9 Ноември, 2021 10:50, обновена 9 Ноември, 2021 22:17 69 43558

3 популярни "джипки" от които ще се отървете много трудно

  • автомобилът на старо-
  • suv
3 популярни "джипки" от които ще се отървете много трудно - 1

Според статистиката по-голямата част от чисто новите автомобили през първите пет години на експлоатация по различни причини губят до половината от първоначалната цена. Остатъчната стойност на употребяваните автомобили обаче е различна. Едни, както се казва, държат цена, докато други се продават трудно и за много малко пари. Сега ще ви разкажем за три много добри кросоувъра (познати в разговорния език, като "джипки"), които обаче могат да бъдат много трудни за продажба на вторичния пазар.

1. Mercedes-Benz ML (втора генерация) W164 - 2005 - 2011 година

3 популярни "джипки" от които ще се отървете много трудно

Важно е обаче да запомните, че премиум кросоувърите традиционно са авангард в сегмента на неликвидните автомобили. На първо място, купувачите се плашат от високия разход за обслужване, което си е така. Мощните бензинови агрегати са доста "лакоми", което също е трудност при продажбата. Като най-труден за препродажба се смята бензиновата версия 5.0 M113 E50

2. Volkswagen Tiguan (първа генерация) 5N - 2007–2018 година

3 популярни "джипки" от които ще се отървете много трудно

Продажбата на първия Tiguan на вътрешния пазар е изключително трудна. По-конкретно става дума за не много добрата комбинация двигател - скоростна кутия при версията 1.4 TSI с "автомат". Роботизираните DSG скоростни кутии на версиите преди фейслифта са добре известни със своите проблеми и купувачите ги избягват. Двигателят на по-мощната версия 1.4 TSI 150 к.с. също е проблемен и това се знае.

3. Nissan Qashqai (първа генерация) J10 - 2006–2013 година

3 популярни "джипки" от които ще се отървете много трудно

Този кросоувър съвсем не е лоша кола, но с течение на времето дефектите се увеличават драстично. Имиджът на първия Qashqai отдавна не е добър, като основният проблем е, че колата е твърде скъпа за ремонт и доста капризна откъм поддръжка. Ако стойността на километража пък е достигнала 180 хиляди км, тогава ще бъде почти невъзможно да се отървете от такъв Qashqai.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 75 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Калоян

    143 8 Отговор
    Написаното в статията е вярно, казвам го от личен опит. Същият тигуан имам, 3-ти месец не мога да го продам, а колата е хубава, цената под средната обачеееее

    Коментиран от #13, #20, #32, #34

  • 2 И трите

    60 55 Отговор
    в БГ са мечта за повечето от нас и се продават доста бързо и скъпо...

    Коментиран от #38

  • 3 БАЙ Х@Й‼

    71 10 Отговор
    Ако стойността на километража пък е достигнала............... 180 хиляди км,🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 А показанията на жилищата ни достигат 200 000 лева 😀😀😀😀😀😀
  • 4 Хахаха

    20 244 Отговор
    Поръчица, а. Имам тигуан от 2008, лично е купен от мен от Порше Изток. 200 000 км, 2000 тди, амии, в момента в който кажа, че го продавам ще го вземат на втория час.

    Коментиран от #9, #24, #25, #51, #52


  • 5 пълна тъпня

    193 38 Отговор
    Специално тези таурег,тигуан са големи курници за нищо не стават!

    Коментиран от #23, #43

  • 6 напълно

    52 105 Отговор
    съм съгласен със заглавието на статията, аз имам фейслифтова гаражна лъскачка тойота рав 4 дизел края на 2005г., и не смея да я снимам и пусна в мобилето, че няма да изкара и два дни в обявата, ще ми счупят телефона, та има си джипки и джипки, едни се търсят много, други висят с месеци и чакат своя нов собственик.
  • 7 джамбаз

    43 88 Отговор
    Малко ми е странно , че МЛ-а е в една класация с другите два к.н.фа ? Добър МЛ с дизелов двигател (но не 4-ри литровия дизел) държи пари и се продава добре (особено 280 ЦДИ).

