ФАКТИ.БГ

Новият Mercedes-Maybach S-Klasse вече с шест цилиндъра

Флагманската лимузина на Daimler вече има опростена модификация

Публикувана: 26 Април, 2021 09:37
27 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9941
Новият Mercedes-Maybach S-Klasse вече с шест цилиндъра
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 20 гласа.

Пет месеца след световната премиера на новия Mercedes-Maybach S-Klasse, лимузината има "младша" версия с шестцилиндров двигател. Дебютът на опростения Maybach с индекс 480 се състоя в Шанхай. С течение на времето Mercedes-Maybach S 480 ще започне да се продава по целия свят, но засега моделът се предлага само в Китай.

Китай се превърна в един от първите пазари, където новият Mercedes-Maybach S-Klasse е на разположение за поръчка. В Поднебесната държава обаче продажбите ще започнат не с предварително обявените версии S 580 (V8 4.0 M176, 503 к.с., 700 Нм) или S 680 (V12 6.0 M279, 630 к.с., 1000 Нм), а с данъчно ефективната шестцилиндрова модификация S 480.

Новият Mercedes-Maybach S-Klasse вече с шест цилиндъра

Под капака на базовия Maybach е инсталиран трилитров шестак M256, който развива 367 конски сили и 500 Нм въртящ момент. Същите характеристики имаше и S 450 от предишното поколение. Двигателят е допълнен с 48-волтов стартер генератор EQ Boost, който добавя 22 конски сили и 250 Нм тяга по време на ускорение. Трансмисията е стандартна: 9-степенна автоматична и 4Matic задвижване на всички колела.

Ако не отворите капака, "младшият" Maybach може да бъде разпознат само по табелките, защото няма ограничения за опциите за шестцилиндровия модел. За трилитровата лимузина можете да поръчате управляем заден мост, активно хидропневматично окачване E-Active Body Control, фарове Digital Light с 1.3 милиона микроогледала във всяка единица, отделни многоконтурни задни седалки и много други. В Китай цените на Mercedes-Maybach S 480 4Matic започват от 1 468 000 юана (187 000 евро).

Новият Mercedes-Maybach S-Klasse вече с шест цилиндъра

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 20 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
С този китайски таблет
1 Отговор
Разположен на централната конзола направо вече копаят дъното. А за двигателите нямам думи. Майбах е символ на лукс и на висок социален статус. Кой ще му мисли за “данъчна ефективност” и V6. Майбах под 500 к.с и V8 не трябва да се показва никъде. Не е нормално това

Коментиран от #3, #18


Оценка:
-6 +43

56875
2 Отговор
Догодина с 3 цилиндъра за ЕС, а за китай В8 лонг

Оценка:
-2 +33

Случаен
3 Отговор

До коментар #1 от "С този китайски таблет":


Какъв V6?

Коментиран от #4, #25


Оценка:
-10 +1

Чети статията
4 Отговор

До коментар #3 от "Случаен":


Недей писа просто ей така

Коментиран от #16, #17


Оценка:
-3 +6

Хасан Хасанов от Хасаново
5 Отговор
Като стана на 56 и имам 3 развода и общо 5 деца ,ако имам нужния бюджет бих се замислил за Мерцедес

Оценка:
-6 +5

vikilexus
6 Отговор
Айде пак плюещи клоуни с велосипеди не стъпвали никога във возило 6 цл. Битурбо 367 коня +22 ел - 390 коня общо и 500+80 нм - общо 580 нм още от 1850 об.!..Нооо плюят до припадък - малък бил 390 коня/580 Нм!

Оценка:
-13 +15

Един от народа
7 Отговор
За тоя ли елементарен четвъртит грозен таблет от А класата, трябва да дам половин милион?

Оценка:
-6 +16

Поредния боклук
8 Отговор
При това грозен боклук една зафира на метан за 5 бона върши повече работа

Оценка:
-8 +9

Нико
9 Отговор
Имам чувството, че марката върви назад. Ще има големи промени и размествания на позиции в автомобилостроенето

Оценка:
-6 +14

Фен
10 Отговор
Цената е колкото дохода на едно българско семейство за 6-8 години. По- добре една средно статистическа кола

Коментиран от #13


Оценка:
-3 +5

Пешо Мъката
11 Отговор
И след някой месец пускат миксера на ток, който бие конвенционалния двигател. То вече е смешно. Очаквайте скоро и 1,1 с 60 коня, за супер данъчна далавера.

