо средно.Коментиран от #5
13:26 21.04.2023
5 Някой
До коментар #4 от "Гост":
Според мен това ребрандиране е безсмислено и няма да доведе до нищо....Апропо, не пише нищо за целите, визията и стратегията, които налагат ребрандирането. Доста безполезна и несъдържателна статия....13:57 21.04.2023