ФАКТИ.БГ
  • автомобилът на старо-
  • citroen-
  • xsara-
  • vts

Един евтин Citroen, който тепърва ще поскъпва

Публикувана: 30 Януари, 2021 12:00
49 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 16016
Един евтин Citroen, който тепърва ще поскъпва - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 40 гласа.

За мнозина, Citroen Xsara е срам от миналото, който не заслужава да носи същата емблема, като DS, SM или C6. Това донякъде е вярно, защото самият модел не е толкова успешен и се характеризира с доста недостатъци, но има една модификация, която определено заслужава внимание. Става дума за Citroen Xsara VTS.

Тази кола остана в сянката на много по-известния си близнак - Peugeot 306 GTI. Xsara VTS не е толкова популярна, но е с идентична механика и това я превръща в много добра сделка. Освен това, рали миналото на Xsara е неоспоримо, точно както и титлите на Себастиан Льоб. За разлика от 306 GTI-6, рядко бива подложена на тунинг изпълнения, но пък е предпочитан донор на части за тях.

Един евтин Citroen, който тепърва ще поскъпва

Ето защо, сега е моментът да се купи такава кола и да бъде върната до първоначалния ѝ блясък. Ако разбира се намерите читав екземпляр. Иначе, моделът разполага с двулитров двигател с мощност от 167 конски сили, което за времето си (Xsara VTS е представена през 1997 г.) е впечатляващ показател. Също така си струва да се има предвид, че тази кола тежи само 1 190 кг.

Истински вълк в овча кожи, който е практичен, добре изглежда и за спортен young timer е много, много евтин. Истинският "герой" обаче трябва да е преди фейслифта, тоест да е екземпляр, произведен преди 2001 година. Според повечето експерти по-старите VTS-и просто изглеждат по-добре.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 40 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гост
1 Отговор
Ситроните са много иновативни коли, но ние сме с малко по-селско мислене.

Коментиран от #44


Оценка:
-23 +197

мдда
2 Отговор
Старото си е старо... изглежда много добре. При прилична цена бих я купил.

Коментиран от #9


Оценка:
-12 +90

3
Този коментар е премахнат от модератор.
авто
4 Отговор
Не искам да я оплювам,имал съм Ситроени,но мисля,че доста по- добър представител на горещите хетчбеци от това време е Рено КлиоRS и ако чивек направи справка ще види доста по-впечатляващи показатели.А ако ги покара ще види и разликата.

Оценка:
-12 +47

Имах
5 Отговор
Xara 2.0HDI от 2001-ва(фейслифт).Вървеше много прилично и харчеше малко а освен по предното окачване други ремонти не са ми се налагали но след като започна да ръждясва на много места я продадох.

Оценка:
-4 +45

Ханс
6 Отговор

До коментар #3 от "Жоро":


И идва една Astra GSi 16v с 2.0 16в и ги препарира и двете защото тежи 150 кг по-малко

Коментиран от #11, #22, #30


Оценка:
-58 +37

7
Този коментар е премахнат от модератор.
Тъп
8 Отговор
Карам си Ксара и си пеем. Трябва ми нов касетофон.

Оценка:
-3 +35

Препатил
9 Отговор

До коментар #2 от "мдда":


Недей,за да не съжаляваш! От опитни казвам,не питай старило,питай патили! От всички френски трошки точно тази е най-безразсъдна....ситроен...

Оценка:
-52 +19

и кое
10 Отговор
Му е иновативното на въпросния "Ситрон"?

Оценка:
-28 +13

Рено ентусиаст
11 Отговор

До коментар #6 от "Ханс":


И идва един Сафран битурбо и тая фастра дори ис ръжда стоповете немой му види.

Коментиран от #17, #35


Оценка:
-29 +19

12
Този коментар е премахнат от модератор.
13
Този коментар е премахнат от модератор.
Търпин
14 Отговор
Карах 5г. такъв добър е и то много слабото му място е задния мост.

Оценка:
-3 +30

Вальоо
15 Отговор
Не знам колко ще поскъпва Хсарата,пък ако ще и VTS да е. Не са лоши,вървят си,но нищо специално. Повече смисъл има,ако поскъпват моделите с Хидравлично окачване. Xantia,Xm,Bx, даже и С5. Всичките освен С5,са вече редки,и трудно се намират запазени такива.

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +38

ПернишкиО
16 Отговор
Тоя дръгеУ и за СКРАП го нещат❗❗❗🤣

Оценка:
-30 +12

Говорит Масква
17 Отговор

До коментар #11 от "Рено ентусиаст":


Говорим за коли, не за външни тоалетни.

