Last news in Fakti

17 Декември, 2020 12:54 52 713 93

Разрешиха продажбата на новата Lada Niva с дизайн в стила на Toyota RAV4

  • lada-
  • niva-
  • лада нива

На този етап всъдеходът е сертифициран само за руския пазар

Разрешиха продажбата на новата Lada Niva с дизайн в стила на Toyota RAV4  - 1

Актуализираната Lada Niva с дизайн в стила на Toyota RAV4 получи одобрение за типово превозно средство. Този документ дава право на производство и продажба на модела. Иновацията беше сертифицирана в две версии, с четири и пет места. OTTS влиза в сила на 18 декември 2020 година.

От OTTS, който се появи в отворената база данни на Rosstandart, следва, че Niva ще се появи на пазара в две версии: с формула на местата за сядане 2 + 2 и 2 + 3. В първия случай дължината на автомобила е 4 056 милиметра, а във втория - 4 099 милиметра, широчината е 1 800 или 1 804 милиметра, а височината е 1 652 или 1 690 милиметра (ако има покривни релси). Разстоянието между осите е 2 450 милиметра.

Двигателят е същият, както до сега. 1.7-литров четирицилиндров агрегат с мощност от 80 конски сили (58.8 kW), който работи с бензин A-95. Моторът е комбиниран с петстепенна механична скоростна кутия, а въртящият момент се предава и на четирите колела. Текущата версия на Lada Niva понастоящем се предлага с 15-цолови джанти, но OTTS, издаден за обновения SUV, включва и 16- и 17-инчови джанти.

Допълнителното оборудване в документа включва още електрическо задвижване и отопляеми външни огледала, електрически стъкла за предните врати, система за климатичен контрол, отопляеми седалки, външен въздухозаборник (шнорхел), система за помощ при паркиране с камера за обратно виждане и мултимедийна система със сензорен екран.

Ще припомним, че първите снимки на обновената Lada Niva се появиха в началото на декември. От тях е видно, че външният дизайн на SUV-то е коренно променен. Аавтомобилът наподобява както концептуалния автомобил Chevrolet Niva II, така и Toyota RAV4. В същото време интериорът на модела ще остане същият, както досега.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 88 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Село

    148 37 Отговор
    Нашия Бойко дали ще я хареса той си пада по Тойота тъз по ефтина да му я купим за нова година.

    Коментиран от #66

  • 2 сектант

    68 37 Отговор
    аз искам мерцедес с дизайн на дъстър ама няма как да стане все още

    Коментиран от #3, #26

  • 3 Асан

    44 67 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Кола с дизайн на тролей няма как да стане
  • 4 пилот на Ферари

    120 27 Отговор
    Добре изглежда. Ако запази и ниската цена ще е много добре.
  • 5 Йозеф

    79 40 Отговор
    С този гърбав мотор е за никъде.

    Коментиран от #11, #46

  • 6 Иванчо

    75 104 Отговор
    Те руснаците няма да измислят нещо ново и тяхно, ми винаги крадат от другите марки. Старите им коли от 60 те, 70 те са взаимствани от дизайна на американските коли по това време. Сега от Тойота взимат дизайн. Да се концентрират върху водката, там поне са добри.

    Коментиран от #10, #39, #42, #82

  • 7 Алфа Ромео

    79 10 Отговор
    Харесва ми но не трябва ли вече да сменят двигателя който на практика е концепция отпреди 50 години с малки изменения.
  • 8 От друга страна

    58 61 Отговор
    Външния вид коренно променен, а отвътре същото л.йно!
  • 9 Факт!

    63 81 Отговор
    Сто пъти по-добре изглежда от тайотата
  • 10 Хо хо хо

    44 63 Отговор

    До коментар #6 от "Иванчо":

    Японец и дизайн няма как да са в едно изречение.
  • 11 пилот на Ферари

    140 42 Отговор

    До коментар #5 от "Йозеф":

    Този "гърбав" мотор е предостатъчен за целта. Тая кола няма нужда от 300 фалшиви коня ! Тоя двигател пали и върви при -30 градуса . Колко пъти си виждал закъсала Лада нива ?
    Енергото в България ги ползва при авария на далекопроводите , където няма пътища.
    Защо не ползват Х5 , Тигуан , Q3 или някой друг паркетник ?