    Коментиран от #15

  • 8 Японеца

    102 13 Отговор
    ДжиБа е абсолютно ненужен в градски условие, но е красив и си над другите!

    Коментиран от #18

  • 9 Ти Гуан

    157 12 Отговор

    До коментар #4 от "Хахаха":

    Абе ,сигурно ще го вземат на втория час ,ама ... за скрап.
  • 10 Мергюл Велиева

    48 55 Отговор
    Преди месец получих подарък от съпруга ми VW Tiguan 2015 год. 2.0 Diesel и съм много доволна за продаване не знам кое как е но тука в Германия доста ги виждам по пътищата 😊
  • 11 ФЕН

    77 8 Отговор
    точна така е 3 те модела са за фенове с дълбоки джобове!!Разхода на гориво е висок ...но като си фен цена няма.

    Коментиран от #14

  • 12 браншовик

    113 14 Отговор
    Статийката е глуповата и манипулативна. Какво значи - трудно продаваеми?! Когато цената е достатъчно атрактивна - трудно продаваеми коли - няма.
  • 13 Случаен

    24 1 Отговор

    До коментар #1 от "Калоян":

    Кой мотор?
  • 14 На Кашкая

    40 7 Отговор

    До коментар #11 от "ФЕН":

    разхода е висок? Да не сравняваш със скутерче?

  • 15 Мустафа

    44 3 Отговор

    До коментар #7 от "джамбаз":

    Джамбаз става дума за бензиновия МЛ !
  • 16 Незнайко

    98 3 Отговор
    Има хора които четат между редовете и бързат с коментарите , в статията се спомена за два БЕНЗИНОВИ модела ,НО разбирачите се чувстват длъжни да споделят каква нафтова печка карат и колко е безпроблемна!
    Абе в крайна сметка е важно е да се похвалим какво караме , не за какво иде реч в статията!
  • 17 хахахах

    54 27 Отговор
    Тежка кола джип от Германия винаги, ама винаги дизеляк, колко гаврих един приятел с дизелов Х5, ама ми се наложи да я ползвам седмица и от тогава си взех и аз дизеляк Х5.

    Просто са перфектни, правиш едни ДПФ, вихрови и електроника от време на време, ама на фона на пари/качество е пълен топ. Само минуса е, че те взимат за мутра, ама какво да се прави :)
  • 18 антрашпиц

    39 29 Отговор

    До коментар #8 от "Японеца":

    Мале голем смех!И кво кат си над другите?Това си е комплексарско. Ако Нисана е изминал над 180 000 км е почти невъзможно да се продаде.Това как да го коментирам?За мен това означава тотален барутник,щом фърля пешкира само на 180 хиляди ....Моя дръгел вече чукна по километраж 300 ,а всъщност е на незнайни километри и си върви ,не загрява,не губи течности,не пуши много ...Никога няма да си сменя умрелия Сценик за такива прехвалени коруби ..
  • 19 Знаещ

    35 28 Отговор
    Те затова си карам 14 годишното Соренто, и преди месец дадох 7К за основен ремонт, при положение, че самото то струва не повече от 7К.... Ама любов, ко да праиш. След дълги анализи, реших, че това е най-правилния ход.

    Коментиран от #27, #39, #42

  • 20 гост

    62 8 Отговор

    До коментар #1 от "Калоян":

    При всички регистрирани коли е така, ще даде една чанта с пари отгоре, само и само да не е карано у нас, да е от джамбазина. Никой не оценя това, че една кола, която се движи постоянно, е по-малко вероятно да те изненада, като я покараш един час, и да има нещо, все ще си проличи. Значи всеки приятел, който си купи нов внос, точно защото уж са добре, прави ремонт на двигателя в рамките на месец след покупката, дават по мин. 2х.лв за ремонти, ама да е нововнесено. Джамбазите не вкарват хубави коли, понеже западняците хубави и здрави коли не махат така лесно.

