От "Automotive Cluster България" изнесоха нова порция информация, свързана с построяването на фабриката за електромобили на e.GO у нас. Според нея, новото съоръжение ще бъде кибер-физичен близнак на интелигентната, базирана на принципите на индустрия 4.0, фабрика в Аахен, Германия, която е първата по рода си напълно свързана цифрова микрофабрика в BEV индустрията, използваща способите на ‚интернета на производството‘ и усъвършенствана автоматизация. Инвестицията е резултат от успешното сътрудничество и работа на Министерството на икономиката, Аутомотив Клъстер България, частни инвеститори и институции в България и Германия.
Очакваната инвестиция на компанията, която ще работи в България – Next.e.GO България, ще е в размер на около 280 млн. лв. (140 млн. евро). Производственият капацитет ще бъде 30 000 електрически автомобила годишно, като в региона ще бъдат създадени до 1000 нови работни места. Проектът ще бъде реализиран на територията на завод „Балкан“ АД в гр. Ловеч, а началото на серийното производство е планирано за първото тримесечие на 2024 г.
Фабриката ще произвежда един от най-устойчивите градски електрически автомобили- E.GO Life, в Cross и Sport модели. Всички BEV автомобили e.GO са базирани на издръжливата алуминиева рамка space frame и са изработени от възобновяеми полимерни материали. Tози подход елиминира нуждата от традиционните Пресшоп и Пейнтшоп (цехове за пресоване и боядисване), което позволява по-екологична и икономически устойчива система за производство в микрофабрики. По този начин e.GO Mobile ще революционизира производството в автомобилната промишленост, като сведе до минимум екологичния си отпечатък и повиши капиталовата си ефективност.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 русенец
Коментиран от #15, #26, #38
13:06 18.07.2021
2 БАЙ Х@Й ‼️
Коментиран от #6
13:11 18.07.2021
3 БАЙ Х@Й ‼️
Коментиран от #8
13:14 18.07.2021
4 незнаещ
13:14 18.07.2021
5 русенец
Коментиран от #10
13:15 18.07.2021
6 Жоро
До коментар #2 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Да ама немеца Али не ни кара да работиме инженерна работа за 700 евро за разлика от Българина Ганьо с Г-класатаКоментиран от #29
13:20 18.07.2021
7 Последния Софиянец
Коментиран от #50
13:23 18.07.2021
8 гост
До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Фабриката така или иначе ще е за почти 100 % износ , щото в България такъв тип кола на такава цена е почти непродаваема !! Още повече преди да е построена ще е налична електрическата Дачия Спринг , почти двойно по-голяма на почти два пъти по-ниска цена ! Но за големите европейски градове си има пазар , всеки електрически Смарт примерно струва повече ,а е с две места ! Така че никой не се цели в българския пазар , това просто е възможност за експортно ориентирано производство със в близко бъдеще компоненти 100% българско производство ! Само ще напомня , че завода за електромотори в Троян също е на Домусчиеви , алуминиевите профили са български , а пласмасовите панели на каросерията може да произведе почти всяка фирма за пласмасови изделия ! Остава единствено в Ловеч да направят и една фабрика за батерии и цикъла е пълен !Коментиран от #9, #14, #27, #32
13:37 18.07.2021
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Габровец
До коментар #5 от "русенец":
Би ли пояснил кой точно е ел. джипът на Дачия, който струва 2/3 от 20000 евро? П.С. Това че Рено са на 100 години, означава ли, че произвеждат качествени изделия, или че ще съществуват докато се построи завода в Ловеч примерно...Коментиран от #11
13:44 18.07.2021
11 хехехе
До коментар #10 от "Габровец":
какво разбираш под качествено изделие?13:49 18.07.2021
12 ХА ХА
13:51 18.07.2021
13 pbdan
14:11 18.07.2021
14 Грета Тунберг
До коментар #8 от "гост":
Скъпи,ще ми подариш ли такава кола?14:11 18.07.2021
15 Аха
До коментар #1 от "русенец":
Айде поне фабриката след това да оставят! Иначе нещата на там вървят с тези коли! Освен, ако правителството не задължи всяко семейство да купува тази кола! Иначе не виждам да има голям интерес към нея!Коментиран от #36
14:19 18.07.2021
16 Хихи
Коментиран от #48
14:26 18.07.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Хихи
До коментар #17 от "гост":
Горе съм качил видео! Размера и класа е горе-долу сравним със Ситроен Ами, а цената на Ситроена е 6 хиляди евро! С кого ще се конкурира нашата кола? С тази цена?Коментиран от #21
14:41 18.07.2021
19 Гошо
Коментиран от #28
14:56 18.07.2021
20 гост
Коментиран от #23
14:56 18.07.2021
21 гост
До коментар #18 от "Хихи":
Размера няма нищо общо , първо Ситроена е двуместен и почти без багажник , а това е четириместно ! Второ Ситроена е с двигател 8 (осем) конски сили и батерия 5,5 квтч , тоест максимална скорост 45 км/ч и пробег ПОД 100 км , ама много под 100 ! А варианта за производство в България е със 30 квтч батерия (6 ПЪТИ по-голяма) и пробег 250-300 км , както и максимална скорост над 100 км/ч , макар че едва ли някой ще я ползва !! А цената предполагам е основно заради батерията , так че в бъдеще може да спадне значително !Коментиран от #22, #24
15:09 18.07.2021
22 Грета Тунберг
До коментар #21 от "гост":
Скъпи искам такава кола.Спориш само за коли,на мен кога ще ми обърнеш внимание.За мекия ти инструмент има лечение скъпи.15:34 18.07.2021
23 Ибреее
До коментар #20 от "гост":
Айде стига с тая пропаганда колко много работели другите в сравнение с нас. Тоя завод сега ще го правят немците, със съответната производителност по техните стандарти. Процеса е максимално автоматизиран, така че тези които работят там не е необходимо да са инженери. Само че завода се прави тук защото е по евтино, никой няма да дава заплати по 2 3 хиляди евра.15:39 18.07.2021
24 Не си разбрал бе гофри.
