7 Април, 2021 10:35 8 431 20

Mercedes представи новия CLS

  • mercedes-benz-
  • cls-
  • рестайлинг

Купеобразният седан Mercedes-Benz CLS получи т.нар. рестайлинг - леко променен външен вид, технологии от новата Е-Klasse и хибридни двигатели

Mercedes представи новия CLS - 1

Mercedes-Benz представи модернизираното трето поколение на купеобразния седан CLS , който получи леко модифициран екстериор и интериор, както и технологии от „по-старата“ E-класа. Световните продажби на рестайлинг модела ще започнат през юли тази година.

Mercedes представи новия CLS

Базовата версия на обновения Mercedes-Benz CLS може да се различи от предшественика си благодарение на модернизираната решетка на радиатора, модифицираните предни брони с различни въздухозаборници и хромиран сребърен сплитер. Освен това за автомобила вече се предлагат 19- и 20-цолови алуминиеви джанти.

Mercedes представи новия CLS

Основната промяна в салона е въвеждането на нов мултифункционален волан с кожена тапицерия и сензорни бутони. Флагманската версия на Mercedes-AMG CLS 53 разполага с волан от ново поколение, който дебютира в обновената Е-Klasse. Това е волан с три спици, при който страничните спици са разделени на две и всяка част има собствен набор от бутони за управление.

Mercedes представи новия CLS

В зависимост от версията, обновеният Mercedes-Benz CLS се предлага с информационно-развлекателния комплекс MBUX с виртуален екран на инструментална група и мултимедиен сензорен дисплей, всеки с диагонал 10,25 или 12,3 инча. Комплексът осигурява интелигентна система за гласов контрол и функция за добавена реалност, която наслагва навигационни подкани върху изображението от предната камера.

Mercedes представи новия CLS

Списъкът на електронните „асистенти“ включва адаптивен круиз контрол, който може автоматично да възобнови движението след пълно спиране, ако времето му не надвишава една минута, функция за наблюдение на слепи зони, система за задържане на автомобила в заетата лента, както и всестранни камери с повишено покритие.

Mercedes представи новия CLS

Гамата от двигатели е представена от три бензинови и три дизелови двигателя

Базовият агрегат е двулитров дизелов двигател с мощност 194 конски сили. Следва го двулитров (265-конски сили) четирицилиндров, работещ на принципа на „умерен хибрид“ - със стартер-генератор, осигуряващ допълнителни 20 сили и 200 Нм при ускорение. В горната част на дизеловата линия има редови шестак, разполагащ с мощ от 330 к.с. и 700 нютонметра максимален въртящ момент.

Mercedes представи новия CLS

Бензиновата гама е представена от двулитров четирицилиндров турбомотор с мощност 299 к.с. и трилитров шестцилиндров "умерено-хибриден" двигател, произвеждащ 367 конски сили и 500 нютон метра. Топ версията Mercedes-AMG CLS 53 е оборудвана със същата хибридна система и трилитров „шестак“ с 435 конски сили и 520 Нм въртящ момент.

Mercedes представи новия CLS

Такъв автомобил е в състояние да ускори от място до 100 км/ч за 4,5 секунди, а максималната му скорост е принудително ограничена до 250 км/ч (с опционалния AMG Driver's Package ограничителят се премества на 270 км/ч). Цените за обновения Mercedes-Benz CLS ще бъдат обявени малко преди старта на продажбите, който ще е през юли.

Mercedes представи новия CLS


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Силовак

    11 32 Отговор
    Царят на пътя..
  • 2 ЕЕЕ

    48 14 Отговор
    oтдавна не е царят на пътя, качеството спадна драстично, двигателите са смешни за размера на колата, а дизайна не го прави уникален...само цената остана висока. Казвам го като собственик на няколко мерцедеса и фен на марката. За съжаление трябва да признаем - тя залязва.

    Коментиран от #4, #5, #7

  • 3 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE

    25 8 Отговор
    Кичозно и отблъскващо грозно, трошливо извращение с техниката.
  • 4 Антон

    26 6 Отговор

    До коментар #2 от "ЕЕЕ":

    Колко си прав, жалко че няма да те разберат. Но това е нормално - ако караш 15 год. автомобил, тази ти се струва униклана, но като имаш наблюдения.....Да не ти разказвам за новата ес класа - жалка история за тази фирма.

