Още с появата си базираното на Mercedes-Benz E-Klasse W212 чудовище се превръща в един от най-мощните и бързи седани в света. Под предния му капак е монтиран шестлитров V12 мотор с два турбокомпресора. В Ботроп увеличават работния обем до 6 300 кубика, благодарение на което мощността достига 800 к.с., а въртящият момент - до умопомрачаващите 1 420 Нм. И това преди повече от десет години.
За да опазят трансмисията обаче, в Brabus решават да ограничат пиковия момент по електронен път до не по-малко втрещяващите 1 100 Нм. Колата е снабдена със система за динамично увеличаване на налягането на входящия въздушен поток, четири ауспуха и препрограмиран електронен блок за управление на двигателя.
За удържането на E V12 под контрол се грижат регулируемо спортно окачване, нови стабилизатори, високоефективни спирачки и 19-цолови колела с гуми с размер 225/35 отпред и 285/35 отзад.
За разлика от техническата част, която и до днес се смята за еталон, дизайнът получава малко по-противоречиви оценки. За да подобрят аеродинамичните показатели, вентилацията на двигателя и охлаждането на спирачките, германците променят основно предната броня, калниците и праговете. Външно автомобилът е оприличаван с героя от "Междузвездни войни" Дарт Вейдър.
Задните колела пък са покрити почти изцяло от капаци. Новата престилка-дифузьор под багажника съвсем не е единственият детайл от въглеродни сплави. Високотехнологичният материал личи почти навсякъде в салона, който иначе е тапициран в черна кожа и алкантара.
Направени са десет такива автомобила, а още с представянето на модела, официалните данни на Brabus сочат, че всеки от 10-те собственици ще може да разчита на електронно ограничена максимална скорост от 350 км/ч и ускорение до 100 км/ч за 3.7 секунди.
Сходните дисциплини до 200 и 300 км/ч отнемат на съответно 9.9 и 23.9 секунди. Въпреки цената от 600 000 евро, всички десет коли са купени, при това веднага след като излизат от ателието.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Hoqsan
13:03 11.11.2021
2 Шеви
Коментиран от #3
13:58 11.11.2021
3 газо
До коментар #2 от "Шеви":
Ти там ли беше?15:08 11.11.2021
4 селтак
16:10 11.11.2021
5 Гарагашка
16:49 11.11.2021
6 ПЕТКО
16:57 11.11.2021
7 ПЕТКО
16:57 11.11.2021
8 Име
00:55 12.11.2021
9 Швабски Цирк
И това преди повече от десет години???
Ей, автора, Да си знаеш, че Италианците вадят 510 к.с от 2900 к.с Мотор, който е серийно производство във седан, Ако пък вземи да мине през тк.н Тунинг Майстор прибавя още +125 к. с..
Италианският шест литров, пък ако го съпоставим с швабския такъв-Тия последните трябва да ги търсиш с бинокъл.. далеч някъде назад.. у швабско
Ау.видерзейн
09:55 14.11.2021