9 Май, 2022 13:44 22 972 20

Трите чисто нови коли с цена под 10 000 лева

  • евтини автомобили-
  • нови коли-
  • индия-
  • цени

Колко струват най-евтините нови коли и къде се продават

Трите чисто нови коли с цена под 10 000 лева - 1

Индия е страна с нисък стандарт на живот: средната заплата там е около 35 хиляди рупии на месец (около 750 лв), но ситуацията на автомобилния пазар е коренно различна от българската. Именно там се продават най-евтините чисто нови коли в света. В Индия има много модели на чисто нови автомобили, които струват по-малко от 500 хиляди рупии (което е равно приблизително на 12 000 лева по текущия курс). Днес ще говорим за трите най-евтини, цената на които не надвишава 10 000 лева.

Bajaj Qute - от 7 250 лв.

Трите чисто нови коли с цена под 10 000 лева

Тази малка забавна кола,е недалеч от понятието моторизирана карета. В базовото ѝ оборудване не са вклюбени дори страничните прозорци(вместо тях има полиетиленови фолиа с ципове), няма нормални брави на вратите, парно и други атрибути на комфорт. Не е изненадващо и, че в такъв автомобил се монтира едноцилиндров 215-кубиков двигател с мощност 13 к.с.

Maruti Suzuki Alto - от 8 900 лв.

Трите чисто нови коли с цена под 10 000 лева

това е най-евтиният от "пълноразмерните" автомобили - и в същото време най-популярният хечбек в Индия. Пълната идеология на тази машина може да се извлече от името ѝ: тя е произведена от съвместното предприятие между индийската Maruti и японската Suzuki и е базирана на петото поколение на Suzuki Alto. Въпреки че с течение на времето разликите с японския източник се увеличават, техническата база датира от края на 90-те години. С дължина от 3,4 м от носа до опашката, Alto все пак изглежда по-модерно от най-евтината "рикша" Bajaj Qute. Оборудването е изключително скромно, трицилиндровите двигатели развиват максимум 68 к.с., но хечбекът се справя със задачата „да транспортира 5 души и техните вещи възможно най-евтино“. Ето защо е популярен.

Datsun Redi-Go - от 9 900 лв.

Трите чисто нови коли с цена под 10 000 лева

Това е пряк конкурент на Maruti Suzuki Alto и други модели, които ще обсъдим по-долу. Или по-скоро беше конкурент: само преди дни производството на Redi-Go приключи, слагайки край на неуспешната история за възраждането на марката Datsun. Но за произведените хечбеци все още ще се предлагат от дилърите, така че точно сега моделът може да се счита за релевантен. Технически, Datsun Redi-Go е базиран на глобалната платформа Renault-Nissan CMF-A, проектирана специално за субкомпактни модели, продавани на развиващите се пазари. Всъщност такива машини се предлагат само в Индия, но с известна степен те могат да се считат за далечни роднини на румънската Dacia Sandero от предишни поколения. Двигатели те на Redi-Go са с обем 800 и 1000 кубика (54 или 68 к.с.), като в последния случай като опция е предвидена дори роботизирана трансмисия.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 РекламаЗаНас

    27 9 Отговор
    вече ни подготвят, другите коли са толкова скъпи, че почват да ни рекламират какви коли да си купим от Индия/Китай.... Европейска ценност, да взимаш западна заплата и да я харчиш за китайски стоки и да си мислиш, че си богат )

    Коментиран от #9

  • 2 Батката

    28 12 Отговор
    Кви са тия варели бре?Я за тея пари земах Е60-тка с чип и у люлинския тунел нема кой да ме настигне.
  • 3 Емил

    30 18 Отговор
    Кой ви излъга, че това са коли?! Това са тротинетки с четири колела или куфар с колелца и моторче!

    Коментиран от #4

  • 4 Прав си

    37 8 Отговор

    До коментар #3 от "Емил":

    но 15 годишните уникати на тези цени по автокъщите у нас са скрап на колелца.

    Коментиран от #13

  • 5 кУмУнист

    17 20 Отговор
    Това ако са автомобили, аз съм трамвай с керемиди.

    Коментиран от #8

  • 6 honda

    31 3 Отговор
    ми то с тея цени на горивата, не към три цилиндрови буренца ще се ориентираме, ми и към дву-цилиндрови, а ако имаш над четири цилиндъра под капака, ще се водиш баровец... :-D
  • 7 Мюмюн (Майкал)

    18 3 Отговор
    Тез мойти прарудитили джиткат сас нови кули, макар и грозни и не мязащи на нищу, а ний тука даваме паре кеш за нововнос. Харе кришна!
  • 8 Мария

    11 5 Отговор

    До коментар #5 от "кУмУнист":

    Добре съгласна съм - ти си трамвай с керамиди !
  • 9 Съдията Дред

    19 2 Отговор

    До коментар #1 от "РекламаЗаНас":

    Няма как да внесат тези коли, не отговарят на един куп регулации в ЕС.
  • 10 индустриалната полюция 4.0

    21 2 Отговор
    скоро ще се возите само на електрически пазарски колични
  • 11 ахам

    16 2 Отговор
    Това са чудни антикризисни колички. Марутито ще ми дойде много добре. Навремето се продаваха и тук заедно с Тикото. Ама Тикото беше завладяло пазара.
  • 12 sto

    14 1 Отговор
    ako вкарат suzukito tuka ,koi ste купува na eu втората употреба
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 карача

    21 2 Отговор
    Абе нали в Европа ще ни вкарвате, къде ни забутахте към Индия......ааа , сетих се - ще сме европейци с индииски стандарт.Гениално....да ви се връща.
  • 15 анонимен

    20 4 Отговор
    Е да де, ама със 750лв. средна заплата х10 си купува нова кола. А ние със 1500лв. я да видим кога ще си купя. Дачията стана 22к, вече В сегмент (микра, фиеста, корса) са по 30к, седан или хечбек по-голям 38-40к и кво правим. Идеална европейска политика.
  • 16 Urko

    3 0 Отговор
    Че ми се возите на двуколката, май!
  • 17 Jacques Yves Moineau

    4 0 Отговор
    Абе факти, направете една статия за цените в България. Какво ни пробутвате някакви цени от Индия, че и в левове. На всеки средно интелигентен човек му е ясно, че в България цените няма да са такива.
  • 18 Jacques Yves Moineau

    2 1 Отговор
    Сега остана и да пишете колко струва боба в Малайзия.
  • 19 непознат

    2 0 Отговор
    Та ние сме като Индия,нисък стандарт имала,а нашият какъв висок ли.Масово се дава по 1200-1300 лв.Държава Африка.
  • 20 Шопе

    0 3 Отговор
    Колко пъти след 89г БСП и Русия ни обират пладнешки! И вие пак избрахте Радев!! Ще си карате опинците.