18 Октомври, 2021 14:50 34 782 44

Защо употребяваните Skoda Fabia са толкова популярни у нас?

  • skoda-
  • fabia-
  • автомобилът на старо-
  • mobile.bg
Защо употребяваните Skoda Fabia са толкова популярни у нас? - 1

Skoda Fabia е малка кола, която се произвежда от чешката компания Skoda Auto от 1999 г. Този модел в различните му модификации е една от популярните коли на пазара за употребявани в България, което сочи статистика на най-големия сайт за автомобили у нас mobile.bg. Различни екземпляри могат да се срещнат по пътищата на почти всеки град в България. Това не е най-популярната кола, съдейки по статистиката на mobile, но е една от тези, които попадат в ТОП 5. Ако проявявате интерес към Skoda Fabia, вижте какво се предлага в картотеката на сайта ТУК. С какво обаче Skoda заслужава такава популярност и национална любов?

Универсален двигател

За целия период на производство автомобилите Skoda Fabia са оборудвани с различни видове двигатели с различна мощност. Въпреки това, във всеки един от случаите колата има прилични динамични характеристики (дори с 1.2 -литров двигател) и демонстрира нисък разход на гориво. Също така, колата се чувства чудесно със всякакви видове по-нискооктанови бензини, които не са рядкост по нашите бензиностанции. Дизелите са още по-икономични, но пък малко по-скъпи за поддръжка.

Външен вид

Външният вид на автомобила Skoda Fabia е доста стилен, не е красив, но по-новите модели постепенно придобиват по-елегантни очертания. Съвременният образ на автомобила демонстрира известна динамика, а леко заострените форми не само създават модерен вид, но и подобряват аеродинамичните му свойства.

Салон

Интериорът на Skoda Fabia е удобен както за водача, така и за пътниците. Той е много просторен, а формата на крислата е максимално удобна. Що се отнася до вътрешното оборудване, всичко е на мястото си и изпълнява своята функция. При новите модели салонът е оборудван с модерни устройства и възможности, като например свързване на смартфон с автомобила през Wi-Fi.

Управляемост и стабилност

Skoda Fabia има почти перфектно шаси и кормилно управление. Благодарение на тези компоненти колата е в състояние бързо да реагира на най-малките действия на водача. И благодарение на високия просвет, колата се чувства добре при умерени условия извън пътя.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 39 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Силовак

    64 81 Отговор
    Гоуема щайга си е това, кажи го курник с една дума..
  • 2 Искър

    107 8 Отговор
    Така е, евтини, непретенциозни и здрави. За това са популярни. за какво да си взимам Поло, като Фабията е същата, по-евтина и след години ще се продаде по-добре.
  • 3 БАЙ Х@Й‼

    48 3 Отговор
    Шкода БЕШЕ чешка ! Сега е част от ФВ-груп❗

    Коментиран от #36

  • 4 bgb

    44 3 Отговор
    Skoda Fabia няма изобщо шаси.
  • 5 БАЙ Х@Й‼

    38 4 Отговор
    А защо са популярни ! Ами да пиша ли вица за перничанина с Гоуфо дето питал оня от Бентлито доволен ли е ❓
  • 6 ПППП

    36 61 Отговор
    Никога повече Шкода, това е най - некачествената кола!! Имах Шкода Фабия 2008 година, всичко което можа по тази " кола" се счупи!!

