Китайският концерн Great Wall започна производството на иновативния 9-степенен предселективен „робот“ 9DCT. Скоростната кутия ще работи съвместно с най-новия модулен двулитров четирицилиндров турбомотор 4N20. Възможно е в трансмисията да се интегрира и електрически мотор с мощност до 163 конски сили.
Предселективният „робот“ 9DCT е с два мокри съединителя и постепенно ще замени седемстепенната роботизирана скоростна кутия, позната от кросоувърите Haval F7/F7x на моделите Great Wall.
Сред предимствата на деветлентовия агрегат пред старата трансмисия са 7-те процента намален разход на гориво, 10-те процента по-ниско тегло, способността за „усвояване“ на един и половина пъти повече въртящ момент.
По-компактните размери също са в полза на новата трансмисия - 9DCT е по-малка от 7DCT с 36 процента. Освен това в новия 9-степенен „робот“ може да се вгради електрически мотор, който ще позволи на трансмисията да се използва и за хибридни модели.
Що се отнася до ресурса, от Great Wall казват следното: "Непрекъснатата работа на "робота" е гарантирана по време на цикъл от 580 хиляди промени на всяка предавка." Турбодвигателят GW4N20 пък се предлага в две версии.
Изходната мощност е 204 конски сили (320 Нм при 1500-4000 об/мин) или 245 конски сили (385 Нм при 1750-4000 об/мин). И двата агрегата са модулни, бензинови, с директно впръскване на горивото и с работен обем от 2,0 литра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мето
Коментиран от #2, #3, #11
14:13 23.11.2020
2 Плямпащият Вожд
До коментар #1 от "Мето":
Ааа, ако питаш Другаря Борисов те от нас се учат и ако не сме ние, ще си тънат в нищета и непросветеност китайските автопроизводители !14:19 23.11.2020
3 Опала айде борци дайте ми...
До коментар #1 от "Мето":
Китайците са никъде.А те са никъде защото не се купуват.Следователно и не продават.А както е казал чичи Маркс бизнес който не продава ФалираКоментиран от #6, #8, #20, #21
14:19 23.11.2020
4 Случаен
14:21 23.11.2020
5 Пълен смях е тази кутия
И нее първата индийците имаха преди 10 години 10 и 12 степенна на ТАТА
Коментиран от #15
14:27 23.11.2020
6 Тигрер тигре
До коментар #3 от "Опала айде борци дайте ми...":
Откъде го извади тоя брилянтен АНАЛиз.Коментиран от #7
14:35 23.11.2020
7 Стари Жигули
До коментар #6 от "Тигрер тигре":
Не аз деди Маркс го е кАзАл още преди над 100 години14:39 23.11.2020
8 Behemoth
До коментар #3 от "Опала айде борци дайте ми...":
Ми да продават само на милиард и половина пазар ...но не могат да се уредят на пет милионния български от германски трошляци...Коментиран от #9
14:54 23.11.2020
9 Стари бабиички
До коментар #8 от "Behemoth":
Ми не моат щото продават бклуци.Всеки немски трошляк е по-кола от това недоразумение.В китай да си ги купуват по националистични причини колкото искат ама навън не моат щот са сттошеняци.15:02 23.11.2020
10 Чайна фикен дойчланд унд алле андере
15:07 23.11.2020
11 До Мето
До коментар #1 от "Мето":
Китайците никога не са имали завод у нас. В с. Баховица, едно ниско човече имаше хале за сглобяване на основни компоненти внасяни от Китай. Китайците просто го отрязаха и му спряха компонентите. За това няма вина нито България, нито българският народ, а самото човече.Коментиран от #14, #18
15:19 23.11.2020
12 така,
А шкода са ваген груп и са европейска марка, която е лансирана.
След няколко години, ше им духат под опашката на китайците
17:37 23.11.2020
13 Чичката Си
17:39 23.11.2020
14 като кажат ниско човече
До коментар #11 от "До Мето":
И винаги се сещам за........ботокс и високи токчета.17:55 23.11.2020
15 Хайл
До коментар #5 от "Пълен смях е тази кутия":
И къде я пробва като още не са я пуснали серийно? Ааааа ти я беше измислил 🤣🤣🤣20:49 23.11.2020
16 Аха аха
Коментиран от #17
21:30 23.11.2020
17 Анонимен
До коментар #16 от "Аха аха":
Мой познат си взе Санта Фе преди години. На 7мия месец умря автомата. Чака около 6 месеца да установят какъв е проблема, през това време си плащаше вноските, изтече гаранцията и я засили. Оттогава не ще да чуе за нищо извън Европа21:40 23.11.2020
18 Играч
До коментар #11 от "До Мето":
Добре де,аз съм от Ловеч и съм чувал няколко версии защо завода е спрял ,но като казваш твоята обясни защо китайците са му спрели частите.Аз знам ,че моторите са Евро5 и просто вече не могат да се продават в Европа.Сега завода пак работи ,но се казва VOSS22:54 23.11.2020
19 Търсещ
Коментиран от #22, #23
19:12 24.11.2020
20 Иво
До коментар #3 от "Опала айде борци дайте ми...":
познай кои са най-продаваните пикапи и съвове в ЮАР и Австралия ;) ... правеха някои от тях в Сливен ;) докато Боко и компания не решиха да погнат Гриша Ганчев21:27 24.11.2020
21 Просто Буги
До коментар #3 от "Опала айде борци дайте ми...":
Това че не са достигнали до нас като употребявани автомобили не означава, че не се купуват. И не само Европа е пазар !08:42 26.11.2020
22 ВЛИЗАЙ
До коментар #19 от "Търсещ":
...в джаза без колебание!!! Карал съм стария модел на джаз имаше червена точка на J-ката на надписа и 6 предавки с лосчета на волана. На магистралата ги изпреварвах по трима. Докато погледне в огледалото и вече минавам покрай него. Много изпипана кола!13:12 07.04.2022
23 Знайко
До коментар #19 от "Търсещ":
253Влизай в джаза ама съвсем конкретно!Карал съм джаз от старите с 6 предавки и лосчета за смяна на предавките на волана.
На магистралата ги изпреварвах по 3-4 коли на едно ускорение, много яка кола.
Не е съвсем малка, стабилна, икономична и дори върви много добре.
Има джаз с червена точка на J-a.
Това е нещо като наточена версия.
Има и версия с оптичен пакет- прагове, предна престилка, задна престилка с дифузьор и крило на капака.
Пикантото е тясно, късо, не е стабилно,няма аеродинамика, не върви25 и не е икономично над 100 Км/.
23:40 18.11.2023