През септември миналата година, румънската марка направи статично представяне в Париж на най-новите си модели. Наш екип беше на мястото на събитието, откъдето ви разказахме всичко най-интересно за новите Dacia Logan, Sandero и Sandero Stepway. Единственото, което тогава не беше известно бяха цените на новите модели.
Третото поколение на бестселърите на Dacia е оборудвано с нов, по-отличаващ се дизайн, интелигентно ново оборудване, ECO-G и бензинови двигатели от последно поколение. Новите Dacia Sandero, Sandero Stepway и Logan са вече налични за поръчка в България, като са ясни и официалните им цени.
Ще припомним, че новите Dacia Sandero, Sandero Stepway и Logan се възползват от новата модулна платформа CMF-B на Алианса, която им позволява да ограничат теглото си, което ги характеризира с намалени вредни емисии и по-добър разход на гориво. Тази нова платформа позволява на компанията да предложи и по-ефективна гама бензинови двигатели, които отговарят на стандарта Euro 6D-Full.
• SCe 65 (не се предлага за Sandero Stepway): 1-литров натурално аспириран 3-цилиндров двигател, куплиран с 5-степенна ръчна скоростна кутия.
• TCe 90: 1-литров 3-цилиндров турбо двигател, куплиран с 6-степенна ръчна или CVT автоматична скоростна кутия.
• ECO-G 100: нов 1-литров 3-цилиндров турбо двигател с фабрична LPG уредба, куплиран с 6-степенна ръчна скоростна кутия.
От представителството на румънската марка у нас твърдят, че сега, повече от всякога новите модели се характеризират с най-доброто съотношение цена/оборудване на пазара. Ето и официалните им цени за България.

Коментиран от #3, #5, #18, #24, #63, #64, #70, #73, #109
-95 +203
-34 +96
До коментар #1 от "Директора":
Директор ще ги вземе за фирмени коли на бачкатори‼ Аз директор в кола "СЪС МЕХАНИЧЕН КОНТРОЛ НА ОГЛЕДАЛАТА И СТЪКЛАТА НА ВРАТИТЕ " (това е от рекламната им брошура) не съм виждал ‼
Коментиран от #16
-29 +77
-45 +59
До коментар #1 от "Директора":
Да новата кола е хубаво нещо. Но колко от хората могат да си позволят да сменят колите през 2 години. И постоянно да карат нова кола. 3-цилиндров немощен вибратор с CVT трансмисия от скутер и 4-ри гуми не е Истинска кола. Нова е когато излезе от магазина след 2-3 години вече не е нова, и тогава какво? Ще я дадеш за скрап щото никой няма да я иска на вторичния пазар. Или ще я караш като стара биричка още 4-5 години. А дали този макет на кола ще е в състояние да се движи по-дълго от 4-5 години?
Коментиран от #8, #76
-47 +116
-25 +104
До коментар #5 от "1234578":
Новият логан определено има лачен фейс - наистина! И интериоът е доста променен. Новият двигател ego-g 100 турбиниран на газ е много добър за седана. Гледах му представянето през Трансалпина - екземплярът дори беше автоматик (в тази статия не е упоменат, като опция)!!! Ускорява сериозно по големият налон. Развърта до 100 за 10ина сек. и достига 190 км/ч по каталог. Много добри показатели за средностатистически автомобил! Въпросът с надежноста обаче все още е, като ваксините за ковид - не ясна!
Коментиран от #9
-19 +53
До коментар #8 от "159":
Ква надежност уе 1000 пъти по кола от всеки корейско японски дapaк
-70 +23
-2 +123
Коментиран от #14, #38
-22 +100
-1 +42
Коментиран от #27, #111
-10 +71
До коментар #11 от "Аврам":
Екото му е в това че има цилиндър по-малко който не гори очевадно.Как няма да е по-изгодно и еко.
Коментиран от #140
-28 +18
Коментиран от #110
-7 +84
До коментар #3 от "БАЙ Х@Й":
На вниманието на слагащите минуси :::::: ‼ Бензинова косачка за трева GRILLO CLIMBER 8.22 е оборудвана с уникален двигател на BRIGGS & STRATTON с обем 656 куб.см и мощност 18 конски сили.‼
-17 +42
Коментиран от #112
-25 +68
До коментар #1 от "Директора":
Предпочитам за тези пари 4 годишна Skoda Superb.