Коментиран от #18


Оценка:
-25 +12

Рено ентусиаст
18 Отговор

До коментар #17 от "Говорит Масква":


Да де говорим за френски коли не за тоалетната астра поправям колегата просто че се е объркАл.

Коментиран от #19


Оценка:
-14 +20

Ханс
19 Отговор

До коментар #18 от "Рено ентусиаст":


Тоалетната астра я карах до 370 000 км когато купето окончателно изгни, а мотора ще го вграждам в Корса. Твоя измислен шаран битурбо мурбо не съм го виждал по пътищата. Сигурно защото като другите рена е по сервизите. Я кажи къде са Рено във формулата в момента ? Не се бутай в неща от които хал хабер си нямаш както и твоите любимци.

Коментиран от #20


Оценка:
-38 +12

Рено ентусиаст
20 Отговор

До коментар #19 от "Ханс":


Бе то самото вместване в едно изречение на кнефа асъра и автомобил е просто несъвместимо.Асъра е в класа на каруците

Коментиран от #23


Оценка:
-13 +11

Гост
21 Отговор

До коментар #15 от "Вальоо":


Ксантии все още виждам сравнително често, но ми се струва, че скоро рязко ще започнат да изчезват

Оценка:
-2 +14

Xsaro gazaro
22 Отговор

До коментар #6 от "Ханс":


Напиши в тубата ксара втс vs астра гси и виж как я препарирам, правена астра, а аз съм сток

Коментиран от #29


Оценка:
-9 +10

Ханс
23 Отговор

До коментар #20 от "Рено ентусиаст":


И къде го изкара тоя шафран с В6 мотор и няма и 1000 произведени бройки с тунинг от немската компания хартге и немската компания ирмшер ? Добре че са немците да ви пипнат боклуците, че малко да заприличат на автомобили..

Коментиран от #24


Оценка:
-19 +13

Рено ентусиаст
24 Отговор

До коментар #23 от "Ханс":


Нормално германия е Френски васал.Французите просто се възползват от услугите им.германия изгуби войната кое не е ясно?!

Коментиран от #25


Оценка:
-16 +10

Ханс
25 Отговор

До коментар #24 от "Рено ентусиаст":


Коя война ? Добре че са англичаните и американците, че да им помогнат на кроасаните. Че германците влезнаха на екскурзия във Франция и я окупираха за норматив почти без бой.. Айде молА ти са..

Коментиран от #26


Оценка:
-9 +31

Рено ентусиаст
26 Отговор

До коментар #25 от "Ханс":


Да де добре че са америианците че да спонсорират Хитлермче немция дорини армия нямаше 33-та

Оценка:
-11 +9

27
Този коментар е премахнат от модератор.
28
Този коментар е премахнат от модератор.
Ханс
29 Отговор

До коментар #22 от "Xsaro gazaro":


Видях клипа, този с Астрата два пъти не можа да вкара трета и един път втора.. Имал си късмет.

Коментиран от #37


Оценка:
-5 +12

И ако дойде
30 Отговор

До коментар #6 от "Ханс":


Едно 309 и ти прави точка защото тежи 930

Коментиран от #48


Оценка:
-5 +7

Петко
31 Отговор
Няма да стане класика. Имал съм ситроен и с ръка на сърцето казвам, че по него смених всичко, някои части и по два пъти. Няма такова изпълнение, бях със zx, като се поразгледа човек открива прилики с ксара, берлинго, изключителни, частите са взаимнозаменяеми. Малко по-хубави на вид ламарини, съвременни за тогава и същото боклуче. В момента карам берлинго, напрактика същата кола, добър, пъргав 1.6хди, но ужасно проблемен.

Оценка:
-9 +8

незнайко
32 Отговор
167 конски сили и 8.7 секунди ускорение при 1165 килограма е смешно !!! Това е за модела от 1998 година . Волво С60 170 коня от 2000 година и 1451 килограма има същото ускориние !!! Как става това ??? Просто волвото е по добро !!!

Коментиран от #36, #38


Оценка:
-12 +9

0000
33 Отговор
Да бягаш оттука с тея френски нужници.сопола си няма да хвърля на тез недоразумения .французи и машиностроене-магаре и космос

Коментиран от #41


Оценка:
-28 +11

АЙ СТИГА БЕ
34 Отговор
СИТРОЕН НЕ МОЖЕ ДА ПОСКЪПВА ОСВЕН АКО ВТОРИЧНИ СУРОВИНИ ВДИГНАТ ЦЕНАТА НА ЖИЛЯЗОТО !

