30 Август, 2021 12:55 9 580 23

Volkswagen се отказва напълно от механичната трансмисия

  • vw-
  • volkswagen-
  • механична трансмисия

Край на „ръчките“ от 2030 година

Volkswagen се отказва напълно от механичната трансмисия - 1
Снимки: Volkswagen

След като повечето марки в Европа се отказват от конвенционалните двигатели с вътрешно горене в близките 10 или 15 години, ето че сега една от най-големите марки в световен мащаб обяви и друга важна новина. Volkswagen обяви, че се отказва от механичните трансмисии, считано от 2030 година.

Новината не е особено изненадваща, имайки предвид, че електрическите автомобили не разполагат с механична трансмисия, а плановете на Volkswagen са именно такива. Според информация на Auto Motor und Sport, първият автомобил, от новото поколение, който ще се предлага само с автоматична трансмисия ще бъде следващото поколение на кросоувъра Tiguan.

Volkswagen се отказва напълно от механичната трансмисия

След това постепенно цялата гама на германците ще последва тази тенденция, включително Passat, Golf и останалите модели, които ще останат в портфолиото на Volkswagen. Най-вероятно промяната ще засегне и останалите марки от VW Group, но все още няма потвърдена информация.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 22 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гларус

    40 32 Отговор
    АЗ се отказвам напълно от тях .Карам Хонда и разбрах едно никога друга..
  • 2 пешо

    39 15 Отговор
    мощно по пътя на жен.дъризЪма.
  • 3 Alex

    46 8 Отговор
    Това добре, но DSG-то не е никак надеждно, особено при по-душманска и нещадяща експлоатация. Издъхва още след 40 000 км

    Коментиран от #4

  • 4 Badjoto

    37 5 Отговор

    До коментар #3 от "Alex":

    Това е целта на VW: в сервиза за ремонт на DSG-то. Нямам друго обяснение?!

    Коментиран от #13, #17

  • 5 Иванкин

    29 4 Отговор
    Не намирам за нормално една средно чуплива нова таратайка да струва над 50 000 лв. При положение, че Корола в САЩ, която е еталон е все 20 000 долара от началото на 80-те до ден днешен.
  • 6 БЪРЗА СМЪРТ

    17 6 Отговор
    Ще стане като с OnlyFans, къъдето щяха да спират порнографските снимки, сметнаха какви ще са им приходите и възстановиха набързо.

    Няма изградени мощности за толкова много електрически коли, а изграждането и налагането на толкова коли с електрически мотори и батерии ще оскъпи тока в пъти, което пак ще доведе не неизбежния им край.

    Водородните коли са приятна алтернатива, но там няма такова лоби от нефтените компании, тъй като им е ясно, че на ток няма да стане прехода, но на водород с подобряване на технологията ще е възможен лесен и плавен преход, което не е добре за приходите :)
  • 7 Бах

    23 8 Отговор
    Както е тръгнал Света , след неопределен брой години , ще се предвижваме с каруци и рикши .

    Коментиран от #23

  • 8 Алексей

    25 3 Отговор
    Сега проверих на сайта на toyota.com в САЩ Королата струва 20 000 долара, хибридната е 23 000 долара. През 2000 година си закупих нова Корола с всички екстри от ТМ Ауто за 17 000, което ми се виждаше доста, но днес една корола с всички екстри е над 60 000 лв
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Пламен

    24 8 Отговор
    Да праят кото искат, само да не закачат моделите на шкода..
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Младежо

    3 1 Отговор
    На нейно място май ще сложат един гумен
  • 13 Баварец

    8 6 Отговор

    До коментар #4 от "Badjoto":

    Пак не четете всичко! Какво DSG, при положение, че електромобилите, нямат трансмисия :-)
  • 14 Доколкото разбирам

    9 8 Отговор
    VW ще се отказват само от ръчното превключване на предавките, а не от механичната трансмисия.
    Трансмисията не включва само предавателната (скоростната) кутия.
    На всеки автомобил трансмисията е механична !

    "електрическите автомобили не разполагат с механична трансмисия"

    Това пък е пълен смях. И как точно ще се завъртят задвижващите колела без механична връзка ? Може би чрез психична енергия.

    Коментиран от #19, #21

  • 15 Готин

    11 5 Отговор
    Така, както са я подкарали, ще дойде време да си мечтаем за елеметаро прости автомобили. Вече ще влизаме в "оторизирания сервиз за смяна на чистачките и наливане на течност в резервоара им. Не се шегувам! Щом вече аудитата влизат за смяна на флакона с ароматизатора, вие се сещайте за какво става дума. Западняците не са луди, дето си купуват датчии.
  • 16 5773

    8 1 Отговор
    Едно що годе здраво нещо имаха и се отказват 😂
  • 17 гаранция

    1 7 Отговор

    До коментар #4 от "Badjoto":

    40 000 е в гаранция бе паляк. Каква е целта, да губят от ремонти ли ?
    Вие разбирачите никога не сте имали нова кола да го знаете това. Никой с използвана не ходи при дилъра, какви ремонти ?
  • 18 miko

    10 1 Отговор
    Естествено!НАли им стана сладко като не може да пипне бай Гошо,а трябва да отидеш в фирмен сервиз.И да ти смъкнат кожицата.Направено е нарочно и да изкара малко.
    Имамве пасат автомат на 78 хил.км. и вече рита яко.На 3 години.Вече сминихме един(1),само амортесьор,щото другият още можел да кара....
    Корпоративни игри на наш гръб с новите кенефи!
  • 19 Дърт Вейдър

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Доколкото разбирам":

    Ти не си ли чувал за тъмната страна на силата?
  • 20 Баба Страпоница

    5 0 Отговор
    Ето кой задава джендърси тон в автомобилостроенето.
  • 21 Солчица

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Доколкото разбирам":

    Трансмисията е нужна само при двигателите, защото при тях тягата е разпределена в оборотите и нямат 100% от нея ей така внезапно.Докато ел.мотора има 100% от нея от ряз. А до това дали са телепатично свързани, не са пак имаш дифернциали с полуоски или мотора директно хванат на гумата.
  • 22 Доколкото разбирам

    1 1 Отговор
    Трансмисия и скоростна кутия не е едно и също. Трансмисията включва ск. кутия, но и всичко, което предава въртящия момент от двигателя (какъвто и да е той) до задвижващите колела. И ти си го написал, че не са телепатично свързани.

    "пак имаш дифернциали с полуоски или мотора директно хванат на гумата"

    Баш така е, на едно мнение сме. Те са част от трансмисията, без която не може.
  • 23 До 7

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Бах":

    Бах,ти си неграмотен. Пише се придвижваме,а не предвижваме.