Last news in Fakti

30 Септември, 2021 11:05 7 781 33

Цена над (у нас под) 100 000 лв. за най-мощния VW Golf комби

  • volkswagen-
  • golf-
  • r-
  • variant-
  • цена
Цена над (у нас под) 100 000 лв. за най-мощния VW Golf комби - 1

Новият Golf R Variant е най-мощната и динамична комби версия на Volkswagen Golf в историята на марката. Разполагащият с максимална мощност от 235 кВт (320 к.с.). От компанията твърдят, че Golf R Variant остава верен на традициите на своите предшественици – практичен и многофункционален автомобил, удобно за прекарване на свободното време семейно комби и впечатляващ спътник с изключителна динамика. В случая тя се дължи и на системата за двойно предаване 4MOTION с функция R Performance torque vectoring за селективно управление на въртящия момент на задния мост.

Цена над (у нас под) 100 000 лв. за най-мощния VW Golf комби

Също както и компактният Golf R2, Golf R Variant се предлага с новоразработената система за двойно предаване 4MOTION с функция R Performance torque vectoring, която дава възможност за селективно управление на въртящия момент към колелата на задния мост. Това означава, че тягата се разпределя оптимално не само между предния и задния мост, а при необходимост и индивидуално към всяко от задните колела посредством новия заден диференциал. Иновативната система на задвижване подобрява значително динамиката на пътя на новия Golf R Variant, като оптимизираните характеристики са особено впечатляващи в завоите. В същото време системата допринася и за повишаване на безопасността - при завиване по-голямата част от тягата се насочва към външното за завоя задно колело, което повишава значително сцеплението и едновременно с това запазва неутралното поведение на пътя.

Цена над (у нас под) 100 000 лв. за най-мощния VW Golf комби

Чрез системата Vehicle Dynamics Manager двойното предаване 4MOTION е свързано с останалите системи за контрол на характеристиките на ходовата част като електронната блокировка на диференциала XDS и допълнително предлаганата система DCC (Dynamic Chassis Control), която дава възможност за различни конфигурации по желание на водача. Резултатът от всичко това е изключително прецизно и неутрално поведение на пътя, оптимално сцепление и изключителна пъргавина. Накратко - максимално удоволствие от шофирането. Заключителните фини настройки на поведението на новия Golf R Variant са проведени от специалистите на Volkswagen R на Северната отсечка на пистата Нюрбургринг.

Цена над (у нас под) 100 000 лв. за най-мощния VW Golf комби

Опционалният пакет оборудване R-Performance добавя два допълнителни режима на движение на спортното комби – при „Special“ всички основни параметри на задвижването са настроени така, че да отговорят на предизвикателствата на трасета като Северната отсечка на Нюрбургринг и други от този ранг. Режимът „Drift“ от своя страна предлага изцяло нови измерения на поведението на пътя и е предназначен за спортно шофиране извън обществената пътна мрежа – за максимално забавление и безопасност при дрифт изпълнения.

Цена над (у нас под) 100 000 лв. за най-мощния VW Golf комби

Golf R Estate се задвижва от 2,0-литров четирицилиндров турбодвигател от серията EA888. В четвъртото си поколение този спортен агрегат развива максимална мощност 235 кВт (320 к.с.) и дава възможност за постигане на време за ускорение от 0 до 100 км/ч от едва 4,9 секунди. Стандартната максимална скорост от 250 км/ч може да се увеличи до 270 км/ч с добавяне на пакета R-Performance. Що се отнася до разхода на гориво, то показателите на Golf R Variant са следните: Разход на гориво (NEDC), в л/100 км: градско 9.2; извънградско 6,1–5,9; комбинирано 7,3–7,2; емисии на CO2, в г/км: (комбинирано) 166–164; клас на енергийна ефективност: D – C. Цените у нас все още не са ясни, но в Германия цените на модела стартират от 51 585 евро, което е с 1280 евро повече от хечбека Golf R. У нас обаче тя се очаква да е по-ниска, тъй като хечбек версията се продава за 87 215 лв. с ДДС.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 народна кола

    35 3 Отговор
    Счупват тъпомера, 100к за голф.

