41 51285

Дилърите не смогват със "сивия" внос на нови Lada Niva за европейския пазар

  • lada-
  • niva-
  • европа

Класическите Lada Niva стават все по-популярни в Европа

Дилърите не смогват със "сивия" внос на нови Lada Niva за европейския пазар - 1

Всъдеходите Lada Niva Legend, които не се доставят официално на европейските пазари, се оказаха толкова популярни в Европа, че дилърите нямат време да внасят нови автомобили. Руските "джипки" се продават от т.нар. "сиви" дилъри - това са частни компании, които самостоятелно купуват автомобили, внасят ги в страната и след това ги препродават. Съдейки по последните данни, внесените в Европа Lada Niva Legend се разпродават директно от автовозите.

Общността Lada Niva Documentary публикува снимка на автовоз със седем руски превозни средства с висока проходимост. Според авторите на публикацията кадърът е заснет в английския град Манстън, близо до пристанището на Дувър. И от цялата партида, според източник на общността, само един автомобил в цвят „кориандър“ все още не е продаден.

Ще припомним, че АвтоВАЗ спря официалните доставки на Niva за страните от ЕС преди две години. Причината за това решение бяха затегнатите екологични стандарти в Европа, а руските двигатели не отговаряха на стандарта Euro 6. Интересът към автомобилите на АвтоВАЗ обаче не изчезна, така че "сивите" дилъри се заеха с работата и някак си успяват да сертифицират автомобилите според новите стандарти.

Благодарение на тяхната дейност, сега Lada Niva Legend, подобно на няколко други руски модела, може да бъде закупена в Словакия, Германия, Чехия и сега също и в Англия. В същото време цената на автомобилите на европейския пазар е почти два пъти по -висока от цената на същите автомобили в Русия.

Например, Lada Niva Travel в Словакия струва от 16 590 евро, или около 1,5 милиона рубли по текущия курс. В Русия цената на SUV варира от 779 900 до 941 900 рубли.

Цената на Lada Niva Legend във Великобритания започва от 17 295 паунда стерлинги (около 1,76 милиона рубли по текущия обменен курс). За тези пари можете да си купите кола с базово оборудване с "ръчки" на стъклата и без климатик. Топ версията струва £ 19 350 (почти два милиона рубли).


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 81 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 КОНТРАТА

    198 16 Отговор
    Сори обаче Лада Нива не е SUV, а всъдеход за пресечен терен! Купуват ги защото са идеални работни автомобили и евтини.

    Коментиран от #4

  • 2 мародер

    129 29 Отговор
    Явно са се доказали като качествени автомобили в ресора който представят! Лошото е че в България още дълго време няма да ги видим.

    Коментиран от #58

  • 3 Гост

    111 24 Отговор
    Цената на Лада Нива е Европа е почти двойно по-висока от цената й в Русия. Това Тесла може ли го, питам?

    Коментиран от #18, #67

  • 4 Гост

    166 24 Отговор

    До коментар #1 от "КОНТРАТА":

    Купуват ги, защото вършат работа. Не са паркетни дрънкала за пред мола.

    Коментиран от #68

  • 5 Хо хо хо

    43 173 Отговор
    Един Вранглер и го праща тва в депото за отпадъци

    Коментиран от #15, #56, #73, #83

  • 6 Холмс

    31 62 Отговор
    Къде ще се катерят в Англия, като там са равнини и хълмове.

  • 7 Аз Негодника

    110 11 Отговор
    Както каза Стив Джобс...И скъпата кола,и евтината кола,ще ви докарат до нужната ви дистинация...Въпрос на практичност, или ПОКАЗНОСТ...
  • 8 Реалист

    76 179 Отговор
    Аз в Европа Лада Нива не съм виждал никъде.Това подобие на автомобил, който 3 години след производството ръждясва, няма кой да я купи…Тази пропаганда която се прокламира в България, показва само колко са отчаяни руснаците.Кола която 2017 година производство няма климатик, ел стъкла, или каквито и да било други екстри освен двигател и лост за скорости, не може да е конкурентно способна на никоя, модерно произведена кола.За всъдеходните и качества да не говорим.За оффроуд преходи се изисква модерен двигатес с мощност над 180 коня.А тази Лада с 1.7 мотор, не се знае какво точно ще изкачва.Жалко подобие на реклама по българските сайтове.

