Mercedes-Benz представи модернизираното трето поколение на купеобразния седан CLS , който получи леко модифициран екстериор и интериор, както и технологии от „по-старата“ E-класа. Световните продажби на рестайлинг модела ще започнат през юли тази година.
Базовата версия на обновения Mercedes-Benz CLS може да се различи от предшественика си благодарение на модернизираната решетка на радиатора, модифицираните предни брони с различни въздухозаборници и хромиран сребърен сплитер. Освен това за автомобила вече се предлагат 19- и 20-цолови алуминиеви джанти.
Основната промяна в салона е въвеждането на нов мултифункционален волан с кожена тапицерия и сензорни бутони. Флагманската версия на Mercedes-AMG CLS 53 разполага с волан от ново поколение, който дебютира в обновената Е-Klasse. Това е волан с три спици, при който страничните спици са разделени на две и всяка част има собствен набор от бутони за управление.
В зависимост от версията, обновеният Mercedes-Benz CLS се предлага с информационно-развлекателния комплекс MBUX с виртуален екран на инструментална група и мултимедиен сензорен дисплей, всеки с диагонал 10,25 или 12,3 инча. Комплексът осигурява интелигентна система за гласов контрол и функция за добавена реалност, която наслагва навигационни подкани върху изображението от предната камера.
Списъкът на електронните „асистенти“ включва адаптивен круиз контрол, който може автоматично да възобнови движението след пълно спиране, ако времето му не надвишава една минута, функция за наблюдение на слепи зони, система за задържане на автомобила в заетата лента, както и всестранни камери с повишено покритие.
Гамата от двигатели е представена от три бензинови и три дизелови двигателя
Базовият агрегат е двулитров дизелов двигател с мощност 194 конски сили. Следва го двулитров (265-конски сили) четирицилиндров, работещ на принципа на „умерен хибрид“ - със стартер-генератор, осигуряващ допълнителни 20 сили и 200 Нм при ускорение. В горната част на дизеловата линия има редови шестак, разполагащ с мощ от 330 к.с. и 700 нютонметра максимален въртящ момент.
Бензиновата гама е представена от двулитров четирицилиндров турбомотор с мощност 299 к.с. и трилитров шестцилиндров "умерено-хибриден" двигател, произвеждащ 367 конски сили и 500 нютон метра. Топ версията Mercedes-AMG CLS 53 е оборудвана със същата хибридна система и трилитров „шестак“ с 435 конски сили и 520 Нм въртящ момент.
Такъв автомобил е в състояние да ускори от място до 100 км/ч за 4,5 секунди, а максималната му скорост е принудително ограничена до 250 км/ч (с опционалния AMG Driver's Package ограничителят се премества на 270 км/ч). Цените за обновения Mercedes-Benz CLS ще бъдат обявени малко преди старта на продажбите, който ще е през юли.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Силовак
10:54 07.04.2021
2 ЕЕЕ
Коментиран от #4, #5, #7
11:01 07.04.2021
3 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE
11:05 07.04.2021
4 Антон
До коментар #2 от "ЕЕЕ":
Колко си прав, жалко че няма да те разберат. Но това е нормално - ако караш 15 год. автомобил, тази ти се струва униклана, но като имаш наблюдения.....Да не ти разказвам за новата ес класа - жалка история за тази фирма.Коментиран от #6
11:16 07.04.2021
5 Силовак
До коментар #2 от "ЕЕЕ":
Ама си караме пак мерца, а :)11:24 07.04.2021
6 Али Ефенди
До коментар #4 от "Антон":
Разкажи малко де ,може и за Porsche да разкажешКоментиран от #8, #9, #17
11:30 07.04.2021
7 Plameni
До коментар #2 от "ЕЕЕ":
Дай нещо конкретно ,само празни приказки.Явно там си цар! Аз също съм собственик на няколко мерцедеса и фен на марката ,но не споделям твоето мнениеКоментиран от #10
11:40 07.04.2021
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Антон
До коментар #6 от "Али Ефенди":
Нямам идея защо модератор ми махна коментара, явно истината не се харесва на марката, Eфeнди чeти и oтиди дa прoвeриш в шoурумa или някoя aвтoкъщa, дaли тe лъжa, говоря ти за най-последния модел, на който навъртях вече близо 2000 км.1. Зaтвaрянeтo нa кaпaкa нa бaгaжникa, мoмeнтa в кoйтo прилeпвa към купeтo, тoвa ce cлучвa c дрънчeнe нa кухo, cякaш нямa никaкви уплътнeния. Нямa гo мaзния звук oт зaтвярянeтo кaтo нa други прeмиуми.
2. Пaнeлчeтa, зa упрaвлeниe пaмeтттa, пoдгрaвянe и oхлaждaнe нa ceдaлкитe, нaмирaт ce нa врaтитe - бутoнитe oт eвтинa плacтмaca, a цялoтo пaнeлчe ce клaти и пoтъвa при нaтиcк.
3. духaлкитe нa тaблoтo, кoитo ce нaмирaт в цeнтърa, пoд прoзoрeцa, - имитирaт жeлязo, нa пипaнe уceщaнeтo e зa изключитeлнo eвтин мaтeриaл.
4. лocтчeтa зa мигaчи cъщoтo - eвтин мaтeриaл
5. Китайски тaблeти, дeнeм кoгaтo грee cлънцeтo и лъчитe пaдaт пoд oпрeдeлeн ъгъл e пoчти нeчeтим.....този централния ти говоря
Oтиди и прoвeри, кaтo нeвярвaш.....
