Главният изпълнителен директор на Volkswagen Херберт Диес е изключително активен онлайн напоследък. Тази седмица изборът му падна във форума на Reddit, където участва в кратка Q&A сесия. Един от най-належащите въпроси беше за навлизането на марката Skoda на пазара в Северна Америка.
Херберт Дис каза, че Skoda има по-важни неща за вършене. Производителят от Млада Болеслав въвежда платформата MQB-A0 на пазарите на Русия, Индия, както и в страните от Африка и Латинска Америка. Всъщност тези пазари са се превърнали в целеви за компанията.
В допълнение, потребителите попитаха за връщането на дизеловите двигатели на Volkswagen на пазарите в САЩ и Канада. Според ръководителя концернът не обмисля такава възможност след скандала, известен като "Дизелгейт".
Мястото на дизеловите модели през следващите години ще започнат да се заемат от електрически модели. Още на 9 март ще бъде представен електрическият ван ID.Buzz, който ще влезе в продажба в САЩ през 2023 г. само като пътнически модел.
В същото време в Европа автомобилът ще започне да се продава преди края на тази година в две конфигурации наведнъж - пътническа и товарна. Също така стана известно, че през 2025 г. в САЩ ще се появи кемпер от серията California с изцяло електрически силов тракт.
Наред с други неща, Диес каза, че Volkswagen обмисля да навлезе на пазара в Северна Америка с пълноразмерен пикап и кабриолет, базиран на ID.3.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 оIo
10:38 20.02.2022
2 Карачо
Коментиран от #5, #7
10:47 20.02.2022
3 4 ано
11:14 20.02.2022
4 Ситрошен
Коментиран от #10, #15
11:18 20.02.2022
5 Ханс
До коментар #2 от "Карачо":
Ти сигурно караш френска или японска бангия. Затова голфа е по търсен едни и същи години и по скъп и от доста други да не споневам марки. Ръиш.Коментиран от #9
11:18 20.02.2022
6 Йохо
11:27 20.02.2022
7 един от стадото
До коментар #2 от "Карачо":
Америка казва кой да се появи там или не. За САЩ казвам. Яли са попарата на времето с Рено, Фиат, Юго. Канада със старите Шкоди 105, 120. Там се кара сериозно, ама наистина сериозно. Неделни шофьори няма. Никой не взема кола да я чисти, мие и гледа само и неделята на разходка само. И то някоя си Шкода. Еропейците и те забраниха на Лексъс да прави завод в Германия, но те го направиха от страх, а американците да се спасят от резила на съгражданите си11:33 20.02.2022
8 ГОЛЯМА РАБОТА
Коментиран от #18
11:34 20.02.2022
9 име
До коментар #5 от "Ханс":
Я се скрий с тия измислени голфове. Те се купуват единствено от абдали. По-богатите абдали си ги купуват като нови, а по-бедните - като спестят достатъчно за употребяван. Едни и същи си менкат кинти срещу скъпи таралясници помежду си и основно пълнят гушата на фолксваген чрез резервни части.11:41 20.02.2022
10 Дфен
До коментар #4 от "Ситрошен":
Рено, пежо и ситроен продават достатъчно няма нужда. На немските лешове им стигат толкова глоби бягат кат гламавиКоментиран от #12
13:07 20.02.2022
11 Враг на дизела
14:52 20.02.2022
12 Ситрошен
До коментар #10 от "Дфен":
А знаеш ли колко продават PSA груп и колко продават VW и Skoda (само те, без целия консорциум), защото аз знам и разликата е в пъти. Попитай се защо едното се продава повече ? Може би защото е свързано с една думичка, която я няма в дипломите на френските инженери наречена качество ?Коментиран от #14
16:01 20.02.2022
13 Европеец
17:06 20.02.2022
14 Дфен
До коментар #12 от "Ситрошен":
Който купува фв. го купува със затворени очи то и да вижда е като сляп.Коментиран от #16
19:20 20.02.2022
15 Шамара
До коментар #4 от "Ситрошен":
Ами ако ми обясниш какви са тези марки не си кретен!?Коментиран от #17
23:22 20.02.2022
16 Ситрошен
До коментар #14 от "Дфен":
Не знам кой какво не вижда, но ти очеизбождащо си неграмотен.23:58 20.02.2022
17 Ситрошен
До коментар #15 от "Шамара":
Ами помисли малко ?23:58 20.02.2022
18 Баща ти
До коментар #8 от "ГОЛЯМА РАБОТА":
Какви ги дрънкаш бе Ганьо,пак ли си прекалил с одеколона който пиеш?!Нямало дизели…в Краваристан бензинът им е без пари,защото заграбват от цял свят…16:23 21.02.2022