    Коментиран от #6

  • 5 Силовак

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "ЕЕЕ":

    Ама си караме пак мерца, а :)
  • 6 Али Ефенди

    9 6 Отговор

    До коментар #4 от "Антон":

    Разкажи малко де ,може и за Porsche да разкажеш

    Коментиран от #8, #9, #17

  • 7 Plameni

    9 11 Отговор

    До коментар #2 от "ЕЕЕ":

    Дай нещо конкретно ,само празни приказки.Явно там си цар! Аз също съм собственик на няколко мерцедеса и фен на марката ,но не споделям твоето мнение

    Коментиран от #10

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Антон

    19 2 Отговор

    До коментар #6 от "Али Ефенди":

    Нямам идея защо модератор ми махна коментара, явно истината не се харесва на марката, Eфeнди чeти и oтиди дa прoвeриш в шoурумa или някoя aвтoкъщa, дaли тe лъжa, говоря ти за най-последния модел, на който навъртях вече близо 2000 км.
    1. Зaтвaрянeтo нa кaпaкa нa бaгaжникa, мoмeнтa в кoйтo прилeпвa към купeтo, тoвa ce cлучвa c дрънчeнe нa кухo, cякaш нямa никaкви уплътнeния. Нямa гo мaзния звук oт зaтвярянeтo кaтo нa други прeмиуми.
    2. Пaнeлчeтa, зa упрaвлeниe пaмeтттa, пoдгрaвянe и oхлaждaнe нa ceдaлкитe, нaмирaт ce нa врaтитe - бутoнитe oт eвтинa плacтмaca, a цялoтo пaнeлчe ce клaти и пoтъвa при нaтиcк.
    3. духaлкитe нa тaблoтo, кoитo ce нaмирaт в цeнтърa, пoд прoзoрeцa, - имитирaт жeлязo, нa пипaнe уceщaнeтo e зa изключитeлнo eвтин мaтeриaл.
    4. лocтчeтa зa мигaчи cъщoтo - eвтин мaтeриaл
    5. Китайски тaблeти, дeнeм кoгaтo грee cлънцeтo и лъчитe пaдaт пoд oпрeдeлeн ъгъл e пoчти нeчeтим.....този централния ти говоря
    Oтиди и прoвeри, кaтo нeвярвaш.....
    В Поршето няма имитации на метал и евтина пластмаса, всичко е изработено перфектно
  • 10 ЕЕЕ

    19 3 Отговор

    До коментар #7 от "Plameni":

    Kaчетвото на материалите в най-новите CLS и Е класа е значително занижено. Използва се евтина пластмаса, вместо тапицерия от изкуствена или естествена кожа по вратите и таблото, както беше пореди години. При двигателите освен така наречения даунсайзинг, който значително намалява живота на двигателя, спадна и качеството на самите материали. За справка драстичната разлика между М112/113 и М272/273, ако първите бяха двигатели с огромен ресурс, вторите на 100 000 км разтягат вериги и износват валове, поради ниско качество на материала. При следващото поколение мотори след 2015 се наблюдават още по-големи проблеми, виждал съм скъсани вериги и износни блокове на коли под 100 000км. Продължаваме нататък. Дизайнът на последното поколение като започнеш с А клас и стигнеш до най-новата S aкласа е буквално стъпка назад. Не случайно основните авто коментатори при тест на W222 и W223 казват, че реално 222 изглежда по съвременна, а е по-стара... За хилядите проблеми с електрониката и асистентите даже не ми се говори, просто отвори и прочети. Не случайно БМВ бележат непрестанен ръст в продажбите, докато на Мерцедес заигравките с Рено им изиграха лош номер за имиджа и отчасти за продажбите....още въпроси имаш ли?