    Коментиран от #12, #16, #77

  • 12 Алфа Ромео

    79 18 Отговор

    До коментар #11 от "пилот на Ферари":

    Ти сам си отговори, щото са паркетници а и струват пет пъти повече от една Нива, чувал съм че в Алпите спасителните служби имат Ниви но не знам дали е вярно.

    Коментиран от #20, #29, #56, #58

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Хе хе

    19 12 Отговор
    Написах на предната статия, че е с предница на Тойота Рав4 и тук ви го потвърждават!
  • 15 Истината

    70 11 Отговор
    Откакто Стив Матин прави дизайна на ВАЗ от тогава е и тази концепция за 4Х4. Справка сайта но завода. Просто руснаците не виждаха нужда да променят дизайна. Така че кой на кого "прилича" е доста относително. Каквото и да се каже NIVA-та се е доказала и има своя пазар.
  • 16 ВикиЛексъсВарна

    43 45 Отговор

    До коментар #11 от "пилот на Ферари":

    Мотора е повече ог гърбав - 80 коня налични след 5800 об. и най-вече трагичните 140 Нм налични след 4200 об. е бедствие при катерене. Енерго дружествата от 4-5 г. тук ползват Форд Рейнджър и Тойота хайлукс - 2.2 турбо дизел с по 180 коня още при 2900 об. и 400 Нм. при 1800 об... вече излезе новият за първи път да Евро съюза Рейнджър Раптор 2021 г. Европа - 2.2л. 213 коня би турбо дизел евро 6 д темр. с 500 НМ оше на 1600 об!!! - 192 см. височина с фабричен шнорхел и газане във вода и сняг 1 метър.

    Коментиран от #17, #18, #19, #21

  • 17 пилот на Ферари

    62 23 Отговор

    До коментар #16 от "ВикиЛексъсВарна":

    Бла , бла - мотора такъв , мотора онакъв , но минава от всякъде и качва всички баири . Питай тия от горското. Колата евтина и не се паникьосваш ако я одраскаш. Пали при много ниски температури и идеална за условия където "пътна помощ " не може да достигне .
    Даже руснаците още ползват версията с карбуратор. Няма отказ . Докато при инжекцията която слагаха в Гърция заради изискванията на ЕС има възможни проблеми.

    Когато купуваш някаква електроника на нея пише примерно - "работи от - 25 до +45 градуса !
    И тъкмо там е проблема . При много ниски температури - не палят.
    А ако живота ти зависи от това ?

    Коментиран от #45

  • 18 пилот на Ферари

    23 14 Отговор

    До коментар #16 от "ВикиЛексъсВарна":

    Между другото - колата която карам в момента е със 7000 оборота и максималната и мощност е при 6300 оборота .
    Но въпреки това върви като луда и нямам оплаквания.
  • 19 пилот на Ферари

    30 23 Отговор

    До коментар #16 от "ВикиЛексъсВарна":

    Еле пък Форд рейнжър не ми го хвали. От лични наблюдения три такива хвърлиха двигател между 50 и 80 хиляди километра.
  • 20 onq

    40 35 Отговор

    До коментар #12 от "Алфа Ромео":

    В швейцарските, френските и италианските алпи е пълно с Ниви. Казвам го като човек, който ги е обиколил и трите. За Австрия не знам. Ползват ги за курници и за колиби на санбернарите. :):):)
  • 21 onq

    40 40 Отговор

    До коментар #16 от "ВикиЛексъсВарна":

    В наше село като идват от енергото гледам, че имат Рейнджъри. Понякога идват и с Дъстъри, но само ако се налага нещо деребно да пипнат. Иначе Рейнджър с капак на пикапа и стълба на покрива.
    Когато самоварите се научат да правят автомобили, най-вероятно човечеството отдавна ще лети в небето, вместо по земята. Хората за година вадят по два модела, те за 50 години извадиха цели три. Великани!
  • 22 Haha

