Last news in Fakti

7 Юли, 2021 13:17 3 591 12

Новото BMW 2 Series дебютира с 374 конски сили

  • bmw-
  • 2 series-
  • m2

„Баварците“ представиха второто поколение на двувратото купе

Новото BMW 2 Series дебютира с 374 конски сили - 1
Снимки: BMW

След серия от различни снимки, споделени в интернет, ето че от BMW официално представиха второто поколение на един от най-обичаните модели на марката. BMW 2 Series дебютира по-рано днес в интернет, а посетителите на Фестивала на скоростта в Гудууд ще имат възможност да видят и автомобила на живо.

Дизайнът на модела вече е изцяло нов и по нищо не напомня на предишното поколение, като освен това компактното купе вече е пораснало и на размери. То е дълго малко над 4.5 метра, широко е близо 1.9 метра, а височината му достига 1.4 метра. Междуосието е увеличено до 2.74 метра, което би трябвало да се отрази положително за мястото на пътниците в задната част.

Въпреки новата екстериорна визия, то в интериора не можем да открием много промени в сравнение с останалите модели от гамата на германския производител. Вътрешността е идентична с тази при почти всички модели на „баварците“, което означава че на разположение имаме 12.3-инчов дисплей пред водача и 10.25-инчов опционален в средната част на таблото. Интересното е, че тук виждаме старата iDrive система на марката, а не осмото ѝ поколение, което дебютира преди няколко месеца. Разбира се различни асистенти за сигурност и подпомагане на водача също са налични.

Стигаме и до най-интересното, а именно какво можем да открием под капака на обновения модел. В Европа ще може да избираме между три различни моторизации, включително и дизелова такава.

Базовото 220i ще разполага с 2.0-литров бензинов мотор със 184 конски сили и максимален въртящ момент от 300 нютон метра, които ще се предават единствено към задните гуми. Ускорението от 0 до 100км/ч ще отнема точно 7.5 секунди, а максималната скорост е 236км/ч.

Дизеловия вариант 220d ще разчита на така наречената мека хибридна технология в комбинация с 2.0-литров агрегат с мощност от 190 конски сили и максимален въртящ момент от 400 нютон метра. Тук ускорението до 100км/ч отнема 6.9 секунди, а максималната скорост е 237км/ч.

Най-мощната версия преди появата на М2 ще бъде М240i xDrive, която разчита на добре познат 3.0-литров бензинов мотор с 374 конски сили и максимален въртящ момент от 500 нютон метра. Te се предават към четирите гуми, а спринтът от 0 до 100км/ч отнема 4.3 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250км/ч.

От BMW споменават, че са подобрили окачването и системите на автомобила и той се държи значително по-добре на писта спрямо предходния модел, който към момента е една от най-обичаните коли на марката за този тип шофиране. Очаква се първите бройки да пристигнат към края на тази година, а цената им започва от 39 700 евро за бензиновия и 42 800 евро за дизеловия модел. За по-мощното М240i xDrive ще трябва да се разделите с поне 56 хиляди.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дедо ви

    8 4 Отговор
    Ако не са с 200 kW двигател, не я броим за кола, но иначе се борим за зелена планета.

    Коментиран от #3, #9

  • 2 Пурко

    7 1 Отговор
    Сега пък развалиха задницата! Какво ли следва след тези дизайнерските творения в последно време дори и не ми се мисли!

    Коментиран от #4

  • 3 То едното не пречи на другото

    6 4 Отговор

    До коментар #1 от "Дедо ви":

    Какво пречи да имаш 500 kW мощност и да се движиш екологично?

    Коментиран от #5, #6

  • 4 Jacques Yves Moineau

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Пурко":

    На мен пък точно това ми харесва, че купето е триобемно и двуврато.
  • 5 пешо

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "То едното не пречи на другото":

    некои физични закони...
  • 6 Дедо ви

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "То едното не пречи на другото":

    И какво ти пречи ако се придвижваш с кола 90kW, тегло до 1 тон, максимална скорост около 180 км в час. Или се притесняваш, че като си отидеш на село няма да правиш впечатление.

    Коментиран от #7, #10

  • 7 Дедо дедо

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Дедо ви":

    На тебе какво ти пречи да караш каручка с една магарешка сила, ама не караш, нали? Хайде всеки да си кара кой каквото може и каквото иска и да не се бърка на другите, а?
  • 8 бат Тонка

    3 3 Отговор
    Много грозен Нисан!
  • 9 дреме ми

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Дедо ви":

    Аз не се боря за нищо.
  • 10 дреме ми

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Дедо ви":

    Нищо не ми пречи, просто не ми е кеф.
  • 11 Ивайло

    1 1 Отговор
    Щеше да е идеално, ако трилитровия не беше х-драйв, а само на задно и да беше с 6-степенна ръчка!!! ;))) Иначе на мен лично ми харесва дизайна - класическо триобемно купе, с добри пропорции, С НОРМАЛНИ ЗА РАЗМЕРА МУ БЪБРЕЦИ, и с габарити около и малко над е36 купе!!! Повече от това не ми трябва!!! Само пари да имам...
  • 12 Ивайло

    1 0 Отговор
    Пропуснах - запазили са чупката на Хофмайстер, което е похвално, че я бяха уакали в последната 4-та серия, със спорните бъбреци!!!