19 Октомври, 2021 15:22 36 792 78

УАЗ представи новата "Буханка" - с климатик и ролбари

  • уаз-
  • 452-
  • буханка

Експортната модификация на автомобила не се предлага в Русия

УАЗ представи новата "Буханка" - с климатик и ролбари - 1

Уляновският автомобилен завод публикува в Instagram снимка на новата модификация на т.нар. "Буханка" или модел, познат ни с индекса УАЗ 452. Руските инженери са разработили специална версия на модела, която е само за износ.

Първите доставки ще са за чилийския пазар. Основната характеристика на експортната версия на автомобила е наличието на климатик, който може да се управлява с помощта на специален контролер, разположен в кабината.

УАЗ представи новата "Буханка" - с климатик и ролбари

Разработването на експортната версия на "Буханка" се извършва от специалистите на компанията Eling. По време на модификациите колата е оборудвана с климатик, чийто блок е поставен на покрива.

УАЗ представи новата "Буханка" - с климатик и ролбари

Контролът на климатичната система става с помощта на допълнително дистанционно управление, вградено вдясно от волана. Другите промени включват черни брони, експедиционен багажник на покрива и лебедка. Техническите характеристики на експортната версия не се разкриват.

УАЗ представи новата "Буханка" - с климатик и ролбари

Обикновеният микробус, който се продава в Русия е без климатик и се задвижва от 2.7-литров бензинов двигател, произвеждащ 112 конски сили. Агрегатът е комбиниран с петстепенна механична трансмисия и задвижване на всички колела.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 67 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Купувам

    112 21 Отговор
    Веднага три. Една за каране, две за резерва

    Коментиран от #60

  • 2 х о

    66 5 Отговор
    Каско задължително!!!
  • 3 ЕЙ ТОВА НЕЩО ДА НЕ ТЕ СРЕЩА

    106 13 Отговор
    В НАСРЕЩНОТО ПО АМ.ТРАКИЯ😫МУЦУНАТА МУ Е КАТО НА БАТЕ БОЙКО НА БРИФИНГ С МИСИРКИ😬

    Коментиран от #37

  • 4 Сър

    72 23 Отговор
    Еее каква екстра 21-век ... Климатици по колите има от вече 60 години +

    Коментиран от #10

  • 5 т 64

    50 12 Отговор
    А пластмасите като влезеш в гората се чупят.
  • 6 Сър

    71 28 Отговор
    Годината е 2098-ма, гледаш съседа ти как си получава пратката по Еконт с дрон, цъкаш с език и влизаш в твоята Буханка да отидеш до село да си вземеш бурканите. Палиш я, тя гасне, но важното е, че вече поне имаш подгрев на седалката и радио с FM.

    Коментиран от #45

  • 7 антрашпиц

    75 26 Отговор
    Нямам думи...еволюция по руски за 60 години ...
  • 8 СССР

    68 63 Отговор
    Тия си бяха в камената ера и там си останаха.Докарват го само от пропаганда и анимация за радост на промитите мозъци в България.Дори и суровините си не могат да добиват без чужда помощ.

    Коментиран от #27, #38

  • 9 Ирена

    62 39 Отговор
    То е срамно да показваш такъв архаичен модел изваден от нафталина.

    Коментиран от #21, #24

  • 10 Горски

    93 16 Отговор

    До коментар #4 от "Сър":

    Причината да не слагат климатик, е че там обикновено не ти трябва климатик, а парно.

    Коментиран от #14

  • 11 Язовец

    52 31 Отговор
    За толкова години .... как не пипнаха тия ламарини по ФАСАДАТА.
  • 12 Ввв

    53 18 Отговор
    Колко мъка има по този свят….
  • 13 Запасняк

    109 34 Отговор
    Откъдето мини УАЗ-ката, лъскавите джипове няма да минат.

    Коментиран от #15

  • 14 666

    34 43 Отговор

    До коментар #10 от "Горски":

    Какво парно в тая кочина,бе? Зимата ще ти замръзнат цацурките.

    Коментиран от #64

  • 15 Сър

    72 22 Отговор

    До коментар #13 от "Запасняк":

    Да .. затова пък по офроуд състезанията е пълно с УАЗ-ки , а не с Нисани, Витари и Мерцедеси ..

