8 Ноември, 2021 16:36 2 660 3

Kia загатна за появата на върховия си електрически модел EV9

  • kia-
  • ev6-
  • ev9-
  • ioniq

Най-голямата "електричка" на марката ще бъде показана на 11 ноември в концептуален вид

Kia загатна за появата на върховия си електрически модел EV9 - 1

Kia анонсира появата на нов електрически модел, който ще дебютира този четвъртък. Концептът, който ще видим на 11 ноември ще покаже как ще изглежда най-големият модел на ток на корейците – EV9. Той ще е по-голям от Sportage и най-вероятно размерите му ще се доближават до тези на Kia Telluride, която е доста популярна в Щатите.

Очаква се новият модел да споделя платформа с Ioniq 7, който също ще дебютира съвсем скоро. Най-вероятно задвижването ще се осигурява от два електромотора с над 300 конски сили и батерия с капацитет от 100кВч и 800-волтова архитектура за бързо зареждане.

Новият модел е част от плановете на Kia да представи седем нови електрически модела до 2027 година, начело с EV6 за която ви разказахме съвсем скоро.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 добре

    5 2 Отговор
    Поркам си джин с много лимони, и по-късно ще правя джиджи бижджи с мадамата, чакам е да си направи душ и да си сложи мръсният екип и високите токчета.Ще я изям от всякъде и после ще ми направи скуирт.Утре ще стана свеж и лек и няма да мисля за зареждане на бат. ами ще мина да си сложа бензин.ОК. Дано някои е разбрал за какво става на въпрос.
  • 2 800 волта

    1 2 Отговор
    Това с 800 волта зареждане на пръв поглед звучи много добре. При същата мощност токът който тече по кабелите на зарядното е два пъти по-нисък, отколкото при стандартните 400 волта на останалите електромобили.

    Само че повечето зарядни са на 400 волта и всички предимства на 800 волтовата архитектура се изпаряват на мига и се превръщат в недостатъци, защото зареждането става много по-бавно.

    Например Порше тайкан който може да зарежда с 270 киловата мощност на 800 волта зарядна станция, зарежда с максимум 130 киловата на supercharger на Тесла, който е с мощност 250 kW, когато на тях зарежда автомобил с 400 волта архитектура.
  • 3 Колю

    0 1 Отговор
    Мене ми е неинтересно.