11 Юни, 2021 16:02 26 924 47

TUV: Тези употребявани автомобили не са надеждни

  • tuv-
  • ненадеждни коли-
  • автомобилът на старо
TUV: Тези употребявани автомобили не са надеждни - 1

Германски автомобилни експерти от Асоциацията за технически надзор (TUV) публикуваха още един списък с автомобили, които най-често се развалят с увеличаване на пробега. Интересното тук е не първото място в тази антикласация, защото то е за евтин и морално остарял автомобил.

TUV: Тези употребявани автомобили не са надеждни

Първото място заема второто поколение Dacia Logan. Експертите казват, че колите от тази марка на възраст от над 5 години се развалят доста по-често от други - повредите са повече от 20%, а изненадите започват, още когато километражът показва около 70 хиляди километра.

TUV: Тези употребявани автомобили не са надеждни

По-изненадващо е, че Volkswagen Passat получи "сребърната малинка" в антирейтинговите автомобили. Собствениците на този модел автомобили казват (става въпрос за предходното поколение B7), че проблемите с колата започват след 5-6 години експлоатация, както и след 100 000 километра пробег.

TUV: Тези употребявани автомобили не са надеждни

На трето място е една от гордостите на японската автомобилна индустрия - Mazda 6. Автомобилните експерти твърдят, че колата често се разваля при това само след 3-4 години и пробег от 50 000 км.

TUV: Тези употребявани автомобили не са надеждни



Корейският кросоувър Hyundai Tucson също не може да се нарече супер надежден автомобил. След 10 години експлоатация почти 35% от собствениците на тази марка автомобили се оплакват от постоянни повреди.

TUV: Тези употребявани автомобили не са надеждни

Японският кросоувър Nіssan Qashqaі затваря първите пет в класацията на ненадеждните автомобили. Той е готов да служи вярно на господаря си в продължение на 10-11 години и да измине повече от 130 000 километра. След това обаче колата започва да има сериозни проблеми и възникват множество повреди.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 38 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мухоморко

    63 82 Отговор
    Тия смешници да си гледат собствените ненадеждни бракми, от кумова срама сложили пасата.

    Коментиран от #42

  • 2 😂😂😂😂

    8 53 Отговор
    Петролопитеците се изпокриха! 😂😂😂

    Коментиран от #16, #24

  • 3 Гошо

    74 32 Отговор
    Ха-Ха-Ха Къде сега е сектанта с дачията .... ??? Опа извинявам му се неговата беше Дъстър .... (едни и същи боклуци...)

    Коментиран от #4, #6, #30

  • 4 ссссссс

    94 25 Отговор

    До коментар #3 от "Гошо":

    Не че Дачия е нещо особено, ама целта на тези "германски автомобилни експерти" е да ударят конкуренцията, защото Дачия е почти 50% по-евтина от цената на VW Поло с най-малкия двигател и без никакви екстри.

    Коментиран от #13

  • 5 1234

    98 26 Отговор
    Дачия , може и да смотана , но спри някой таксиджия и му виж километража , не рядко са на по 400 -500 хил.километра

    Коментиран от #19, #20, #31

  • 6 сектант

    30 17 Отговор

    До коментар #3 от "Гошо":

    махам всички дачии не ме интересува марката повече щом лъжат в разхода са боклуци

    Коментиран от #26

  • 7 bbbbggggg

    41 6 Отговор
    Много повърхностно, няма много инфо.
  • 8 БАЙ Х@Й ‼

    46 8 Отговор
    Който плаща - той поръчва песните ‼
  • 9 родител

    10 50 Отговор
    Махаите дизелите ,след 12 . 07 . няма да могат да минават преглед

    Коментиран от #10, #15, #18

  • 10 Гост

    25 5 Отговор

    До коментар #9 от "родител":

    Няма да могат друг път. Освен това какво пречи сега да си минеш преглед. Още една година заварено положение
  • 11 Гост

    61 20 Отговор
    Имаме две служебни Дачии.Едната е бензин/газ,другата дизел.Само мога да ви кажа,че засега са над 300 000км ,евтини части и подръжка.Може да не са луксозни коли,но са много добри роботни коне.

    Коментиран от #25

  • 12 GURU

    38 9 Отговор
    Коли да се чупят на 100к километра по немски пътища е абсурдно. В България трябва да заминат на 20 значи.

    Коментиран от #17

  • 13 Немска мъка

    34 3 Отговор

    До коментар #4 от "ссссссс":

    И пак полото не може да бие продажбите на Клио и 208 Стана 20+ години
  • 14 Гост

    16 20 Отговор
    Въйййй, японците кво стана с прословутата здравина и качество? А за Пасата какво му е изненадващото? Че не е на първо място ли хахахахаха? И къде е сектанта, да похвали Дачията?