    Коментиран от #56

  • 21 xxx

    58 21 Отговор
    Тази статия няма нищо общо с реалността в България , това са три от най-лесно продаваемите SUV . Особено кашкай и тигуан се продават като топъл хляб. Явно автора я е прекопирал от някой чужд сайт.

    Коментиран от #26

  • 22 Пилот на Ферари

    43 11 Отговор
    Забравили са най непродаваемата - БМВ Х5 . Колкото обяви за голф има , толкова и за Х5.
    Никой обаче не ги иска.

    Коментиран от #33

  • 23 Пешо ТАУрега

    16 5 Отговор

    До коментар #5 от "пълна тъпня":

    Първо се научи да пишеш правилно Туарег, пък после коментирай и го слагай в един кюп с Тигуан
  • 24 Kurasan

    46 4 Отговор

    До коментар #4 от "Хахаха":

    Чети бе мушморок! Хората пишат специално за 1.4 TSI с автоматик. Какво си тръгнал да си рекламираш каруцата. То пък и тая ВАГ група не ви ли писна да пълните гушите на немците.

  • 25 Бързината

    24 3 Отговор

    До коментар #4 от "Хахаха":

    на продажба, не зависи ли от цената?!

    Коментиран от #36

  • 26 хитлер

    21 2 Отговор

    До коментар #21 от "xxx":

    Измукал си я автора от задника тази статия.
  • 27 Kомпреса

    5 1 Отговор

    До коментар #19 от "Знаещ":

    на челото и внимателно с витамините.Ей откачи тоя свят ей...
  • 28 Отворения

    23 6 Отговор
    Кола от кюрд в немско и джамбаска къща няма да си купя докато съм жив.Карам си от магазина и ми дреме на шун да та.Време с нискочели нямам за губене.

    Коментиран от #31

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Алексей

    20 3 Отговор
    VAG 2008 година имат проблем и с дизелите б0мб@-дюза. Хубав мотор, но ако започнат проблеми, ми то от Бош спряха доста отдавна да произвеждат тези дюзи. Нови не се откриват, а втора ръка не се знае колко са изкарали, с каква нафта са работили и колко живот имат.
  • 31 3в45ф6345

    6 2 Отговор

    До коментар #28 от "Отворения":

    Вижте хора ей го тоз кара си служебната баница от магазина и му дреме на капата :)
  • 32 факт

    8 7 Отговор

    До коментар #1 от "Калоян":

    Ако джипката беше бмв Х3 например нямаше да имаш такъв проблем .
  • 33 1000 SEL

    14 14 Отговор

    До коментар #22 от "Пилот на Ферари":

    Е тук си в голяма грешка - за да има голямо предлагане на Х5 модела значи ,че е доста търсен и купуван което за БГ си е и ФАКТ !
  • 34 Аз търся тигуан

    0 6 Отговор

    До коментар #1 от "Калоян":

    ДАИ снимки
  • 35 Колите и то скъпите

    4 1 Отговор
    И поддръжки са, за богати хора...!
  • 36 Потурко

    4 2 Отговор

    До коментар #25 от "Бързината":

    Зависи най-вече от търсенето и предлагането! Ама ти от къде да знаеш нали!?!

