3 Юни, 2021 11:41 16 807 38

Топ 3 употребявани хечбека с три врати

  • автомобилът на старо-
  • хечбек с три врати
Топ 3 употребявани хечбека с три врати - 1

Хечбеците с три врати вече почти не се произвеждат, но за мнозина този тип автомобили привличат с динамично излъчване и дизайн. Сега ще ви покажем най-добрите триврати коли тип хечбек, които могат да бъдат намерени на вторичния пазар.

Под "добри" имаме предвид такива, които получават най-добри оценки за категорията надеждност, като данните, които използваме са от германската организация за технически надзор TUV. Тяк сме съчетали с цена и предлагане на нашия пазар, използвайки данните от най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg

Volkswagen Golf

Топ 3 употребявани хечбека с три врати

Петото поколение на модела се оказа не много стилно и динамично. С времето обаче нещата се промениха и сега, дори в сравнение със съвременните автомобили, колата изглежда свежа и актуална. Моделът е доста практичен, надежден и с добро качество на изработка. Автомобилът се задвижва от бензинови двигатели с обем от 1,6 до 2,0 литра с мощност 102-150 к.с. Има и два турбодизела 1.9 и 2.0 литра, които произвеждат 105 и 140 к.с. съответно.

Peugeot 307

Топ 3 употребявани хечбека с три врати

Това е елегантен френски хечбек със стилен и удобен интериор. Под капака са монтирани 1.4, 1.6 и 2.0 литрови бензинови двигатели с мощност 90-180 к.с. Предлагат се също 1,6 и 2,0 литрови турбо дизели със 110 и 135 к.с. съответно. Версията с три врати е значително по-елегантна, особено погледната в профил.

Ford Focus

Топ 3 употребявани хечбека с три врати

На вторичния пазар има много тривратки. И докато дизайнът на версията с пет врати изглежда остарял, тази с три врати изглежда прилично. Автомобилът е оборудван с 1.4, 1.6, 1.8 и 2.0 литрови бензинови двигатели с мощност 80-145 к.с. Има и 1,8-литров дизел със 115 к.с. Предложения за продажба на такива автомобили можете да откриете ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    21 15 Отговор
    307 не, но следващия модел 308 фейслифта му е изключително здрав. форда е с тдци мотори от тия 308ци същото нещо. голфа не мисля да го коментирам - стария 1.9 тди мотор няма убиване
  • 2 Счупи тъпомера

    59 43 Отговор
    И трите са щайги. Тойота, Нисан и Хонда са фаворити.

    Коментиран от #3, #32

  • 3 ГОЛФ

    41 41 Отговор

    До коментар #2 от "Счупи тъпомера":

    тойота - скука - нисан - рено = кенеф, хонда - като си покажеш ръката през прозореца от магистралата колата започва да завива наляво заради евтините пластмаси

    Коментиран от #7

  • 4 Рено

    57 22 Отговор
    Голфа е масларка и селяния.
  • 5 1234

    19 37 Отговор
    Само Дачия разбира се , останалото е компромис !
  • 6 яко ни лъжат

    39 19 Отговор
    ТРИ БОКЛУКА РЕКЛАМИРАНИ ОТ ФАКТИ. ИМА И ФИАТ СТИЛО В СЪЩИЯ СЕГМЕНТ. И МНОГО ДРУГИ ПО-ДОБРИ АУДИ 3
  • 7 Егати

    48 5 Отговор

    До коментар #3 от "ГОЛФ":

    големия разбирач, иди ,батко, да им дадеш съвети на Нисан-Рено=кенефите как да направят хубава кола и на Ондата какви скъпи пластмаси да ползват. Уникална нация сме, от всичко разбираме, всичко можем и знаем, накрая няма едно нещо да се прави тук, само в интернет пространството сме ТОП-а.