    Коментиран от #16

  • 16 стоян

    40 30 Отговор

    До коментар #15 от "Сър":

    До 15 ком -Къде па ги видя в офроуд състезания Уазките освен в Русия -Аз не съм виждал другаде

    Коментиран от #30

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 като стане

    93 31 Отговор
    -50 градуса под нулата в Магадан, всички лъскави джипове просто замръзват до пролетта, а Буханката като работно муле върви навсякъде, и нито сняг нито кал я плаши, без електроника и излишни екстри като климатик, защото там и през лятото рядко минава 20 градуса над нулата, същото еи в Амазонската джунгла и в Андите къдете заедно с Лада Нива, това са най продаваните автомобили 4х4, ви е си направете изводите защо, щях да пропусна и Япония, там Буханката е издигната в култ, купува се като топъл хляб, направете си изводите защо, явно има защо.

    Коментиран от #22, #44

  • 19 Газ69

    57 12 Отговор
    Не сте се докосва ли до туй чудо момци затова не пишете тъпотий

    Коментиран от #25, #72

  • 20 Аламинут

    39 9 Отговор
    А, Буханката върши работа и лесно
    можеш да си я донаправиш насред път.
    Казвам го от лични наблюдения.Друго,
    където могат да стъпят две гуми,мина-
    цялата дружина.Няма горе,няма долу.
    Инак,търпение и топли дрехи.
  • 21 Жоро

    27 5 Отговор

    До коментар #9 от "Ирена":

    Еми ние българите в това число и ти има ли какво да покажем

    Коментиран от #77, #78

  • 22 Шоп

    29 21 Отговор

    До коментар #18 от "като стане":

    Щот са на цената на старо желязо.Преди години ходих да питам при дълъра за Лада Нива.Казаха че оригиналната скоростна кутия изкарвала 20000 километра и за това направо я поръчвали с резервна.
  • 23 В казармата,

    72 13 Отговор
    След танка/Т72/, минаваше само джугана/зил157/ и уазката-буханката. Който и каквото ще да говори.

    Коментиран от #51

  • 24 оооооооо

    47 12 Отговор

    До коментар #9 от "Ирена":

    Щп ма,Ф16 като са от 60те много модерни ли са ,че ей такива като тебе решиха да ги купят??? Да те е..а в разбирачката. Мисли и гледай от каква гледна точка и за какво се експонира и произвежда тази машина....п...ка проста.

    Коментиран от #54

  • 25 Гост

    9 15 Отговор

    До коментар #19 от "Газ69":

    Като гледам не си се докосвал до учебник по български език. Иначе нова УАЗ-ка не видях
  • 26 незнайко

    36 8 Отговор
    Здрави ламарини и шаси, хубав двигател с климатик и луксозни седалки !!! Това е което и трябва на тази машина . НИКАКВИ ЕКСТРИ !!!

    Коментиран от #34

  • 27 А ние

    29 14 Отговор

    До коментар #8 от "СССР":

    довършихме ли разработката за чушкопек с три чушки?!

    Коментиран от #32, #33

  • 28 странные дела

    17 6 Отговор
    За 8 години ръждата го изяжда.

  • 29 Посетител

    57 10 Отговор
    Някои не могат да проумеят, че една машина колкото по-елементарно е направена, толкова по-добре работи! Без излишни електроники, без излишни глезотии... И е много прав колегата с примера от казармата: танка, джогана, буханката!

    Коментиран от #31

  • 30 Баро

    13 14 Отговор

    До коментар #16 от "стоян":

    А ти къде искаш да ги види той гледа Само руска телевизия и руски клипчета в ютуб
  • 31 Баро

    8 1 Отговор

    До коментар #29 от "Посетител":

    Много е важно обаче кой прави електрониката
  • 32 Баро

    7 4 Отговор

    До коментар #27 от "А ние":

    Много ясно сега разработвам за шест чушки щото ако сложим една по средата до нея няма да стигне жега иначе щяха да са седем
  • 33 Баро

    2 4 Отговор

    До коментар #27 от "А ние":

    Проектирал съм даже чушко запалител
  • 34 т 64

    24 4 Отговор

    До коментар #26 от "незнайко":

    Ламарините не са здрави.В руските сайтове и след критичен материал от руснак.Почна със сваляне на салона и подсилване с шини на панелите защото заварките са лоши и целия фургон се усуква при което се късат заварки.Качеството на изработката е лошо .Показват пъпки от заварките по скоростния лост.Имаше ехидни коментари че са убили дизайнерите на Ламборгини които звъняли да искат ноу-хау.Като цяло нищо че е 60 годишна колата си има почитатели.А двигателят е лиценз на Пакард от 1927 г.(плоскоглавият).Този се слага и на другите модели Сега има електронно запалване и е малко обезшумен мотора. Климатик и трябва стоял съм лятото затворен във фургона където е само ламарина беше над 50 градуса.Все пак е нещо различно