    Коментиран от #40

  • 37 Ццц

    14 4 Отговор
    Важно е да се отървем от бибитко, не от джипко!
  • 38 хахаха

    2 4 Отговор

    До коментар #2 от "И трите":

    Точно Нисан кашкавал? А другите са заводски недъгави. Кой ще се набута?
  • 39 Значи

    7 5 Отговор

    До коментар #19 от "Знаещ":

    Трябвало е не ти да правиш анализи, а да отидеш на специалист който на теб да ти анализира.....главата от вътрешната страна. Само пълен псих. .ар може да даде 7 бинки за ремонт на кенеф който струва 7 бинки. И това не е любов да знаеш
  • 40 Друг

    2 2 Отговор

    До коментар #36 от "Потурко":

    беше смисълът на въпроса ми , но аз от къде да знам, щом така казваш??!!
  • 41 doctorhacho

    7 5 Отговор
    Браво пич. Има три хубави неща в този живот. Прясна риба, млада жена и нова кола.
  • 42 Йо Несбьо

    1 3 Отговор

    До коментар #19 от "Знаещ":

    А не можеше ли да го шитнеш за 2 бона на някой цървул и да си вземеш малка каручка за 500, вместо да си "вътре" с 6500?! И аз съм правил подобни глупости навремето, но бързо ми се изясни колко се увътрям с парите.
  • 43 VLK

    4 3 Отговор

    До коментар #5 от "пълна тъпня":

    А имал ли си някога такъва машина само питам защото аз имам туарег 7ма год.само безмилостен бой и нямам ядове.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Иванов

    2 6 Отговор
    Немските коли са скука!
    Зле са с дизайна!
  • 48 Реалист

    7 3 Отговор
    Статията не че не е вярна, но е глуповато написана. Вероятно за да прави повече коментари. Иначе аз съм с Тигуан 2008, но сполучливия двигател 2 ТДИ 140 коня, има разлики и при тях дори само по кода на двигателя. Аз без да искам съм нацелил най-безпроблемния код СBAB. Моделът е изключително сполучлив, с много стабилна ходова част, като за нашите пътища. Има чат пат проблеми, като всички дизели на тези километри и години. Трябва си поддръжка при положение, че караме с много калпава нафта в БГ. Но много хора махат ЕГР-и и ДПФ-и, прецакват екологията за да не влагат пари в поддръжката й. Това е проблем за всички стари дизели, ако се поддържаха като хората, нямаше да замърсяват толкова. Не че и бензинова кола горяща масло не прави същото, ама това е друга тема.

    Коментиран от #55

  • 49 эээээээх

    0 2 Отговор
    Ами запретни ръкави и строй сам, вместо да даваш акъл във всяка тема. Така ще ти излезе по-евтино, голтак !
  • 50 Барабар Петко с мъжете

    6 1 Отговор
    И аз имам Жипка ама моята е скъпа.........първа генерация Опел Фронтера
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 ники

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "Хахаха":

    Исамо като повозиш някой на задната седалка на тая каруца и веднага ще го купи хаха тоя коптор вози по зле и от каруца
  • 53 Bulava

    4 1 Отговор
    Аве аре като пишете за коли в тия статии пишете за кои мотори става въпрос защото иначе статията става ненужна и заблуждаваща.VW TIGUAN от 2008 до 2018 как да го разбираме това, алоу автора на статията да се самосезира
  • 54 Прост

    6 1 Отговор
    Само не разбрах от къде ще ги намерите и трите коли на под 180 000 хл..За тези пари които ги плащате в БГ-отникъде!!!
  • 55 Pesho

    0 3 Отговор

    До коментар #48 от "Реалист":

    Допитай се до някой майстор по-добре. Има две възможности при теб - или караш твърде малко на година, или си страшен късметлия,защото двойка дизел е изключително калпав,да не кажа най-калпавият мотор на Фолксваген - чупи глави и после всичко е скъпо. Провери в интернет и ще видиш примерно ,че точно тези двигатели на фолксваген започват първи като цена. Ако бяха хубави- колите с тях щяха да са с най-висока цена. Хубав е 1.9 дизел, двойката е б.клук отвсякъде.
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Цар Лъв

    2 1 Отговор
    Аз от един стар джамбазин знам така - има кола и кола, има цена и цена!
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.