Пресслужбата на Lada обяви началото на приемане на поръчки за фабричната офроуд версия на Niva Bronto, която претърпя планирано обновяване. Всъдеходът леко се е променил отвън и отвътре, по-специално има ново табло и на покрива се е появила антена. Модификацията Bronto е базирана на триврата Niva Legend в максимална конфигурация на оборудване, в което влизат екстри като климатик, отопляеми седалки и огледала. Изборът е между две нива на оборудване: Luxe и Prestige.
Самата компания нарича актуализирания дизайн на Bronto „по-изразителен“. В луксозната версия SUV-то получава релси на покрива, удължители на арките на колелата и 15-цолови джанти с гуми MT. Версията Prestige се допълва от оригинална радиаторна решетка и масивни пластмасови брони, странични декоративни прагове и фарове против мъгла. Срещу доплащане може да се поръча монтиране на светлинен панел на покрива и камуфлажна боя.
Обновената Niva Bronto се предлага с нова климатична система, по-удобни седалки, навигационна система ERA-GLONASS и подобрена шумо и вибрационна изолация. Всъдеходът се задвижва от бившия 1.7-литров бензинов атмосферен мотор с мощност 83 конски сили, който е комбиниран с петстепенна механична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела със заключващи се предни и задни диференциали.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 rusnak
Коментиран от #2
09:40 23.07.2021
2 Ванката
До коментар #1 от "rusnak":
Подкрепям..09:46 23.07.2021
3 Пак е
Коментиран от #6, #15
09:48 23.07.2021
4 Тинейджър
Коментиран от #13
10:02 23.07.2021
5 Ловец
10:03 23.07.2021
6 САТЪРА НА ХАНА
До коментар #3 от "Пак е":
Бронтото - има блокировки на двата диференциала - малък танк - това обаче иска смяна на втулки когато се износят - препоръчителен интервал 20-40 000 км в зависимост от стила .................... друг проблем - няма кори за защита отдолу , няма странични прагове за защита ...... двигателя както казва колегата издиша ..... ако имаше още 30-40 коня щеше да е убиец на ниска цена ... пластмасови брони ...... дано са сложили LCD дисплей ...... постоянно 4х4 .... абе как може да правят двигатели супер фвигатели за самолети , а не могат да правят един бензинов двигател
10:05 23.07.2021
7 XFR
Коментиран от #8
10:10 23.07.2021
8 сатъра на хана
До коментар #7 от "XFR":
БРОНКО-ТО НА ФОРД С МИНИМУМ ЕКСТРИ - ДЕТО СТАВА ЗА КАРАНЕ ОФФ-РОУД ЗАПОЧВА ОТ 50 000 ДОЛАРА ,А БРОНТО-ТО Е ПОД 20 000 ДОЛАРА
Коментиран от #12, #20
10:16 23.07.2021
9 САТЪРА НА ХАНА
СЛОЖАТ ДВИГАТЕЛ РЕНО 150 К.С . 1.3 Л. ОТ ДАЧИЯ НА ЛАДИТЕ
Коментиран от #11
10:18 23.07.2021
10 руския кенеф
10:20 23.07.2021
11 Като гост
До коментар #9 от "САТЪРА НА ХАНА":
Кои руснаци са в преговори? Руснаците са обслужващ персонал в Лада. Рено е собственик на Лада.Коментиран от #14
10:29 23.07.2021
12 Гост
До коментар #8 от "сатъра на хана":
Няма такъв филм от 150 коня за агрегатите на старата нива. Това раздатка, диференциали, полуоски, кардани, скоростна кутия - всичко ще стане на леш. Не случайно не сменят стария двигател, защото всичко надолу по веригата трябва да се преработи за по-високи мощности. Нивата освен два междуколесни диференциала има и един междуосев. Междуосевия се блокира на всички ниви, но не знам на бронто да са слагали предна и задна междуколесна блокировка в диференциала.10:31 23.07.2021
13 Аз съм
До коментар #4 от "Тинейджър":
Имал служебна на 10 години с дупки от ръжда. Иначе сега е на почти две години, скърца цялата. Климатика отказа. Оказа се повечето имат дефект с един кабел. Вратите не искаха да се затварят. Спират само две колелета. Лада урбан. Гомн@.10:48 23.07.2021
14 ВикиЛексъсОсло
До коментар #11 от "Като гост":
Пълни глупости пишеш! -Бяха купили първоначално Рено-Нисан 20% от ВАЗ Толиати - Но към днешна дата са под 10% и нямат никакъв интерес към ВАЗ! Тъкмо имаше наченки към съвременна Лада с Х Рей и всичко замря и там. Сега това Бронто си е едновремешната Нива с двигателя отпреди 40 г. - имаме такава Нива модел 2018 г. във фирмата - тези 83 коня са налични всичките чак на 5600об/мин...а Нива набримчена на 5600 об...не ти пожелавам да си до нея и въобще вътре - квичи - трещи и ръмжи зверски! На 75 км в час вие нещо като разгонен чакал - не бях се качвала в Нива пък и все пак 2018 г. на 15 000 км. само - колегите казаха това с виенето е съвсем нормално за Нива и нова 2018 г. и стара - винаги всички така били - егати! Отдолу под предната врата вече има кафяви петна и на задния капак около рег.номер - 2018 г. е! Купена е за 23 000 лв...със страхотни екстри - електронен брояч на изминатите км! Климатик който ако включиш Нивата 2018 г. е 50 коня и не може да изкачи баира и вдига разхода на над 14 литра бензин! И за капак частите се намират вече много трудно за последната Нива 2018 г.Коментиран от #16
11:01 23.07.2021
15 БАБА ТИ СЕ НА КЛИМАТИК
До коментар #3 от "Пак е":
Изкара живота си на каручката ама ти устай сигут 100 декара ниви вила апартамент и имане....пююююю лиглювци....11:47 23.07.2021
16 Случаен
До коментар #14 от "ВикиЛексъсОсло":
Имат контролен пакет, тоест над 50%. Х Рей и Веста са двата нови модела, и са в производство. Ще има фейс на веста и няколко нови модела на цмф-б платформат от сандеро-логанКоментиран от #19
12:58 23.07.2021
17 ПЕНКО
Коментиран от #18
14:53 23.07.2021
18 Georgius
До коментар #17 от "ПЕНКО":
Пенчооо, Пенчооо, само сравни източна и западна Германия или Южна и Северна Корея. Боже, няма такива майкопродавци, като вас Русофилистиците.13:59 24.07.2021
19 шофер
До коментар #16 от "Случаен":
Не ги карат много.12:56 27.07.2021
20 дилър
До коментар #8 от "сатъра на хана":
Старото Форд Бронко е по-добро от бъдещото Лада Бронто13:01 27.07.2021