До коментар #21 от "гост":
Ти вярвяш ли че 4-ри човека ще влезнат вътре и къде видя пробег от 300км та то бмв и3 не прави такъв та това лиКоментиран от #44
15:50 18.07.2021
25 Хо хо хо
До коментар #17 от "гост":
консгруктивно мислиш ли че нашият "шедьовър" може да фдигне над 50км/ч което го прави конструктивно непригодньой за извънградско а за в града само къв е пробега не е от такова значение.15:57 18.07.2021
26 Тази фирма
До коментар #1 от "русенец":
е компилация на братя Домусчиеви и шиптъри. Фабрика няма да има, просто ще се точат пари от Европа и нашия бюджет. Всичко друго е ала бала.16:28 18.07.2021
27 Не,не напомняш,
До коментар #8 от "гост":
а пишеш откровени лъжи. Бившият"Елпром" -Троян е полуразрушен и не произвежда нищо и не е на Домусчиеви,а на един приватизатори, който в момента е в затвора - Банев. Другия завод за ел.мотори в Ловешко е"Елпром"-Тетевен. Също неработещ и разграбен. Това е поредната нагла кражба на бюджетни пари от Домусчиеви.Коментиран от #41, #59
16:36 18.07.2021
28 Ами там
До коментар #19 от "Гошо":
е проблема,че точно Домусчиеви докараха Ловеч до този хал и нищо няма да се прави. Не вярвайте на партенки пуснати от крадливи олигарси.16:40 18.07.2021
29 отворко
До коментар #6 от "Жоро":
Този не е германец а е албанец! Разрови се из нета и прочети с какво се е занимавала тяхната фамилия и със кой са съвипускници от сегашното правителство!! Аз на албанец вяра нямам!Коментиран от #33
18:24 18.07.2021
30 Коко
20:29 18.07.2021
31 Русенеца фалира
21:20 18.07.2021
32 Тъпият селяни
До коментар #8 от "гост":
Първо А-строенето се учи, после се чиракува, после се работи и нощем, и накрая се коментира, градски легенди са Завод за батерии в Ловеч, пълна неграмотност, благодаря.21:24 18.07.2021
33 Жоро
До коментар #29 от "отворко":
Не ме интересува какъв е и кой е. Аз храна семейство, Ганьо ми се подиграва за 700 евро, сега работа за американска фирма във София и взимам 5к лв и си гледам децата спокойно.Коментиран от #35
22:49 18.07.2021
34 Да го подържиш
Коментиран от #37
00:02 19.07.2021
35 гост
До коментар #33 от "Жоро":
Значи нищо не си разбрал , този е мошеник нито завод ще има нито работа и заплати!01:41 19.07.2021
36 куку руку ку
До коментар #15 от "Аха":
За втора, градска кола, защо не? Пазарска количка с моторетка...07:34 19.07.2021
37 Дърт льохман
До коментар #34 от "Да го подържиш":
Недей да лъжеш, че ти се пише на изчезващия животец. От москвича по- корава кола няма, а и ловешките си бяха добра сглобка. Апропо, почти нищо от тях не се прозвеждаше в БългарияКоментиран от #61
07:41 19.07.2021
38 Jacques Yves Moineau
До коментар #1 от "русенец":
Точно!!! На анимации сме се нагледали.07:46 19.07.2021
39 УРА и НАПРЕД
08:22 19.07.2021
40 АЗЕ
08:26 19.07.2021
41 гост
До коментар #27 от "Не,не напомняш,":
Не е лошо от време на време да си опресняваш опорките !! Завода в Троян не само , че работи , ами взе награда за компания на годината в сектор индустрия за България ! Също взе награди от изложения в Германия и в момента едни от основните му клиенти са именно от там !!! Само да напишеш името му в гугъл и ще ти изкара фирмения сайт , а там явно само ще хълцаш след глупостите , дето си изписал !! Банев е забравен отдавна , а завода има нови собственици !! Как са свързани с Домусчиеви няма на ти обяснявам , а и мисля не те интересува , щото така или иначе проваля опорката ти за "златния соц завод" дето лошите капиталисти го съсипали , хахахахах !!!10:28 19.07.2021
