3 4366

Porsche, Bugatti и Rimac се обединяват за съвместен проект

  • porsche-
  • bugatti-
  • rimac
Porsche, Bugatti и Rimac се обединяват за съвместен проект - 1

Една от най-вълнуващите колаборации в индустрията ще започне по-малко от четири месеца след обявяването. Седалището на съвместното предприятие Bugatti Rimac ще се намира в Загребското предградие Света Неделя, Хърватия.

Акционери на компанията ще бъдат Rimac Group (55%) и Porsche AG (45%). В рамките на съвместното предприятие марките Bugatti и Rimac Automobili ще продължат да работят като независими марки и производители, запазвайки своите фабрики и канали за дистрибуция в Загреб и Молсхайм.

Бившият главен изпълнителен директор на Bugatti Стефан Винкелман подаде оставка на 31 октомври 2021 г. Винкелман ще се съсредоточи върху президентството си на Lamborghini. Заедно с Мате Римац, Кристоф Пишон, бивш мениджър на производството и съ-мениджър на Bugatti Automobiles, се присъедини към новия мениджърски екип.

Porsche, Bugatti и Rimac се обединяват за съвместен проект

В Porsche съвместното предприятие се нарича Operation Breakthrough. За бъдещия главен изпълнителен директор Мате Римац съвместното предприятие на Bugatti Rimac е още една голяма стъпка - само 10 години след като той основа стартъпа си в собствения си гараж.

„Трудно е да се намери по-добра комбинация от Rimac и Bugatti. Динамичните дейности на Rimac и опитът в електрификацията са идеалното допълнение към изключителната традиция и майсторство на Bugatti. В бъдеще всички ни очакват наистина уникални проекти”, заявяват от новата компания.

Преместването в новия кампус Rimac, който в момента се строи, е планирано за 2023 г. Там ще се помещават съвместни отдели за научни изследвания и разработки. В кампуса с обща площ от 200 000 квадратни метра и цена от 200 милиона евро ще работят 2 500 души. Успоредно с това всички модели на Bugatti ще продължат да се произвеждат в фабриката в Молсхайм.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 11 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    2 3 Отговор
    Супер
  • 2 Ивайло

    3 2 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Едно от най-вълнуващите колаборации в индустрията... малко ми звучи като "круши аз бери" и "едно кон", хахаха!!! Иначе интересно!!!
  • 3 въпросъ

    2 3 Отговор
    Молзхайм или Мюлюз?
  • 4 Рено маниак

    2 8 Отговор
    Бугати и електричка е смешно просто нилой няма да ги купи а двг и Римак се обезсмисля всичко скоро ФВ просто ще бъдат закрити мошенгията свърши.
    Ламбо Бентли Порше Бугати купчина безсмислени марки които без двг са едно нищо кой ще купи електричрско 911.

    Коментиран от #5

  • 5 симо

    4 4 Отговор

    До коментар #4 от "Рено маниак":

    Това да не са ти рено със пластмасовите табла . Бугати е марка със история каквото и да се промени винаги ще има клиенти тази марка за разлика от рено .

    Коментиран от #6

  • 6 Смех

    6 3 Отговор

    До коментар #5 от "симо":

    Има клиенти да продава по три коли на година две на Роналдо и една на Меси