    Коментиран от #14

  • 2 Blackthorn

    14 3 Отговор
    Беги с тоя кочак!
  • 3 ВикиЛексъсВарна

    15 3 Отговор
    Стига бе - 100 000 лева за Голф комби 2000 сс и то 4 цилиндъра! Допреди малко се дивях че Шкода Супърб Лаурин и Клемент със 280 коня мотора комби е 88 000 лева....то се оказа че Голф комби е още по скъп 100 000 лв.

    Коментиран от #10

  • 4 67666

    1 8 Отговор
    100% има кой да си го вземе, но защо да го вземеш вместо Model 3 AWD Performance за същата сума и много по-добри показатели? Разстоянието, което можеш да изминеш е много по-голямо... А с висока скорост посочените стойносто за разход нямат нищо общо с действителността... Батерията ще се скапе много бързо... А двигател 2.0 с 320 к.с. колко бързо ще се скапе?

    Коментиран от #6, #12

  • 5 фактъ

    4 6 Отговор
    Алпин а110 прави до 100 за 4.4 бавна каруца е таз талига немецкая

    Коментиран от #7

  • 6 миро

    7 0 Отговор

    До коментар #4 от "67666":

    каква батерия те гони бе, това е расово ДВГ

    Коментиран от #27

  • 7 Случаен

    5 4 Отговор

    До коментар #5 от "фактъ":

    Пиши когато събереш 5 човека и багаж в а110-ката

    Коментиран от #11

  • 8 оня с магарето

    8 0 Отговор
    ми той без пари БЕ
  • 9 Перник

    3 2 Отговор
    Това ще смени двойката ми с малко тунинг по нашенски ше ги утепам на магистрала.
  • 10 Komapak

    11 1 Отговор

    До коментар #3 от "ВикиЛексъсВарна":

    Народна кола.... 😀😀😀
  • 11 Сеш ли се

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "Случаен":

    Е ама с 5 човека и багаж голфа ги прави за над 5
  • 12 ВикиЛексъсВарна

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "67666":

    GOLF COMBI R е само с 4 цл. 16 клапана бензинов мотор - дори не е и мек хибрид! Няма батерии! Чист класически 4 цл. - 2 литров бензин с турбо 320 коня. Разхода е ясен - поне 10 литра и то само висококтанов А98 минимум или 100 октана трябва да се зарежда.
  • 13 Алтер

    3 0 Отговор
    На външен вид, бива.
  • 14 ВАГЪР

    7 11 Отговор

    До коментар #1 от "народна кола":

    Ти Голф карал ли си, та да коментираш. Качваш се веднъж и 200 бона ще дадеш. Това е колата на колите бе, момчЕ!
  • 15 БатП

    8 7 Отговор
    Една 330i xDrive Touring ти е 91500, A4 45 TFSI Avant e 94000. Вярно 60 коня по-малко са, но си говорим за премиум автомобили, не за Голф. Супърб с 280 коня е за 90000, доста по-голяма кола с много екстри. Да не говорим, че човек може да си вземе 3008 хибрид 300 коня за 92000. Опции много за подобни пари, и най-нелогичната ми се струва Голфа.

    Коментиран от #16

  • 16 Golf

    5 3 Отговор

    До коментар #15 от "БатП":

    Скъп е , но e R все пак да не говорим ,че нието една от колите които изброи няма да задържи цена като този голф, а и реалното им ускорение не е 4 секунди както е на хечбек модела

    Коментиран от #17

  • 17 Смех

    5 2 Отговор

    До коментар #16 от "Golf":

    Къде го 4 сек. у сънищата

    Коментиран от #20, #22

  • 18 Ахахахаха

    4 5 Отговор
    Хахахаха 100 000 лева за китайскинголф сделатнот индианци
  • 19 asd

    7 3 Отговор
    Хечът ускорява до 100 за 4.05 секунди, гледайте на Carwow драг тестовете.
    Комбито ще е може би към 4.3 -4.4 секунди.