    Коментиран от #12, #14, #19, #23, #28, #30, #35, #42, #55, #60, #64, #81

  • 9 Turbo

    70 18 Отговор
    Пропускате най важното в новината.Двигателят не отговаря на евро 6 и пак са намерили начин да му извадят сертификат хахахахаха гост твърдеше,че такива коли няма да се карат в ЕС хахахахаха пак се е объркал норвежеца.

    Коментиран от #29, #77

  • 10 Руснаков

    13 25 Отговор
    От една страна ИТН е първа политическа сила.От втора обаче сама не може да има мнозинство и се налага да се съобрази поне малко с другите партии.Зер, ще те подкрепя но какво се правиш на загадъчен...Не върви на добре...

    Коментиран от #21

  • 11 Платена пропагандна статия

    43 81 Отговор
    Ясно е, че статията е платена, даже бих я нарекъл пропагандна, защото никога никъде не видях каквато и да е руска кола в Западна Европа, а съм я обиколил почти цялата и най-вече държавите, в които се твърди от пропагандата, че руските коли уж били на почит и много се търсели. Нищо подобно няма, но бих посъветвал така наречените журналя да добавят в лъжите си, че тия толкова търсени руски коли са със стелт технология и за това никой никъде не може да ги види в Западна Европа.

    Коментиран от #16, #31, #36, #43

  • 12 В Скандинавията

    65 14 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    тези коли отдавна са предпочитани.
  • 13 Пурко

    23 50 Отговор
    Има опашка дори и се бият кой да си купи първи! Вервайте ми .... Баламите никога няма да свършат!
  • 14 koko

    30 8 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    Реално на интелектуално ниво работите на бедна смес, от там са и детонациите Ви, които достигат до тукашния форум. Не-добрата новина за Вас е, че с реглаж нещата няма да се получат при Вас.,
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 уточнение

    64 14 Отговор

    До коментар #11 от "Платена пропагандна статия":

    Казаха ти колегите по-горе. Това не е паркетен лъв, който излезе ли от асфалта губи 90% от проходимостта си. Ще го срещнеш на истински офроуд, където твоят автомобил едва ли може да стигне. Не е автомобил, който ако го одраска някоя драка, една седмица няма да можеш да спиш. И тук в България иди по високопланинските каскади и горски стопанства...

    Коментиран от #20, #44

  • 17 Рошко

    6 21 Отговор
    Тва го правиш такси в Германия и чупиш парата

    Коментиран от #22

  • 18 Шматка, целта

    18 40 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    на Тесла и Спейс Икс не е да вдига, а да смъква цената. 🤣 Но това "братушките" ти го разбират винаги постфактум. Роскосмос за няколко години вдигнаха цената за закарване и връщане на астронавт до МКС от 20 на почти 90 милиона долара... Е, вече не им звънят телефоните нито за извеждане на хора, нито за извеждане на сателити.

    Коментиран от #26, #41, #53

  • 19 Николай

    80 19 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    Tи май в Европа си бил само по телевизора.Навсякъдв я ползват в селското стопанство и за лов.Няма конкурент в този сектор.Евтина и лесно за подръжка а където тя минава друга всяка ли ще го направи

    Коментиран от #32

  • 20 Купуват го

    20 42 Отговор

    До коментар #16 от "уточнение":

    такива като тебе, които не могат да си позволят качествен автомобил.
  • 21 И това какво

    17 1 Отговор

    До коментар #10 от "Руснаков":

    общо има със статията?
  • 22 "Тва" го регистрират

    14 3 Отговор

    До коментар #17 от "Рошко":

    в Германия като такси, "ама друг път"...
  • 23 Stoich

    45 7 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    Явно не правиш разлика между офроуд каране и ходене за риба. И с 90 к.с. двигател ще стигнеш далече, стига да има достатъчен въртящ момент и понижаващи предавки. Изгледай зимното сравнение на Auto Moto und Sport между Suzuki, Duster и Нива, и ще видиш кой докъде стига.

