Германската организация за технически контрол TÜV публикува нов интересен рейтинг на автомобили с повишена проходимост, които според немците, не се нуждаят от ремонт дори след 500 000 км.
Водач в списъка е BMW X3. Най-успешните модификации от този модел са версиите с шестцилиндрови агрегати от серията M4. Именно тези мотори са в състояние да изминат 500 хиляди километра, без да изискват основен ремонт.
Японският кросоувър Mitsubishi Outlander с двигатели 4G69 и 4G63 е колата, която специалистите класират на второ място. Това, което обаче се отбелязва в анализа е, че наред с отличните двигатели, Outlander има не особено надеждно окачване.
Третото място заема Toyota RAV4. Автомобилите от тази марка винаги се отличават със своята надеждност, но що се касае до най-надеждните двигатели, то си струва да изберете кола с мотори с моделно обозначение 1AZ-FE и 2AZ-FE.
Четвъртото и петото място са разделени от Toyota Highlander и Lexus RX300. Най-успешният двигател за тези автомобили е бензиновият мотор 1MZ-FE. При добро обслужване той изминава дори повече от 500 хиляди километра без ремонт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 хдфх
Коментиран от #6, #7, #20, #40, #77
15:48 19.10.2021
2 Х7V7
Коментиран от #14, #42
15:49 19.10.2021
3 Нерез Джуланов
15:53 19.10.2021
4 Komapak
15:54 19.10.2021
5 факт
Коментиран от #13
15:55 19.10.2021
6 сила
До коментар #1 от "хдфх":
черен хумор си е...направо15:56 19.10.2021
7 хъхъ
До коментар #1 от "хдфх":
BMW-то е за ремонт след 50 хил. км.Коментиран от #23
15:58 19.10.2021
8 Тъжно
майтап.Започвам,така да поглеждам и
към техните собственици.Другото е
електрониката.Да върнат тракащите
зъбни колелета.Няма срамно.
Коментиран от #114
16:02 19.10.2021
9 См8
16:06 19.10.2021
10 Alex
Коментиран от #15, #91
16:07 19.10.2021
11 ФЕН
16:07 19.10.2021
12 Варненец
16:10 19.10.2021
13 Komapak
До коментар #5 от "факт":
Притежавам Лексус. Ако не ви притеснява 16.5 на сто градско бензин това е колата😄Коментиран от #35, #36, #55
16:21 19.10.2021
14 Ганьо
До коментар #2 от "Х7V7":
Е купи си я нова де!16:34 19.10.2021
15 Явор
До коментар #10 от "Alex":
Става дума за немския пазар, не за САЩ.TUV не означава нищо в Америка.
17:11 19.10.2021
16 Алабала
Коментиран от #18, #27
17:15 19.10.2021
17 Аз пък
Коментиран от #82
17:24 19.10.2021
18 Скоро
До коментар #16 от "Алабала":
четох статия в която пишеше за Лексус(не помня модела) в който на почти милион километра дори съединителя бил оригиналния така,че здравината и надеждността на тази марка са на много нива пред която и да е друга.Коментиран от #22, #60, #117
17:41 19.10.2021
19 Николай
Коментиран от #118
18:09 19.10.2021
20 Стефан фарашев
До коментар #1 от "хдфх":
Добри комедианти са Германската организация за технически контрол TÜV особено за Bmw18:11 19.10.2021
21 Папаринго
18:51 19.10.2021
22 хо ха
До коментар #18 от "Скоро":
товада не е било във някой виц19:01 19.10.2021
23 hahhaha
До коментар #7 от "хъхъ":
хахахах тъпак многознайков19:07 19.10.2021
24 Златко Кънев
Коментиран от #26, #29
19:09 19.10.2021
25 хахах
Коментиран от #65
19:18 19.10.2021
26 хахах
До коментар #24 от "Златко Кънев":
един от малкото хубави и съвременни мотори ! жалко че го слагат само на това купе със 7ст.автомат също безпроблемен .....ако беше на по голямо купе (на мен ми е тясно във фх37) и беше с автоамт а не вариатор щеше да е идеално !!!Коментиран от #30
19:22 19.10.2021
27 Браво
До коментар #16 от "Алабала":
Братле, ти буташ ли я тази кола? Казваш, че си я купил, защото пишели, че двигателят изкарва над 500К. За четири години си изминал 60000 км. Следователно 500К ще изминеш за 33,3(3) години. Е, тогава защо си си дал парите? След толкова години ще имаш здрав двигател без ходова част и ламарини. Дори за ретро не става. Тези коли са за каране, а ретрото са за гледане.Коментиран от #47
19:30 19.10.2021
28 Късметлия
Както и по съединителя, сменен преди 140 к км, но там от първите признаци до необходимостта от смяна интервала е малък и не може да се каже колко ще изкара.