    32 10 Отговор
    Неможаха за толкова години да и бутнат някой двигател 2.0 150 да има малко от малко душа

    Коментиран от #23, #25

  • 23 5588

    28 8 Отговор

    До коментар #22 от "Haha":

    Който иска може да си сложи сам. При нивите всичко е възможно. За това руснаците казват че това не е само кола, а конструктор. Може да правиш всичко с нея. Слагат и двигатели и от Тойота и от каквото се сетят, но най-разпространения вариант е двигател от Лада Приора защото е двувалка 16кл., доработките са малко, частите са достъпни, а и носи много на тунинг - турбо,компресори и т.н. Колата става друга. Защо от завода не го правят и те - мистерия. Може би оставят на хората правото да имат хоби. Предполагам, че в скоро време на новата Нива ще представят и нов двигател и трансмисия. Може би това довършват в момента.

    Коментиран от #68

  • 24 Гост3

    14 26 Отговор
    От стар кенеф офис става ли?
  • 25 Гост3

    17 26 Отговор

    До коментар #22 от "Haha":

    Че те имат ли акъл за нов двигател?
  • 26 Има как

    15 4 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Има как да стане та даже и по-зле. Мерцедес Цитан е пълно копие на Рено Канго.
  • 27 Кел

    26 20 Отговор
    Малък мотор супер, няма да има умрели хора браво на братушките мислят за народа! а нашите бабаити нека си карат кочините с големите мотори!!!
  • 28 дявола

    17 9 Отговор
    Голям автомобил
  • 29 Дродо

    36 10 Отговор

    До коментар #12 от "Алфа Ромео":

    Виждал съм че в скандинавските държави като Норвегия и Швеция карат Нива всичките им природозащитни служби-а там са много такива служби.Наистина и аз бях учуден-но това е истината.
  • 30 Българин

    14 21 Отговор
    ИМИТИРА RAV4 ОТ 2004г. НОВИТЕ РАВки СА КАТО КОСМИЧЕСКИ КОРАБИ, А ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ИНТЕРИОР И ОБОРУДВАНЕ, СЪЩО ЗА БЕЗАВАРИЙНА ЕКСПЛОАТАЦИЯ...СРАВНЕНИЕТО Е КУРНИК С ДВОРЕЦ!!!

    Коментиран от #88

  • 31 ами

    25 5 Отговор
    Една от поточните линии за RAV4 е в Русия. Тъй че, не виждам защо да крадат или имитират. Сключили са някакъв договор като французите и румънците /рено-дачия/ . Правят ги с по малък двигател, без екстрите и с тяхно име. Нищо лошо.
  • 32 Чук и Гек

    13 3 Отговор
    Хе-хе! Искат хем по евтинко, хем да е с мотор! Дяба - даба - ду!
  • 33 Супер

    10 22 Отговор
    Ще си купя една да си возя оборската тор.

    Коментиран от #34, #35

  • 34 ха-ха

    26 3 Отговор

    До коментар #33 от "Супер":

    Досега, в джобовете ли си я разнасяше?
  • 35 Като гост

    9 16 Отговор

    До коментар #33 от "Супер":

    И за това не става. Далече от всичко руско е гаранция за по-малко проблеми
  • 36 1234

    12 13 Отговор
    Имал съм две Ниви , закупени чисто нови . Страхотни автомобили за лов . Последващо ги продадох , добре че се отървах....
  • 37 Иван

    27 6 Отговор
    Прав е колегата там кадето минава нивата другите джипове въртят гъзовете, пък и караш джип подържаш лека кола!
  • 38 Otvrat

    1 7 Отговор
    Фейсовата Шеви изглеждаше мнооого по-добре
  • 39 Левски

    16 4 Отговор

    До коментар #6 от "Иванчо":

    Вечно плюещите боклуци,а сами не могат и един детайл да направят,некадърници жалки

    Коментиран от #44

  • 40 Rav 4

    8 5 Отговор
    Изключително тъпо заглавие. Още по-нелепо подзаглавие. Аз карам Корола. Дреме ми
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Това е

    6 17 Отговор
    Долен руски кенеф
  • 44 Ейн твей дри

    8 3 Отговор

    До коментар #39 от "Левски":

