Last news in Fakti

12 Януари, 2023 11:49 65 257 37

Това са най-ненадеждните употребявани автомобили според TUV

  • tuv-
  • ненадеждни коли
Това са най-ненадеждните употребявани автомобили според TUV - 1

Източник на данните са резултатите от проверките на превозните средства, проведени от съюзите за технически прегледи (TUV) в Германия. Общо в статистиката са включени 9.5 милиона прегледа, извършени през последната година.

Прави впечатление, че средно 20% от автомобилите са имали значителни дефекти, които са им попречили да преминат прегледа от първи път, но резултатите, разбира се, варират значително в зависимост от възрастта на автомобила. Ето и списък на моделите и процента на колите със значителни дефекти.

Автомобили на възраст 2-3 години - средно 5.3% дефекти:

Citroen C3 Aircross - 9.4%
Volkswagen Sharan - 9,4%
Dacia Dokker - 10.8%
Dacia Logan - 11.6%

Автомобили на възраст 4-5 години - средно 9.0% дефекти:

BMW 2 Active Tourer - 16,7%
Volkswagen Sharan - 17,1%
Dacia Duster - 18.0%

Автомобилите на възраст 6-7 - средно 13.6% дефекти:

BMW серия 5 - 23,8%
Dacia Dokker - 24,4%
Dacia Duster - 24.4%

Автомобили на възраст 8-9 години - средно 19.0% дефекти:

Dacia Duster - 28,4%
Fiat Punto - 31.1%
Dacia Logan - 32.9%

Автомобили на възраст 10-11 години - средно 24.4% дефекти:

Dacia Logan - 35.6%
Renault Twingo - 35.9%
Renault Clio - 36,4%

Съдейки по публикуваните рейтинги, Dacia Duster и Logan могат да се "похвалят" с най-малко надеждност. Сред най-старите автомобили в борбата за ненадеждност се включват компактното и субкомпактното Renault, а при "по-младите" неочаквано се открояват няколко модела на BMW и миниванът на VW, които не изглеждат твърде убедителни.

Сред най-често срещаните проблеми, независимо от възрастта на автомобилите, експертите посочват дефекти в окачването и спирачките, изтичане на масло от двигателя, неизправности на осветителните тела и изпускателната система. Няма нито един японски автомобил сред най-ненадеждните, което за пореден път затвърждава мнението, че те са по-надеждни от европейските.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 63 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Името

    74 29 Отговор
    Japan Poewr, майка. какво друго да се каже щом и германците го признават

    Коментиран от #21

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 да де

    100 5 Отговор
    Защо не наприте класация за луксозните бангии които не излизат от сервизите.

    Коментиран от #10

  • 4 Факт

    48 35 Отговор
    Ахаха оня ден видях движещо се пежо 309 супер здрава кола.Бегайте с тая немска пропаганда

    Коментиран от #6, #37

  • 5 ЕСценносСТи

    52 13 Отговор
    ЕС ценности (алчност) с ЕС качество (ламтене за пари) ... друго няма какво да се добави.
  • 6 Фен на $

    20 8 Отговор

    До коментар #4 от "Факт":

    Много си прав и много се ядосвам като гледах Такси колко здрави коли потрошиха. здраво не гние икономично с добри обеми и видимост.
  • 7 Немска лъжлива

    36 10 Отговор
    пропаганда.Наследниците на Гьобелс и истина са противоположности.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Баба Гицка

    34 3 Отговор
    Най малко дИфектИ дават колите карани от пенсионери само през лятото,до магазина и обратно
  • 10 АФтамантьор

    9 6 Отговор

    До коментар #3 от "да де":

    Ей селляк и ний ляб идем ,карай си РК едното и нИ са обаждай
  • 11 Немска

    36 57 Отговор
    Аз съм карал само немски коли досега: Шкода, Опел, vw, Ауди, мерцедес.Всичките различно стари, от 3 годишни до 18 за Аудито. Никога не са ме оставяли на път и никога не съм правил гумени ремонти. Само опелът беше с голям проблем, но той се дължеше на дизела на немското Исузу монтиран в астра. Затова и го разкарах.
    Возил съм се в някои японски автомобили, най вече Тойота, Сузуки и Нисан. В тези коли винаги се е усещало по-евтиният и хлопащ интериор, тънките ламарини. Сравнете например Авенсис и пасат от същите години. Относно издържливостта, мисля че при правилна поддръжка немските коли не отстъпват. Допълнително немските коли се карат по-агресивно поради по-мощните двигатели. И не на последно място, в Западна Европа рядко виждам японска и френска кола на повече от 10 години, най-вече поради факта, че гният по-бързо и не минават ТП. Немски автомобили на повече от 10 години има много, както и шведско Волво.

    Коментиран от #12, #18

  • 12 Тъщата

    58 3 Отговор

    До коментар #11 от "Немска":

    Направи ми впечатление коментара ти за двигателя Исузо качен на Астра. Моето мнение е противоположно - баща ми имаше астра с такъв двигател, кара я 200 000 км, след което внукът му (синът ми) я кара още 5-6 години. За 25 г. по двигателя имаше едно скъсано уплътнение.
    По отношение на класацията относно Шарана - потвърждавам, три години имах нов служебен такъв и добре, че беше служебен щото парите нямаше да ми стигнат за ремонти.