    Коментиран от #22

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Хайл

    27 3 Отговор

    До коментар #2 от "😂😂😂😂":

    Електроглупако теслата ти я няма защото не могат да я пробват,все е строшена...абе разпада се като тръгне 🤣🤣🤣🤣...как да я има като седи и вземе та се запали🤣🤣🤣🤣🤣
  • 17 Хайл

    30 17 Отговор

    До коментар #12 от "GURU":

    Немски пътища...германия е в окаяно състояние от към пътища...питай хора дето са там да ти кажат дали не е вярно...нямат 1 магистрала без да е разкопана и в ремонт.отсечка от около 20 км я правеха 3-4 пъти и пак е камилски гърбици

    Коментиран от #29

  • 18 Хайл

    12 2 Отговор

    До коментар #9 от "родител":

    Що да ги махаме,още 2 ще си купя
  • 19 Точен

    7 10 Отговор

    До коментар #5 от "1234":

    моят пасат 7 е на 383000

    Коментиран от #21, #35

  • 20 наблюдател

    26 13 Отговор

    До коментар #5 от "1234":

    до 5 познавам двама таксиджии с дачии на единия колата е на около 800 000 а на другия 1 050 000км
  • 21 Пич

    14 16 Отговор

    До коментар #19 от "Точен":

    Откъде ги взимате тези гробници. Кола на половин милион километра е таратайка. Освен ако не е Тойота или Лексус.
  • 22 Какво стана ли?

    19 10 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Е какво да стане? Излязла някаква статийка....Аз имам Мазда 6 на 5години 2.5 бенз. 192 коня със всички екстри.Супер е маздичката след няколко години като я сменям за по нова, пак такава ще си взема пък ти си прави изводите!!
  • 23 Фейк факти

    19 2 Отговор
    Айде още една от дневните съчинени "класации"

    Автора не се замисля преди да публикува, че Пасата е същия с другите му аналози от ВАГ групата.

    Тогава къде е Ауди, Шкода, Сеат, защо ги няма в "класацията"
  • 24 отворко

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "😂😂😂😂":

    Що ти какво караш , електричка или нямаш въобще кола?
  • 25 ШМЕРКЕЛ

    10 4 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    ТУК СТАВА ВЪПРОС ЗА НОВИТЕ ДАЧИИ ТРИЦИЛИНДРОВИТЕ. ДИЗЕЛАК ТРИЦИЛИНДРОВ НЯМА.Първoтo мяcтo зaeмa втoрoтo пoкoлeниe Dасiа Lоgаn. Eкcпeртитe кaзвaт, чe кoлитe oт тaзи мaркa нa възрacт oт нaд 5 гoдини ce рaзвaлят дocтa пo-чecтo oт други - пoврeдитe ca пoвeчe oт 20%, a изнeнaдитe зaпoчвaт, oщe кoгaтo килoмeтрaжът пoкaзвa oкoлo 70 хиляди килoмeтрa. ВТОРО ПОКОЛЕНИЕ ДАЧИЯ----ТРИЦИЛИНДРОВА/СПЪНАТ КОН/ ТРИКРАКОВ.
  • 26 Гошко

    20 4 Отговор

    До коментар #6 от "сектант":

    2 години карах служебна Сандеро модел 2009г. и разходът й бе 5-5,5л/100км. Месечният пробег - 1500-2000км като я карах 3 дни градско и 2 дни извънградско. Поддръжката е евтина. Не бих си купил за лично ползване този модел защото няма сигурност зад волана, шофирането му уморява, липсва комфорт, евтини материали и вътре се чувствам като в консервна кутия.
  • 27 0000

    1 9 Отговор
    Според моите наблюдения за чаушеското послъгват,ама за останалите е 100 про истина
  • 28 Каращ дачия

    8 3 Отговор
    Не знам бензиновите как са, но в нашата фирма се смениха доста скоростни кутии на 1.5dci Сандеро и Клио. Всички по гаранция и с пробег 40-70000км, като на някои от нови им виеха кутиите, особено на пета. Нямаме други често срещани проблеми, разхода ми е 5.54(75/25 градско/извънградско) за целия пробег до 65000км и предполагам на шефовете им излиза сметката :) П.С. Това са първите коли, за които няма никакъв интерес да се закупят за лични след края на мандата след няколко месеца.

    Коментиран от #32

  • 29 Komapak

    12 2 Отговор

    До коментар #17 от "Хайл":

    Когато караш с над 180км/ч се усеща много. Около 120 не щак толкова. Но синправ. Пълен мит е качеството на немските магистрали. Френските са поне два пъти по добри. Е... Плащаш си, разбира се.

    Коментиран от #37, #38

  • 30 Разбъркване

    10 4 Отговор

    До коментар #3 от "Гошо":

    Нещо не схващам как при Дачия проблемите започват след петата година и 70 000 км и е по-ненадежден според тази класация от Мазда 6, при която проблемите започват след 3-4 година и 50 000 км ...
    И със сигурност при Дачия ще се дадат по-малко пари за ремонти
    Чисто финансово, ако си вземеш 1 Дачия , след 5 години я дадеш за желязо и си купиш нова Дачия, на 10-тата години ще си дал много по-малко пари, ако през това време си карал която и да е от другите в списъка, взета като нова
  • 31 kkk

    7 7 Отговор

    До коментар #5 от "1234":

    Цървул Скъсаняков, не е важно колко е пробега, а как го изминават. И тея вицове с "моторът не е отварян" ги забрави- отварят ги още преди 150 000км. щото са стандартните боклуци като всяка друга кола от тези години.
    И да, Дачия-та се троши доста често. Ремонтите са прости и евтини, но всеки месец правиш поне 2 неща.
  • 32 Дфен

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "Каращ дачия":

    Дай тел. номер аз ще купя
  • 33 Мдааа

    5 0 Отговор
    От цялата безсмислица разбрах, че на автора му лопа дъската.
  • 34 Дърт Шофьор

    2 2 Отговор
    Майко мила! Къде е колегата с Дачията? Някой да се обади на 112!