В Поршето няма имитации на метал и евтина пластмаса, всичко е изработено перфектно
12:01 07.04.2021
10 ЕЕЕ
До коментар #7 от "Plameni":
Kaчетвото на материалите в най-новите CLS и Е класа е значително занижено. Използва се евтина пластмаса, вместо тапицерия от изкуствена или естествена кожа по вратите и таблото, както беше пореди години. При двигателите освен така наречения даунсайзинг, който значително намалява живота на двигателя, спадна и качеството на самите материали. За справка драстичната разлика между М112/113 и М272/273, ако първите бяха двигатели с огромен ресурс, вторите на 100 000 км разтягат вериги и износват валове, поради ниско качество на материала. При следващото поколение мотори след 2015 се наблюдават още по-големи проблеми, виждал съм скъсани вериги и износни блокове на коли под 100 000км. Продължаваме нататък. Дизайнът на последното поколение като започнеш с А клас и стигнеш до най-новата S aкласа е буквално стъпка назад. Не случайно основните авто коментатори при тест на W222 и W223 казват, че реално 222 изглежда по съвременна, а е по-стара... За хилядите проблеми с електрониката и асистентите даже не ми се говори, просто отвори и прочети. Не случайно БМВ бележат непрестанен ръст в продажбите, докато на Мерцедес заигравките с Рено им изиграха лош номер за имиджа и отчасти за продажбите....още въпроси имаш ли?Коментиран от #11, #13, #20
12:05 07.04.2021
11 Plameni
До коментар #10 от "ЕЕЕ":
Ти конкретно какви проблеми имаше с твоите мерцедеси ,не да ми препредаваш информация от някой си ?Вярно че имаше проблем с едноредовата верига на С класата на при по новата беше сменена с двуред ова и по -новия модел стана по- надежден от сария.Също мога дакажа че постоянно имах проблем с обтягането на ремъка приW124 ,а при W210 иW211 го нямам въпреки че използвах само чости за първоначално вгаждане .Можем да сравним Mercedes CLS примерно с една W124 от преди 30 ,като казваш че старите били по-добри.На времето имах няколко W 124 със 72 кс. и само едно електрическо огледало след това имахW210 на което само в огледалото влизаха седем или девет кабела (не си спомням точно) за екстрите,като подгрев ,регулиране ,прибиране , авт.затъмняване , мигач и всикко това с памет просто няма място за сравнение нормално е да има повече проблеми.Не се чупи това което го няма нали знаеш.Относно продажбите на Mercedes си с грешка ,последните години Mercedes винаги са очитал рекордни продажби кото всяка следваща е била по-добра от предходната без 2020 разбира се ,но там приходите са били големи, просто погледни има данни.
Коментиран от #12
12:58 07.04.2021
12 ЕЕЕ
До коментар #11 от "Plameni":
Не знам какви мерцедеси си имал, но сравняваш коренно различни поколения, за които дори не е ствало дума. Аз сравнявам 209 и 211 с по-новите, явно не знаеш кои двигатели кога са слагани и не си се ориентирал. Казвам, че именно горе посочените са много по-надеждни от следващите поколения, появили се последното десетилетие.Поне за мен 211, 203 и 209 далеч не са нови модели и ги приспадам към графата стари. Ако включим 124, 126 или 140 в играта, то съвсем ще се изгуби смисълът от новите, когато говорим за имидж и качество на изработката. От 209 съм изключително доволен, но там съм с М112 3.2 и 5G троник, който е в пъти по-здрав и плавен от 7G троника, който въпреки икономията имаше проблеми с мозъка, после с турбината.От новите мерцедеси имам наблюдения върху 222, обърни внимание, че вътре дори лайсните по таблото между вратата и предното табло се разминават с около 1см, двигателят и при нея изкара грешка и на 80 000 беше за основен ремонт....А относно продажбите, сравни ги с тези на БМВ (марка, която до последно няма да харесвам, но не мога да не отрека качествата и...)...та така и аз обичам Мерцедесите, но за съжаление марката не се откроява с кой-знае какво в днешно време.Коментиран от #15
13:10 07.04.2021
13 MIB
До коментар #10 от "ЕЕЕ":
Относно дизайна да отбележа че като започнем с А класа и стигнем до последната електрифицирана S класа са рекордьори по ниско въздушно съпротивление, също при конските сили на двигателите с даунсайзингКоментиран от #14
13:12 07.04.2021
14 ЕЕЕ
До коментар #13 от "MIB":
Moже, но това не значи, че са красиви :)13:20 07.04.2021
15 MIB
До коментар #12 от "ЕЕЕ":
Последните пет години лидер по продажби в премиум класа е Mercedes .Има данни можеш да провериш13:30 07.04.2021
16 Plameni
14:02 07.04.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 ттт
Коментиран от #19
10:48 08.04.2021
19 Пурко
До коментар #18 от "ттт":
Продължавай да сънуваш 7-8 стотин хиляди километра от съвременна чисто нова кола!14:58 08.04.2021
20 0000
До коментар #10 от "ЕЕЕ":
Не мога да се съглася за м272/273.не са чак толкова лоши.W223 също е добре направена кола.за е -класата съм съгласен.след w211 салоните им са трагични като материали,ергономия и дизайн.казвам го като често каращ бенцове00:49 09.04.2021