    Коментиран от #46

  • 24 6A13TT

    66 8 Отговор
    За Suzuki Jimny има опашка и се чака месеци. Запада страда от неизлечима шизофрения и дълбоко разслоение: хората от провинцията търсят прост, надежден и ремонтопригоден автомобил за работа, докато метросексуалните и различните видове многополови от големите градове търсят еко глупости и големи цветни дисплейчета.

    Коментиран от #25, #27

  • 25 Лада Веста Крос

    46 5 Отговор

    До коментар #24 от "6A13TT":

    Това повечето писачи няма да го разберът. Аз също мога спокойно да си купя и два пъти по скъпа кола, и повече, но не го правя. Добре знам къде живея, по какви пътища карам, и какви сервизни специалисти има в така наречените официални сервизи. У нас положението е - всеки сам се спасява и с пари вече не се оправя!

    Коментиран от #49

  • 26 Ама въобще

    12 18 Отговор

    До коментар #18 от "Шматка, целта":

    не си разбрал за какво иде реч.
    Роскосмос бяха монополисти и лапаха колкото могат.
    Затова се появиха Спейс Х и другите, конкуренция.
    Докато Тесла-та въобще не е за смъкване на цени, поне засега, щото техните електрички са доста скъпи, на другите са по-евтини.
    С една дума Тесла-та беше квото беше Роскосмос.
    Но вече не е щото други също правят електрички както и ракети.
  • 27 И да се

    8 2 Отговор

    До коментар #24 от "6A13TT":

    свързва с Айфона от раз.
    Муахахаха
  • 28 Случаен

    27 13 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    Теодоре, теодоре, що глупости си написал...
    Виждал си ти Нива преди 15 години, ама на живо или през монитора не е ясно... И на офроуд не си бил никога. По-добре замълчи
  • 29 Някой

    5 6 Отговор

    До коментар #9 от "Turbo":

    Минава през вратичка за малкосерийни автомобили.
  • 30 евроселянин

    56 10 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    Живях през 2006 г. в едно село до Кайзерслаутерн. Само в това село имаше три коли "Нива". Селяните там малко ги интересува какво можел Вранглера. Гледат си джоба и да може да драпа из ливадите наоколо.
  • 31 Всяка,седмица миждам по една

    23 8 Отговор

    До коментар #11 от "Платена пропагандна статия":

    Всяка седмица виждам по една в Германия
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 гост

    18 18 Отговор
    Ама как ще смогнат дилърите.... да бяха 1-2 коли - ще смогнат, ама те 7.

    Коментиран от #34

  • 34 Turbo

    14 2 Отговор

    До коментар #33 от "гост":

    Колко коли могат да се качат на един автовоз окапулг?
  • 35 popi

    54 10 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    Явно си от Стърчи Патка Видинско и за това не си ги виждал. За теб Европа е селото ти и понеже там е равно Нива не е нужна. Ти какво очакваш , да видиш как се надбягват по магистралите с мерцедесите и аудитата?!?! Няма как, хората ги оценяват като работни коне и като незаменими във фермите и селските райони. Или според теб в тези райони движат фермерите с ML или Q7. Изказваш се като пълен абдал.
  • 36 Ха - ха!