    От какво си измислен ти? И т какво щеше да бъдеш измислен ако да ни са били тия "некадърници" ?
  • 45 Гледай Дискавъри

    9 8 Отговор

    До коментар #17 от "пилот на Ферари":

    Безпристрастни са-на най трудните терени в Австралия, Африка и Южна Америка са истинските джипове. За ваше съжаление имената им не са на кирилица.
  • 46 Киро

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "Йозеф":

    Прав си.Трябва да пипнат и двигателя.Слабичък идва,а ине отговаря на еконормите в ЕС.Няма да може да продава извън Русия.
  • 47 Язе

    7 15 Отговор
    Леле колко са изостанали братятя. Направо не е истина. Индия прави по модерни коли от Русия. Не е за вярване.

    Коментиран от #89

  • 48 Джуган

    8 13 Отговор
    Освен всичките модерни екстри като предни ел.стъкла, купувачът получава безплатен подарък ушанка.

    Коментиран от #54, #81

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Йордан

    34 4 Отговор
    На съпругата колега кардиолог (във Франция, не е в БГ) си кара Лада Нива през 2020 година (не е през миналият век) .Какъв бил двигателят?Ами нормален,издръжлив за руските климатични особености. Вие какво искате?Да сложат от новите с 3 цилиндъра и 3 турбота? С 99 електроники дето за най малкото нещо иска диагностика с компютър да трие грешки? Така че много си е добра колата. Имах до скоро едно немско от което ми побеля главата от грешки и диагностика (бе чисто ново купено) ,от подпушен ФАП дето иска да караш извън градско да се само почисти, от замърсен клапан за рециклирането на газовете който вкарваше колата в авариен режим, през системата свободни ръце която постоянно се бъгваше.Продадох я на 55000 км.А отиди с едно такова в руската шир.Във форумите за коли е пълно с проблеми от новите коли.Аз лично за ежедневието си карам една 12 годишна купена едно време чисто нова от мен-никога не ме е предала и никога няма да я продам(единствено ако се счупи фатално или ако ги спрат от движение).А за дизайна-то днес е пълно с взаимстван дизайн и ако не са емблемите няма да знаеш кое какво е.Колкото едно нещо е по просто толкова е по Добро.

    Коментиран от #74

  • 54 веселяк

    10 10 Отговор

    До коментар #48 от "Джуган":

    След като не могат да ти подарят мозък, ушанката що годе ще прикрива недъга ти!

    Коментиран от #60

  • 55 Допълнение Йордан

    29 4 Отговор
    Има хора които 1 пирон не са забили,1 дърво не са посадили, 1 стая не са боядисани но критикуват.Да не говорим за друго.Техниката ми е хоби.Интересувам се от историята на развитие на военна и цивилна техника,авиация и ракетостроене. Знам само че руснаците са хора изобретателни,животът им винаги е бил труден и с изпитания-не само икономически но и политически.Независимо от това са първооткриватели на много неща във всички области на живота.И са достойни за уважение.По силата на обстоятелствата някой се развиха в чужбина от учените им други в Русия.Но гена си е ген.Та да се върнем на Лада Нива.Компанията е преценила че си имат нужда и го правят за своите си условия.Ако сте на 1000 км от най близкият сервиз без значение на кой континент а ми кажете какво ви е нужно?Така че по кротко.

    Коментиран от #57

  • 56 Любен

    12 4 Отговор

    До коментар #12 от "Алфа Ромео":

    Вярно е! През 2001 г. Австрия закупи 3000 Ниви за планинската спасителна служба. За да отговарят на еко нормите, бяха произведени с двигател на Пежо 1.9 ТDI
  • 57 има разлика

    3 6 Отговор

    До коментар #55 от "Допълнение Йордан":

    Кои руснаци, преди идването на болшевизма или след него? Защото това са две различни култури.

    Коментиран от #71

  • 58 В.В.П.

    7 3 Отговор

    До коментар #12 от "Алфа Ромео":

    В Пиринеите,има Лада Нива,да,в спасителните служби..Испанските Пиринеи...
  • 59 В.В.П.