    Коментиран от #8, #9, #41, #42

  • 7 БеЕмВис

    33 15 Отговор
    Въпросът е по-скоро - защо водачите на автомобили от фау-ве груп ползват мигачи по-рядко и от водачите на BMW?
  • 8 Ник

    52 7 Отговор

    До коментар #6 от "ПППП":

    Хубаво си го написал, ама кажи двигателя какъв е нова ли си я купил. Изобщо нещо по-подробно. Иначе това е един безпочвен коментар на технически неграмотен човек.
  • 9 AUDI

    42 9 Отговор

    До коментар #6 от "ПППП":

    И това е така , защото я взе " като нова" на 100-ина хиляди километра нали?
  • 10 Кракра

    18 26 Отговор
    Защото всички искат голф, но не всички могат да си го позволят и затова се насочват към по-евтини марки на VAG, които предлагат подобни модели - Skoda Fabia, Seat Ibiza

    Коментиран от #13

  • 11 ВикиЛексъсВарна

    42 36 Отговор
    Кое му е популярното дърваската Фабия? Нито е красива - нито е здрава нито е с ниска цена! Няма нищо общо с луксозния и красив Супърб! Фабия си е диво Поло от най-първобитните и дърварските!
  • 12 Е как защо

    31 16 Отговор
    Защото има балъци.

    Коментиран от #40

  • 13 БАЙ Х@Й‼

    28 0 Отговор

    До коментар #10 от "Кракра":

    Абе то по-скоро всички искат Бентли или Астън Мартин, ама не всички имат подходящия чичо или чичко ‼️ Я виж Гериту- Николчиту Гоуф ли кара😉
  • 14 Komapak

    20 10 Отговор
    Впечатленията ми от този модел точно, освен евтинката пластмаса която се раздрънква е, че прозорците се запотяват ненормално много. До такава степен че вентилатора дори не смогва да се справи с проблема. Уточнявам че съм се возил само в една и може да не важи за всички. Както написа по горе един колега, няма нищо общо със супърб или октавиа с високо оборудване.
  • 15 Alex

    39 12 Отговор
    Силно надценен ( в парите които струва) бюджтен автомобил. Много спратански и непретенциозен. За разбитите софийски улици, една очукана Фабия не е лош вариант. На вторичният пазар реално много бързо се обезценява, въпреки, че някой се опитват първоначално да им искат височки цени. Двигателите с индиректно бензиново впръскване стават, въпреки че са много мудни, но поне са издържливи, но 3 цилиндровите и тези с директно впръскване имат много кратък живот, дори и при съвсетна и жалостива експлоатация. Вибрациите при 3 цилиндровите са кошмарни, особено в средни обороти и те са причина за сериозни дефенти по двигателя. Склонни са лесно да прегряват и да иконсумират маслото неусетно и да блокират. Та не знам какво и е толкова хубаво на тази кола. Няма шумоизолация, скоростната кутие е доста допотопна и шумна.

    Коментиран от #43

  • 16 Ехааа

    14 6 Отговор
    Браво г-н Славчев! Страхотно умозаключение! Skoda се произвежда от Skoda! Ами купете си една такава. Ами популярна у нас, защото народеца няма пари за истинска кола. Не, че е ефтина. Като гледам нова фабия трудно се вижда на пътя.
  • 17 Кози

    35 5 Отговор
    Skoda Fabia но само първа генерация е изборът! Здрав, прост и лесен за ремонт, евтини части. Ако е като моята с 1.9ТДИ мотор е и резачка и не отстъпва на големите премиуми защото тежи 1200кг.
    Е да, дървена возия, грозни пластмаси, запотява се като сауна. Това не е кола за женчовци!
  • 18 Некой

    8 4 Отговор
    Škoda бе, Škoda! Шкода, не Скода!!!
  • 19 Batle

    35 0 Отговор
    Купих този автомобил нов 2010г.Врътнах с него 130к км.Продадох го 2018г.Тази кола е добра за града и на малки разстояния.Деяни на всякакво каране.Беше 1.2 тси.Според мен добър мотор за градско.Шкода правят смислени коли на добра цена.За батки и кифли не става.Не е в ценостната система на тия хора.Карам Кодия сега и пак съм доволен.Наистина е добра кола.Това е сайт към мобиле.Тук пишат много собственици към автокъщи.Пазете се.
  • 20 Петко

    22 17 Отговор
    Бюджетен кош, със странно пътно поведение. Карал съм известно време руумстър, най-лошото усещане от автомобил. Скръцащи дръжки, изтриващи се детайли, а пък возията е все едно на кош си сложил гуми и си подскача, както си знае, като го управляваш все едно управляваш кубче.