    5 5 Отговор

    До коментар #11 от "Платена пропагандна статия":

    Другия ти ник ,,реалист" ли е?
  • 37 ПЕНКО

    3 6 Отговор
    " ЕХ РАЗ -РЕЙНДЖЪР -РАЗ ... ПАХАРОНИМ РОУВЪР ... -МЪЙ ТАКИЕ ПРОХОДИМИЕ - ЧТО НЕЛЬЗА - РЕКЛАММА " !!!???!!!
  • 38 Тираджия

    20 42 Отговор
    Боклук брачет, ватенките освен водка нищо друго не могат да правят ! И какво сте седнали да боготворите едни за паднали автомобили с технологии от 60-те произведени в западнала тотаритарна държава където никой не иска да отиде !

    Коментиран от #62

  • 39 Mario Vasilev

    34 9 Отговор
    Всички сте "НЕГОДНИЦИ ЗАЩОТО ЗАБРАВИХТЕ МИНАЛОТО" ЛАДА е създадена да върши по-скоро работа не толкова за удобство
  • 40 Куц

    10 7 Отговор
    Албания и Сърбия са мерило за Европа ли бе? .Вие от тая силно казано медия що не вземете да пишете нещо по съществено и вярно или се растурайте най добре.
  • 41 Гост

    6 5 Отговор

    До коментар #18 от "Шматка, целта":

    Папур, Тесла си вдигна цената на колите, ако не си чел новини наскоро.
  • 42 Obey the law

    18 5 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    Ако Германия ти е на път тази година, отбий се в Basthorst, Hamburg. На 10 септември ще има събрание на шофьорите на Лада Нива, организиран от LADA NIVA IG Deutschland.
    Ето и линк към видео от друг немски клуб на Нива.

  • 43 ХХХХ

    18 5 Отговор

    До коментар #11 от "Платена пропагандна статия":

    Е щом си достатъчно богат да плащаш всеки път за теглене и щети, като излеш по сериозен черен път карай си ML-ката.
  • 44 ггг

    12 16 Отговор

    До коментар #16 от "уточнение":

    много си умен! Взехме една такава чисто нова през 2007- ма и веднъж затънахме и се наложи да включим 4х4 и скоростната кутия блокира. Ония от сервиза ни казаха: ами те са така. И им се наложи да я свалят. На втората година й ръждясаха рефлекторите на фаровете. Искам да си купиш и те чакам тогава за мнения!

    Коментиран от #51, #75, #82

  • 45 Автора

    5 8 Отговор
    ИКАТО СЕ СЪБУДИХ БЯХ ЦЕЛИЯ В ПОТ И УРРИНА
  • 46 Пешо Бедняка

    15 2 Отговор

    До коментар #23 от "Stoich":

    Хахаха точно и аз за това се сетих как пищяха немците от кеф когато нивичката се качи до върха на пистата ( сузукито затъна преди стартовата линия а дъстера мина 40-50 метра).
    Сега по темата: За цената която се продава въпросната нивичка няма какво да се вземе което да има същите възможности НОВО. Хората ги взимат за работни коне - непретенциозни лесни за ремонтиране и след като им се поизчерпа ресурса - на скрап и взимат нова. Като цяло поради намаляването на новите истински джипки за извън пътя и цените им растат доста главоломно. Сега 20-30 годишен Нисан Патрул У61/У60 започват 10-15 К. 20-25 годишна ТОЙОТА Л.К. 90 с ляв волан пак е към 10 К. Преди 3г. си купих за гората Range Rover P38 4.6 Hse за 2К. с проблем който си поправих сам...сега са по 6-7К.

    Коментиран от #50

  • 47 Радо

    5 3 Отговор
    Заменям лада нива за KIA SPORTIGE!

    Коментиран от #48

  • 48 Трампа

    3 3 Отговор

    До коментар #47 от "Радо":

    И аз кокошка за кон
  • 49 123123

    7 2 Отговор

    До коментар #25 от "Лада Веста Крос":

    Хахаха, за мото-пфое мога да напиша цяла книга, какви неграмотници са. и измамници, като се замисля. колата е волво.
  • 50 Stoich

    27 6 Отговор

    До коментар #46 от "Пешо Бедняка":

    Навремето преди повече от тридесет години свирих с една банда на няколко зимни курорта в Австрия и Швейцария и там имаха служебни Ниви от първите с 1,6 двигател и старите стопове. Питах хората нямат ли Land Rover или G-Klasse, а те отговорха, че не си струват парите за целта. Английските бяха оборудвани с бутилки кислород за да палят, предвид надморската височина, а Мерцедеса им беше прекалено скъп. Та прав си братко, това са работни коне и хората го оценяват.