    3 1 Отговор
    Сигурно ,ще сложат у други мотори.1,6..1,8..Не вярвам само с този да е..
  • 60 Джуган

    3 8 Отговор

    До коментар #54 от "веселяк":

    За коментара си заслужаващ подарък ушанка + ватенка от ВАЗ.

    Ако това че не превъзнасям руските боклуци означава липса на мозък, по-добре така да си остане. Не живея в Сибир, на 1000 км от най близкия сервиз, че да трябва да мога да си поправям колата с чук, отвертка и тел, нито пък сутрин трябва да в паля при -40 градуса. Който е при такива условия, пожелавам му новия модел с подгреваемите седалки.

    Коментиран от #69, #90

  • 61 Юнак

    2 4 Отговор
    80 000 км - основен ремонт на двигателя.
  • 62 боколявполитик

    1 3 Отговор
    МНОГО ГРОЗНА РЕШЕТКА БЕ

    Коментиран от #67, #72

  • 63 Дзверо

    3 5 Отговор
    Публикувано във факти.бг: В същото време интериорът на модела ще остане същият, както досега."
    АХАХАХХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХААХХААХААХАХАХХААХА
  • 64 Jofo

    10 4 Отговор
    Лада Нива и Тойта РАВ4 са различни концептуално автомобили
    няма за какво да се сравняват.
    там от където минава Тойотата, минава и Нивата
    но там където минава Нивата, неможе да мине Тойотата
  • 65 неразбирко

    3 5 Отговор
    Продажбата разрешили,а производството разрешиха ли?И що ежедневно ни занимавате с фантасмагориите на това технологично недоразумение АвтоВаз,пишете за китайците,дето и като технологии и като обеми на продажби са далече напред .
  • 66 Град

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "Село":

    Ами да му я купим...що не?!?!Бойко и без това още с партбилета на БКП в джоба,хем да демонстрира по този начин- ,,Вечната Българо-Цъвецка Дружба"...
  • 67 Нека решетката е грозна!

    5 1 Отговор

    До коментар #62 от "боколявполитик":

    Нищо!Тъкмо ще плаши тия отпред с ,,бъбреците" и ,,мерниците" да не му се пречкат...!
  • 68 Емил

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "5588":

    При това положение като ще и слага друг мотор, има ли опция да си купим само купето?

    Коментиран от #78

  • 69 веселяк

    6 2 Отговор

    До коментар #60 от "Джуган":

    През някъде ми е за твоето мнение! Явно ушанката няма да може да скрие дефектиралия елемент между раменете ти!

    Коментиран от #79

  • 70 Бррррр

    3 1 Отговор
    Предпочитам стария класически дизайн.
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Българин

    4 7 Отговор
    Ще си купя една да я закарм на вилата.Идеална е за външен кенеф.
  • 74 Любопитен

    2 2 Отговор

    До коментар #53 от "Йордан":

    Френски кардиолог няма да кара Пежо 508 или да кажем Е класа ами ще кара Лада Нива...А добре!
  • 75 бояришник

    2 2 Отговор
    Дива тоалетна са спретнали братята.. пак :)
  • 76 Якооо!

    2 2 Отговор
    Винаги се забавлявам на коментарите тук! Честно! :D
    Та за кола която е поредния прототип и нищо повече, която видимо като концепция е за вътрешния пазар вие си счипихте клавиатурата да пишете и да се нареждате. Ако някои от вас, ако бяха лице в лице сигурно биха си налетели на бой :D
    Вии сти по-яки и от Славиту! Продължавайте напред! Супер ме разведрявате хора! Еваларката!
  • 77 Нострадамус

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "пилот на Ферари":

    Цял живот лада да караш!
  • 78 5588

    2 0 Отговор

    До коментар #68 от "Емил":

    Реално в Русия и Украйна можеш да си купиш всяка една част от колата поотделно, без значение дали е купе,двигател или друго. Стига да имаш желание си я събирай сам. Само за пример - я опитай да си купиш дъното на купето на Тойота Ленд Крузер или за Мерцедес GL. Същия детайл за нивата с повече късмет може да си го купиш дори и у нас за около 250лв
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Джуган