По окачването си отиват едни 200-250 лева на всеки 3 години за разни тампони и биалетки, но сега като прехвърли 20 години, половината карани по хубавите ни пътища очаквам сумата да се увеличи и за други компоненти от окачването, които засега не се е налагало да сменя.
Плашеха ме с електрониката, че била проблемна, още чакам някакъв проблем, та да повярвам.
Та като гледам познатите ми с разни немски коли или те са каръци, че все нещо скъпо ремонтират или аз съм голям късметлия.
Но май за френските това е нормално.
19:45 19.10.2021
29 Някой
До коментар #24 от "Златко Кънев":
Инфинити са много приятни коли, казвам го като човек който само ги е виждал, без да съм се возил и вероятно наистина са издръжливи, много ги хвалят.Но е много рано да си вадиш изводи при пробег от 120000 км. Поне 300-400000 трябва да изкара, без съществен ремонт, да кажеш че е здрава. Това са километрите които се минават за 5-8 години средно в Европа и на които първия собственик се отървава от колата.
19:51 19.10.2021
30 Златко Кянев
До коментар #26 от "хахах":
Прав си,малко е скосено купето отзад,но съм доволен от нея,като я карам нормално дава разход:12л/100км и 17л/100км като я понатисна.Другата година се прибирам в бг,има ли някъде сервиз където правят външен тунинг на тия коли,предварително благодаря.19:57 19.10.2021
31 Случаен
20:08 19.10.2021
32 Случеан
20:13 19.10.2021
33 Случаен
20:16 19.10.2021
34 те така
Коментиран от #69, #83
20:18 19.10.2021
35 Тираджия
До коментар #13 от "Komapak":
Така е ,купих нов Outlander v6 харчи 15-16 л. двигатела е добър ама само той всичко друго се скапа......!20:24 19.10.2021
36 Шансу имамов
До коментар #13 от "Komapak":
Аз пък карам москвич 12 досега 673 000 км без проблем да не говорим за ремонт и пари,всичко друго е гъзария и изхвърланеКоментиран от #81
20:46 19.10.2021
37 МММ
20:47 19.10.2021
38 Ttt
Не съм имал чест да притежавам ново бмв и незнам как са сега, обаче от онези години между 2000 и 2010 си папкат бая бензинките
21:15 19.10.2021
39 ела
21:24 19.10.2021
40 xaxxa
До коментар #1 от "хдфх":
Цял живот почти карам само БМВ .... Да майтап е!!!!:))21:29 19.10.2021
41 Иван
Коментиран от #102
21:30 19.10.2021
42 шссш
До коментар #2 от "Х7V7":
А вие на колко стотин хиляди я купихте?21:31 19.10.2021
43 wgw
Коментиран от #51
21:38 19.10.2021
44 ДИНОЗАВЪР КАРАБАДЖАКОВ
Коментиран от #84
22:25 19.10.2021
45 А стига
22:32 19.10.2021
46 Qwerty
Коментиран от #52
22:35 19.10.2021
47 Потурко
До коментар #27 от "Браво":
До село и обратно и до там! Купил си колата защото му казали!?! Повечето примати точно така си купуват коли, а и не само! Те и за жена му са му казали и за това и нея така я взел!Коментиран от #50
22:46 19.10.2021
48 Porek
22:55 19.10.2021
49 Наско
22:58 19.10.2021
50 Komapak
До коментар #47 от "Потурко":
Аз съм дори още по-зле. Изпадна ми много изгодно и никога не съм си и представял, че ще карам хибрид. Икономията в цената я плащам като разход в гориво. Няма пълно щастие!!! 😜22:59 19.10.2021
51 Komapak
До коментар #43 от "wgw":
Има едно единствено железно бмв и това е 645.Всичко друго е компромис. Колкото до това кой колко пари е хвърлил на вятъра достатъчно е да спомена, че 2001г се набутах с едно Мезарати... 😀😀😀Грешки на растежа, колега.. Това турбините ми бяха консуматив, ама пък как вървеше... Новото ми увлечение е един Ягуар, карбуратор. Е те там колко пари са😁😁😁 Кеф цена няма. Отдавна съм се примирил, че за мен нищо евтино няма. Когато осъзнаеш този факт ти се отварят пръстите. Късмет и успех.23:05 19.10.2021
