ФАКТИ.БГ

Топ 3 употребявани хечбека с три врати

Публикувана: 3 Юни, 2021 11:41
37 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 8321
Топ 3 употребявани хечбека с три врати
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.2 от 17 гласа.

Хечбеците с три врати вече почти не се произвеждат, но за мнозина този тип автомобили привличат с динамично излъчване и дизайн. Сега ще ви покажем най-добрите триврати коли тип хечбек, които могат да бъдат намерени на вторичния пазар.

Под "добри" имаме предвид такива, които получават най-добри оценки за категорията надеждност, като данните, които използваме са от германската организация за технически надзор TUV. Тяк сме съчетали с цена и предлагане на нашия пазар, използвайки данните от най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg

Volkswagen Golf

Топ 3 употребявани хечбека с три врати

Петото поколение на модела се оказа не много стилно и динамично. С времето обаче нещата се промениха и сега, дори в сравнение със съвременните автомобили, колата изглежда свежа и актуална. Моделът е доста практичен, надежден и с добро качество на изработка. Автомобилът се задвижва от бензинови двигатели с обем от 1,6 до 2,0 литра с мощност 102-150 к.с. Има и два турбодизела 1.9 и 2.0 литра, които произвеждат 105 и 140 к.с. съответно.

Peugeot 307

Топ 3 употребявани хечбека с три врати

Това е елегантен френски хечбек със стилен и удобен интериор. Под капака са монтирани 1.4, 1.6 и 2.0 литрови бензинови двигатели с мощност 90-180 к.с. Предлагат се също 1,6 и 2,0 литрови турбо дизели със 110 и 135 к.с. съответно. Версията с три врати е значително по-елегантна, особено погледната в профил.

Ford Focus

Топ 3 употребявани хечбека с три врати

На вторичния пазар има много тривратки. И докато дизайнът на версията с пет врати изглежда остарял, тази с три врати изглежда прилично. Автомобилът е оборудван с 1.4, 1.6, 1.8 и 2.0 литрови бензинови двигатели с мощност 80-145 к.с. Има и 1,8-литров дизел със 115 к.с. Предложения за продажба на такива автомобили можете да откриете ТУК.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.2 от 17 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
1 Отговор
307 не, но следващия модел 308 фейслифта му е изключително здрав. форда е с тдци мотори от тия 308ци същото нещо. голфа не мисля да го коментирам - стария 1.9 тди мотор няма убиване

Оценка:
-15 +21

Счупи тъпомера
2 Отговор
И трите са щайги. Тойота, Нисан и Хонда са фаворити.

Коментиран от #3, #32


Оценка:
-43 +58

ГОЛФ
3 Отговор

До коментар #2 от "Счупи тъпомера":


тойота - скука - нисан - рено = кенеф, хонда - като си покажеш ръката през прозореца от магистралата колата започва да завива наляво заради евтините пластмаси

Коментиран от #7


Оценка:
-40 +40

Рено
4 Отговор
Голфа е масларка и селяния.

Оценка:
-22 +56

1234
5 Отговор
Само Дачия разбира се , останалото е компромис !

Оценка:
-37 +19

яко ни лъжат
6 Отговор
ТРИ БОКЛУКА РЕКЛАМИРАНИ ОТ ФАКТИ. ИМА И ФИАТ СТИЛО В СЪЩИЯ СЕГМЕНТ. И МНОГО ДРУГИ ПО-ДОБРИ АУДИ 3

Оценка:
-18 +39

Егати
7 Отговор

До коментар #3 от "ГОЛФ":


големия разбирач, иди ,батко, да им дадеш съвети на Нисан-Рено=кенефите как да направят хубава кола и на Ондата какви скъпи пластмаси да ползват. Уникална нация сме, от всичко разбираме, всичко можем и знаем, накрая няма едно нещо да се прави тук, само в интернет пространството сме ТОП-а.

Коментиран от #16


Оценка:
-5 +47

Бг Батка
8 Отговор
Що ? Какво и е Тойота Аурис например ?

Оценка:
-11 +29

мислещ
9 Отговор
Тия може да са "топ" само по продажби. Нещо като рапа и чалгата. Който търси "топ" качество, избира японско и корейско.

