33 25711

Две откровено проблемни SUV-та, които не бива да купувате ако не искате да останете без пари

  • suv-
  • автомобилът на старо-
  • проблемни коли
Две откровено проблемни SUV-та, които не бива да купувате ако не искате да останете без пари - 1

Покупката на автомобил на вторичния пазар за повечето сънародници остава почти единствената възможност да получат подходящо превозно средство за техните нужди. За съжаление не всички употребявани автомобили могат да се похвалят с изключителна надеждност. Някои модели много бързо ще се превърнат в "пиявица", бързо смучейки семейния бюджет за ремонти. Специалистите от ADAC обръщат внимание на два автомобила с повишена проходимост, които са откровено проблемни.

Mazda CX-7

Две откровено проблемни SUV-та, които не бива да купувате ако не искате да останете без пари


Изключително атрактивен японски кросоувър, който вече успя да спечели сърцата на доста родни автомобилисти. Дизайн, вътрешна облицовка, голям капацитет на багажника и, разбира се, отлична динамика. Всичко това радва всеки шофьор. Уви, въпреки всичките си достойнства, Mazda CX-7 не може да се нарече наистина надежден автомобил. И следователно, ако вземете "седмицата" ще имате доста главоболия, като най-основният, но не и единствен, е ръждата.

Porsche Cayenne Turbo I

Две откровено проблемни SUV-та, които не бива да купувате ако не искате да останете без пари


Тази кола не е най-популярният вариант на българския пазар. Въпреки това, тя има свой собствен кръг от фенове. Porsche Cayenne Turbo спечели името си благодарение на един наистина мощен двигател. Освен това колата изглежда наистина добре, дори и за днешните стандарти. Въпреки това, поради проблеми най-вече с горивните помпи, турбината и сервоусилвателя на волана, колата може да се превърне в постоянен източник на проблеми и редовно ще изпразва портфейла на собственика.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 53 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дфен

    21 9 Отговор
    Дас ауто
  • 2 сектант

    40 3 Отговор
    Ах, ако не е Порше кайен 2007ма - номер 1 колата на дебелия чичко с "бизнеси", спрял я пред панелката.

    Коментиран от #4

  • 3 Знаещ

    17 16 Отговор
    Мазда СХ-7 2.3 бензин наистина е проблемна. За дизеловата обаче не е вярно, че е толкова проблемна. Дизеловите започват от 2010-та и за ръждата точно при този модел също не е вярно.

    Коментиран от #5

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Ироничен

    15 5 Отговор

    До коментар #3 от "Знаещ":

    За сметка на това имат проблеми с маслоподаването. Иначе щях да карам такава.
  • 6 за бедни

    18 5 Отговор
    Съвети за бедни
  • 7 PE6OGOLF4E

    15 17 Отговор
    За Поршето не сте прави.Скъпо е за потдръжка иначе е чук здраво,стига да се грижеш за него на време и с хубави части.

    Коментиран от #9

  • 8 Глупотееини

    9 0 Отговор
    Не е вярно и за двата автомобила. Маздата е страхотна като поведение динамика и здравина. Трябва обаче да се вземе в предвид, че двигателя е спортен от мазда 3/6 мпс и изисква смяна на масло на 6-8 000км, а ме на 15-30 000 км от тук идват всички проблеми с вериги, турбо, затлачени маслени пътища и двигател капут. Ако се сменя само с пълна синтетика 5в30 на тези километри, които си ги пише и е сервизната книжка няма никакви проблеми и изкарва над 300000км без драми. Отделно е горивото - трябва да е над 96, 95 не става и я съсипва, така е предписано. Със 98-100 октана няма да имате проблеми. Като цяло окачване и всичко е здраво и прецизно.
  • 9 Но пасаран

    6 1 Отговор

    До коментар #7 от "PE6OGOLF4E":

    Така е за всеки автомобил - хубави части и навременна подръжка! Вичко друго са приказки по форуми на българи дето не са виждали колата на живо, или не са я поддържали качествено с истински части а не китайски и турски боклуци. Това са коли които са по-висок клас и хубавите части са цифра. За маслото също е вярно - от търговски трикове за новите купувачи казват то се сменя на 30000км - няма такъв филм!! Ако сикате да ви е мирна главата сменяйте на 8-10 хиляди - за нашия климат и прашни пътища това е максимума! Карал съм Маздата с 2.3 турбо двигателя - страхотно поведение, спортно усещане, ръжди не виждам, срещат се по улицити и нещо ръждясало не съм забелязал. Това беше за колите преди 2005-6.
  • 10 Милен

    2 4 Отговор
    Успех на хората с малки обувки!!!
  • 11 cayenne owner

    4 2 Отговор
    тотално грешно, поне за Поршето. Хората, които притежават този автомобил знаят колко надежден и сигурен е. Разбира се, това идва на съответната цена. Има много по-проблемни високопроходими еквиваленти на Ауди, БМВ и Мерцедес, където няма да излезне по-евтина поддръжката. Освен това, притежавайки такъв автомобил, не би трябвало собственика да гледа кое му е по изгодно откъм поддръжка, ако го прави, значи не е изобщо за тази кола.