    Коментиран от #36

  • 35 Деда ви Кольо

    23 7 Отговор
    машина за мъже,не за дами

    Коментиран от #55

  • 36 Случаен

    9 2 Отговор

    До коментар #34 от "т 64":

    За другото може да си прав, макар че видеото за което говориш е май от 2016, и няма много общо. Обаче за двигателя няма такова нещо. Двигателя на уазката не е flathead(sidevalve), а е с два разпред. вала и 16 клапана, ЗМЗ-409
  • 37 devil

    11 6 Отговор

    До коментар #3 от "ЕЙ ТОВА НЕЩО ДА НЕ ТЕ СРЕЩА":

    То отпред моцуна няма една тенекия е само ако си мислиш че има някаква здравина при сблъсък но да не забравяме че нее проектирана за блъскане
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Майстора

    7 4 Отговор
    Toва моа го барна и у дома в гаража!Смешна работа!
  • 40 Арто

    4 2 Отговор
    Единственото ,което и трябва на Уазката е една 6 степенна скоростна кутия.

    Коментиран от #43, #47

  • 41 Размисли и страсти

    9 14 Отговор
    Еййй,това Ганювците са най-големите мазохисти!!! 40 коментара за нещо което се продава само в Азия...и което не прилича по-нищо на германски,японски или френски ван...мазохисти...

    Коментиран от #42

  • 42 Рушляк

    15 4 Отговор

    До коментар #41 от "Размисли и страсти":

    Ама да вземеш буханката ,че да ги забухаш по празните глави
  • 43 ИНЖ МОСКОВ

    8 4 Отговор

    До коментар #40 от "Арто":

    И печка на дърва и вълища ,че зимата студенооо

    Коментиран от #48

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 кратко

    22 3 Отговор

    До коментар #6 от "Сър":

    Не не гасне. Щото няма електроника , която отчита грешки на датчик № 546754. Не не гасне щото някъде си заредил лошо некачествено гориво, филтъра се е запушил , и фината електроника се спи1ча. Гасне само когато и свърши бензина , макар основно да ги карат на газ.
  • 46 факт

    7 14 Отговор
    Че е бок лук е ясно
  • 47 въпрос

    7 1 Отговор

    До коментар #40 от "Арто":

    Да вдигнеш с нея 200 по магистралата ли ?

    Коментиран от #66

  • 48 да знаеш

    26 5 Отговор

    До коментар #43 от "ИНЖ МОСКОВ":

    Има си оригинална бензинова печка под седалката , която можеш да включиш когато двигателя не работи , и можеш да спиш в балкана без да работи двигателя цяла нощ . А когато двигателя работи няма как да е студено . Има силно парно , и целият двигател е в купето под един капак , по желание можеш да вкараш цялата му топлина вътре. Послепис- Ти гледай да не закъсаш някъде с някой модерен автомобил , че тогава да разбереш , как се бедства с истински мъртвец.
  • 49 Бъз

    15 4 Отговор
    Кола за работа.
    За жълтите павета има лъскави компютри на колела. То май и шофьори не им трябват.
  • 50 Komapak

    4 4 Отговор
    Тази ламаринка която са сложили не е ролбар. Джурналиста знае ли какво е ролбар въобще?!
  • 51 Мексо

    18 13 Отговор

    До коментар #23 от "В казармата,":

    Аз пък помня че и след най сериозното обслужване в парка на първото учение изкарваше не повече от 30км. преди да получи повреда. Имахме две Мимоза в тези недоразумения. Преден кардан гарнитура на главата и кормилна колона бяха най честите. Когато е натоварена волана не се върти по коловозите. Дори и без много електроника алтернатора често не зарежда. Мъкнехме резервен и акумолатори също. Веднъж между Хасково и Димитровград чакахме пет часа ремонтната. Тя беше в Джуган който в най големия студ беше прегрял. Няма такъв втори боклук на планетата.

