28 Февруари, 2022 09:49 5 781 11

100 000 Audi-та обратно в сервизите

  • audi-
  • сервизна акция-
  • дефектни автомобили

Audi стартира кампанията, за да се справи с проблема, причинен от предишната сервизна акция

100 000 Audi-та обратно в сервизите - 1

Audi изтегля около 100 000 автомобила по целия свят поради възможно несъответствие в елементи от задното окачване. Любопитното е, че този проблем е резултат от провеждане на предишна сервизна кампания. Сега дилърите на Audi ще проверяват центровката на задните колела на превозните средства и ще я коригират ако е необходимо. Освен това, като част от промоцията, на автомобилите ще бъдат сменени износените гуми безплатно.

Миналия юни германският автомобилен производител обяви кампания за изтегляне на моделите A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, Q8 и E-Tron, произведени между 2019 и 2021 г. – общо около 150 000 автомобила. Търговците бяха инструктирани да проверят и, ако е необходимо, да сменят потенциално дефектни гайки на раменете на окачването на задните колела. Според бюлетин, издаден по това време, гайка с неподходящ размер може да увеличи хлабината между връзката на окачването и главината, което води до несъответствие на колелата на задната ос.

Оказа се обаче, че след ремонта на автомобилите, Audi започна да получава оплаквания от клиенти за повишено износване на гумите и влошаване на управлението на превозното средство. Според Automotive News, след собствено разследване, германският автомобилен производител е открил, че в резултат на смяната на гайките сходимостта на задните колела може да се промени заради неправилни настройки.

Поради това беше обявена втора сервизна акция, която има за цел да отстрани последствията от прилагането на първата. Освен това, в зависимост от състоянието на всяко конкретно превозно средство, изтеглянето може да включва безплатна смяна на преждевременно или неравномерно износени гуми.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 България не вярва

    9 2 Отговор
    Сълзи, Боклуци!!
  • 2 Бойко

    13 7 Отговор
    От тея голфоподобни колзети нищо не става! това е микс от сеат, шкода, фолксваген и с цена за премиум.. Интериора им е вечно скържащ, а окачването им на предниата е по-ниско качество от на Опел, Пежо и Ситроен! Винаги ще си останат зад Мерцедес и БМВ !
  • 3 Asparuh

    9 1 Отговор
    Подцинкето е известно с това, че на всяка смяна на маслото сменяш алуминиево окачване, а сега и задното не става за нищо..
  • 4 Жоро

    12 5 Отговор
    От 21г съм монтьор в сервиз и добре че са тея кокошарници от ВАГ групата за да не оставам без работа. А толкова съм ги правил, че като вида Ауди или Голф ми се повръща вече.
  • 5 Ba7_Rambo

    8 2 Отговор
    Те да погледнат и центровката на предните точила, щото тия варели не завиват грам...
  • 6 AGBG

    10 3 Отговор
    Ауди е съвкупност и сбироток от още 3 марки на ВАГ групата, а вече електрониката им е китайска и е тотал. DSG автоматика им е най-скаоаната кутия, а проблемите с ГНП, дюзи при новите са ужасни.. Помпа Дюзата и Комонрейла при дизеляците едвам минава пробег над 200 хиляди без да е правен реглаж на клапаните, ако ги мине то главата пука водната риза и деигатела отива в кофата. За пкачването няма кво да коментираме на 3 години се прави цялата предница. Бяха коли до Б4, а после имам опит с една чанта пари за A4. И А6 на жената, а сереиза на един приятел ми беше втори дом. ВАГ никога вече!
  • 7 Глей ти

    6 0 Отговор
    Я! И тия като нашите строители. Ще правят ремонт на ремонта.
  • 8 Киро Канадеца

    5 1 Отговор
    На къщата ремонта на покрива и банята ми глътнаха по-малко отколкото А6-цата за две години. Добре че го продадох и сега си карам Авенсиса за сега се държи прилично колицата.
  • 9 Bimara

    6 3 Отговор
    Че то тия аЛдита не излизат от сервиза принципно... нищо ново под слънцето.
  • 10 Дфен

    4 0 Отговор
    Нямам спомен ситроен да са имали каквато ида е акция но за немските има всеки ден хаха хохо хехе.
  • 11 Bulava

    1 1 Отговор
    Бассси излагацията-ремонт на ремонта да правиш.И това ми било премиум марка