    Коментиран от #52

  • 51 Данъкоплатец

    19 1 Отговор

    До коментар #44 от "ггг":

    Явно нищо не разбираш... Нива е с ПОСТОЯННО включително 4х4...не се включва допълнително!

    Коментиран от #61

  • 52 Забелязах

    7 10 Отговор

    До коментар #50 от "Stoich":

    Свирил си, в Москва си свирил.
  • 53 куку руку ку

    12 6 Отговор

    До коментар #18 от "Шматка, целта":

    Само дето цената на Лада Нива не зависи от братушките, а от добавянето на мита, данъци и алчността на дилъра.
    А колкото до качването на астронавти до МКС, ами американците да си се качват на техни ракети... а-а-а ама те нещо се провалиха с тази програма.
  • 54 ттт

    16 6 Отговор
    Мой приятел ловец казва, че там където лада нива минавала никоя друга джипка не можела да мине. Като гледам възможностите на КАМАЗ, Урал вероятно е прав.

    Коментиран от #65

  • 55 dsсса

    24 5 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    Хайде аз с лада нива, пък ти с шест литрова ЕС класа да си мерим възможностите на оффрод. Истината е, че 75 коня са напълно достатъчни да изтеглят 1500 кг вертикално нагоре. Така че за оффрод са напълно достатъчни. Важна е здравината на останалите части и редица други характеристики, но този двигател е съвсем достатъчен. А като отидеш вдън гори Тилилейски,е важно да можеш да се върнеш, а не да ти работи климатика.
  • 56 Subaru STI

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Хо хо хо":

    На тройна цена.
  • 57 Владимирович

    4 9 Отговор
    Зачем болгарам знать цену Нивы в России? Кто-нибудь из них разве собирается в шоп-тур за Нивой ?
  • 58 Тези не

    24 2 Отговор

    До коментар #2 от "мародер":

    -също като руската ваксина за ковид - със съпоставими качества, но с "неправилен" произход. Впрочем - карам Лада 1200 - производство 1986 година. Годишно за техническа поддръжка - до 250 лева. Идеална за работа по поле, превоз на товари /безотказна с ремарке!/ , не ме е оставяла на пътя / с едно изключение - преди три години се наложи да сменям оригинална бобина./ Скорост по шосе - 90/110. Не е състезател, по-скоро - работник. Има нужда и от такива, нали?
  • 59 Писна им

    17 2 Отговор
    На ората им писнаха разни ненужни екстри и компютри в колите.
  • 60 Интересно

    18 2 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    -изглежда сме били в различни Европи. Виждал съм Лади в Германия /Саарбрюкен, Фрайбург, Северен Рейн Вестфалия, Берлин и околностиге/; Холандия - около Утрехт и на север; Чехия, Словакия, Белгия /даже мисля, че за там някога имаше специално производство/... Използват ги предимно за превоз на малки товари в селското стопанство, за придвижване по пресечени терени, подсилен вариант - за лов. Напълно отговарят на тези изисквания, проблем са им единствено някои части, но се намират.
  • 61 Ами това пък

    3 1 Отговор

    До коментар #51 от "Данъкоплатец":

    казва колко е вярно това, дето го е написал...
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Гошко

    8 11 Отговор
    Продали 7 лади ниви и чудото е голямо, някои хора от форума направо изцапаха гащите от кеф. А ей тук пред мен на двора има една такава, на мой приятел, който се домъкна от Кюстендил до морето с нея - ми мъка е брат, голяма мъка. И той е луд фен на марката, ама на три годишна кола като ми разправя що неща й поправя постоянно - мани тая работа, ако, че е евтина. За офроуд сигурно е добра, но за шосе и за в града е гола вода, не става...
  • 64 Реален

