Китайският концерн Great Wall показа първите снимки на кросоувъра Wey Mocha. Моделът ще излезе на пазара в две версии: с конвенционален двигател и с plug-in хибриден тракт. Според местни журналисти бензиновоелектрическата версия ще харчи средно 1.4 литра бензин на 100 километра. Пълните спецификации на модела ще бъдат разкрити на 20 януари.
В йерархията на концерна Great Wall марката Wey принадлежи към т.нар. премиум сегмент, а Mocha ще е бъдещият флагман на марката. Според китайските журналисти конвенционалната и електрифицираната версия ще се различават значително по размер - разликата в дължината на каросерията ще бъде 207 милиметра, а в междуосието - 170 милиметра.

Ако приемем, че традиционният кросоувър се окаже аналог на Skoda Kodiaq например, то тогава хибридът ще бъде по-дълъг и по-широк от Toyota Land Cruiser Pradol. Името Mocha идва от превода на китайския символ 摩卡 на английски. Кросоувърът Wey е кръстен на кафената напитка Moccachino.
Очаква се кросоувърите Mocha да бъдат оборудвани с нов четирицилиндров турбодвигател с работен обем 2.0 литра, както и с деветстепенна роботизирана скоростна кутия. В обикновената версия двигателят ще е с мощност 214 конски сили, а в хибрида в трансмисията ще бъде вграден 9HDCT електрически мотор. Задвижването ще е само на предния мост. Мощността и динамичните характеристики на хибридния тракт все още се пазят в тайна, но китайците обещават завидна ефективност.
Обикновената версия ще консумира 6.7 литра бензин на 100 километра пробег, а хибридната - само 1.4 литра на 100 километра. Уей планира да разкрие всички спецификации на Mocha и да покаже интериорни снимки на 20 януари. Публичната премиера на кросоувърите вероятно ще се състои през април на автомобилното изложение в Шанхай - там ще бъдат разкрити и цените на моделите.

Коментиран от #23, #26
-8 +68
Коментиран от #15
-10 +64
Коментиран от #7, #12
-2 +54
-2 +33
-4 +25
-6 +13
До коментар #3 от "Нали":
Оказа се нерентабилно и доста некачествено, закъснели поръчки и куп други БГ подобрения.
Коментиран от #11
-3 +33
-9 +14
Коментиран от #27
-20 +32
-7 +25
До коментар #7 от "Баш Батка":
Не им е проблема България, а че просто колите са пълни боклуци. Тези китайски таратайки ако ще Японец да ги сглобява, като частите са от Китай, пак ще е боклук.
Коментиран от #29
-28 +11
До коментар #3 от "Нали":
Май ще стане като завода на "Калиакра"
-1 +13
-2 +18
-8 +7
До коментар #2 от "Пурко":
Не виждам как ще дойде в България. Дачия, не ще умре, не ще умре!!!
-4 +10
Коментиран от #20, #30
-14 +6
-12 +6
Коментиран от #24
-6 +18
-6 +11
До коментар #16 от "Гоуст":
хахахха Арабина се мисли за Европеец хахахха това че имаш Френско гражданство не те прави нито Французин още по малко пък Европеец пак си тп камилар Арабски по чрен и от най црния Дравид от Южна Индия хахахаха
-2 +6
-6 +2
-0 +3
До коментар #1 от "Лично мнение":
Ами добре ще е като е копие на DS.
-0 +2
До коментар #18 от "Дългия":
Те за това фалираха в България. Изкупиха ги всичките.
-6 +6
-5 +4
До коментар #1 от "Лично мнение":
Този автомобил ще се произвежда във фалиралия завод в с.Баховица край Ловеч под надзора на най-скромния и честен бизнесмен Гриша Ганчев. За финансов директор ще бъде назначен легендарният банкер Цветан Василев.
Подавайте поръчки за колата,количествата са ограничени!
-4 +4
-1 +11
До коментар #11 от "асад123":
Не са по-големи боклуци от твойто издухано ТДИ.
-0 +0
До коментар #16 от "Гоуст":
Колега, къф европеец си ти? Де съ слагаш в а група? Хах , шъ умръ от смех.
-0 +0