52 Komapak
До коментар #46 от "Qwerty":
За кола не знам, но буса ми скоро ще стане милионник. 😜 Все някой в къщата трябва фа вади пари а не само да взима!23:07 19.10.2021
53 адолф
Коментиран от #56
23:09 19.10.2021
54 Хаха
23:11 19.10.2021
55 Astra g 1.6 бензиновия маслояд
До коментар #13 от "Komapak":
14 на сто градско :)))Коментиран от #58
23:31 19.10.2021
56 Софиянец в повече
До коментар #53 от "адолф":
Поддържам! Имахме служебен Баварец Х3, дизеляк - на 12000 километра издумка скоростната кутия (ръчна), на 18000 и 25000 - смяна на компютъра, на 36000 - пак скоростна кутия. Гълташе нафта като змей, и по 6 литра масло на 10000. Добре, че някой го открадна, та рахатясахме.Коментиран от #96
23:34 19.10.2021
57 Нане
23:38 19.10.2021
58 Komapak
До коментар #55 от "Astra g 1.6 бензиновия маслояд":
Да бе?! Верно ли? 😄 Моята поне има оправдание че е голяма. За масло не чак толкова, но за бензин... А ти направо ме впечатли. Колега нещо не е в ред. Имал съм 8 опела и никой не е бил ламя.23:51 19.10.2021
59 kyky
ремонгите по БМВ са само първите 100-150 000км докато оше се движи
23:54 19.10.2021
60 Селяк
До коментар #18 от "Скоро":
Лексус са си Тойота - една компания, един производител, едни части, различна външност. Като Acura които са Хонда - пак същата работа. И като VW които произвеждат Ауди, Порше, Шкода, Сеат (Сааб преди да фалират) и Бентли, на аудито ми вътре под купето пише VW, какво да говорим. Имфинити пък е към Нисан, Рено и Мицубиши… както и да е, исках са кажа, че морорите на Тойота са много здрави, без значение екстериора на колата.Коментиран от #62, #64, #103
23:58 19.10.2021
61 Турбо Дизел
Коментиран от #85
00:00 20.10.2021
62 Турбо Дизел
До коментар #60 от "Селяк":
...и не само това ,в Европа има Тойоти които всъщност са Пежо.00:04 20.10.2021
63 Лудница
Коментиран от #66, #78
00:07 20.10.2021
64 Komapak
До коментар #60 от "Селяк":
Не съм съвсем съгласен. Имат обши части, но за разликата в цената получаваш допълнителни екстри. И като цяло се държат повече и по-добре на пътя. Визирам Лексус, Акура и Инфинити. За последната не съм съвсем сигурен, че съществува още, но я замени с Генезис. 😜00:10 20.10.2021
65 Хей
До коментар #25 от "хахах":
Да не говорим за 4g63-ката00:11 20.10.2021
66 Ттт
До коментар #63 от "Лудница":
Малка забележка: в нашия език нямаме думи в мн.ч. да завършват на й. ПолицаИ, съдиИ,...Коментиран от #105
03:52 20.10.2021
67 Алоо
Коментиран от #93, #111
04:24 20.10.2021
68 Брабинеца
Сега си взех ЦРВ- бензин, навъртях и 2200 км. Докато я докарам от Белгия, добре се държи на пътя, но много електроника, просто дразни, като в таблет съм
07:09 20.10.2021
69 Така де
До коментар #34 от "те така":
Статията е за коли издържащи без ремонт 500 000 км, не за нови от магазина или на 150 000 км. За кола от магазина е ясно, че и БМВ да е, все ще изкара първите няколко километра без ремонт.Коментиран от #95
07:17 20.10.2021
70 дърт шофьор
07:23 20.10.2021
71 Ганди
07:53 20.10.2021
72 нещстници
Коментиран от #86
08:00 20.10.2021
73 Бъз
Кой знае защо немските горски работници ги спират след 6м.експлоатация.