Оценка:
-3 +5

факг
12 Отговор
На тоя боклук арматурното табло му изглежда като шкафовете в кухнята ми

Оценка:
-6 +11

изчакай
13 Отговор

До коментар #10 от "Фен":


След 5-тата година ще струва колкото фиат и ситроен

Оценка:
-6 +5

Хипермен
14 Отговор
За Китай ги направете надуваеми ....кво ше си играем

Оценка:
-3 +2

Космодрума Байконур
15 Отговор
Айде пак! Разбирачите дето върха на " карането" им Вектра или Лада ,и изобщо всякакви курници от автоморгите ,коментират ,че това било боклук. Моля ви ,дайте си сметка колко сте назадничави и изостанали.

Оценка:
-5 +12

Случаен
16 Отговор

До коментар #4 от "Чети статията":


Чета, чета, а освен това чета и други източници - The Mercedes-Benz M256 engine is a turbocharged **straight-six** engine produced since 2017

Оценка:
-1 +4

Случаен
17 Отговор

До коментар #4 от "Чети статията":


На ти и снимка ако не знаеш английски, много интересен V6....

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +2

Гост
18 Отговор

До коментар #1 от "С този китайски таблет":


Новата реалност е - V12 остава само за супер-екзотични спортни коли произведени в много малки бройки (не M-ки и АМГ-та, а Ферари и Астън Мартин например), немската пърформанс ширпотреба е V8 битурбо, високият клас коли за возене са със редови 6-цилиндрови като този Майбах, а всичко останало в най-добрия случай е 4 цилиндъра.

Оценка:
-4 +5

Край
19 Отговор
Премиум не е да дига 300. Премиум е никой да не умре в него. Като ВОЛВО.

Оценка:
-5 +0

Сатаната
20 Отговор
Майтап бе Уйли.

Оценка:
-0 +0

Бклнжйй
21 Отговор
Бащата има пари, кара кола среден клас, втора ръка, която е доста добре сервизирана. Седнахме в един голф- надут. Втора не може да я изцеди до края в града. Я кръстовище, я движение. Много бързо настигаш другите коли. И гледаме един Брабус 900 и му обяснявам кое, как, почти милион цена. И той ме пита, какво ще го правя след като си кача всичките познати и вече съм им показал два тона как падат бая под 4 секунди. Ще го караш нормално, каза...

Оценка:
-5 +0

Гоуст
22 Отговор
Явно не разбираш смисъла на ЛУКСОЗНА лимузина. Мощността няма значение. Търси се ексклузивност и уникалност. Тоест по-по-най. Ако искаш 3 л. двигател вземи си обикновен мерцедес. Майбах трябва да започва там където свършва Мерцедес. Негови конкуренти са Бентли и Ролс Ройс.

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +3

Гоуст
23 Отговор

До коментар #22 от "Гоуст":


Коментара ми е до №6 и №15

Оценка:
-0 +0

Готин
24 Отговор
Друго си е да слезеш от този автомобил по Ханцунг и мИритонки пред централен Фитнес и потен по потник да залепиш морна гърбина на кожената седалка на връщане към Хациендата! ;)

Оценка:
-1 +2

kkk
25 Отговор

До коментар #3 от "Случаен":


То пак добре, че се сетиха да сложат L6 ама това не променя нищо- отдавна марката "Майбах" е мъртва и вмирисана. Да го кажем простичко:

В градове като Москва и Петербург е пълно с ТАКСИТА Майбах (и цените са разумни- от Домодедово до града е под $150), но няма нито един Ролс-Ройс дето да е такси. И не цената в проблем, а престижа на Ролс-а... Днес Майбах-а е просто поредната еС-класа и нищо повече, а еС-класата винаги е била кола за леко замогнали се цървули.

Оценка:
-2 +1

Любен
26 Отговор

До коментар #17 от "Случаен":


голЕм си разбирач. това на снимката е редови шестак, а не V6.

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +0

Случаен
27 Отговор

До коментар #26 от "Любен":


Ама верно ли? Лелеле, нямах идея...
Я сега го кажи на онзи към когото е коментара.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Куиз
Куиз: Познайте марката на колата по ключа за запалване

В последните години традиционните ключове за запалване изчезнаха и е почти невъзможно да се намери нов модел, който да не е оборудван с така ...

КЪМ КУИЗА

ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5