Оценка:
-20 +21

Колега
35 Отговор

До коментар #11 от "Рено ентусиаст":


Ти се водя Сафран би турбо в Бг. Сигурно и Накара е бил. Един път видях малко надуто 21 турбо и отлепи във Варна като самолет. Тези модели са по гаражите. Все едно да ти падне 11 турбо с дигиталното табло. Тук става въпрос за нормални автомобили. Виж, една Лагуна Конкорд 24 винтила пак ще ги надбяга след 120-130

Оценка:
-1 +4

Не знайко
36 Отговор

До коментар #32 от "незнайко":


309-158 к.с от 0-100 Само 7,8 сек.далечната за теб 1989 г. Пак повтарям 1989 година.

Коментиран от #43


Оценка:
-0 +5

Xsaro gazaro
37 Отговор

До коментар #29 от "Ханс":


Този който изтърва 3та бях аз, всички други предавки и аз и той си ги оцелихме :)

Оценка:
-4 +4

Xsaro gazaro
38 Отговор

До коментар #32 от "незнайко":


6.9 0-100 напълно сток втс, не знам какви ги пишат по сайтовете

Оценка:
-4 +6

кирката
39 Отговор
Абе мани ги тия европейски боклуци, истинските коли са от Япония и Корея.

Оценка:
-6 +8

Ves
40 Отговор
Добър е модела. Една такава стоя паркирана 5 години без да се кара. Собственика беше на 65. Никой не я искаше. Дойдоха едни румънци, погледнаха под капака и я взеха.
А за спора френски - немски, май прехвалените Голф 3 изчезнаха вече, а ксарите (и то най вече комбита) още се карат.

Оценка:
-5 +23

Stoich
41 Отговор

До коментар #33 от "0000":


Нужник са тея с четирите нули, както си се кръстил. Ако не ставаха, френските коли нямаше да представляват 90% от служебния автопарк по Европа.

Оценка:
-3 +18

abc
42 Отговор
Цената на желязото по отпадаците ли ще вдигат

Оценка:
-8 +2

незнайко
43 Отговор

До коментар #36 от "Не знайко":


Тази кола от статията не е от тази година която цитирате !!! Не измествайте разсъжденията !!!

Оценка:
-3 +1

Плам
44 Отговор

До коментар #1 от "Гост":


Прав си,българинът знае едно.БМВ,АУДИ,МЕРЦЕДЕС,същата работа е и със ФИАТ,корава машинка Multijet,не се чупи поече от всичките прехвалени марки.Но това сме ние,робуваме на марки.

Оценка:
-3 +12

Дедовия
45 Отговор
И аз да кажа нещо интересно за тези които не четат.Първият дизелов агрегат на лек автомобил в света е монтиран от СИТРОЕН ,първият кабриолет също първата разработка за боксерният двигател но се отказват от нея..И след това японците го патентоват.ха.ха

Коментиран от #47


Оценка:
-1 +8

46
Този коментар е премахнат от модератор.
Иван
47 Отговор

До коментар #45 от "Дедовия":


Моите уважения към "Дизела" и "боксовия мотор", но не това е Ситроен. Карал съм Ситроен с боксов двигател GSA, карам и сега само дизелови ситроени.
Ситроен е преди всичко с първия автомобил с предно предаване (1936 г, Tractioan Avant)), първия артомобил с хидравлично окачване DS 19/21 от 1955 г.
Обединението на Ситроен с Пежо - бих го нарекъл крах за технологиите на Ситроен.
Моделът Xara, не е Ситроен. Това е едно недоносче на Пежо вкарано в Ситроен.

Оценка:
-2 +3

турбо жигули
48 Отговор

До коментар #30 от "И ако дойде":


лотуса тежи 650 кила със 250 кончета...кви астри кви голфуве ва гонят

Оценка:
-1 +0

Язе
49 Отговор
Аз си карам една ксара и хич не ми пука какво мислят другите.Вярно,че не доливам масло,не правя окачване на 5-6хил.км,не вози като каруца и ми е комфортно.Вярно,че и е по-широка вътре от Ауди А4 от 99год примерно а е в класа на Голф.Вярно е и,че Ситроен Ц5 от 2007 отзад е по-широко от Ауди А8 от 2004год а е в класа на А4.

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Вярно или не? Куиз за необичайни екстри в колата

Автомобилните технологии се развиват с безумни темпове, а дронове и летящи коли вече изглежда не са изненада за никой. Нека проверим обаче колко ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Ген. Румен Радев
Кандидатът на БСП за президент ген. Румен Радев критикува политиката на правителството
Политика със страх не се прави"

Още бисери
ТОП 5