Last news in Fakti

26 Април, 2021 09:37 12 534 27

Новият Mercedes-Maybach S-Klasse вече с шест цилиндъра

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • maybach-
  • s480

Флагманската лимузина на Daimler вече има опростена модификация

Новият Mercedes-Maybach S-Klasse вече с шест цилиндъра - 1

Пет месеца след световната премиера на новия Mercedes-Maybach S-Klasse, лимузината има "младша" версия с шестцилиндров двигател. Дебютът на опростения Maybach с индекс 480 се състоя в Шанхай. С течение на времето Mercedes-Maybach S 480 ще започне да се продава по целия свят, но засега моделът се предлага само в Китай.

Китай се превърна в един от първите пазари, където новият Mercedes-Maybach S-Klasse е на разположение за поръчка. В Поднебесната държава обаче продажбите ще започнат не с предварително обявените версии S 580 (V8 4.0 M176, 503 к.с., 700 Нм) или S 680 (V12 6.0 M279, 630 к.с., 1000 Нм), а с данъчно ефективната шестцилиндрова модификация S 480.

Новият Mercedes-Maybach S-Klasse вече с шест цилиндъра

Под капака на базовия Maybach е инсталиран трилитров шестак M256, който развива 367 конски сили и 500 Нм въртящ момент. Същите характеристики имаше и S 450 от предишното поколение. Двигателят е допълнен с 48-волтов стартер генератор EQ Boost, който добавя 22 конски сили и 250 Нм тяга по време на ускорение. Трансмисията е стандартна: 9-степенна автоматична и 4Matic задвижване на всички колела.

Ако не отворите капака, "младшият" Maybach може да бъде разпознат само по табелките, защото няма ограничения за опциите за шестцилиндровия модел. За трилитровата лимузина можете да поръчате управляем заден мост, активно хидропневматично окачване E-Active Body Control, фарове Digital Light с 1.3 милиона микроогледала във всяка единица, отделни многоконтурни задни седалки и много други. В Китай цените на Mercedes-Maybach S 480 4Matic започват от 1 468 000 юана (187 000 евро).

Новият Mercedes-Maybach S-Klasse вече с шест цилиндъра


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 С този китайски таблет

    45 6 Отговор
    Разположен на централната конзола направо вече копаят дъното. А за двигателите нямам думи. Майбах е символ на лукс и на висок социален статус. Кой ще му мисли за “данъчна ефективност” и V6. Майбах под 500 к.с и V8 не трябва да се показва никъде. Не е нормално това

    Коментиран от #3, #18

  • 2 56875

    34 2 Отговор
    Догодина с 3 цилиндъра за ЕС, а за китай В8 лонг
  • 3 Случаен

    1 10 Отговор

    До коментар #1 от "С този китайски таблет":

    Какъв V6?

    Коментиран от #4, #25

  • 4 Чети статията

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "Случаен":

    Недей писа просто ей така

    Коментиран от #16, #17

  • 5 Хасан Хасанов от Хасаново

    5 6 Отговор
    Като стана на 56 и имам 3 развода и общо 5 деца ,ако имам нужния бюджет бих се замислил за Мерцедес
  • 6 vikilexus

    17 13 Отговор
    Айде пак плюещи клоуни с велосипеди не стъпвали никога във возило 6 цл. Битурбо 367 коня +22 ел - 390 коня общо и 500+80 нм - общо 580 нм още от 1850 об.!..Нооо плюят до припадък - малък бил 390 коня/580 Нм!
  • 7 Един от народа

    17 6 Отговор
    За тоя ли елементарен четвъртит грозен таблет от А класата, трябва да дам половин милион?
  • 8 Поредния боклук

    9 8 Отговор
    При това грозен боклук една зафира на метан за 5 бона върши повече работа
  • 9 Нико

    15 6 Отговор
    Имам чувството, че марката върви назад. Ще има големи промени и размествания на позиции в автомобилостроенето
  • 10 Фен

    7 3 Отговор
    Цената е колкото дохода на едно българско семейство за 6-8 години. По- добре една средно статистическа кола