Да са ни честити в български автокъщи.
08:00 20.10.2021
74 Бмв
Коментиран от #87
08:06 20.10.2021
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Евро
ПС: Скоро ще стане трудно за всички да имат собствен автомобил, тогава мислете:)
Коментиран от #88, #92
09:00 20.10.2021
77 гост
До коментар #1 от "хдфх":
И да вметнем, че почти никой не се занимава да прави основен ремонт на тези автомобили. Ужасно скъпо е и с неясен резултат.09:20 20.10.2021
78 Потурко
До коментар #63 от "Лудница":
Имаш си изтърбушен Дамски СУВ на преклонна възраст и се хвалиш!?! Наистина си е Лудница! Представям си ако си купиш нов Дъстър каква гордост и хвалба ще бъде!09:24 20.10.2021
79 гост
09:30 20.10.2021
80 Димо
09:36 20.10.2021
81 Българин
До коментар #36 от "Шансу имамов":
Мохера не може да мине 100 000км без основен ремонт.Не се филмирай.Коментиран от #89
09:51 20.10.2021
82 Жгмъц
До коментар #17 от "Аз пък":
То па тоа леген зер по-убав....11:08 20.10.2021
83 Стига ва
До коментар #34 от "те така":
И на 20-30 я двигател, я кутия да хвърлим, смехурко11:23 20.10.2021
84 Сникерс
До коментар #44 от "ДИНОЗАВЪР КАРАБАДЖАКОВ":
Не си ти когато съп, ама много тъп11:26 20.10.2021
85 Стига ва
До коментар #61 от "Турбо Дизел":
Кипуваш Х3 поддържаш Х5, голяма далавера11:34 20.10.2021
86 Стига ва
До коментар #72 от "нещстници":
Викаш с 10w не арчи, пък с 5w арчи, ми те еднакво "дебели" ха ха ха...11:38 20.10.2021
87 Жгмъц
До коментар #74 от "Бмв":
Е, като смениш още една кутия и верига до 50 к смело продавай ха ха хаКоментиран от #90
11:41 20.10.2021
88 Чук
До коментар #76 от "Евро":
А то тогава стари нямаше))))11:42 20.10.2021
89 Ганьо
До коментар #81 от "Българин":
И Ладата, навремето на една навъртяхме като такси 550 к ...ама карахме, не дремехме по "майстори" тънкач, че вДарукср ставаш набожен и се кръстиш повече от папата кат получиш фактурата....ей това да филмите хи хи11:45 20.10.2021
90 БМВ
До коментар #87 от "Жгмъц":
ха-ха.Явно тази мисъл дълго ще те крепи.12:11 20.10.2021
91 Кози
До коментар #10 от "Alex":
Ти TÜV знаеш ли какво е?13:05 20.10.2021
92 Евро 7
До коментар #76 от "Евро":
Всичко материално е консуматив. Това не значи, че не трябва да се прави сметка на парите и дали си струва да се дават за съответния консуматив, освен ако човек не ги рине с лопата.13:11 20.10.2021
93 Бай Цървул
До коментар #67 от "Алоо":
Абе палячо,бензиновите мотори са с дюзи,вериги и какво ли още не,тоест същият боклук като дизелът,че и по-голям,да не говорим за разхода като Зил на баирКоментиран от #100
13:28 20.10.2021
94 Пич
14:16 20.10.2021
95 Азззззззз
До коментар #69 от "Така де":