    ОТносно това дали ще се скапе бързо двигателят - едва ли някой, който си я купува нова му дреме дали двигателят ще се скапе на 150к или на 200к км. Това е кола направена за кеф, и цената е схода с другите коли конкуренти от същия клас. Сравненията със Шкода Супърб (макар и същия двигател) са неуместни, защото двете коли има съвсем различна целева група.

    Коментиран от #21, #23

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Golf

    3 4 Отговор

    До коментар #17 от "Смех":

    3.9 най доброто време на Carwow сам си го потърси в ютуб

    Коментиран от #24

  • 23 ум ри бе

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "asd":

    може би ще е ама не е пише 4.9 никога няма да свали на толко хахахаха а каруоу е платен канал на фв
  • 24 смех

    4 0 Отговор

    До коментар #22 от "Golf":

    кое тва некоя тунинг версия прятена на каруоу за рекламка

    Коментиран от #25

  • 25 Сток

    1 3 Отговор

    До коментар #24 от "смех":

    Чисто Сток , може да го видиш и срещу а35 с3 и м135 за парите си получаваш доста кола
  • 26 оня с коня

    8 5 Отговор
    Който е карал 6-цилиндъра НИКОГА няма да мине на 4- съвсем друг звук на двигатела и возията.Да се вадят пък НАД 200коня/в случая - 320?!/ от 2 литра си е просто Престъпление спрямо Купувача,защото Колата ще сдаде багажа скоропостижно.
  • 27 4456

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "миро":

    Ти и коментар 12 сте функционално негра-мотни и не разбирате от ирония. Коментарът ми представя противоположни мнения. Разбирам двигателите на Ferarri или McLaren да ги определяш като "расови", дори и тези на Lamborghini или Bentley (макар че и те са във VAG), но по-голяма ширпотреба от тези на Golf, здраве му кажи, а 320 к.с. на 4 цилиндъра ширпотреба са мечтата на майстора!

    Коментиран от #31

  • 28 Хаха

    3 0 Отговор
    Голф 2 вампир 1.8 турбо
  • 29 Бай Онзи

    3 1 Отговор
    И аз на мнение че от 2 литра не е редно да се вадят повече он 200 коня при условие че купувача иска да му се порадва по дълго на въпросния автомобил както и да то направят тоз двигател значи все пас си е 4 цилиндъра и не може да издържи дълто на това натоварване аз карам също 2ка турбо 200коня бензин и не искам да я направя повече с един ремап става на 250 но не искам.

    Коментиран от #30

  • 30 Qwerty

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Бай Онзи":

    Значи, иди в 08:00 във Волфсбург, R@D отдела, обръснат,ръкувай се със всички, и след няколко дни, порядъчно брадясал, вземи Баце им обясни кво е тъва 4 цилиндров, 2.0 литров двигател! След като ги шашнеш, мини през паркинга и си маркирай една МК 7 за за след 10 години! После не чакаме в Перник като герой!
  • 31 Qwerty

    1 3 Отговор

    До коментар #27 от "4456":

    Глупости, това е най-добрия 4 цилиндров турбо двигател за последните 15 години! А майсторите, даже и капаците не могат да му свалят! Ширпотреба? Ха-ха! Това да не е 1.6 на Тойота!

    Коментиран от #32

  • 32 Qwerty

    0 2 Отговор

    До коментар #31 от "Qwerty":

    Бензинов, забравих да уточня! И ако се чудите защо, вижте 1.8Т!
  • 33 някой

    1 1 Отговор
    Бих си го купил с най голямо удоволствие .