Last news in Fakti

30 Януари, 2021 12:00 19 444 49

Един евтин Citroen, който тепърва ще поскъпва

  • автомобилът на старо-
  • citroen-
  • xsara-
  • vts
Един евтин Citroen, който тепърва ще поскъпва - 1

За мнозина, Citroen Xsara е срам от миналото, който не заслужава да носи същата емблема, като DS, SM или C6. Това донякъде е вярно, защото самият модел не е толкова успешен и се характеризира с доста недостатъци, но има една модификация, която определено заслужава внимание. Става дума за Citroen Xsara VTS.

Тази кола остана в сянката на много по-известния си близнак - Peugeot 306 GTI. Xsara VTS не е толкова популярна, но е с идентична механика и това я превръща в много добра сделка. Освен това, рали миналото на Xsara е неоспоримо, точно както и титлите на Себастиан Льоб. За разлика от 306 GTI-6, рядко бива подложена на тунинг изпълнения, но пък е предпочитан донор на части за тях.

Един евтин Citroen, който тепърва ще поскъпва

Ето защо, сега е моментът да се купи такава кола и да бъде върната до първоначалния ѝ блясък. Ако разбира се намерите читав екземпляр. Иначе, моделът разполага с двулитров двигател с мощност от 167 конски сили, което за времето си (Xsara VTS е представена през 1997 г.) е впечатляващ показател. Също така си струва да се има предвид, че тази кола тежи само 1 190 кг.

Истински вълк в овча кожи, който е практичен, добре изглежда и за спортен young timer е много, много евтин. Истинският "герой" обаче трябва да е преди фейслифта, тоест да е екземпляр, произведен преди 2001 година. Според повечето експерти по-старите VTS-и просто изглеждат по-добре.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 41 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    206 23 Отговор
    Ситроните са много иновативни коли, но ние сме с малко по-селско мислене.

    Коментиран от #44

  • 2 мдда

    93 12 Отговор
    Старото си е старо... изглежда много добре. При прилична цена бих я купил.

    Коментиран от #9

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 авто

    49 12 Отговор
    Не искам да я оплювам,имал съм Ситроени,но мисля,че доста по- добър представител на горещите хетчбеци от това време е Рено КлиоRS и ако чивек направи справка ще види доста по-впечатляващи показатели.А ако ги покара ще види и разликата.
  • 5 Имах

    46 4 Отговор
    Xara 2.0HDI от 2001-ва(фейслифт).Вървеше много прилично и харчеше малко а освен по предното окачване други ремонти не са ми се налагали но след като започна да ръждясва на много места я продадох.
  • 6 Ханс

    37 59 Отговор

    До коментар #3 от "Жоро":

    И идва една Astra GSi 16v с 2.0 16в и ги препарира и двете защото тежи 150 кг по-малко

    Коментиран от #11, #22, #30

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Тъп

    37 3 Отговор
    Карам си Ксара и си пеем. Трябва ми нов касетофон.
  • 9 Препатил

    19 55 Отговор

    До коментар #2 от "мдда":

    Недей,за да не съжаляваш! От опитни казвам,не питай старило,питай патили! От всички френски трошки точно тази е най-безразсъдна....ситроен...
  • 10 и кое

    13 29 Отговор
    Му е иновативното на въпросния "Ситрон"?
  • 11 Рено ентусиаст

    22 29 Отговор

    До коментар #6 от "Ханс":

    И идва един Сафран битурбо и тая фастра дори ис ръжда стоповете немой му види.

    Коментиран от #17, #35

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Търпин

    31 3 Отговор
    Карах 5г. такъв добър е и то много слабото му място е задния мост.
  • 15 Вальоо

    39 2 Отговор
    Не знам колко ще поскъпва Хсарата,пък ако ще и VTS да е. Не са лоши,вървят си,но нищо специално. Повече смисъл има,ако поскъпват моделите с Хидравлично окачване. Xantia,Xm,Bx, даже и С5. Всичките освен С5,са вече редки,и трудно се намират запазени такива.

    Коментиран от #21

  • 16 ПернишкиО

    12 33 Отговор
    Тоя дръгеУ и за СКРАП го нещат❗❗❗🤣
  • 17 Говорит Масква

    13 27 Отговор

    До коментар #11 от "Рено ентусиаст":

    Говорим за коли, не за външни тоалетни.

