9 Юли, 2021 15:28 4 128 18

Минимум 71 хиляди лева за новата 2 Series в България

  • bmw-
  • m2-
  • 2 series-

Топ модела M240i xDrive започва от 106 хиляди лева

Минимум 71 хиляди лева за новата 2 Series в България - 1
Снимки: BMW

През изминалите дни от BMW представиха второто поколение на един от най-обичаните си модели 2 Series. Колата дебютира на Фестивала на скоростта в Гудууд, а вече е налична и в онлайн конфигураторите на марката. Първите доставки се очакват към края на тази година.

В България цените за базовото 220i започват от 71 352 лева, като за тази цена получавате 2.0-литров бензинов мотор със 184 конски сили и максимален въртящ момент от 300 нютон метра, които задвижват единствено задните колела. Стандартно получавате автоматична трансмисия, LED светлини, дигитален дисплей пред водача, спортни седалки и волан, както и автоматичен климатроник с 3 зони.

Ако се спрете на дизеловия вариант 220d, то разполагате отново с 2.0-литров мотор, но с мощност от 190 конски сили и максимален въртящ момент от 400 нютон метра, тук задвижването също е задно, а трансмисията е автоматична. Получавате същото базово оборудване, но започващо с цена от 77 452 лева.

Най-мощната версия към момента – M240i xDrive ще ви струва поне 106 300 лева, като тук получавате 3.0-литров бензинов мотор с 374 конски сили и максимален въртящ момент от 500 нютон метра, както и задвижване на четирите колела. Получавате още по-големи джанти, както и М пакет за интериора и екстериора.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    7 22 Отговор
    Ауууу , а Тесла колко скъпа била разбираш ли за 80 бона , дето тоя "топ" модел за 100 и кусур ще го бие като маче у дирек , хахах !!

    Коментиран от #2, #4

  • 2 гост

    4 17 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Отделно , че ще си избие парите само от бензинз на това недоразумение , който ще изгори преди да му изтече гаранцията !! За след това даже не ми се мисли !
  • 3 скъсан лев

    15 3 Отговор
    След 5-6 години, тази цена ще ви се стори ниска. Едрия бизнес си иска свръх печалба. Това е положението.

    Коментиран от #14

  • 4 Драг

    7 7 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Ееееее гост доживях за едно нещо да съм съгласен с теб🙂. Тази кола външно изглежда на Лада дизайнерите са спали явно. Интериора със сигурност дори и базовият модел ще е по добър от кашона, но не много и за това 43 000 долара при положение че Теслата е 40 000 тоест екстериор срещу интериор на кантар са. Не се ласкай много де по добре един меган или импреза пред тези коли.
  • 5 Софиянец

    17 6 Отговор
    Момчета, знам че гроздето е кисело, но да ви попитам , колко от вас са карали този тролей Тесла?
    Грозно било, “Лада” било , а като мине по улиците ви спират часовниците. Ако беше толкова хубава Теслата, тези германците отдавна да бяха фалирали. А те даже и дизели продължават да правят

    Коментиран от #6

  • 6 Така е

    2 12 Отговор

    До коментар #5 от "Софиянец":

    А единствената причина за това е, че Тесла не може да произвежда все още толкова, колкото се търси! Най-продаваната кола за месец юни във Великобритания и най-продаваната кола за тази година в Норвегия, Тесла Модел 3! А другия месец вече идва Модел У! От Китай! Защото немците, наместо да печелят и с тях и Европа, оставят пазара на Китай и китайските Тесла! Модел 3 (Лонг Рейндж и СР+) и Модел У, идват от Китай!

    Коментиран от #7

  • 7 Драг

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "Така е":

    Ехееее гост вече почна да схващаш🙂🙂🙂🙂да за Юни в Англия не за полугодието иначе е далеч зад 10та, но с рекламни трикове за един месец се пребори🙂🙂🙂. Иначе Софиянец няма нищо общо с Тесла и дори с БМВ има страшни БМВта, но тази не е една от тях. Само я погледни та тя дори не мяза на БМВ отзад.

    Коментиран от #9

  • 8 Харманли

    0 4 Отговор
    и какъв е тоя двигател 3.0 колко цилиндъра?
  • 9 Хихи

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "Драг":

    Не съм гост! А откъде знаеш, че във Великобритания само това е поръчано? Само това е доставено, а не само това поръчано!

    Коментиран от #10

  • 10 Драг

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Хихи":

    Нищо не знам просто чета статистиката коректно за разлика от вас. За продажби на коли полугодие е минимум дори и тогава може да има малко изкривяване, но да кажем е приемливо.
  • 11 Антон

    7 1 Отговор
    Малко са прекалили. Като му сложиш екстри спокойко ще удари 100 хил.лв. Някак си 100 бона за тази сапунерка е прекалено.
  • 12 факт

    7 0 Отговор
    Да ме извинят но това са много пари
    Това което е голямото качество на американските а дори и на френските спортни коли е достъпностаа.
    При немските имаме страшно надути цени

    Коментиран от #17

  • 13 Аха

    3 1 Отговор
    Ще се сетите! Нали се сещате, че и в цената влизат глобите? И така, цените на ДВГ само ще скачат!
  • 14 бизнесмен

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "скъсан лев":

    Едрия бизнес не решава, пазара решава. Ако можеха да го бяха сложили двойно до сега. Недей да се грижиш за едрия бизнес ти.

    Коментиран от #18

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Йохохо

    0 0 Отговор
    1,2,3,4 series, както и х1,х2,х3,х4, трябваше директно на ток да минават, а останалите още малко да мъчат бензина..
  • 17 Pete

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "факт":

    Надути са заради скъпите шоу руми , ако купувате без посредник цените са други.
  • 18 Jack Bauer

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "бизнесмен":

    Ако смяташ за "едър" бизнеса в България, на ТИМ примерно, си в голяма грешка. Човека под "едър бизнес" има в предвид големите международни групировки които контролират фирми с минимум 3-4 млр. $ годишна печалба. Така те облъчват че си мислиш само че имаш право на избор, а купуваш това което те искат да ти продадат. Така както си мислиш че гласуваш за някоя партия или правителство, а в същност зад тях стоят същите тези мултинационални групировки с милиардите. Както беше казал Чърчил - "Ако нещо можеше да се промени чрез изборите щяхме да ги забраним".