    Коментиран от #16

  • 8 Бг Батка

    30 11 Отговор
    Що ? Какво и е Тойота Аурис например ?
  • 9 мислещ

    18 21 Отговор
    Тия може да са "топ" само по продажби. Нещо като рапа и чалгата. Който търси "топ" качество, избира японско и корейско.
  • 10 Анонимен

    10 16 Отговор
    Също и ауди а3 заедно с голф задвижвани от 1.6 атмосферен 8клапанов мотор, много надежден.
  • 11 Кореец

    34 3 Отговор
    Е нали взехме южнокореец за работен конн, че уж били качествени, здрави...Хуйдай И30 1.4 бензин/газ...дразнещо евтин интериор и пластмаси, посредствено пътно поведение, тези 109 к.с. просто ги няма...проблеми със синхронизатора на 3-та...единствения + е, че наистина е евтин за поддръжка и никой не ги забелязва тези коли...120 на 5-та на 4000 об/мин...това на магистралата все едно ще излита при тези скорости...шумна, дървена возия...просто колата изморява на дълъг път...в града...ами просто те мести....

    Коментиран от #15, #28, #36

  • 12 Гост

    12 9 Отговор
    Куци коне с посредствена техника, лошо пътно поведение и противен интериорен и екстериорен дизайн. Единственият им плюс е, че можеш просто да ги ползваш като пералня или хладилник за да ти вършат работа, без да им трепериш за нищо. Дали си я одраскал и дали е тръгнала да гние, няма никакво значение...

    Коментиран от #13

  • 13 Шопландец

    15 4 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Не е ли точно това идеята? Взимаш евтина триврата и отиваш да се вреш в София с останалите говеда.

    За другите моменти си имаш 2ра, каквато ти е на сърце, и си я гледкаш прилежно.
  • 14 Jsfk

    24 3 Отговор
    Форд фокус 2.0 бензин е перфектен, здрав, добра возия и евтина поддръжка. Бих го предпочел пред много други уж премиум марки
  • 15 ДЕДО ВИ КРАЧУН

    15 2 Отговор

    До коментар #11 от "Кореец":

    ЕХА АМА ВЕРНО. И АЗИ ИМАМ КОРЕЕЦ КИА РИО И ТОЙ ИМА ПРОБЛЕМИ СЪС СИНХРОНИЗАЦИЯТА НА ВТОРА СКОРОСТ. И ТЕЗИ КАТО ТВОИТЕ ИЗЛОЖЕНИ. В РУСКИТЕ САЙТОВЕ КАЗВАТ ,ЧЕ КИЯТА ВЕКЕ НЕ Е ТОВА КОЕТО БЕШЕ. АМА ТО ВЕКЕ ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ ПРАВЕНИ ОТ СЧЕТОВОДИТЕЛИ И СА НЕНАДЕЖДНИ.
  • 16 ГОЛФ

    11 2 Отговор

    До коментар #7 от "Егати":

    ми.... кенефи са... плюят на клиентите си в лицата за тия маса пари които дават за тези коли
  • 17 Мунчо Радев

    7 2 Отговор
    По принцип политиката на автомобилните производители е вече да правят все по малко автомобили с 2 врати понеже европейският пазар предпочитат коли с 4 врати.
    Доказано по неудобни са двувратките а при катастрофа ваденето на пострадалите от задните места е по трудно.
    За това и са по ефтини колите с 2 врати. Но те стават все по малко.
    2 врати само супер спорт кар.

    Коментиран от #18

  • 18 Гост

    12 7 Отговор

    До коментар #17 от "Мунчо Радев":

    Това са хечбеци с три врати, нищо общо с купе. Грозни точно колкото петвратата версия, с екстрите "стани да седна" и с багажник за две чанти.
  • 19 антрашпиц

    15 4 Отговор
    Обръщам се към автора на статията :Г-Славчев,що лъжете хората немога да разбера?Що не кажете как тск-то разтяга веригата и блокира мотора след това-да,точно говоря за Голф 5 тси 1.4 турбо и битурбо.Що не кажеш,че на Форда, тоз 1.8 тдци е най-големия боклук.,докът Пежо-Ситроен не им дадоха техните хди мотори?Кажи де кажи.Аз не съм фанаът от гората.Вече няма модел който да има безупречен набор от двигатели.

    Коментиран от #20, #21, #25

  • 20 Random

    11 2 Отговор

    До коментар #19 от "антрашпиц":

    Битурбо 1.4 няма

    Коментиран от #22, #23

  • 21 Random

    6 3 Отговор

    До коментар #19 от "антрашпиц":

    А веригата се сменя, разбира се кога като почне да трака
  • 22 антрашпиц

    3 6 Отговор

    До коментар #20 от "Random":

    Битурбо има,и е със 170 коня.