    2 1 Отговор
    Сертифицирана е за продажба само в Русия, до няколко години и в Бангладеш
  • 81 Хаха

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Джуган":

    Освен всичките модерни екстри като предни ел.стъкла, купувачът получава безплатен подарък ушанка.
    -----
    Тя стои в сандъка отзад. Служи когато предните ел стъкла слязат до долу и после не се върнат, а ти си на работа
  • 82 Баба ти

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Иванчо":

    Иванчо.... Що не си гледаш Марийка... 😂
  • 83 Баба ти

    0 1 Отговор
    Иванчо.... Що не си гледаш Марийка... 😂
  • 84 Почитетел

    4 3 Отговор
    Нет аналог в мире, бля! Таралясник беше, таралясник и ще си остане. Да я защитават такива, които са имали такава, ама едва ли ще го направят! Троши се на поразия! Всичко! Двигател, ск. И раздатъчна кутия, мостове са технологични шедьоври от преди 60 години. Влезте в руските форуми! И там си правят т...к с Нива.
  • 85 Стойно

    1 2 Отговор
    За всички дето плуят тея ниви
    Да слаб е мотора НО упростен нали пали и върви...!
    Да 60те 70те години е всичко с много малки изменения НО щом върви и се продава и до днес вие си направете извода!
    Нивата има ли хубави гуми няма спиране!
    А вие с негативните коментари съм почти 100пр сигурен че не сте карали НИВА пишете на изуст какво сте прочели някъде си от някой си. Весели празници живи и здрави!

    Коментиран от #87, #91

  • 86 небрежнев

    2 1 Отговор
    Влезте в сайта на АвтоВаз и вижте какво реално правят руснаците. NIVA- максимална скорост 140 км/ч, ускорение до 100 км/ч - 19 сек, разход на гориво в смесен цикъл - 10.2 л.
    Това е безаналогово по руски!
  • 87 Джуган

    3 1 Отговор

    До коментар #85 от "Стойно":

    Е, то и волската каруца върви, доказан Упростен дизайн от хиляди години, има ли четири колела няма спиране, а ако знаеш къде минава... хайде сега тези които никога не са имали каруца да пишат нА Изуст, ха ха ха
  • 88 Лукашенковец

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Българин":

    НА БАБА ТИ ХВАРЧИЛОТО ИМИТИРА , КАКВА РАВ -4,Я ПОГЛЕДНИ ПЛАСТМАСОВИТЕ ИЗДУТИ КАЛНИЦИ И ЗАДНИЦАТА , ПО СКОРО МИ ПРИЛИЧА НА КИА СПОРТИЧ 2-ГЕНЕРАЦИЯ , ДА НЯМАШ ПЕРДЕ НА ОЧИТЕ ИЛИ СЪНУВАШ АИДУЦИ ?.
  • 89 Да си

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Язе":

    знаеш, но в Русия дори и Мерцедес се прави така, че до тук с простотийте.
  • 90 Ами виж

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Джуган":

    оня където си заряза мерник в снега на Витоша стоящ като паметник. Това с Нива няма как да се случи и това е в Бг на няколко километра от столицата на държавата ни пълна със сервизи услуги от всякакъв характер.
  • 91 Почитател

    2 0 Отговор

    До коментар #85 от "Стойно":

    Драги ми Стойно, точно защото съм имал, хубава дума няма да кажа. Защото и на пътя ме е оставяла, а и съм се скапвал от ремонти. Може да се хареса само на хора, които не разбират от техника и не им пука за състоянието на автомобила им. На тема безопасност не ми се говори. Скоро ЩЕ започнат да мислят по тази тема във ВАЗ. Влез в Youtube и гледай краштест на Нива. Но се дръж здраво да не паднеш от стола.
  • 92 тролчик

    1 0 Отговор
    А пък Бойко има евро и злато в шафчето, има и пистолет!
  • 93 Инж Илич

    1 0 Отговор
    Новата Нивъ щяла да изминава един милиард км без основен ремонт Рзходът и ще е пет на сто хиляди километра извънградско