-15 +50
Коментиран от #65
-11 +78
Коментиран от #61
-16 +42
Коментиран от #25, #33
-20 +24
-16 +57
Коментиран от #30, #41, #43, #47
-18 +24
До коментар #1 от "Директора":
Какво означава това?
Коментиран от #93
-2 +7
До коментар #21 от "onq s konq":
Пише се беемве,а не беемве.
Защо си толкова глупав и примитивен?
Коментиран от #28
-23 +7
Коментиран от #31, #37
-23 +25
До коментар #13 от "незнайко":
Хускварна е правилната марка. 😉
-6 +27
До коментар #25 от "onq,ти си тъпанар":
Когато правиш забележки внимавай как ги правиш
-4 +25
Коментиран от #54, #114
-27 +23
До коментар #23 от "Зам Директора":
Нищо не разбираш от коли ама съвсем нищо
-7 +10
До коментар #26 от "Не мога да ги разбера феновете на Dacia":
... отворкооо и в Англия карат ДАЧИЯ,,,,
Коментиран от #34
-10 +15
-7 +25
До коментар #21 от "onq s konq":
Продължавай да се въСдържаш....
-5 +13
До коментар #31 от "Rokambol":
Само като знам какви коли произвеждаха англичаните дали могат да бъдат критерии
Коментиран от #115
-11 +8
Коментиран от #40
-9 +31
Коментиран от #39, #116
-7 +37
До коментар #26 от "Не мога да ги разбера феновете на Dacia":
Те не се срамуват Даже се гордеят понеже са тъпи
Коментиран от #117
-11 +19
До коментар #11 от "Аврам":
Този конкретно двигател на Форд с 3 цилиндъра, турбо и 125 коня се оказа, че на 80 000 километра спира. Това му е ресурса....
Коментиран от #99
-7 +32
До коментар #36 от "Тиквоний Велики":
А за 23000лв какъв опел ще вземеш - най-базовата корса може би? Защото стрите са от 37000 нагоре... А Фиат Типо сделян в Турция с по-лош краш тест от Дачия също не е кой знае какво, да вярно дава повече пространство едно комби за 24000лв тотал.
-5 +13
До коментар #35 от "Rado":
Аз пък си имам няколко къщи без ипотека и затова си карам дъртото BMW Купих го когато беше на 10 години и вече 12 години му се кефя и не смятам да спирам
-12 +17
До коментар #23 от "Зам Директора":
10 годишна Dacia имам такава толкова ръжда има по нея колкото не съм виждал по Opel Kadett капка А след четвъртата година всеки пети Болт започна да се къса Толкова бях ръждясали че WD 40 не помагаше
Коментиран от #118
-7 +19
Коментиран от #45
-5 +32
До коментар #23 от "Зам Директора":
продавам я и то не за 4 А за 2000 ела да я купиш щото никой друг не идва
-1 +4
-2 +19
До коментар #42 от "Готин":
да си щастлив
-0 +11
Коментиран от #48
-4 +25
До коментар #23 от "Зам Директора":
Защо съотношението години и цени е така както си го написал може и да се сетиш
-0 +3
До коментар #46 от "Чебурашка":
не само журналя и коментиращите са от същия дол дренки
Коментиран от #72
-2 +10
-2 +17
-2 +12
Никога нема си купим такъв таралясник за 20 бона, нищо че е нов, нищо че е гаранционен. Пълно е с глупаци, да си ги купуват.
Коментиран от #119
-7 +22
-4 +5
Коментиран от #94
-3 +26
До коментар #29 от "Баро":
4 бона веднага ги влагаш в ремонти значи само ще го гледаш.
Коментиран от #59
-1 +7
-6 +6
-4 +8
Коментиран от #120
-4 +9
Коментиран от #121
-2 +28
До коментар #54 от "Дфен":
имаш много здраве от арменския поп вече две години само наливам от тия четири тона
Коментиран от #68
-3 +4
Коментиран от #62
-6 +11
До коментар #20 от "Хохохо":
На 40 години с бьлгарския дизелов мотор. Нямаааа мьрдане. Чук ама ЧУК
-0 +8
До коментар #60 от "кирето":
20 бона е базова за Сандеро нормалната е 27 за толкова ще купиш чисто нов сид
Коментиран от #122
-7 +3
До коментар #1 от "Директора":
Със здраве да си карате тея кошници ! Три цилиндров двигател със разход 8-9 литра бензин ....Стават все по евтини за производство но за това пък по скъпи за продажба . Накрая ще и сложат педали от колело на тия съчки и оооще малко им вдигнат цената дали няма да е по добре ? ААА и ще са по екологични . За тази трицилиндрова пръчка справедливата цена е 15 000 лева за ниво комфорт (какъвто и де той в тази гьостерица) А за есентал справедливата цена е 11 000 лв .
