Last news in Fakti

19 Юли, 2021 13:19 9 394 16

Kia е на път да прекрати производството на най-мощната си кола

  • kia-
  • stinger

Очаква се производството на Stinger да бъде прекратено в Южна Корея през второто тримесечие на следващата година

Kia е на път да прекрати производството на най-мощната си кола - 1

Kia е на път да преустанови производството на фастбека на Stinger. Според корейския автомобилен блог причината за това решение е ниските продажби на тези автомобили. Според други източници, със спирането на Stinger, Kia ще даде освободения капацитет от поточните линии на хибридната версия на Carnival, която е силно търсена в САЩ.

Очаква се производството на Stinger да бъде прекратено през второто тримесечие на следващата година. Все още няма официално потвърждение на тази информация. Ще припомним, че Stinger е изграден на същата платформа като Genesis G70 и има много общо с този модел, който също се произвежда от концерна Hyundai-Kia. Въпреки това, през последните две години моделът на Genesis значително задмина по продажби "най-яката Kia".

Автомобилът може да бъде закупен с 2,0-литров двигател T-GDi. Агрегатът се предлага в две мощностни версии: 197 или 255 конски сили. Гамата от двигатели включва и 3.3-литров V6 турбо двигател с мощност от 370 конски сили, както и 2.2 CRDi е с мощност 200 конски сили. Моторите работят заедно с осемстепенна автоматична скоростна кутия, като задвижването е задно или 4х4.

Механичен диференциал с ограничено приплъзване вече е на разположение за редица версии на обновения Stinger, осигуряващ по-добро управление на хлъзгави или неравни повърхности. Водачът има достъп до асистенти за избягване на сблъсък и движение в лентата, функцията за наблюдение на слепи зони, както и усъвършенстван круиз контрол. Повече за топ Kia-та можете да видите в нашия тест.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Нико

    36 2 Отговор
    Направиха една що годе читава кола с характер и различна от масовките и я спират. Ще си останат в сегмента на скучните ежедневни коли

    Коментиран от #4, #5

  • 2 сектант

    8 20 Отговор
    водачите на кия стингър страдат от синдрома на нуждата да кажат на всеки един човек с който се срещнат, че карат кия стингър и това се сериозен когнитивен дисонанс

    Коментиран от #7

  • 3 пешеходец

    3 7 Отговор
    аз харесвам чи-KIA
  • 4 ⚜️Илюминат⚜️

    19 6 Отговор

    До коментар #1 от "Нико":

    Много приятен автомобил наистина! Близък от Пловдив се сдоби с такъв и когато го видях за първи път , дори не ми мина през ума , че е корейче! Покарах я до Пазарджик и обратно , динамиката и комфорта също бяха на ниво. НО ! Голямото но е , че тази кола влиза в сегмента на М 3 и М 5 , цената не е точно като за корейска кола , а кой ще си каже , че няма да си купи баварец и ще избере Киа??? Намират се ентусиасти , но съм убеден , че продажбите не са достатъчно ! Трябваше да бие конкурентите или с доста по ниска цена или с по добри характеристики , но уви цената е солидна , а не е по добра от М на немците!

    Коментиран от #6, #13

  • 5 мислещ

    18 0 Отговор

    До коментар #1 от "Нико":

    Просто точно там им е силата, при практичните бюджетни автомобили и е нормално да се фокусират над тях. Хората с достатъчно пари за Stinger, обикновено търсят друго. Иначе съм сигурен, че е много добра машина, но няма традиция при спортните коли.
  • 6 Нико

    6 12 Отговор

    До коментар #4 от "⚜️Илюминат⚜️":

    Е няма как да е по-добра от М-ката. Не става просто така. Баварците я правят от 100 години. Тия сега се опитват

    Коментиран от #9

  • 7 Хъмпти

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Батка, ти колко такива познаваш, че чак статистика извади

    Коментиран от #8

  • 8 сектант

    16 5 Отговор

    До коментар #7 от "Хъмпти":

    познавам точно един чичакстер където вече бившата му приятелката като се снимаше за инстаграма в колата криеше на колата логото да не се вижда хахаха. сега новото и гадже има амг мерцедес и не го крие вече

    Коментиран от #12

  • 9 ⚜️Илюминат⚜️

    15 1 Отговор

    До коментар #6 от "Нико":

    Не споря ! Бенц фен съм на тежкото и спокойно управление на крайцер , но мога да оценя качествата и динамиката на М ! Лошото е , че явно и цената не са могли да свалят , защото са гонели качество и параметри , корейците! Кауза пердута е работата , но все пак Киата е добра кола!
  • 10 ВикиЛексъсОсло

    11 5 Отговор
    Стингър е с по 17 000 евро по-евтин от конкурентите си седан от премиум клас със същата мощност - 255 и 370 коня - Но и качествето не знайно защо е по-ниско от сътветния конкурент А6 - Бмв 5-ца и Е клас! Но айде да не лъжем за цените - А6 - БМВ 5 и Е клас със 260-265 коня са по 125 000 лв. - Стингър със 255 коня бензина е 88 000 лв. и конкуренция в цена му е само Супърб фейслифт 2021г. с 273 коня за 85 000 лв. за Лаурин Клеент Супърб извънпромоционална цена! - Стингъра във върховата си модификация с 370 коня 3.3 л. би турбо е 109 000 лв....А6 - БМВ 5-ца - Е клас с подобна мощност са по 178 000 лева!

    Коментиран от #14

  • 11 Бг Батка

    4 8 Отговор
    Очаквам Филипс, Електролукс , Беко, Индезит и др. да предсатвят техните автомобили .
    Аман вече от миксери
  • 12 123

    6 1 Отговор

    До коментар #8 от "сектант":

    Ба, никой не познаваш! Гледал си много Throttle House!

    Коментиран от #16

  • 13 Коментара

    9 2 Отговор

    До коментар #4 от "⚜️Илюминат⚜️":

    Мой близък също си купи такава директно от шоурума на Киа преди три години. Малко над 350кс, вентилирани седалки (топло-студено) шита алкантара табло и врати...страхотно изпълнение и като комбинации на материали, и като качество. Много динамика, абе колата си е чук. Мисля че му стъпи около 120К ..... иди си купи М_ка или С_ка за тези пари. Освен това пичагата беше ходил преди това до представителствата на БМВ и Ауди .....какза, че повече няма да стъпи нито в едното, нито в другото. Дано се научат на отношение към клиента. Жалко според мен, доста сполучлив автомобил. За мен проблема на Киа беше в маркетинга.
  • 14 Steks

    8 0 Отговор

    До коментар #10 от "ВикиЛексъсОсло":

    Само не знам как пък решихте че стингъра е в класа на 5та серия а6 и Е класа стингъра винаги си е бил в класа на 4та серия и а5 ама няма нищо цъкайте там копчетата на клавиетурата колко да има какво да правите
  • 15 ГГж

    4 10 Отговор
    Нормално. Никой не търси вече мощни коли. Нито са практични нито икономични
  • 16 сектант

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    е, добре хахаха