    Коментиран от #13

  • 11 Пешо Мъката

    6 3 Отговор
    И след някой месец пускат миксера на ток, който бие конвенционалния двигател. То вече е смешно. Очаквайте скоро и 1,1 с 60 коня, за супер данъчна далавера.
  • 12 факг

    12 6 Отговор
    На тоя боклук арматурното табло му изглежда като шкафовете в кухнята ми
  • 13 изчакай

    6 6 Отговор

    До коментар #10 от "Фен":

    След 5-тата година ще струва колкото фиат и ситроен
  • 14 Хипермен

    2 3 Отговор
    За Китай ги направете надуваеми ....кво ше си играем
  • 15 Космодрума Байконур

    14 6 Отговор
    Айде пак! Разбирачите дето върха на " карането" им Вектра или Лада ,и изобщо всякакви курници от автоморгите ,коментират ,че това било боклук. Моля ви ,дайте си сметка колко сте назадничави и изостанали.
  • 16 Случаен

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "Чети статията":

    Чета, чета, а освен това чета и други източници - The Mercedes-Benz M256 engine is a turbocharged **straight-six** engine produced since 2017
  • 17 Случаен

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Чети статията":

    На ти и снимка ако не знаеш английски, много интересен V6....

    Коментиран от #26

  • 18 Гост

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "С този китайски таблет":

    Новата реалност е - V12 остава само за супер-екзотични спортни коли произведени в много малки бройки (не M-ки и АМГ-та, а Ферари и Астън Мартин например), немската пърформанс ширпотреба е V8 битурбо, високият клас коли за возене са със редови 6-цилиндрови като този Майбах, а всичко останало в най-добрия случай е 4 цилиндъра.
  • 19 Край

    0 6 Отговор
    Премиум не е да дига 300. Премиум е никой да не умре в него. Като ВОЛВО.
  • 20 Сатаната

    0 0 Отговор
    Майтап бе Уйли.
  • 21 Бклнжйй

    0 6 Отговор
    Бащата има пари, кара кола среден клас, втора ръка, която е доста добре сервизирана. Седнахме в един голф- надут. Втора не може да я изцеди до края в града. Я кръстовище, я движение. Много бързо настигаш другите коли. И гледаме един Брабус 900 и му обяснявам кое, как, почти милион цена. И той ме пита, какво ще го правя след като си кача всичките познати и вече съм им показал два тона как падат бая под 4 секунди. Ще го караш нормално, каза...
  • 22 Гоуст

    4 1 Отговор
    Явно не разбираш смисъла на ЛУКСОЗНА лимузина. Мощността няма значение. Търси се ексклузивност и уникалност. Тоест по-по-най. Ако искаш 3 л. двигател вземи си обикновен мерцедес. Майбах трябва да започва там където свършва Мерцедес. Негови конкуренти са Бентли и Ролс Ройс.

    Коментиран от #23

  • 23 Гоуст

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Гоуст":

    Коментара ми е до №6 и №15
  • 24 Готин

    3 1 Отговор
    Друго си е да слезеш от този автомобил по Ханцунг и мИритонки пред централен Фитнес и потен по потник да залепиш морна гърбина на кожената седалка на връщане към Хациендата! ;)
  • 25 kkk

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "Случаен":

    То пак добре, че се сетиха да сложат L6 ама това не променя нищо- отдавна марката "Майбах" е мъртва и вмирисана. Да го кажем простичко:

    В градове като Москва и Петербург е пълно с ТАКСИТА Майбах (и цените са разумни- от Домодедово до града е под $150), но няма нито един Ролс-Ройс дето да е такси. И не цената в проблем, а престижа на Ролс-а... Днес Майбах-а е просто поредната еС-класа и нищо повече, а еС-класата винаги е била кола за леко замогнали се цървули.
  • 26 Любен

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Случаен":

    голЕм си разбирач. това на снимката е редови шестак, а не V6.

    Коментиран от #27

  • 27 Случаен

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Любен":

    Ама верно ли? Лелеле, нямах идея...
    Я сега го кажи на онзи към когото е коментара.