Коментиран от #123
-5 +10
До коментар #19 от "123":
шкодата и тя не е цвете нова октавия карах преди 3 години слаба шумоизолация,много ниско тегло за габаритите като минеш покрай тир или камион трябва здраво да стискаш волана иначе 1.4 tsi се държи прилично има въртящ момент и добре дърпа май беше 250 нм
Коментиран от #67, #71
-0 +5
-6 +1
До коментар #65 от "сашо":
Така е , да. Добре дърпа и "има" въртящ момент. Само че като удари 40-50 хилки и се налага смяна на целия двигател. Ако имаш късмет, може и да издаяни до 65-70 хилки. За къде си с това нещо? Има фрапиращи случаи, за 130 хилки да са сменяли ДВА пъти двигател. Не че нещо, само казвам. Такива издупени работи, траят от ден до пладне. Има си цели науки за тия неща, които очевидно Европа пропуска нарочно, за да угоди на разни идиоти. Това е истината.
Коментиран от #124
-3 +11
До коментар #59 от "Баро":
Ти много аве да имаш виждал съм на 290 000 без ремонт на мотора.Ти за тия километри на твоята каруца ще си я платил три пъти в ремонти.
Коментиран от #138
-0 +5
-1 +7
До коментар #1 от "Директора":
Ами колега ,да прав си нова кола.Но 65 коня,три цилиндъра на байр да бутам,не мерси.Карам фиат 2011 дизел,еми 200 км на магистрала си ги прави на майтап,ако е стара.
Коментиран от #74
-3 +5
До коментар #65 от "сашо":
Колега, за шумоизолацията всчки коли са зле.Трябва да е премиум кола за да е ок.
-0 +7
До коментар #1 от "Директора":
айде стига , прекалено са вдигнали цените, все пак говорим за дачия
-2 +6
До коментар #70 от "непознат":
На тоя Фиат 200 по средата на скоростомера ли е? Сигурно последната цифра е 400?!?
Коментиран от #78, #83, #85
-2 +8
Коментиран от #125
-1 +18
До коментар #74 от "наблюдаващ":
Колега явно си мечтал само за турбо дизелов мотор,а си нямаш и понятие от нищо.А пак вообще не си и карал.Да вдига ги на майтап,мултиджет 1.6-16v 105 коня е,айде намери такава излез на магистралата и после ще говорим,ок.Колата е със 6 скорости.
-1 +2
Коментиран от #84, #87
-0 +16
До коментар #72 от "Крокодила Гена":
Много ясно най-хубавия Аз съм главатаря на бандата на красивите ако не знаеш
-2 +1
-1 +2
До коментар #72 от "Крокодила Гена":
повтарям ти го за да го запомниш
-1 +2
До коментар #74 от "наблюдаващ":
Като е фиат и демек не може да вдигне и 100 км,така ли?Много си заблуден ,ако беше друга марка може да вдигне,ама като е фиат не може.Ехххххххх.
-0 +4
До коментар #79 от "ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ":
плащат кеш Какви са тия толкова на месец толко на месец кеф цена няма
-3 +2
До коментар #74 от "наблюдаващ":
Колега прав е колегата,този мултиджет е наистина много добър мотор,а и върви.300 Nm доста голям е въртящият момент,със сигурност ще вдигне 200 на майтап.На километраж е 260
-1 +4
-1 +4
До коментар #79 от "ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ":
На шотландско Габровска история
-1 +2
....163 КС ДИЗЕЛ...
....АВТОМАТИК...
....ФУЛ ЕКСТРИ...
....НОВ ВНОС....
....ЗА ОКОЛО 4 000 ЛЕВА
И ОЩЕ 2000 ЛЕВА
ЗА ТУЙ ОНУЙ
....И ТАКА САМО ЗА 6 000 ЛВ
ИМАШ ЯК, МОЩЕН И НАДЕЖДЕН
КОМФОРТЕН АВТОМОБИЛ,
С КОЙТО МОЖЕШ ДА ИЗМИНЕШ
ПОНЕ ОЩЕ 500 ООО КМ...
