Покупката на автомобил на вторичния пазар за повечето сънародници остава почти единствената възможност да получат подходящо превозно средство за техните нужди. За съжаление не всички употребявани автомобили могат да се похвалят с изключителна надеждност. Някои модели много бързо ще се превърнат в "пиявица", бързо смучейки семейния бюджет за ремонти. Специалистите от ADAC обръщат внимание на два автомобила с повишена проходимост, които са откровено проблемни.
Mazda CX-7
Изключително атрактивен японски кросоувър, който вече успя да спечели сърцата на доста родни автомобилисти. Дизайн, вътрешна облицовка, голям капацитет на багажника и, разбира се, отлична динамика. Всичко това радва всеки шофьор. Уви, въпреки всичките си достойнства, Mazda CX-7 не може да се нарече наистина надежден автомобил. И следователно, ако вземете "седмицата" ще имате доста главоболия, като най-основният, но не и единствен, е ръждата.
Porsche Cayenne Turbo I
Тази кола не е най-популярният вариант на българския пазар. Въпреки това, тя има свой собствен кръг от фенове. Porsche Cayenne Turbo спечели името си благодарение на един наистина мощен двигател. Освен това колата изглежда наистина добре, дори и за днешните стандарти. Въпреки това, поради проблеми най-вече с горивните помпи, турбината и сервоусилвателя на волана, колата може да се превърне в постоянен източник на проблеми и редовно ще изпразва портфейла на собственика.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дфен
15:33 25.01.2022
2 сектант
Коментиран от #4
17:32 25.01.2022
3 Знаещ
Коментиран от #5
20:10 25.01.2022
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Ироничен
До коментар #3 от "Знаещ":
За сметка на това имат проблеми с маслоподаването. Иначе щях да карам такава.06:52 26.01.2022
6 за бедни
08:10 26.01.2022
7 PE6OGOLF4E
Коментиран от #9
09:35 26.01.2022
8 Глупотееини
06:33 27.01.2022
9 Но пасаран
До коментар #7 от "PE6OGOLF4E":
Така е за всеки автомобил - хубави части и навременна подръжка! Вичко друго са приказки по форуми на българи дето не са виждали колата на живо, или не са я поддържали качествено с истински части а не китайски и турски боклуци. Това са коли които са по-висок клас и хубавите части са цифра. За маслото също е вярно - от търговски трикове за новите купувачи казват то се сменя на 30000км - няма такъв филм!! Ако сикате да ви е мирна главата сменяйте на 8-10 хиляди - за нашия климат и прашни пътища това е максимума! Карал съм Маздата с 2.3 турбо двигателя - страхотно поведение, спортно усещане, ръжди не виждам, срещат се по улицити и нещо ръждясало не съм забелязал. Това беше за колите преди 2005-6.08:58 27.01.2022
10 Милен
10:47 27.01.2022
11 cayenne owner
13:39 27.01.2022