    Коментиран от #23

  • 13 васик атанасова

    42 6 Отговор
    тези дачии голяма работа биле
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Дон Бидон

    27 4 Отговор
    Мнения го субективна класация ,която не дава реална представа. Надеждността се определя от това коя кола с какъв двигател ( от всяка марка има по 1,2 вида много добри двигатели) ,с не от това каква марка е колата. Кое й е примерно ненадеждното точно на Дачия Докер 1,5 DCI ? Или пък на Рената със същия мотор? Тази статия е въздух по налягане и пълна излагация. Ако говорим за ненадеждност, нека да кажем за тойота 2.2dcat. Ама за тойота ,Мерцедес, Ауди и други марки нищо няма в статията.
  • 16 Опааа

    14 9 Отговор
    “Дачия” и “Рено” естествено! 🤷‍♂️
  • 17 бай Даньо

    13 11 Отговор
    Честито на собствениците на Дачии! Аз лично имам поне още 2-3 причини да не си купя такова нещо.
  • 18 🪵🪵🪵🪵🪵

    6 3 Отговор

    До коментар #11 от "Немска":

    Мойто ситроенче zx е на 27 год.
    Върши ми работа.В квартала, на
    два пъти му завиват рапидки.
    Пресилиха му задвижването на
    задната врата,за стъклото .Какво
    им пречат не знам .Релето на
    вентилатора отпред,не е в час,та
    откачам полюса.Нямам претенции.

    Коментиран от #20

  • 19 Дойчен Кочен

    11 1 Отговор
    Мен ако питате, това са най-безнадеждните. Нито една японска... Ама щом тюХ казват - вЕрвайте им!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 С правописна грешка

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Името":

    Ама давай

    Коментиран от #22

  • 22 Грешница

    4 1 Отговор

    До коментар #21 от "С правописна грешка":

    И ти не е като да си безгрешен - на 4 думи - 3 грешки...
  • 23 Астра G

    8 3 Отговор

    До коментар #12 от "Тъщата":

    Колегата сигурно говори за онова недоразумение 1.7 на Исузу вкарано в Астра G произвеждана до 2002-а. Това не върви, загрява и постоянно смесва вода с масло. Цепи глава постоянно. Ти явно не си карал или притежавал подобно или не говориш за същия модел.
  • 24 Зависи

    4 1 Отговор
    Много зависи от грижата, личния ми всекидневен автомобил е Subaru Impreza 2.0 2010 с което съм минал почти 200к без проблем с нулева грижа освен нормални износвания, а пък уикендите карам 330 с чип към 300 коня 2007 и там постоянно изниква нещо, но и си пържа оборотите 24/7. Дето се вика кеф цена няма, просто всекидневната кола трябва да е евтина и надеждна.

    Коментиран от #25

  • 25 Първобитния

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Зависи":

    Това с чиповете е най големия майтап.
  • 26 партенка

    6 0 Отговор
    Citroen C3 aircross до 3г в една друга класация пък бе ше посочен за най-надеждна кола в европа. На кого да вярвам???

    Коментиран от #27

  • 27 Кози

    2 3 Отговор

    До коментар #26 от "партенка":

    На Киро честното
  • 28 Хаха

    2 0 Отговор
    Сектанта, ще е щастлив, че стабилно присъства в класацията във всяка възрастова група 😂
  • 29 Жижо

    5 0 Отговор
    Айде да направят анализ тези коли какъв пробег правят за това време с многото дефекти.Какъв брой са съпоставени с другите модели.Това са автомобили които струват поне с 10 000лв по малко от аналогичните немски модели и накрая като съотношение цена и качество са по изгодни.Многи колеги които караха Пасат и Разни дърти БМВ им писна да ремонтират за по 5-6хилки какво ли не и си купиха нови Дачии Хюндай и Форд.
  • 30 Режия

    5 1 Отговор
    Ама, разбира се, че Дачия им бърка най-яко в ГЗ на германците с огромния си пазарен дял, та няма месец да не я подредят сред чупливите. А тя не се чупи и това е...
  • 31 Защо пък само японски

    3 1 Отговор
    Форд също не присъства,което е нещо нормално! Но ми прави впечатление отсъствието на марки,които са влюбени в сервизите,като бмв и ауди!

    Коментиран от #32

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Готин

    2 0 Отговор
    Като чуя за статистически данни от TUV, падам от смях. TUV не са статистическа организация и нямат алгоритъм да интерпретират данни от инспекциите си. Интерпретацията им е, като да идеш при зъболекаря за коремна операция.
  • 34 Готин

    2 0 Отговор
    За не разбралите горният ми коментар, питам: Ако вчера Пешо, Гошо и Иван са се събрали на вечеря и са изпили по 100 грама водка това означава ли, че българите са алкохолици!?
  • 35 уфффф

    0 2 Отговор
    Егати глупостите ! Японските отпадъци да ги кара друг !
  • 36 ивелин

    1 0 Отговор
    Няма нито един японски автомобил сред най-ненадеждните, което за пореден път затвърждава мнението, че те са по-надеждни от европейските. След като с години ползвах Немски след което купих Японска разбрах ,че електроника е им безотказна при новите коли % 50 надеждност е програмното обезпечение и електроните компоненти.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.