И ДА СИ ГО ПОЛЗВАШ
ПОНЕ ОЩЕ 15 ГОДИНИ...
...И КОЙТО МОЖЕШ ДА ПРОДАДЕШ
КОГАТО ПОЖЕЛАЕШ НА ДОБРА ЦЕНА
....И ТОВА ВОЛВО
МОЖЕШ ДА ГО ИМАШ
САМО ЗА ЕДНА ЧЕТВЪРТ
ОТ ЦЕНАТА
НА НОВА ДАЧИЯ...
...НОВА ДАЧИЯ,
КОЯТО САМО СЛЕД
ТРИ ЧЕТИРИ ГОДИНИ
ТРУДНО ЩЕ ПРОДАДЕШ
И ЗА СКРАП НА НАДИН...
Коментиран от #90, #92
-11 +5
-1 +2
До коментар #88 от "МИХАЙЛОВ":
имам две, С80 бензин 2.5 и В70 дизел, първото купувано ново то МП, второто на старо от италия, прав си за всичко, освен за двата бона.. умножи ги по три и тогава ще караш още 500 хил. км. В нито един курник наречен дачия нито искам да се возя, нито ще си возя децата. Това само за разнос. Лично мнение.
-7 +3
Коментиран от #126
-3 +5
До коментар #88 от "МИХАЙЛОВ":
Но имаш нещо дето след година две може да не мине преглед и ще се окаже че нямаш нищо.
-2 +5
До коментар #24 от "НАТУРАЛНО АСПИРИРАН?":
аспирацията е два вида, натурална/в едно кюмбе например/и принудителна/ширм/. Но тя винаги отвежда, а не довежда. Авторско ''творение''. Имал е в пред вид вакуумно пълнене от буталата/атмосферно сигурно, а не турбо/принудително. Обаче е объркал посоките на въздуха. Иначе всяко ДВГе е с принудителна аспирация, но след изпускателните колектори. Стана малко като лекция- просто казано, всмукване, нагнетяване, работен такт, изпускане
Коментиран от #137
-1 +3
До коментар #53 от "Алексей":
Така е, прав сте. Но това е поради ред други неща. Например електрониката - Корола от 2000 няма радар за пешеходци, спирачен асистент, сензор за налагяне на гумите, за катализатор не знам. Освен това корола е хибрид и безстепенна кутия - т.е. пак пари за батерии, автоматици и т.н. Освен това се прибавят повишените изискванията за безопасност - изофикс, изисквания за краш тествове, а и корола от 2000 няма лед светлини. За капак и хорат астанаха по-капризни и съответно се инвестира в доста екстри и по интериора и в материали. И за капак и в нови технолгии за постигане на прословутите еврота и в нови платформи. И все пак королата е една от колите с много сериозна надеждност и дълголетност.
-1 +1
Коментиран от #107
-5 +3
-4 +6
-2 +2
До коментар #38 от "Levski":
Моят ecoboost е на 130 000 км.,не е дал и един дефект.Как ги карате тези коли до 80 000 км...
Коментиран от #128
-0 +8
-2 +4
-0 +2
-0 +2
За съжаление с тези трицилиндрови "миксери" под капака нямат шанс за успех! Жалко!
-1 +2
-0 +2
Коментиран от #129
-0 +1
-0 +4
До коментар #95 от "Audi S":
ако се понапъна човек може да ти излезнат доста под 10000 Имам един приятел имаше такава е с четворка копия от една морга дето я бяха закарали за части още не я бяха почнали даде два бона и половина за нея перфектна кола Направо си я подкара без да правим нищо даже и сложих газова уредба за 1200 лв и след една година нещо превъртя голяма грешка сега кара с петица комби дизел тъпото к***** всеки път като го видя го псувам Поне 15 минути дива тука с тия трицилиндрови инжектопляктор и половината не знаят какво е S4 230 коня
-2 +1
-1 +4
До коментар #1 от "Директора":
Егаи и колата 90 к. с трицилиндрово. Става само за градско каране. Как ще върви из дефилето с 4 човека и багаж
-2 +0
До коментар #15 от "vikilexus":
с 1000 лв. повече цената на Сандерото виж хубаво пише 26150+ 700лв пца цвят металик по избор ако има такъв,защото на предното поколение нямаше и ти се получава цена под 27 бона,такова Сузуки не можеш да вземеш,а и коледната промоция отмина преди седмица,та ти се получава с + 3 бона нагоре та от 27 скачаш на минмум 30 бона за черупка с колелета от количките в Кауфлант и МЕТРО и с моторче за тротинетка,да не говорим,че сравнението е за найскъпото Сандеро и най-евтиния Игнис.