    Коментиран от #21, #28

  • 21 дрън дрън

    7 6 Отговор

    До коментар #20 от "Петко":

    Петко-метко
  • 22 Я.Петров

    21 2 Отговор
    Това е достъпния Голф. А Голфа стана много скъп и със същото качество като Шкода

    Коментиран от #24

  • 23 Той

    54 0 Отговор
    Всичко зависи от джоба, братя. Голем джоб, големи изисквания, малък джоб малки изисквания. Но най важното е акъл да имате. На лошият избор е да щ теглиш кредит 50000 да си купиш кока, дето не е за твоя джоб, ма да се хвалиш, че я имаш. Най-добре виж кво имаш налично в сметката и си купи, каквото можеш с половината. Другите ще ти трябват за други неща. Живота не е само тенекията пред блока.
  • 24 един от стадото

    14 7 Отговор

    До коментар #22 от "Я.Петров":

    скоро се возих в една такава. Все си мислех, че на сина ми Маздата 323 1.5 90коня 2001г не върви и друса, но си вземам думите обратно. А я купи за малко, колкото да изкара МЕИто. И вече седма година, нон стоп. Само дето не спи в нея. Знам ли..
  • 25 Fon4o

    20 1 Отговор
    Карам такава вече 5 години.. Единствената кола, която хем я мразя, хем я обичам. Върши работа.

    Коментиран от #27

  • 26 Ванката

    35 15 Отговор
    Купих си я чисто нова 2019г.
    Има и точни коментари, обаче кой се возил 1 път, кой карал някаква здухана баракуда и бля, бля, бля от дървени философи.
    Моята е трицилиндрова от най новите!
    Вече е почти на 120 000км.Карач съм ползвам си я за работа, комби е!
    Досега съм сменил няколко пъти маслото и веднъж накладките!
    Невероятно автомобилче е Фабия! Приятна визия супер добър разход, нито дрънчи нито шуми!
    Чета тук простотиите на разни самозванновци и се сещам за,, лошия материал,,!
    Имаш ли пари без да се чудиш и грам си купи Шкода!
    Никой 10 годишен таралясняк не може и да стъпи на малкия пръст на ШКОДА!
    ОГЛЕДАЙ СЕ ПО УЛИЦИТЕ
  • 27 един от стадото

    5 6 Отговор

    До коментар #25 от "Fon4o":

    да обичаш на инат. А до Ванката. Чехското Сандеро. Винаги едно Сузуки пред тия двете
  • 28 Глупости, Петко

    3 3 Отговор

    До коментар #20 от "Петко":

    Големи глупости.
  • 29 4 ано

    33 4 Отговор
    Голям богаташ стана бай Ганя ве че шкодата била боклук. И като се возиш на премиум кво пак си бай Ганя. Няма да станеш западняк нивга.
  • 30 ДАСКАЛ ГЕНЧО

    23 8 Отговор
    Мола Ви, да коментират темата само хора които са карали Шкода. Останалите са лаици и са далеч от истината. Аз карам 5-та Шкода.
    Мога да кажа следното за модела:
    надеждна, евтина за поддръжка, икономична, компактна.
    Недостатък - малко тясна.
  • 31 Селянина с магарето

