ФАКТИ.БГ

Kia е на път да прекрати производството на най-мощната си кола

Очаква се производството на Stinger да бъде прекратено в Южна Корея през второто тримесечие на следващата година

Публикувана: 19 Юли, 2021 13:19
16 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5360
Kia е на път да прекрати производството на най-мощната си кола
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.8 от 8 гласа.

Kia е на път да преустанови производството на фастбека на Stinger. Според корейския автомобилен блог причината за това решение е ниските продажби на тези автомобили. Според други източници, със спирането на Stinger, Kia ще даде освободения капацитет от поточните линии на хибридната версия на Carnival, която е силно търсена в САЩ.

Очаква се производството на Stinger да бъде прекратено през второто тримесечие на следващата година. Все още няма официално потвърждение на тази информация. Ще припомним, че Stinger е изграден на същата платформа като Genesis G70 и има много общо с този модел, който също се произвежда от концерна Hyundai-Kia. Въпреки това, през последните две години моделът на Genesis значително задмина по продажби "най-яката Kia".

Автомобилът може да бъде закупен с 2,0-литров двигател T-GDi. Агрегатът се предлага в две мощностни версии: 197 или 255 конски сили. Гамата от двигатели включва и 3.3-литров V6 турбо двигател с мощност от 370 конски сили, както и 2.2 CRDi е с мощност 200 конски сили. Моторите работят заедно с осемстепенна автоматична скоростна кутия, като задвижването е задно или 4х4.

Механичен диференциал с ограничено приплъзване вече е на разположение за редица версии на обновения Stinger, осигуряващ по-добро управление на хлъзгави или неравни повърхности. Водачът има достъп до асистенти за избягване на сблъсък и движение в лентата, функцията за наблюдение на слепи зони, както и усъвършенстван круиз контрол. Повече за топ Kia-та можете да видите в нашия тест.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.8 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Нико
1 Отговор
Направиха една що годе читава кола с характер и различна от масовките и я спират. Ще си останат в сегмента на скучните ежедневни коли

Коментиран от #4, #5


Оценка:
-2 +35

сектант
2 Отговор
водачите на кия стингър страдат от синдрома на нуждата да кажат на всеки един човек с който се срещнат, че карат кия стингър и това се сериозен когнитивен дисонанс

Коментиран от #7


Оценка:
-16 +8

пешеходец
3 Отговор
аз харесвам чи-KIA

Оценка:
-5 +3

⚜️Илюминат⚜️
4 Отговор

До коментар #1 от "Нико":


Много приятен автомобил наистина! Близък от Пловдив се сдоби с такъв и когато го видях за първи път , дори не ми мина през ума , че е корейче! Покарах я до Пазарджик и обратно , динамиката и комфорта също бяха на ниво. НО ! Голямото но е , че тази кола влиза в сегмента на М 3 и М 5 , цената не е точно като за корейска кола , а кой ще си каже , че няма да си купи баварец и ще избере Киа??? Намират се ентусиасти , но съм убеден , че продажбите не са достатъчно ! Трябваше да бие конкурентите или с доста по ниска цена или с по добри характеристики , но уви цената е солидна , а не е по добра от М на немците!

Коментиран от #6, #13


Оценка:
-5 +19

мислещ
5 Отговор

До коментар #1 от "Нико":


Просто точно там им е силата, при практичните бюджетни автомобили и е нормално да се фокусират над тях. Хората с достатъчно пари за Stinger, обикновено търсят друго. Иначе съм сигурен, че е много добра машина, но няма традиция при спортните коли.

Оценка:
-0 +18

Нико
6 Отговор

До коментар #4 от "⚜️Илюминат⚜️":


Е няма как да е по-добра от М-ката. Не става просто така. Баварците я правят от 100 години. Тия сега се опитват

Коментиран от #9


Оценка:
-10 +6

Хъмпти
7 Отговор

До коментар #2 от "сектант":


Батка, ти колко такива познаваш, че чак статистика извади

Коментиран от #8


Оценка:
-1 +4

сектант
8 Отговор

До коментар #7 от "Хъмпти":


познавам точно един чичакстер където вече бившата му приятелката като се снимаше за инстаграма в колата криеше на колата логото да не се вижда хахаха. сега новото и гадже има амг мерцедес и не го крие вече

Коментиран от #12


Оценка:
-4 +16

⚜️Илюминат⚜️
9 Отговор

До коментар #6 от "Нико":


Не споря ! Бенц фен съм на тежкото и спокойно управление на крайцер , но мога да оценя качествата и динамиката на М ! Лошото е , че явно и цената не са могли да свалят , защото са гонели качество и параметри , корейците! Кауза пердута е работата , но все пак Киата е добра кола!

Оценка:
-1 +14

ВикиЛексъсОсло
10 Отговор
Стингър е с по 17 000 евро по-евтин от конкурентите си седан от премиум клас със същата мощност - 255 и 370 коня - Но и качествето не знайно защо е по-ниско от сътветния конкурент А6 - Бмв 5-ца и Е клас! Но айде да не лъжем за цените - А6 - БМВ 5 и Е клас със 260-265 коня са по 125 000 лв. - Стингър със 255 коня бензина е 88 000 лв. и конкуренция в цена му е само Супърб фейслифт 2021г. с 273 коня за 85 000 лв. за Лаурин Клеент Супърб извънпромоционална цена! - Стингъра във върховата си модификация с 370 коня 3.3 л. би турбо е 109 000 лв....А6 - БМВ 5-ца - Е клас с подобна мощност са по 178 000 лева!

Коментиран от #14


Оценка:
-5 +9

Бг Батка
11 Отговор
Очаквам Филипс, Електролукс , Беко, Индезит и др. да предсатвят техните автомобили .
Аман вече от миксери

Оценка:
-5 +4

123
12 Отговор

До коментар #8 от "сектант":


Ба, никой не познаваш! Гледал си много Throttle House!

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +5

Коментара
13 Отговор

До коментар #4 от "⚜️Илюминат⚜️":


Мой близък също си купи такава директно от шоурума на Киа преди три години. Малко над 350кс, вентилирани седалки (топло-студено) шита алкантара табло и врати...страхотно изпълнение и като комбинации на материали, и като качество. Много динамика, абе колата си е чук. Мисля че му стъпи около 120К ..... иди си купи М_ка или С_ка за тези пари. Освен това пичагата беше ходил преди това до представителствата на БМВ и Ауди .....какза, че повече няма да стъпи нито в едното, нито в другото. Дано се научат на отношение към клиента. Жалко според мен, доста сполучлив автомобил. За мен проблема на Киа беше в маркетинга.

Оценка:
-2 +8

Steks
14 Отговор

До коментар #10 от "ВикиЛексъсОсло":


Само не знам как пък решихте че стингъра е в класа на 5та серия а6 и Е класа стингъра винаги си е бил в класа на 4та серия и а5 ама няма нищо цъкайте там копчетата на клавиетурата колко да има какво да правите

Оценка:
-0 +8

ГГж
15 Отговор
Нормално. Никой не търси вече мощни коли. Нито са практични нито икономични

Оценка:
-9 +4

сектант
16 Отговор

До коментар #12 от "123":


е, добре хахаха

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
ТОП 5