-0 +2
До коментар #13 от "незнайко":
е достатъчно показателен за познанията ти. Едно време моб. тел. ги правиха като тухли 4-ки,после малки,сега нормални,просто технологийте се развиват,при двигателите е същото и тези 3 цил. турбо мотори не са по-малко надеждни от старите 4 цилиндрови многообемници. Или предпочиташ да гледаш на стар телевизор от началото на 90-те вместо на нов тънък с олед екран и 4К последен модел. Да, личи си,че си незнайко,но успокояващото е,ме има и други като теб като ги чета в коментарите.
-3 +2
До коментар #17 от "Иво":
от типа скъп на триците евтин на брашното. Парите са си твои дарявай ги на който искаш и на който сервиз искаш,а и с тези 150 коня и на общината за данъка.Поздравления.
Коментиран от #136
-0 +1
-0 +0
До коментар #29 от "Баро":
трябват и 8-10 тона масло и парцали за да не се омаслят краката на мацките ти. И още поне 30 бона за да го накараш този лачен курник да върви,защото за толкоз пари е и толкоз кола.
Коментиран от #135
-0 +1
До коментар #34 от "Баро":
знам пък ние какви "прозивеждаме",ние ли сме критерии да давме оценка на тези които поне това правят. Трябва да имаш повече акъл за да водиш такава дискусия.Такива като теб са болшинството от масата в Бг,за това сме на такова дередже.
Коментиран от #132
-1 +1
До коментар #36 от "Тиквоний Велики":
да ги произвеждаш им слагай цени и под 10 хиляди лева,а споменатите според теб цени бяха преди 7-8 години.
-0 +1
До коментар #37 от "Пипи Дългото чорапче":
тези,които ги критикуват,а тези които карат Дачия са разумни и ценящи финансовите си средства.
Коментиран от #133
-0 +1
До коментар #41 от "Ти виждал ли си":
полека с лъжите,не сме след ловен или риболовен ден да си мерим шараните и глиганите. Виждали сме и по-възрастни Дачии от първите логани и не отговарят на твърденията ти. А това,че твоята е такава говори само за едно,че си мурдар,а на такъв и Бентли да му дадеш пак ще е като кочина.
Коментиран от #131, #134
-0 +1
До коментар #51 от "Ланд Крузер":
са тези които поддържат скрапа идващ от запада та и ти си в това число "мен".
-0 +1
До коментар #57 от "В е л и к и я":
в е л и к можеш да ходиш и да раздавш правосъдие с фадроми. Да те светна Дачия ще фалира коги чуеш да пръдне гугутка,много други ще фалират но тези няма да е скоро,а и Дачия се кара на всичките 4 от общо 6 обитаеми континента.
-0 +1
До коментар #58 от "Потърпевш":
пише се кУпувай,с тези знания съвети не ми трябват.
-0 +1
До коментар #62 от "Баро":
ама преди да напишеш погледни ценовата листа да видиш какво ще купиш. Писна ми от неграмотни и самоуверени драскачи. Чудя се защо пишете неверни неща при положение,че с две натискания и си в ценовата листа на дадената марка и модел и виждаш какво се предлага и на каква цена.
Коментиран от #130
-1 +1
До коментар #63 от "Токо":
компетентен по дадена тема от страни изглеждаш като да си гол на площада и да се фукаш с новите си парцали. Нито информация по темата имаш нито нищо,но коментираш като "специалист" Не забравяйте,че еко нормите се ожесточават още повече и не след дълго ще трябва да карате коли с евро 7+,което могат да го покрият малки двигатели с малък обем и малък брлой цилиндри за ДВГ или електрички и хибриди с не повемче от 4 цил.