    Коментиран от #36

  • 35 Моят пасатВ3

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Точен":

    Е на 300 000
  • 36 Пешо

    5 0 Отговор

    До коментар #34 от "Дърт Шофьор":

    Красацията на TUV се основава на статистики на годишни прегледи и е относително точна щото не е просто мнение на някой "специалист". Данните за Германия са изкривени от скоростта по магистралите. Ако караш една малолитражка по 230000 км на година със средно 170 кмч тя ще се счупи със сигурност.Особено ако си скръндза и пропускаш дати за смяна на маслото и ползваш евтино масло.
  • 37 Бачо Киро

    7 0 Отговор

    До коментар #29 от "Komapak":

    Че кой те излъга, че за немските не плащаш? Таксите са в горивото. Не са се минали, не бой се.
  • 38 Бачо Киро

    4 2 Отговор

    До коментар #29 от "Komapak":

    Немските магистрали постоянно се обновяват. Няма и друг начин при целия този трафик. Между Дюселдорф и Мюнхен все пак има достатъчно участъци, където спокойно можеш да си караш над 200. Предполагам е според колата негативното усещане над 200 (180 каза ти). При мен няма подобен проблем. Жалко обаче, че по-голямата част все пак е ограничено на 120/130. Просто трафикът е много по-голям от преди 20-30 години.
  • 39 сервиз

    10 2 Отговор
    За разлика от други статии ,тази е убийствено точна. Написаното в нея ,напълно се припокрива с опита в сервиза ни. Дачия е примитивна и ужасно евтино направена кола ,съответни са и повредите - основно ходова част ,трансмисия и ел. система (двг. в различните си версии ,дават и различни проблеми ,но по мое мнение - най добрият е 1.5 дизел. ) Веднага след Дачията ,аз бих поставил НИСАНА - ужасен е във всичките си разновидности (не желая да навлизам в подробности ,но са идвали такива бангии ,само на по 50 000 км. с огромен куп проблеми) ,но не съм съгласен за МАЗДА-та ,има проблеми ,но са от типа "бели кахъри" ,за Хюндая и Пасата - какво да кажем - знаем си ги - ел. система (електроника) ,ходова част ,катализатори ,охладителна система (за Хюндая) и малък ресурс на всички консумативи. Но ми е чудно ,защо тази класация не се оглавява от шампиона по НЕнадежност - Ленд Ровър ,защо ?!
  • 40 Иван

    8 1 Отговор
    Живея в Америка и имах такава Мазда 6 2.5 бензин от нова. Никакви проблеми. Освен това Мазда тук в момента са едни от най-надеждните. Имам и cx-5 и cx-9 2.5t. Всичките от нови и абсолютно никакви проблеми. Вероятно дизелите в европа са по-проблемни.

    Consumer Reports Ranked Mazda as the Most Reliable Brand of 2020
  • 41 Стефан Петров

    3 3 Отговор
    Вчера в Русе представяха над 50 модела коли от всички марки. Дачията си остава най- достъпната нова кола за българина.
  • 42 Питам

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Мухоморко":

    Дайте мнение каква кола да си купя 2 ра ръка?

    Коментиран от #45

  • 43 Стефан Петров

    3 1 Отговор
    В Ю туб има филмчета от един руски сервиз. В него се разглобяват основно / със сваляне на двигателя/ съвсем нови коли и се прави оценка на всичките им системи, окачване, шумоизолация, корозионна устойчивост и т.н. като се сравняват с предишни модели и други марки. При разглобяването на Дачия Логан оценките не бяха ласкави.
  • 44 ГоЩо

    4 0 Отговор
    В семейството имаме такъв Пасат от чисто нов! Колата е 1,8 бензин! Няма 100хил а харчи масло,тече масло,изобщо страшен боклук! Явно се знае,че е такъв,защото продажбата е невъзможна!
  • 45 Miusuka Madoto

    2 1 Отговор

    До коментар #42 от "Питам":

    Honda, Subaru, Mazda. С тия марки няма да имаш НИКАКВИ проблеми!
    Toyota - ако няма да ти е прекалено гаден спартанския грозен интериор (Ейй, тия от Тойота не се научиха да правят интериор и туй то!), но иначе са и те много здрави магарета! Ако искаш да не побелееш бързо и да късаш постоянно нерви - не си и помисляй за евро-дръгелите, особено по-новите години!
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Почти

    0 1 Отговор
    Имам дестина Dacia Logan 1.6 Mpi, брутално здрава кола. Издържа над 800000 до мильон без проблем.