Както по-рано днес ви информирахме, Citroen подсказа за дебюта на нов модел, носещ моделния индекс C3 за пазарите в Южна Америка и Индия. Ето, че френската компания не се забави много и представи обновения C3 в пълния му блясък преди броени минути.
Моделът, който на пръв поглед прилича на станалите така модерни кросоувъри, всъщност е „модерен хечбек“ или поне така от френската марка го описват. Новият C3 е с дължина от почти 4 метра и междуосие от 2.54 метра, идентично с това при европейския модел. Използва платформата PF1 на PSA и до голяма степен споделя дизайнерските си черти с останалите модели на френския производител. По информация на бразилското падразделение на Motor1, което се позовава на източник от концерна Stellantis, моделът ще се появи при местните дилъри през април 2022 година
Светлините в предната част са идентични с тези при C4, като споделят същата двойна конфигурация и дневни светлини със специфична форма. Калниците и броните са с добавени пластмасови защити, които още повече засилват усещането за SUV. Клиренсът също е по-голям от този при европейската версия и отбелязва точно 180мм.
Интериорът е с разчупена визия, благодарение на различните цветови комбинации и форми, а в средата виждаме 10-инчов дисплей на инфотеймънт системата с всички модерни технологии, докато пред водача стои по-малък екран, показващ скоростта, оборотите и друга важна информация.
По предварителни данни иновацията ще сподели компонентите и силовите агрегати с Peugeot 208, включително и 1.6-литровия четирицилиндров двигател със 118 конски сили. Трансмисиите ще са петстепенна ръчна или шестстепенна автоматична. За по-скъпите версии те ще предлагат турбо-трицилиндров мотор с обем 1.0 и мощност 120 сили. Гамата ще включва и 1,2-литров двигател със 130 конски сили. Възможна е и напълно електрическа версия. От компанията поясняват, че окачването е адаптирано към пътните условия на всеки един от пазарите, а радиусът на завиване е едва 10 метра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
10:21 16.09.2021
2 Емил
Коментиран от #3, #4
10:36 16.09.2021
3 Вальоо
До коментар #2 от "Емил":
Ами те масово започват да предлагат основно 3-4 цилиндрови двигатели. За съжаление това е нормата вече.11:43 16.09.2021
4 Цитрон
До коментар #2 от "Емил":
Кое му е лошото малко цилиндри малък разход малко плащаш?Коментиран от #6
15:54 16.09.2021
5 Boxer EZ 3.0
Почнаха добре с 1,6 л ДВГ, обаче после 1 л + клирънс 18 см...
Ще живее ... ама само в града ...
16:04 16.09.2021
6 Boxer EZ 3.0
До коментар #4 от "Цитрон":
Тъкмо си я изплатил за 5-7 години и двигателя е изплезил език...И трябва пак да си купиш нова.
Кое му е лошото?
Коментиран от #7
16:08 16.09.2021
7 Цитрон
До коментар #6 от "Boxer EZ 3.0":
И кое е проблема след 5 години си взимаш нова на изплащане и караш все нова кола.За какво да караш морално остарели коли.
Коментиран от #8
17:09 16.09.2021
8 Boxer EZ 3.0
До коментар #7 от "Цитрон":
Проблема е че само плащаш и накрая нищо не ти остава.Ще ти предложат нова кола на изплащане и така винаги ще имаш да плащаш.
А цените им са съизмерими с апартамент.
Все едно плащаш наем за колата си и няма край.
Финансово не излизат сметките, при надути начални цени, застраховки, обслужване само в техният сервиз на техните цени и на края остатъчната стойност...
Коментиран от #9, #11
18:00 16.09.2021
9 Цитрон
До коментар #8 от "Boxer EZ 3.0":
нямаш друг избор другият ваеиант е втора ръка кола и непрестанни висения по сервизи а скоро и щв ги забранят старите коли в Нормалните държави или ти вдигат таксите.18:32 16.09.2021
10 САКЪН
18:34 16.09.2021
11 Цитро
До коментар #8 от "Boxer EZ 3.0":
Какъв е смисъла да я подържаш в друг сервиз където са неадекватни и не разбират.Какво те бърка че сервиза е техен като имаш гаранция
За какво ти е тая кола да стане твоя в гроба ли ще я носиш?
20:31 16.09.2021
12 123
00:50 17.09.2021
13 гост
12:13 18.09.2021