Оценка:
-21 +18

Анонимен
10 Отговор
Също и ауди а3 заедно с голф задвижвани от 1.6 атмосферен 8клапанов мотор, много надежден.

Оценка:
-16 +10

Кореец
11 Отговор
Е нали взехме южнокореец за работен конн, че уж били качествени, здрави...Хуйдай И30 1.4 бензин/газ...дразнещо евтин интериор и пластмаси, посредствено пътно поведение, тези 109 к.с. просто ги няма...проблеми със синхронизатора на 3-та...единствения + е, че наистина е евтин за поддръжка и никой не ги забелязва тези коли...120 на 5-та на 4000 об/мин...това на магистралата все едно ще излита при тези скорости...шумна, дървена возия...просто колата изморява на дълъг път...в града...ами просто те мести....

Коментиран от #15, #28, #36


Оценка:
-3 +34

Гост
12 Отговор
Куци коне с посредствена техника, лошо пътно поведение и противен интериорен и екстериорен дизайн. Единственият им плюс е, че можеш просто да ги ползваш като пералня или хладилник за да ти вършат работа, без да им трепериш за нищо. Дали си я одраскал и дали е тръгнала да гние, няма никакво значение...

Коментиран от #13


Оценка:
-9 +12

Шопландец
13 Отговор

До коментар #12 от "Гост":


Не е ли точно това идеята? Взимаш евтина триврата и отиваш да се вреш в София с останалите говеда.

За другите моменти си имаш 2ра, каквато ти е на сърце, и си я гледкаш прилежно.

Оценка:
-4 +15

Jsfk
14 Отговор
Форд фокус 2.0 бензин е перфектен, здрав, добра возия и евтина поддръжка. Бих го предпочел пред много други уж премиум марки

Оценка:
-3 +22

ДЕДО ВИ КРАЧУН
15 Отговор

До коментар #11 от "Кореец":


ЕХА АМА ВЕРНО. И АЗИ ИМАМ КОРЕЕЦ КИА РИО И ТОЙ ИМА ПРОБЛЕМИ СЪС СИНХРОНИЗАЦИЯТА НА ВТОРА СКОРОСТ. И ТЕЗИ КАТО ТВОИТЕ ИЗЛОЖЕНИ. В РУСКИТЕ САЙТОВЕ КАЗВАТ ,ЧЕ КИЯТА ВЕКЕ НЕ Е ТОВА КОЕТО БЕШЕ. АМА ТО ВЕКЕ ВСИЧКИ АВТОМОБИЛИ ПРАВЕНИ ОТ СЧЕТОВОДИТЕЛИ И СА НЕНАДЕЖДНИ.

Оценка:
-2 +15

ГОЛФ
16 Отговор

До коментар #7 от "Егати":


ми.... кенефи са... плюят на клиентите си в лицата за тия маса пари които дават за тези коли

Оценка:
-2 +11

Мунчо Радев
17 Отговор
По принцип политиката на автомобилните производители е вече да правят все по малко автомобили с 2 врати понеже европейският пазар предпочитат коли с 4 врати.
Доказано по неудобни са двувратките а при катастрофа ваденето на пострадалите от задните места е по трудно.
За това и са по ефтини колите с 2 врати. Но те стават все по малко.
2 врати само супер спорт кар.

Коментиран от #18


Оценка:
-2 +7

Гост
18 Отговор

До коментар #17 от "Мунчо Радев":


Това са хечбеци с три врати, нищо общо с купе. Грозни точно колкото петвратата версия, с екстрите "стани да седна" и с багажник за две чанти.

Оценка:
-6 +12

антрашпиц
19 Отговор
Обръщам се към автора на статията :Г-Славчев,що лъжете хората немога да разбера?Що не кажете как тск-то разтяга веригата и блокира мотора след това-да,точно говоря за Голф 5 тси 1.4 турбо и битурбо.Що не кажеш,че на Форда, тоз 1.8 тдци е най-големия боклук.,докът Пежо-Ситроен не им дадоха техните хди мотори?Кажи де кажи.Аз не съм фанаът от гората.Вече няма модел който да има безупречен набор от двигатели.