    Коментиран от #61

  • 52 Божко

    5 6 Отговор
    Значи вече е ясно , много скоро българската армия ще кара нови автомобили :) ще заменим стария УАЗ с нов !!!
  • 53 Етро

    9 7 Отговор
    Сложили са му американски гуми ? Скок в бъдещето е това
  • 54 гостгост

    6 10 Отговор

    До коментар #24 от "оооооооо":

    Как сравняваш някаква тенджера дето минава за автомобил с изтребител бе идиот ?
  • 55 2273

    14 18 Отговор

    До коментар #35 от "Деда ви Кольо":

    Машина за неандарталци ,която е произведена от неандарталци.Света се развива напред ,а тея руски аборигени си стоят в каменната ера.Няма толкова закърняла нация като руснаците.
  • 56 Олга

    17 10 Отговор
    Впечатлението е, че “Буханка” коментират тъпи блондинки, а не мъже които дори не знаят, че това е грузо-пасажирски автомобиль с повышена проходимост и тези мъже не отстъпват на блондинки по умствения си капацитет.
  • 57 Ха ха

    8 9 Отговор
    Климатика сигурно е Мидеа 18-ка и се захранва с генератор от ЗАЗ .... Ха ха ха
  • 58 Некой си

    15 2 Отговор
    Към магистралните джипкаджии.
    Драги джипкаджии, в Латинска Америка, Африка и Азия Тойота продава все още Ленд Крузъри С КАРБУРАТОР!!! 2021 година!
    В същото време Тойота не продава Ленд Крузър в ЕС. Не говорим за полуджипката Прадо.
    Нисан продава Патрол с карбуратор в Латинска Америка и някои държави от Африка.
  • 59 az #Контрапропаганда

    17 5 Отговор
    УАЗ-ките са безсмъртни!
  • 60 Настрадамус

    4 4 Отговор

    До коментар #1 от "Купувам":

    Аа нямада ти стигне животът да ползваш резервите ,ще останат за внуците и правнуците ти .

    Коментиран от #76

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Bulava

    3 2 Отговор
    Къв е тоя чилър отгоре бре
  • 63 МИХАЙЛОВ

    22 8 Отговор
    ...ПИТАЙТЕ НЕМЦИТЕ
    КОИТО ЖИВЕЯТ
    В ПЛАНИНСКИТЕ РАЙОНИ
    НА ГЕРМАНИЯ - В БАВАРИЯ,
    БАДЕН ВЮРТЕМБЕРГ, СААР,
    ХЕСЕН... КАК СИ ПОРЪЧВАТ
    И ЛАДА НИВА И УАЗ - БУХАНКА
    И ТЪРПЕЛИВО ЧАКАТ
    ПО НЯКОЛКО МЕСЕЦА
    ДА ИМ Я ДОСТАВЯТ...
    ...И СИ ГИ ПОЛЗВАТ С КЕФ
    И СА МНОГО ДОВОЛНИ....
    ...АМА ТО СИГУРНО ЩОТО
    НЕМЦИТЕ СА МНОГО ГЛУПАВИ
    И ХИЧ НЕ РАЗБИРАТ
    ОТ АВТОМОБИЛИ
    С ВИСОКА ПРОХОДИМОСТ...
  • 64 Фен на БМВ

    11 2 Отговор

    До коментар #14 от "666":

    Парното и е идеално, проходимостта е добра. Висока е и минава на лош терен, обаче се накланя лошо. Чупи се естествено, чисто нова на година и малко влиза 2 пъти в сервиза. Вратите вече имат луфт, волана си дойде с луфта, бавните изключват като се натовари на баир. Нормално било. Общо взето, това е.

    Коментиран от #73

  • 65 Ловеца

    14 5 Отговор
    Нали си чувал една стара максима - Не машината е боклук , а боклука най често седи срещу машината. Всяка една машина може да ти даде толкова колкото можеш да вземеш от нея . Аз нямам такъв спомен двете уазки да са се разваляли и да са ни оставили в балкана . Броя на отиванията е равен на броя на връщанията , вече 18 години . Кълна се в очите на децата си, че това което к
  • 66 арто

    3 0 Отговор

    До коментар #47 от "въпрос":

    Не 200 ,но да си държа по асфалта 120 с по-малко обороти на двигателя.