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    За цяла Европа няма да коментирам но преди около 15 г. моят тъст докара на неговия вуйчо от Южна Италия лада нива която беше около 10 г и в топ състояние,моят кум си купи лада нива тайга с кожен салон която е правена за Германия така,че малко се съмнявам дали не присъстват в Европа както твърдят много колеги във форума.
    Аз отличен опит мога да кажа 2006г.управлявах такъв автомобил 1.7i инж.система която беше Френска и произведена през 2005г.колата имаше климатик малко грубичък но охлаждаше много по добре от някои нови.
    Няма да изпадам в подробности само мога да кажа,че на пресечена местност беше закъсало едно Митсубиши л200 дизел което беше чисто ново и не можеше да продължи напред тогава аз казах на водача му да ми направи път да мина ,а той ми отвърна къде сам тръгнал с този кенеф и ми се присмя това само ме амбицира пуснах на нивата бавните и с умерена газ минах препятствието без проблем спрях подсвирнах и му предложих да ми даде въже за да му помогна и той направо полудя и започна да ругае.Това го казвам от личен опит и още нещо Нивата не може да в кара всеки един каруцар тя е особен автомобил с този малък по кубатура мотор има склонност към прегряване и за това тя се кара с чалъм ,а не с мръсна газ.
    Хора който могат да управляват такъв автомобил биха стигнали навсякъде.
    Дори в youtube има едно клипче за лада нива и хамър където нивата го превъзхожда по спускане и изкачване на стръмен и неравен терен.
    Най голямото предимство на този всъдеход е къ
  • 65 Off-road trol

    2 8 Отговор

    До коментар #54 от "ттт":

    Бъди сигурен, не е прав.Ако иска да пробва около град Сопот под лифта , 6 км път, над 1000 метра денивелация, Лада Нива никога не съм виждал там

    Коментиран от #74

  • 66 Коко

    12 3 Отговор
    Един японец седи и гледа лада нива, чеше се по темето и мърмори, какво ли не измислят руснаците само и само да не си управят пътищата.
  • 67 Jacques Yves Moineau

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Че те цените на всички автомобили в Европа са почти 2 пъти по високи от цените в Щатите.
  • 68 Сър

    11 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Не са нищо особено, даже напротив - стар и недодялан дарак. Обаче за разлика от новите - не висят в сервиза за щяло и нещяло, не струват една торба пари с която пак да ходиш пеш защото гаранционната ти кола от френско сирене, китайска ламарина и рециклирана пластмаса е отново в сервиза.. За сметка на това - грозно ама чук-бръм, отиваш и вършиш работа.
  • 69 Глупавия

    3 0 Отговор
    Искам хубав домат хубаво сирене хубава и кротка жена да ми сипе една ракия вечер..... и кола на 30 години..... ама труднооооо.. предавам се вече.... и те така
  • 70 Игорь

    2 3 Отговор
    Прочетох коментарите ви и това ми наряза мозъка. А "Нива" ВАЗ никой не вижда и "Волга" ГАЗ. Явно Русия ги кара да използват стелт технология. Но ключът е, че само русофобите не виждат руски автомобили. Човек не вижда руски автомобили в Европа, а вторият твърди, че Роскосмос е вдигнал цените и никой не се обръща към него - за ваша информация, ако никой не се обърне към вас, цените се намаляват! Но не, Русия спечели търга за изстрелване на съзвездие от космически интернет спътници за Великобритания. Вече няколко товара "Союз" са пуснали в орбита около сто и половина спътника и продължават да се изстрелват. А американските астронавти продължават да купуват места в пилотиран "Союз". Не знам кой е платил за статията, с изключение на заинтересувания ВАЗ, но и той не се нуждае от него, защото не доставя Европа - защо да хвърля пари надолу източете!
  • 71 Хахахахах

    2 4 Отговор
    Това корито ако някой го види по опътищата извън Босна, БГ или Беларус, нека го снима
  • 72 В.В.П.