Коментиран от #20, #21, #25


Оценка:
-3 +15

Random
20 Отговор

До коментар #19 от "антрашпиц":


Битурбо 1.4 няма

Коментиран от #22, #23


Оценка:
-2 +11

Random
21 Отговор

До коментар #19 от "антрашпиц":


А веригата се сменя, разбира се кога като почне да трака

Оценка:
-3 +6

антрашпиц
22 Отговор

До коментар #20 от "Random":


Битурбо има,и е със 170 коня.

Коментиран от #27


Оценка:
-6 +3

антрашпиц
23 Отговор

До коментар #20 от "Random":


Води се ГТ версия,от мисля беше към 2007-8 година ,ако не се лъжа.

Оценка:
-3 +2

Гост
24 Отговор
Не е би-турбо ами с газова турбина и компресор!
Нещо като Делта С4 от 80-те...

Оценка:
-3 +4

Пламен
25 Отговор

До коментар #19 от "антрашпиц":


Сеат?

Оценка:
-4 +4

Корола
26 Отговор
хах, къде е королата? Какви са тия помии тука.

Коментиран от #31


Оценка:
-3 +9

Random
27 Отговор

До коментар #22 от "антрашпиц":


170 коня е с компресор и турбина, не с две турбини.

Оценка:
-1 +10

Курбанколи Пардимагомедов
28 Отговор

До коментар #11 от "Кореец":


Тези коне са на книга.Въртящия момент тика колата.Колкото по -висок и при ниски обороти ,толкова по комфортно каране.Карах служебна,някъде далеч от тук,голям6,на 100км с около 1200об/мин,а иначе като настъпиш беше катапулт.

Оценка:
-0 +5

Коко
29 Отговор
Голфа е много по красив от повечето автомобили.и дизела е доста сполучлив..а за селяния трудна работа TDI се търси и купува якооо.

Оценка:
-7 +7

Съдията Дред
30 Отговор
Много назад в годините отидохте

Оценка:
-0 +0

31
Този коментар е премахнат от модератор.
32
Този коментар е премахнат от модератор.
ALF
33 Отговор
Да фаворите са по японски извращения с жълти пич.и. Извинявай много ама 1.6 дизела на пежо беше най икономичния в света мотор 2005 и все още е един от най добрите и невиждам японските кенефи с какво го превъзхождат освен по цена

Коментиран от #35


Оценка:
-4 +3

Ицо
34 Отговор
Горе изброените автомобили няма да коментирам, но ще добавя Хонда Сивик. Много здрав и красив автомобил. 8-ма генерация сравнена с Голф 5 (които са долу-горе набори) изглежда, като извън земна.

Оценка:
-1 +8

Ицо
35 Отговор

До коментар #33 от "ALF":


Притежавам един японски "кенеф", набор 1999. Мой е, откакто беше 9 годишен. Сам можеш да сметнеш, че сега е на преклонна възраст, но до преди една година беше девствен. Единственото, което бях сменял са обичайните консумативи - масла, филтри, ремъци, накладки, чистачки. Беше вече пълнолетен по американските стандарти (21г.), когато се наложи да сменя някои части от окачването - шарнири, тампони, маншони, биалетки и толкова. Нека всеки сам си направи изводите с какво японските "кенефи" превъзхождат останалите!

Оценка:
-2 +5

един
36 Отговор

До коментар #11 от "Кореец":


точно казано колега. на същото мнение съм. никога повече корейче.

Оценка:
-1 +2

Мазда 3
37 Отговор
Кви са тия котори- аз имам Мазда 3 - 2.3 Турбо бензин.Верно не е с 3 врати, ма не виждам къф е тоя критерий и що е важен. Върви за страх. От нормалните коли -нема кой да ме бие. Бият ме само М5 и RS -ки на Ауди и подобни. Тия с голфетата и пасати ТДИ - ги оставям замислени, дори доста новите. Споменавам ги тях , щото не знам защо , ама тия с ТДИ -та по 150-200 коня , си мислят ,че са фанали Бога за рога и нема кой да ги мине и с най- великите коли. Направо ги пръскам. Все пак , Маздата ми е 260 коня, 1400 кг. Много съм доволен.

Оценка:
-1 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Доналд Тръмп
Кандидатът за президентската номинация на Републиканската партия Доналд Тръмп коментира контрола върху даването на лицензи за оръжия в САЩ в интервю пред CBS:
Чувствам се много по-добре, когато съм въоръжен"

Още бисери
ТОП 5