    12 8 Отговор
    Моята Фабия е 2018 SE L ниво на оборудване и вече я карам над година (взета върната от лизинг с остатъчна гаранция).
    Като цяло съм съгласен, че купето се запотява лесно и че пластмасите са евтини. Трак и троп като цяло няма, но когато не се кара толкова често торсионната щанга издава ,,скуик” звук, който изчезва след десетина минути, но понякога дразни. Дори и след използването на лубрикант. Зимата при минусови температури, предна лява врата започна да издава звуци от пантите - все едно вълк реве от купето. Започнах и там да слагам грес. Веднъж трябваше да рестартирам радиото защото не можех да изключа ,,mute” функцията. И откъм проблеми е тва мисля.
    Като плюсове бих, казал че не вози кой знае колко твърдо и е добре оборудвана за парите си в тоя клас. Двигателя е леко рязък и нервен, докато например при атмосферен на Тойота е някак по спокоен. Моята е с турбо и е пъргава. Бащата е с пасат 2009 и моята е определено по-бърза.
    Колата предлага доста място в класа си и мисля само Джаза е с горе долу същите параметри (доста сравнявах и пробвах коли от същия клас преди да я купя). Мисля че е определено по добра кола от Дачия и Опел Корса. Позицията на водача е прилична, много добра функционалност (мултинфункционален волан, лесна мултимедия) и приличен багажник около 360-70 литра. На средни разстояния също я бива и с около 130 няма да имате проблеми.
    Щеше ми се кормилната рейка да е електрическа и огледала да можеха да се прибират, това ми липсва. В момента
  • 32 Селянина с магарето

    15 1 Отговор
    В града трудно пада под 6.0-6,5 бензин, извън градски 5.0-5,5 май хваща.
    Реално погледнато е на платформата на старото поло, но има повече място от по-скъпия си братовчед.
    Мисля че Шкодата попада някъде по средата на класациите откъм качество и надеждност. Откъм пари и функционалност бих я качил по-нагоре. Аз лично исках Джаз 2017, но ми искаха 3 хили отгоре за същите километри като Фабията и ми се видяха много.
    Хаир да е, отивам да доя магарето
  • 33 Ефеф

    0 6 Отговор
    немал съм пари за голф купил съм форд
  • 34 фффф

    12 0 Отговор
    Fabia 1.9TDI 2009 купена от Еуратек. За 150 000 км - една пробита тръба между компресора на климатика и радиатора - не по гаранция - 360 левчета в Еуратек. Прецакани бутони/контролер за отваряне на предните прозорци - в гаранция - нула левчета. Среден разход с 50 процента от километрите в София - 5,7 на сто. Недостатъци - този двигател се чуваше при всякакви режими на движение, евтин волан който изглеждаше износен още на 90 000 км и посредствено аудио.
  • 35 Васил

    7 9 Отговор
    Популярните боклуци VW а не мерси на този бренд колкото зареждаш бензин толкова наливаш и масло все едно си купил Вартбург.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 бай онзи

    4 4 Отговор
    щото мазохистите са много

    Коментиран от #38

  • 38 Жи Жи

    12 3 Отговор

    До коментар #37 от "бай онзи":

    Карам Fabia 1.9TDI 2001г. от 10г. и никога не съм доливал масло.
  • 39 Гост

    1 0 Отговор
    Служебен Румстър. Отпред до половината е еднакво с Фабията по мое виждане. Седалките са удобни, усилието върху волана е приятно. Дори се свиква на малко слабия 1.4 дизел. Само много гадна тая пластмаса, бре
  • 40 Джаф джаф джаф

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Е как защо":

    Такива като теб ли имаш впредвид?
  • 41 12345

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "ПППП":

    10 години карам SKODA octavia и с много доволен какви ги приказваш
  • 42 Фен на $

    4 2 Отговор

    До коментар #6 от "ПППП":

    Ако си я взел на 150 000 и е имала 5-6 удара при които разни майстори са ползвали творчество може и да се е повредила. Шкода нямат лош модел и са приятни за управление.Почнах с шкода 100 С сега съм с Рапид Сменям каквото е необходимо и нямам проблеми за разлика с Опел
  • 43 Щирлиц

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Alex":

    Пич, ти карал ли си такава Шкода или сами разказваш каквото си чул?!
    Когато всичко си е на ред двигателя мърка и не тресе, а ресурса му е към 250- 300 000 км.
    Поздрави!
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.