Вече ви информирахме, че типовото одобрение на рестайлинг версията на Lada Niva се появи на официалния уебсайт на Rosstandart. Заедно с актуализираната машина (модификацията е с вътрешнозаводски индекс 212300-80), в сертификата за типово одобрение OTTS е отбелязана и версията, която се произвежда в момента (212300-55), одобрението за която е официално валидно до 2022 г. Що се отнася до Niva-та с новия облик, полученото OTTS важи за три години - тя може да бъде произвеждана до 17 декември 2023 година.
На фона на тези типови одобрения специалисти от руските медии веднага се захванаха със сравнението на характеристиките на двата модела. Предвид елементите, оказващи влияние на офроуд способността на автомобилите се забелязва една забележима разлика между настоящата и бъдещата Niva - общата дължина за досегашната Niva е 4 056 мм, а на актуализираната - 4 099 мм. Така новите брони добавят малко над 4 сантиметра към дължината на автомобила.
От гледна точка на геометричната способност, това до известна степен ще намали ъглите на влизане и излизане, които са съответно 35 и 36°. Това леко намаление няма да повлияе на ежедневната експлоатация на автомобила, но може да окаже влияние в по- трудни офроуд условия.
Освен тази разлика, останалата част от офроуд арсенала си остава същата, тъй като техническата част на автомобила няма да претърпи никакви промени. Постоянно задвижване на всички колела, раздатка с понижаващи предавки и централна блокировка на диференциала, както и двигателят с мощност 80 к.с. и максимален въртящ момент 127 Нм. По неофициални данни актуализираната Niva ще бъде официално представена още до края на годината и ще бъде пусната на пазара през януари 2021-а.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тойота
Коментиран от #14
17:10 18.12.2020
2 ПСР
Гледам задницата....потрес.Гледам к.с. и въртящият момент...също.
Е,хайде стига с тези ВАЗ,ГАЗ,ЗАЗ и пр.!
Дайте статия за "Борей",проект 955,съоръжен с комплекс"Булава".Това поне го могат,при това-отлично.
Коментиран от #3, #5, #16
17:21 18.12.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 ВъГъЗъ
До коментар #2 от "ПСР":
Абе пич, това дето не ти харесва, нарочно е само със 80 к.с. Това нещо е направено така, за да се изкачи в сняг, дъжд и кал там, където разни Land Rover-и с по 300 и повече к.с. и ускорение до 100 км/ч за 5 секунди, няма да успеят!Коментиран от #9
17:53 18.12.2020
6 АвтоВАЗ
Коментиран от #7, #13
20:11 18.12.2020
7 Тъп веселяк
До коментар #6 от "АвтоВАЗ":
Искам руска салата и огурцьи20:13 18.12.2020
8 пепу
21:13 18.12.2020
9 Хаха
До коментар #5 от "ВъГъЗъ":
Явно си гледал на картинка джип как се кара по черно ..... хората слагат турбини и какво ли не за да върви да има силаКоментиран от #10
21:14 18.12.2020
10 Гоуст
До коментар #9 от "Хаха":
Мхм, и като сложиш турбина какво става? На първия голям зор ще замине я раздатка, я каре, я полуоска, я нещо друго забавно и после - търсиш трактор да те дърпа и се молиш тракториста не е (много)пиян.За тежък терен от двигателя ти трябва единствено въртящ момент от възможно най-ниски обороти. В което дефорсираните атмосферни двигатели са горе-долу единствените опции. Но дизел на -35 я запали, я хич, за това и Нивата си е с класически, привидно слаб бензин.
Иначе преди години, като пуснаха УАЗ Патриот, едно от нововъведенията беше нов двигател, с примерно два пъти по-голяма максимална мощност от предишния. Изкарват ги в лепкава кал новия и стария УАЗ, при което на Патриота след 1-2 минути за малко да му се подпали съединителя. Просто за да има момент да върви, двигателят трябва да е примерно на 2500 оборота, което идва бързо и почти постоянно е на полусъединител. Буханката пък има същия въртящ момент при 1700 оборота и шпори напред без грижи.
Коментиран от #11, #12
22:17 18.12.2020
11 Джуган
До коментар #10 от "Гоуст":
👍🏻 Добър отговор на глупавата размяна на коментари между #5 и #9.04:44 19.12.2020
12 Haha
До коментар #10 от "Гоуст":
Да тия арабите и те в пустинята гледат да сложат някой двигателче 1.0 3 цилиндра с 50 коня да катери пустини голяма логика искара .... хората не слагат турбини на лада нива че дане издържат раздатки дифове и полуоски а и на повечето джипове се продават такива уселини такаче излез от 70 година и виж какво правят хората през 2020Коментиран от #17
13:43 19.12.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Лукашенковец
До коментар #1 от "Тойота":
Е ПА ОТ МАГАЗИНА ЩЕ Е , ТИ КВО САКАШ ОТ АПТЕКАТА ЛИ?.15:44 19.12.2020
15 Васко бизинеса
19:06 19.12.2020
16 сашко
До коментар #2 от "ПСР":
Абе гледай просвет.заход.междуосие и други важни неща мани ги тия джендърски формис15:13 20.12.2020
17 Иван
До коментар #12 от "Haha":
Ще ти кажа какво правят. Пластмасови нужници, бъкани с електроника, чиито живот приключва с гаранцията. А като се счупят, ремонта им е 5 ~6 минимални работни заплати. Това правят хората праз 2020г.22:34 20.12.2020
18 незнайко
Коментиран от #20
00:25 21.12.2020
19 Офроуд
Няма ли някой инженер в тоя сайт, който да се заеме с писането на автотемите ?
Мощността е много малка дори за шосеен автомобил, да не говорим за такъв с офроуд претенции.
НАЗДРАВЕ !
15:25 21.12.2020
20 Дженев
До коментар #18 от "незнайко":
Кое точно му е остаряло на задвижването? Задавал ли си си въпроса,ако направят нещо ново кой ще го купи.Руснаците правят това което им върши работа.Нива не е предназначена за ВИП персони.Частите трябва да се намират във всяко едно кътче на малката им държавица и не на последно място и чукча да може да я ремонтира.
Ние на критика го докарваме,но те си знаят къде ги сърби.
В момента Лада Урбан със всички екстри и евро 6 струва 24 000 лв.
Сузуки Джимни може да прехвърли 40 000 лв. Трябва да съм много зомбиран да се хвърля на Джимнито, но по български тертип е твърде вероятно да стане . Статията, обаче фиксира модификация на шнива, която не е пряко насочена към горите.
01:31 27.12.2020