    Коментиран от #67

  • 67 Горе долу

    11 1 Отговор

    До коментар #66 от "арто":

    Тези машини рядко имат шанса да излизат на асфалт . А за асфалт си има други автомобили . Утре можеш да си пожелаеш и тракторите да правят ускорение на светофара от 0- 100 4.5 секунди , а Порше Кайен да оре, и дърпа ремарке с 20 тона дини .
  • 68 Рангел

    1 6 Отговор
    Аз никога не съм се качвал в такова нещо и искам да попитам, защо километража е пред пътника. Двама човека ли са нужни за управлението на този УАЗ?
  • 69 Иво

    0 3 Отговор
    В специалната ескортна версия специалното било наличието на КЛИМАТИК !!!!Който се управлявал от специален контролер разположен вътре в КАБИНАТА!!!!Братушките пак избиха рибата!ПЪРВИ СА ВЪВ ВСИЧКО !Качеството на автомобила е непостижимо за всички останали. Има много материали по темата в you tube.

    Коментиран от #74

  • 70 Kuzmich

    5 0 Отговор
    Ребята, а вы помните болгарские компьютеры? А они были. Их поставляли в СССР. Это были компьютеры серии ЕС - общий стандарт для социалистических стран, разработан в СССР, принят решением СЭВ.
    Первые компьютерные вирусы пришли в СССР вместе с болгарскими жёсткими дисками.
    И где теперь всё это?
    Это к вопросу о том, кто дикари, а то цивилизованный...
  • 71 Xorg

    3 0 Отговор
    Зато эта машина неприхотливая, выносливая и проходимая

  • 72 Газ69

    2 1 Отговор

    До коментар #19 от "Газ69":

    Много си на Ти с букварите по БГ
  • 73 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #64 от "Фен на БМВ":

    Вярвам ти, но това е валидно и за доста по-скъпи автомобили... Просто качеството е многооо занижено и не само при автомобилите, за всичко е така, а и от бройка до бройка има разлика.
  • 74 сашко

    0 0 Отговор

    До коментар #69 от "Иво":

    аз гледам само отзиви от руснаци еми направо ревът и псуват
  • 75 Врачанин

    2 0 Отговор
    Климатик на покрива...! Интересно. На само толкова.
  • 76 Менко

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Настрадамус":

    хахахха. Ти явно не си се докослвал до този трошляк
  • 77 Нико

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Жоро":

    Когато българите не са под руския ботуш надигат глави и започват да правят революционни открития:
    1. Компютърът: Джон Атанасов
    Джон Атанасов, учен с български корени, е създателят на първия електронен цифров компютър. Заедно със своя студент Клифърд Бери, той разработва прототипа на компютър, известен като Atanasoff-Berry Computer (ABC), в края на 30-те и началото на 40-те години на XX век. Този компютър е първият, който използва бинарна система за изчисления и електронни компоненти за изпълнение на логически операции.

    2. Цифровия часовник: Петър Петров
    Петър Петров е български инженер и изобретател, който е разработил първия цифров часовник, известен като "Пулсар". Той работи за компанията "Hamilton Watch Company" в САЩ, и през 1971 г. създава първия цифров часовник, който използва LED дисплей.

    3. Компактдискът: Георги Наджаков
    Георги Наджаков е български физик, който открива фотоелектричния ефект в диелектрици. Неговите изследвания върху фотопроводимостта в сулфидите играят ключова роля за разработването на фотокопирната техника и в частност на лазерната технология, която стои в основата на компактдисковете (CD).

    4. Автоматичната скоростна кутия: Румен Антонов
    Румен Антонов е български инженер и изобретател, който е известен с разработването на автоматична скоростна кутия за автомобили, наречена "Antanov Transmission". Това иновативно устройство позволява плавно и ефективно превключване на предавките и е приложимо в различни
  • 78 Нико

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Жоро":

    в различни автомобили.

    5. Електронната поща: Атанас Мишев
    Атанас Мишев е български учен, който е един от пионерите в разработването на електронната поща. Той работи в САЩ и допринася значително за развитието на системи за съобщения, които по-късно ще станат основа на съвременната електронна поща.

    6. Киселото мляко и лактобацилус булгарикус: Стамен Григоров
    Стамен Григоров е български микробиолог, който през 1905 г. открива бактерията Lactobacillus bulgaricus – основният микроорганизъм, който предизвиква ферментацията на киселото мляко. Това откритие е от огромно значение за световната хранителна индустрия.

    7. Аерофолиото за самолети: Асен Йорданов
    Асен Йорданов е български инженер и изобретател, който работи в САЩ в авиационната индустрия. Той прави значителни подобрения в дизайна на аерофолиото и други компоненти на самолетите, което спомага за повишаване на безопасността и ефективността на авиацията.