За БМВ далеч не е ясно, че ще издържи дори и 5км след като излезе от шоурума. Собственик на М4 закъсва още на втората седмица след закупуването на колата... Който не вярва потърсете в Тубата "fezza BMW M4 broke", трябва да поразбирате малко английски разбира се...14:34 20.10.2021
96 Който
До коментар #56 от "Софиянец в повече":
ви го е откраднал не е бил много умен, щеше иначе да ви го върне.15:16 20.10.2021
97 жълтите
15:45 20.10.2021
98 Ичиргу боила
Коментиран от #110
18:19 20.10.2021
99 Borislav Borisov
Коментиран от #109
19:42 20.10.2021
100 Този коментар е премахнат от модератор.
101 Ондата е нъмбър уан
20:03 20.10.2021
102 Дзверо
До коментар #41 от "Иван":
А посмали малко, рибарю!20:04 20.10.2021
103 Търпин
До коментар #60 от "Селяк":
Приятелю информирай се поне малко.СЕАТ е испански а не шведски, двете марки имат едно общо,то е че са автомобили.Коментиран от #107
21:24 20.10.2021
104 Хе хе
22:05 20.10.2021
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Borislav Popov
22:26 20.10.2021
107 кочччч
До коментар #103 от "Търпин":
бърка се с сеаб сигурно22:27 20.10.2021
108 чехун
22:30 20.10.2021
109 гагарин
До коментар #99 от "Borislav Borisov":
кашкавала е скрита лимонка,изведнъж ще почнеш да шариш22:31 20.10.2021
110 шишиба
До коментар #98 от "Ичиргу боила":
правилно22:33 20.10.2021
111 Дизелак
До коментар #67 от "Алоо":
Човече, предишната ми кола беше "скапан дизелак". Пеодадох я на 250000км без никакви ремонти по ДВГ. Както и без никакви индикации за наложащи такива. Харчеше по 200гр масло м/у смените на 12000км. Не пушеше. Сега пак карам дизел. Хоратс, които карат дизел го карат не да пестят, а защото им харесва работатс на мотора. Онея дет пестят карат на едни други горива, по-течни23:13 20.10.2021
112 Номер #@*&
23:22 20.10.2021
113 Дедовия
00:16 21.10.2021
114 Aaa
До коментар #8 от "Тъжно":
Нещото тиси промишлен майтап маи целия свят кара БМВ доказана марка ти съдиш по това че в бг влизат коли на по 400 000 и се чупят но твое мнение щом си по умен от милиони хора които карат БМВ ама нови11:31 21.10.2021
115 Иво
12:54 21.10.2021
116 Николай
14:54 21.10.2021
117 Рококо
До коментар #18 от "Скоро":
Смених оригиналният съединител (и маховик) на Е класата ми(2005г)на 485хил км.Щеше да кара може и още 100хил,защото основно проблемът беше счупен механизъм на педал-съединител, а идиотите ми свалиха скоростите първо.07:29 22.10.2021
118 Точно така
До коментар #19 от "Николай":
И аз помня!23:52 28.10.2021
119 Пламен
Да разбирам ли че мотора е по добър от тези във статията..
20:26 30.10.2021
120 Любител
12:43 25.11.2021
121 Пешо
21:57 19.02.2022
122 БЕЗбмв
15:48 12.01.2023