    3 1 Отговор
    Никой автомобил не може да се сравни с ,жигулито . За тежък ,терен ..Особено пък БМВ и Мерцедес..Може би Субару Аутбак...Само ,че цената е друга
  • 73 карача

    7 1 Отговор

    До коментар #5 от "Хо хо хо":

    Не ,че се заяждам,но ти докато събереш за мечтания ти Вранглер , аз ще съм купил 3 Ниви.
    Докато ги счупя вероятно ще съм минал 80 г,като посладната ще я карат внуците.Ти сигурно още ще събираш за бензин, данъци и гуми.
  • 74 Дженев

    4 0 Отговор

    До коментар #65 от "Off-road trol":

    Ти ,че не си виждал не значи,че не се качват.Друг е въпроса чих ще го дирят там.До лифта се качват 2 -3 големи джипа да возят хора,щото лифта спира.За 4 местна Нива е абсолютно безмислено.Там атракциятя е хижа Добрила,но тя попада в Централен Балкан и движението на МПС е забранено.Вероятно разбираш несъстоятелноста на поста си.
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 666

    1 1 Отговор
    това някакъв майтап ли трябва да бъде?
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 78 Сравнение

    1 0 Отговор
    Полезна статия https://m.fakti.bg/avto/427331-niva-sreshtu-suzuki-sx4-s-cross-i-dacia-duster
  • 79 ела

    8 0 Отговор
    Защо се купуват? Мое лично мнение ; надеждност,безотказно ст изключителна ,великолепна проходимост елементарно обслужване ( цената не е рещаващият фактор) по-малко еleелектроника ( от голямо значени е ) защото някоя сонда, датчик, сензор откаже в гората или планината ( само дето горе той може да ви помогне) новите коли ги " пълнят " с ненужни неща за да могат да печелят както от екстрите така и поддържането им.
  • 80 елa

    3 0 Отговор
    В редица страни (Азиатските) например Хонг Конг съм виждал таксита Тайото толкова са елементарни, че сякаш са от преди 35-40 години същото в Китай VW -Jeta нови но като модел са от преди 30-40 години.
  • 81 Някой

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Реалист":

    Значи си кьорав видях много нови в Франция в Германия също по точно в Берлин
  • 82 карача

    5 0 Отговор

    До коментар #44 от "ггг":

    Лъжеш най безсрамно.Нивата е с постоянно включено 4х4.Ако сте включва ли нещо то явно е неизяснена тайна за вас и до момента.
    Пък,че сте решили да влючвате нещо едва след като сте затънали ми подсказва,че дори и с Джуган /ако изобщо знаеш какво е това/ сте шели да бедсвате още на първата локвичка.Чак пък сте блокирали скорстната кутия.... и "майстора" казал. Просто измишльотини...сър.
    Ако си пораснал достатъчно прочети колко лоста има в Нивата и за какво служат.Ако имаш вече книжка пробвай на практика и напиши нещо смислено.
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Българска работа

    1 0 Отговор
    Нивата нема нищо общо с коментарите!Води ви политиката! Заради омразата към руснака и колата го отнесе! Хора,който не са направили нищо,плюват такива който са направили поне нещо
  • 85 ФАКТИ

    1 0 Отговор
    Направих една проста сметка, ако си купя нова Лада Нива от Русия средната и цена е към 14 000 лв. За да влезе обаче в България и да се регистрира тук е нужно да се плати мито и др. такси еко и .т.н. Само митото е над 6000 лв. защото се внася автомобил от държава извън ЕС. Излиза че има дискриминация спрямо всички държави извън ЕС за внос на НОВИ автомобили. Ето как ЕС има монопол на собствените си автопроизводители. Има митнически калкулатор за МПС всеки сам може да провери ако желае ако вкарва нова кола от държава извън ЕС.