11 Април, 2022 11:07 6 167 5

Вижте "вътрешностите" на най-мощната Skoda Fabia

  • skoda-
  • fabia-
  • rally-
  • r5-
  • рали

Чешката марка показа визуално оформление на състезателния автомобил

Вижте "вътрешностите" на най-мощната Skoda Fabia - 1

От 2015 г. фабричното състезателно подразделение Skoda Motorsport изгражда и доставя на клиентите рали хечбеци Skoda Fabia R5, а от 2019 г. компанията премина към производството на модернизиран модел Skoda Fabia Rally2 evo.

Вижте "вътрешностите" на най-мощната Skoda Fabia

За да демонстрират всички технически решения на този състезателен автомобил, инженерите "разчлениха" един автомобил и направиха нагледно помагало за конструирането на модерен рали хечбек според правилата на R5. Създаването му отнема почти година.

Вижте "вътрешностите" на най-мощната Skoda Fabia

„Скелетът“ се основава на тяло, което преминава заводски тестове за здравина и е готово за състезания, но вместо да бъде изпратено на пистата, инженерите решават да го използват за създаване на необичаен експонат.

Вижте "вътрешностите" на най-мощната Skoda Fabia

За да се намалят разходите за изготвяне на оформлението, въпреки че при проектирането му са използвани абсолютно реални компоненти и възли, те или не преминават контрол на качеството, или са отхвърлени по други причини.

Вижте "вътрешностите" на най-мощната Skoda Fabia

Резултатът е хечбек Skoda Fabia Rally2 evo, изрязан по надлъжната ос - от страната на водача автомобилът е запазил познатия си вид, а от страната на навигатора "вътрешността" на рали автомобила е представена в разчленена форма, което позволява да се види цялата структура на автомобила. Включително това, което обикновено се вижда само от отделни служители в завода.

Вижте "вътрешностите" на най-мощната Skoda Fabia

Процесът на създаване на "скелета" на рали колата на Skoda отнема малко повече от 8 месеца. Компаниите, които доставят компоненти за Fabia Rally2 evo, също взимат участие в изграждането на уникалното оформление, но окончателното сглобяване е извършено в хангарите на Skoda Motorsport.

Вижте "вътрешностите" на най-мощната Skoda Fabia


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЛамаРинена

    3 13 Отговор
    Ламаринена суета, това са автолюбителите. Живееш бездуховен живот в името да издигиваш в култ, марка. Марките в повечето случаи са служили като военни заводи през военно време, а после ти им ръкопляскаш на ламарините. Четеш как се ремонтират тези ламарини и ги възхваляваш по форумите ... изгубен живот е това.

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 МалкоЛогика

    8 1 Отговор
    Кой точно детайл от тази ръчно изработена конструкция е като във фабрична Фабия (освен емблемата) ?

    Коментиран от #5

  • 4 ПостМъдрост

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "ЛамаРинена":

    Суетата е човешка черта. Сресваш си косата, обличаш се прилично, за да не си отблъскващ(а) за тези с които искаш да общуваш. Когато караш кола, гледаш да не е много грозна. Някои искат да впечатлят съседа или потенциално гадже. Едно време са влачели голяма кост от мамут за да впечатляват, сега друго. Някои искат да могат да седнат и да се радват на формите на колата си. Тогава си купуват стара Алфа. Ако са паралии, Мазерати QP. ;-)
  • 5 123456

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "МалкоЛогика":

    Да ти имам логиката и на тези, които са ти дали +.
    Ами това е фабрична Шкода. Всеки който има 200 000 евро си я поръчва и купува от завода. После на пистата може да се състезава. Фабриката произвежда серийно този спортен модел на Фабия за WR шампионатите. Тя не е за улицата. Все едно да да се вайкаш, че например модификацията Скаут на Октавия няма нищо общо с базовото оборудване на модела. Ами няма. С едното може да ходиш из планината, с другата само по гладки асфалтови пътища.