    Коментиран от #18

  • 18 Рено ентусиаст

    24 14 Отговор

    До коментар #17 от "Говорит Масква":

    Да де говорим за френски коли не за тоалетната астра поправям колегата просто че се е объркАл.

    Коментиран от #19

  • 19 Ханс

    12 40 Отговор

    До коментар #18 от "Рено ентусиаст":

    Тоалетната астра я карах до 370 000 км когато купето окончателно изгни, а мотора ще го вграждам в Корса. Твоя измислен шаран битурбо мурбо не съм го виждал по пътищата. Сигурно защото като другите рена е по сервизите. Я кажи къде са Рено във формулата в момента ? Не се бутай в неща от които хал хабер си нямаш както и твоите любимци.

    Коментиран от #20

  • 20 Рено ентусиаст

    12 13 Отговор

    До коментар #19 от "Ханс":

    Бе то самото вместване в едно изречение на кнефа асъра и автомобил е просто несъвместимо.Асъра е в класа на каруците

    Коментиран от #23

  • 21 Гост

    15 2 Отговор

    До коментар #15 от "Вальоо":

    Ксантии все още виждам сравнително често, но ми се струва, че скоро рязко ще започнат да изчезват
  • 22 Xsaro gazaro

    13 9 Отговор

    До коментар #6 от "Ханс":

    Напиши в тубата ксара втс vs астра гси и виж как я препарирам, правена астра, а аз съм сток

    Коментиран от #29

  • 23 Ханс

    14 20 Отговор

    До коментар #20 от "Рено ентусиаст":

    И къде го изкара тоя шафран с В6 мотор и няма и 1000 произведени бройки с тунинг от немската компания хартге и немската компания ирмшер ? Добре че са немците да ви пипнат боклуците, че малко да заприличат на автомобили..

    Коментиран от #24

  • 24 Рено ентусиаст

    12 16 Отговор

    До коментар #23 от "Ханс":

    Нормално германия е Френски васал.Французите просто се възползват от услугите им.германия изгуби войната кое не е ясно?!

    Коментиран от #25

  • 25 Ханс

    31 10 Отговор

    До коментар #24 от "Рено ентусиаст":

    Коя война ? Добре че са англичаните и американците, че да им помогнат на кроасаните. Че германците влезнаха на екскурзия във Франция и я окупираха за норматив почти без бой.. Айде молА ти са..

    Коментиран от #26

  • 26 Рено ентусиаст

    12 11 Отговор

    До коментар #25 от "Ханс":

    Да де добре че са америианците че да спонсорират Хитлермче немция дорини армия нямаше 33-та
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Ханс

    12 6 Отговор

    До коментар #22 от "Xsaro gazaro":

    Видях клипа, този с Астрата два пъти не можа да вкара трета и един път втора.. Имал си късмет.

    Коментиран от #37

  • 30 И ако дойде

    7 5 Отговор

    До коментар #6 от "Ханс":

    Едно 309 и ти прави точка защото тежи 930

    Коментиран от #48

  • 31 Петко

    8 12 Отговор
    Няма да стане класика. Имал съм ситроен и с ръка на сърцето казвам, че по него смених всичко, някои части и по два пъти. Няма такова изпълнение, бях със zx, като се поразгледа човек открива прилики с ксара, берлинго, изключителни, частите са взаимнозаменяеми. Малко по-хубави на вид ламарини, съвременни за тогава и същото боклуче. В момента карам берлинго, напрактика същата кола, добър, пъргав 1.6хди, но ужасно проблемен.
  • 32 незнайко

    9 13 Отговор
    167 конски сили и 8.7 секунди ускорение при 1165 килограма е смешно !!! Това е за модела от 1998 година . Волво С60 170 коня от 2000 година и 1451 килограма има същото ускориние !!! Как става това ??? Просто волвото е по добро !!!