    Коментиран от #11, #13, #20

  • 11 Plameni

    4 0 Отговор

    До коментар #10 от "ЕЕЕ":

    Ти конкретно какви проблеми имаше с твоите мерцедеси ,не да ми препредаваш информация от някой си ?Вярно че имаше проблем с едноредовата верига на С класата на при по новата беше сменена с двуред ова и по -новия модел стана по- надежден от сария.Също мога дакажа че постоянно имах проблем с обтягането на ремъка приW124 ,а при W210 иW211 го нямам въпреки че използвах само чости за първоначално вгаждане .Можем да сравним Mercedes CLS примерно с една W124 от преди 30 ,като казваш че старите били по-добри.На времето имах няколко W 124 със 72 кс. и само едно електрическо огледало след това имахW210 на което само в огледалото влизаха седем или девет кабела (не си спомням точно) за екстрите,като подгрев ,регулиране ,
    прибиране , авт.затъмняване , мигач и всикко това с памет просто няма място за сравнение нормално е да има повече проблеми.Не се чупи това което го няма нали знаеш.Относно продажбите на Mercedes си с грешка ,последните години Mercedes винаги са очитал рекордни продажби кото всяка следваща е била по-добра от предходната без 2020 разбира се ,но там приходите са били големи, просто погледни има данни.

    Коментиран от #12

  • 12 ЕЕЕ

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "Plameni":

    Не знам какви мерцедеси си имал, но сравняваш коренно различни поколения, за които дори не е ствало дума. Аз сравнявам 209 и 211 с по-новите, явно не знаеш кои двигатели кога са слагани и не си се ориентирал. Казвам, че именно горе посочените са много по-надеждни от следващите поколения, появили се последното десетилетие.Поне за мен 211, 203 и 209 далеч не са нови модели и ги приспадам към графата стари. Ако включим 124, 126 или 140 в играта, то съвсем ще се изгуби смисълът от новите, когато говорим за имидж и качество на изработката. От 209 съм изключително доволен, но там съм с М112 3.2 и 5G троник, който е в пъти по-здрав и плавен от 7G троника, който въпреки икономията имаше проблеми с мозъка, после с турбината.От новите мерцедеси имам наблюдения върху 222, обърни внимание, че вътре дори лайсните по таблото между вратата и предното табло се разминават с около 1см, двигателят и при нея изкара грешка и на 80 000 беше за основен ремонт....А относно продажбите, сравни ги с тези на БМВ (марка, която до последно няма да харесвам, но не мога да не отрека качествата и...)...та така и аз обичам Мерцедесите, но за съжаление марката не се откроява с кой-знае какво в днешно време.

    Коментиран от #15

  • 13 MIB

    5 3 Отговор

    До коментар #10 от "ЕЕЕ":

    Относно дизайна да отбележа че като започнем с А класа и стигнем до последната електрифицирана S класа са рекордьори по ниско въздушно съпротивление, също при конските сили на двигателите с даунсайзинг

    Коментиран от #14

  • 14 ЕЕЕ

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "MIB":

    Moже, но това не значи, че са красиви :)
  • 15 MIB

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "ЕЕЕ":

    Последните пет години лидер по продажби в премиум класа е Mercedes .Има данни можеш да провериш
  • 16 Plameni

    6 1 Отговор
    Имал съмW209 CLK240 с V6 170 кс. иW211Е220 R4 с 170 кс. не са били автоматик а ръчка 6 скорости.Не мога да дам мнение но ,съм имал W210 Е320 cdi с5 степенна автоматична скоростна кутия и W203 C200 със секвенциална.7 G троник не коментирам но мисля че превключва по -меко и е по-икономичен ,и да по нежен За мен новото е по-добро и винаги гледам да купя следващия модел. Фуги и изработка няма да коментирам не мисля че могат да бъдат сравнявани W222 иW223 не вярвам да има някой който да кара пет годишен Мерцедес и да не е съгласен да го смени със следващ по-нов модел
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 ттт

    1 1 Отговор
    Всичко е чудесно, ама това двулитров, 265 коня ми идва малко повече. Прекалено много се натоварва материалът, от който са направени двигателите. Във формула 1 от 1000 кубически сантиметра изкарват мощност 1000 к.с., ама двигателите изкарват по 1000 километра път (две състезания с предварителното каране за място в решетката). Е тука натоварването е седем-осем пъти по-малко, ама аз ако си купувам толкова скъп автомобил, ще очаквам без фрапиражи ремонти да изкара едно 7-8 стотин хиляди километра.

    Коментиран от #19

  • 19 Пурко

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "ттт":

    Продължавай да сънуваш 7-8 стотин хиляди километра от съвременна чисто нова кола!
  • 20 0000

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "ЕЕЕ":

    Не мога да се съглася за м272/273.не са чак толкова лоши.W223 също е добре направена кола.за е -класата съм съгласен.след w211 салоните им са трагични като материали,ергономия и дизайн.казвам го като често каращ бенцове