Пет месеца след световната премиера на новия Mercedes-Maybach S-Klasse, лимузината има "младша" версия с шестцилиндров двигател. Дебютът на опростения Maybach с индекс 480 се състоя в Шанхай. С течение на времето Mercedes-Maybach S 480 ще започне да се продава по целия свят, но засега моделът се предлага само в Китай.
Китай се превърна в един от първите пазари, където новият Mercedes-Maybach S-Klasse е на разположение за поръчка. В Поднебесната държава обаче продажбите ще започнат не с предварително обявените версии S 580 (V8 4.0 M176, 503 к.с., 700 Нм) или S 680 (V12 6.0 M279, 630 к.с., 1000 Нм), а с данъчно ефективната шестцилиндрова модификация S 480.
Под капака на базовия Maybach е инсталиран трилитров шестак M256, който развива 367 конски сили и 500 Нм въртящ момент. Същите характеристики имаше и S 450 от предишното поколение. Двигателят е допълнен с 48-волтов стартер генератор EQ Boost, който добавя 22 конски сили и 250 Нм тяга по време на ускорение. Трансмисията е стандартна: 9-степенна автоматична и 4Matic задвижване на всички колела.
Ако не отворите капака, "младшият" Maybach може да бъде разпознат само по табелките, защото няма ограничения за опциите за шестцилиндровия модел. За трилитровата лимузина можете да поръчате управляем заден мост, активно хидропневматично окачване E-Active Body Control, фарове Digital Light с 1.3 милиона микроогледала във всяка единица, отделни многоконтурни задни седалки и много други. В Китай цените на Mercedes-Maybach S 480 4Matic започват от 1 468 000 юана (187 000 евро).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 С този китайски таблет
Коментиран от #3, #18
09:47 26.04.2021
2 56875
09:47 26.04.2021
3 Случаен
До коментар #1 от "С този китайски таблет":
Какъв V6?Коментиран от #4, #25
10:04 26.04.2021
4 Чети статията
До коментар #3 от "Случаен":
Недей писа просто ей такаКоментиран от #16, #17
10:14 26.04.2021
5 Хасан Хасанов от Хасаново
10:16 26.04.2021
6 vikilexus
10:20 26.04.2021
7 Един от народа
10:24 26.04.2021
8 Поредния боклук
10:32 26.04.2021
9 Нико
10:35 26.04.2021
10 Фен
Коментиран от #13
10:44 26.04.2021
11 Пешо Мъката
10:55 26.04.2021
12 факг
10:58 26.04.2021
13 изчакай
До коментар #10 от "Фен":
След 5-тата година ще струва колкото фиат и ситроен11:00 26.04.2021
14 Хипермен
11:13 26.04.2021
15 Космодрума Байконур
11:49 26.04.2021
16 Случаен
До коментар #4 от "Чети статията":
Чета, чета, а освен това чета и други източници - The Mercedes-Benz M256 engine is a turbocharged **straight-six** engine produced since 201712:14 26.04.2021
17 Случаен
До коментар #4 от "Чети статията":
На ти и снимка ако не знаеш английски, много интересен V6....Коментиран от #26
12:16 26.04.2021
18 Гост
До коментар #1 от "С този китайски таблет":
Новата реалност е - V12 остава само за супер-екзотични спортни коли произведени в много малки бройки (не M-ки и АМГ-та, а Ферари и Астън Мартин например), немската пърформанс ширпотреба е V8 битурбо, високият клас коли за возене са със редови 6-цилиндрови като този Майбах, а всичко останало в най-добрия случай е 4 цилиндъра.12:24 26.04.2021
19 Край
15:12 26.04.2021
20 Сатаната
17:48 26.04.2021
21 Бклнжйй
18:52 26.04.2021
22 Гоуст
Коментиран от #23
23:14 26.04.2021
23 Гоуст
До коментар #22 от "Гоуст":
Коментара ми е до №6 и №1523:16 26.04.2021
24 Готин
04:48 27.04.2021
25 kkk
До коментар #3 от "Случаен":
То пак добре, че се сетиха да сложат L6 ама това не променя нищо- отдавна марката "Майбах" е мъртва и вмирисана. Да го кажем простичко:В градове като Москва и Петербург е пълно с ТАКСИТА Майбах (и цените са разумни- от Домодедово до града е под $150), но няма нито един Ролс-Ройс дето да е такси. И не цената в проблем, а престижа на Ролс-а... Днес Майбах-а е просто поредната еС-класа и нищо повече, а еС-класата винаги е била кола за леко замогнали се цървули.
18:01 27.04.2021
26 Любен
До коментар #17 от "Случаен":
голЕм си разбирач. това на снимката е редови шестак, а не V6.Коментиран от #27
09:40 28.04.2021
27 Случаен
До коментар #26 от "Любен":
Ама верно ли? Лелеле, нямах идея...Я сега го кажи на онзи към когото е коментара.
10:48 28.04.2021