42 Админ
Коментиран от #43
10:45 19.07.2021
43 гост
До коментар #42 от "Админ":
За тебе специално май и 650 са много , като ти гледам акъла , ама ако искаш може да пробваш при любимите ти братушки !! Да видим те "неизедниците" колко ще ти отпуснат !!! Даже няма нужда да ходиш в Раша , отиваш във Варна или Бургас , всяка трета фирма е на руснак !! Късмет с намирането на нещо за повече от 650 лева !! Ама да знаеш , че често и тях даже няма да вземеш , хахахах !!!Коментиран от #47
11:20 19.07.2021
44 гост
До коментар #24 от "Не си разбрал бе гофри.":
Мястото е предостатъчно за 2 деца до 10-12 години , което е и основното нужно за едно градско семейство и напълно невъзможно за двуместен автомобил !!! А пробега от 300 км градско със 30 квтч батерия е напълно постижим , любимото ти БМВ е доста по-тежко , със 170 коня мотор и със 24 квтч батерия ! И изобщо не е оптимизирано за максимален пробег в града , там се гони "ускорение" , щото феновете на БМВ не може да карат нормално !11:45 19.07.2021
45 гост
12:00 19.07.2021
46 Гост
13:36 19.07.2021
47 Гост
До коментар #43 от "гост":
Глупости. Във Варна с 650 лв направо мизерстваш. Как се плащат данъци във Варна с такава заплата? Там данък на апартамент е в пъти по-голям отколкото в Ловеч, защото Варна е курортен град. На тях данъците им са между 2 и 4 промила, докато в Ловеч сигурно са 0,3 промила. Замисли се малко!Коментиран от #51
13:39 19.07.2021
48 1111
До коментар #16 от "Хихи":
Тази кола колко и е пробега, каква е максималната скорост и батерията?14:07 19.07.2021
49 ХУХУХУ
Коментиран от #55
15:26 19.07.2021
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 гост
До коментар #47 от "Гост":
Аз не те питах колко ти трябват , а колко ще ти дадат любимите ти братушки , ако беше прочел !! Ако не вярваш отивай веднага да провериш !!! И даже въпроса не е колко , а дали ВЪОБЩЕ ще ти ги дадат , щото по стар руски обичай на втория месец името и адреса на фирмата се сменя и ходи ги търси в Раша , ако можеш !! И можеш да питаш който си искаш дали е така , изгорели бол !!Коментиран от #57
17:55 19.07.2021
52 Васил
19:45 19.07.2021
53 факт
19:52 19.07.2021
54 бай Даньо
Коментиран от #60
21:23 19.07.2021
55 Мую
До коментар #49 от "ХУХУХУ":
Може да я ползваш за пазарска количка.03:25 20.07.2021
56 Боко от Банкя
10:21 20.07.2021
57 Гост
До коментар #51 от "гост":
Представи си сега, как половината варненчани работят за многото руски фирми (според тебе), които не им плащат заплата, или им дават по 650 лв веднъж дваж в годината. Сега погледни часовника и си вземи хапчиту, че май си изпуснал две дози.15:05 20.07.2021
58 Малеее
Коментиран от #62
09:17 21.07.2021
59 Larsen
До коментар #27 от "Не,не напомняш,":
А завода в Ловеч Елпром как е сега ??? Елтоссс, май и той затвори ??? Из ловешко за сега само перални ...якооо !!!10:57 27.09.2021
60 Larsen
До коментар #54 от "бай Даньо":
Какво стана със заводчето на Гришата ???...,нали са приятелчета с Домуса ???...Пльоснаха 20 млн.на гола поляна и край...А къде е Нора ???11:00 27.09.2021
61 моамет
До коментар #37 от "Дърт льохман":
аууу москвето гулаям работа,веки 44 години карам още върви21:04 07.05.2022
62 дино
До коментар #58 от "Малеее":
първо сглобаваха ФИАТ21:12 07.05.2022