-0 +2
До коментар #67 от "Име":
в полза на природата и за всички нас като цяло. Смога надвиснал над градовете до не малка степен се дължи и на автомобилите,а той е причина за развитие на доста канцерогенните заболявания на дих. с-ма и на сърдечна. Та трябва да се избира живееш до достолепна възраст или умираш млад. Е явно хората предпочитат първото за това са тези рестрикции.
-1 +0
До коментар #75 от "Angry Bird":
коментара,най-смисления до сега с кеф го четох,обнадежден съм,че има и разумни хора макар и да са рядкост,като по времето на Диоген.
-0 +0
До коментар #91 от "Джуган":
ще е на ток без турбо и цилиндри,на там отиват нещата. Това са преходни модели за около 5-6 години докато батерийте на електричките стигнат достатъчен приемлив пробег и поевтинеят. Влагайте малко повече акъл бе.
-0 +1
Коментиран от #139
-0 +4
До коментар #99 от "Борис":
просто не са ги карали,а са на принципа чукча писател не ползвател или един приятел на друг приател и т.н. та той каза,че тези 3 цил. не стават. Карай си я със здраве и не се ядосвай на пишещите глупости,то понеже ганьо от всичко разбира за това ни изобразиха чехите преди години на тоалетна тип клекало.
-0 +1
До коментар #105 от "турбо миксер":
колега те са в основата,скоро ще влезе евро 7 незнам си какво като добавка,а тези са преходни докато дойдат електричките след 5-6 години. Иначе и на мен първата ми новозакупена кола е с 1.6 16 ве Рено Меган 2 няма ядове сега я кара щерката,а аз си везх Каджар 4х4,но и те ще отшумят след не много дълго време и ще се минава на ток.
-0 +4
До коментар #122 от "Ще купиш":
Примерно Кия Рио 24980 лв крайна цена с екстрите и ДДС
-1 +1
До коментар #118 от "Айде по":
първо ти няма как да знаеш Аз какъв съм и второ даже и мурдар да съм не знам какво общо има това с ръждата и качеството на един автомобил малко глупости дрънкаш
-1 +0
До коментар #115 от "Ами като":
точно защото не произвеждаме можем да бъдем доста голям критерии понеже имаме голямо разнообразие върху много видове автомобили което ми дава голяма възможност за сравняване и преценка и няма начин да кажем като румънците дачията е най-хубавата кола като французите Реното е най-хубавата кола като италианците фиата е най-хубавата кола или като немците Volkswagen а е най-хубава кола да не продължавам да изреждам И ако може да ми разтълкуваш клишето затова сме на това дередже няма как да знаеш какъв съм аз след като не ме познаваш Човек трябва да внимава какво говори за да не става смешен
-1 +2
До коментар #117 от "Тъпите са":
Има една реклама на която мотото е удоволствието да шофираш
-1 +0
До коментар #118 от "Айде по":
че на четвъртата година железата на седалката минаха през тапицерията и започнаха да ми се завират да не казвам къде че ще изтрият коментара това нещо ми се случай За втори път първия път бях с Лада оттогава дачията е с предни седалки от А четворка даже имат една екстра движат се нагоре и надолу и да кажа още нещо всяка автомобилостроителна марка уважаваща себе си произвежда S Class модел какво да говорим повече
-1 +0
До коментар #114 от "Ама ще ти":
Жал ми е за тебе ама нищо не разбираш от коли по-добре се занимавай там с каквото си се занимаваш Дано си добър
-0 +1
До коментар #112 от "Богаташ":
щом не знаеш че кеф цена няма
-0 +1
До коментар #93 от "един от стадото":
Аспирация е точно дума за всмукване само че не се използва за автомобили А за кухня бира-скара или заведение да отвежда разни видове дим на място на което няма хора думите за автомобил са атмосферен двигател и двигател с принудително пълнене а ти не знам какво ще аспирираш в ауспуха
-0 +0
До коментар #127 от "Клиент":
Немска или японска Ако не ти се дават много пари краен случай може и корейска нищо друго Видът и модела са според Това за какво ти трябва колата
-1 +3
До коментар #14 от "Не схващаш":
нищо не разбираш един литър обем и на три цилиндъра и на четири и на 20 цилиндъра все си е един литър и да ти поясня че тоя мотор 1000 кубика с турбо изгаря горивна смес колкото за атмосферен двигател 2000 кубика количеството горивна смес и мощността вървят пропорционално
-0 +2
-1 +2
-0 +0