    Коментиран от #36, #38

  • 33 0000

    11 31 Отговор
    Да бягаш оттука с тея френски нужници.сопола си няма да хвърля на тез недоразумения .французи и машиностроене-магаре и космос

    Коментиран от #41

  • 34 АЙ СТИГА БЕ

    21 24 Отговор
    СИТРОЕН НЕ МОЖЕ ДА ПОСКЪПВА ОСВЕН АКО ВТОРИЧНИ СУРОВИНИ ВДИГНАТ ЦЕНАТА НА ЖИЛЯЗОТО !
  • 35 Колега

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Рено ентусиаст":

    Ти се водя Сафран би турбо в Бг. Сигурно и Накара е бил. Един път видях малко надуто 21 турбо и отлепи във Варна като самолет. Тези модели са по гаражите. Все едно да ти падне 11 турбо с дигиталното табло. Тук става въпрос за нормални автомобили. Виж, една Лагуна Конкорд 24 винтила пак ще ги надбяга след 120-130
  • 36 Не знайко

    6 0 Отговор

    До коментар #32 от "незнайко":

    309-158 к.с от 0-100 Само 7,8 сек.далечната за теб 1989 г. Пак повтарям 1989 година.

    Коментиран от #43

  • 37 Xsaro gazaro

    8 4 Отговор

    До коментар #29 от "Ханс":

    Този който изтърва 3та бях аз, всички други предавки и аз и той си ги оцелихме :)
  • 38 Xsaro gazaro

    8 4 Отговор

    До коментар #32 от "незнайко":

    6.9 0-100 напълно сток втс, не знам какви ги пишат по сайтовете
  • 39 кирката

    9 7 Отговор
    Абе мани ги тия европейски боклуци, истинските коли са от Япония и Корея.
  • 40 Ves

    27 5 Отговор
    Добър е модела. Една такава стоя паркирана 5 години без да се кара. Собственика беше на 65. Никой не я искаше. Дойдоха едни румънци, погледнаха под капака и я взеха.
    А за спора френски - немски, май прехвалените Голф 3 изчезнаха вече, а ксарите (и то най вече комбита) още се карат.
  • 41 Stoich

    21 3 Отговор

    До коментар #33 от "0000":

    Нужник са тея с четирите нули, както си се кръстил. Ако не ставаха, френските коли нямаше да представляват 90% от служебния автопарк по Европа.
  • 42 abc

    2 11 Отговор
    Цената на желязото по отпадаците ли ще вдигат
  • 43 незнайко

    1 3 Отговор

    До коментар #36 от "Не знайко":

    Тази кола от статията не е от тази година която цитирате !!! Не измествайте разсъжденията !!!
  • 44 Плам

    14 3 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Прав си,българинът знае едно.БМВ,АУДИ,МЕРЦЕДЕС,същата работа е и със ФИАТ,корава машинка Multijet,не се чупи поече от всичките прехвалени марки.Но това сме ние,робуваме на марки.
  • 45 Дедовия

    11 1 Отговор
    И аз да кажа нещо интересно за тези които не четат.Първият дизелов агрегат на лек автомобил в света е монтиран от СИТРОЕН ,първият кабриолет също първата разработка за боксерният двигател но се отказват от нея..И след това японците го патентоват.ха.ха

    Коментиран от #47

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Иван

    6 3 Отговор

    До коментар #45 от "Дедовия":

    Моите уважения към "Дизела" и "боксовия мотор", но не това е Ситроен. Карал съм Ситроен с боксов двигател GSA, карам и сега само дизелови ситроени.
    Ситроен е преди всичко с първия автомобил с предно предаване (1936 г, Tractioan Avant)), първия артомобил с хидравлично окачване DS 19/21 от 1955 г.
    Обединението на Ситроен с Пежо - бих го нарекъл крах за технологиите на Ситроен.
    Моделът Xara, не е Ситроен. Това е едно недоносче на Пежо вкарано в Ситроен.
  • 48 турбо жигули

    0 2 Отговор

    До коментар #30 от "И ако дойде":

    лотуса тежи 650 кила със 250 кончета...кви астри кви голфуве ва гонят
  • 49 Язе

    8 0 Отговор
    Аз си карам една ксара и хич не ми пука какво мислят другите.Вярно,че не доливам масло,не правя окачване на 5-6хил.км,не вози като каруца и ми е комфортно.Вярно,че и е по-широка вътре от Ауди А4 от 99год примерно а е в класа на Голф.Вярно е и,че Ситроен Ц5 от 2007 отзад е по-широко от Ауди А8 от 2004год а е в класа на А4.