    Коментиран от #27

  • 23 антрашпиц

    2 3 Отговор

    До коментар #20 от "Random":

    Води се ГТ версия,от мисля беше към 2007-8 година ,ако не се лъжа.
  • 24 Гост

    4 3 Отговор
    Не е би-турбо ами с газова турбина и компресор!
    Нещо като Делта С4 от 80-те...
  • 25 Пламен

    4 4 Отговор

    До коментар #19 от "антрашпиц":

    Сеат?
  • 26 Корола

    9 3 Отговор
    хах, къде е королата? Какви са тия помии тука.

    Коментиран от #31

  • 27 Random

    10 1 Отговор

    До коментар #22 от "антрашпиц":

    170 коня е с компресор и турбина, не с две турбини.
  • 28 Курбанколи Пардимагомедов

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "Кореец":

    Тези коне са на книга.Въртящия момент тика колата.Колкото по -висок и при ниски обороти ,толкова по комфортно каране.Карах служебна,някъде далеч от тук,голям6,на 100км с около 1200об/мин,а иначе като настъпиш беше катапулт.
  • 29 Коко

    8 7 Отговор
    Голфа е много по красив от повечето автомобили.и дизела е доста сполучлив..а за селяния трудна работа TDI се търси и купува якооо.
  • 30 Съдията Дред

    0 1 Отговор
    Много назад в годините отидохте
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 ALF

    3 4 Отговор
    Да фаворите са по японски извращения с жълти пич.и. Извинявай много ама 1.6 дизела на пежо беше най икономичния в света мотор 2005 и все още е един от най добрите и невиждам японските кенефи с какво го превъзхождат освен по цена

    Коментиран от #35

  • 34 Ицо

    8 1 Отговор
    Горе изброените автомобили няма да коментирам, но ще добавя Хонда Сивик. Много здрав и красив автомобил. 8-ма генерация сравнена с Голф 5 (които са долу-горе набори) изглежда, като извън земна.
  • 35 Ицо

    6 2 Отговор

    До коментар #33 от "ALF":

    Притежавам един японски "кенеф", набор 1999. Мой е, откакто беше 9 годишен. Сам можеш да сметнеш, че сега е на преклонна възраст, но до преди една година беше девствен. Единственото, което бях сменял са обичайните консумативи - масла, филтри, ремъци, накладки, чистачки. Беше вече пълнолетен по американските стандарти (21г.), когато се наложи да сменя някои части от окачването - шарнири, тампони, маншони, биалетки и толкова. Нека всеки сам си направи изводите с какво японските "кенефи" превъзхождат останалите!
  • 36 един

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Кореец":

    точно казано колега. на същото мнение съм. никога повече корейче.
  • 37 Мазда 3

    4 1 Отговор
    Кви са тия котори- аз имам Мазда 3 - 2.3 Турбо бензин.Верно не е с 3 врати, ма не виждам къф е тоя критерий и що е важен. Върви за страх. От нормалните коли -нема кой да ме бие. Бият ме само М5 и RS -ки на Ауди и подобни. Тия с голфетата и пасати ТДИ - ги оставям замислени, дори доста новите. Споменавам ги тях , щото не знам защо , ама тия с ТДИ -та по 150-200 коня , си мислят ,че са фанали Бога за рога и нема кой да ги мине и с най- великите коли. Направо ги пръскам. Все пак , Маздата ми е 260 коня, 1400 кг. Много съм доволен.
  • 38 Само Корея

    0 0 Отговор
    Корейските коли изпреварват всичко останало след 2000 година. Голф 4 е последният здрав немски автомобил, Голф 5 използва друг 1,9 ТДИ, който е много трошлив. От немските само Астра държи фронта до някъде, всичко останало шваба е за боклука. Японските държат абсурдни цени. В сервизи им се мръщят като на френски, мен са ме връщали в сервиз, защото "не правят окачване на японски". Частите са им абсурдно скъпи, чакат се поръчки по 1 месец. КИА са най-здравата марка за нашия джоб: Евтини начални цени, смешни пари за подръжка, смешни пари за ремонти, колите са проектирани да са лесни за ремонт.