Предварителните продажби на новия ID. Buzz1 и на ID. Buzz Cargo1 в Германия включително в България и на повечето европейски пазари започват в началото на юни, когато ще бъде активиран и конфигуратора на сайта в интернет.
Универсалният модел с нулеви емисии ще предложи изцяло електрическа мобилност за семейството, за свободното време, за бизнеса или в качеството си на фирмено транспортно средство за доставки и от 3 юни ще може да бъде поръчван в търговската мрежа на Volkswagen Лекотоварни автомобили в България.
ID. Buzz Cargo1 се предлага на брутна цена от 99 950 лева. Брутната каталожна цена на петместния ID. Buzz Pro1 е 114 405 лева.
Електрическо задвижване на основата на модулната конструктивна архитектура MEB при ID. Buzz ще разполага с най-голямата акумулаторна батерия, вграждана до момента в моделното семейство ID.
Литиево-йонната батерия с капацитет от 77 кВтч (82 кВтч бруто) захранва електродвигател с мощност 150 кВт (204 к.с.) на задния мост, чиито въртящ момент от 310 Нм е на разположение от момента на потеглянето.
Разходът на електроенергия по стандарта WLTP е 20.6 кВтч/100 км (20.4 кВтч/100 км при Cargo), а автономният пробег достига 423 километра (425 км при Cargo). При използване на правотокова бързозарядна станция с максимална мощност до 170 кВт зареждането на батерията от 5% до 80% от капацитета отнема само около 30 минути.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мноого скъпо
Коментиран от #11, #21
10:38 22.05.2022
2 редник
Просто трябваше да запазят външният вид на класиката...
10:44 22.05.2022
3 Не благодаря
Коментиран от #6
10:52 22.05.2022
4 Киро Слаботоковият (блокирания)
Коментиран от #10
10:59 22.05.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Електромотор трудно
До коментар #3 от "Не благодаря":
се разваля а батерията не е малка.Коментиран от #7
11:02 22.05.2022
7 Потурко
До коментар #6 от "Електромотор трудно":
Прблема е във всички останали системи придружаващия ел. мотора! Всички закупили си нови ел. миксери си скубят косите и реват като магарета като отидат във фирмения сервиз за ремонт и където майсторчетата ги гледат като извънземни!11:36 22.05.2022
8 В.В.П.
11:58 22.05.2022
9 Зв Лалов
Купен нов, всички екстри без стъклен покрив и завиващи задни колела за 45 000.
След колко десетилетия бих изплатил разликата в цената - БАЗОВАТА- с тези електрички?
Коментиран от #12
12:04 22.05.2022
10 Дежавю
До коментар #4 от "Киро Слаботоковият (блокирания)":
Не знам защо всички като тебе, които карат 98 пъти по-евтин автомобил от този, тоест по твоите думи караш автомобил за 1000 лв, обясняват колко били гадни, грозни и ненадеждни автомобилите за 100 хиляди лева?12:45 22.05.2022
11 Класика
До коментар #1 от "мноого скъпо":
Харесва мииииии12:46 22.05.2022
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Тоз ван
Коментиран от #15
13:33 22.05.2022
14 Елеонор Митрофанов
Коментиран от #18, #19
14:56 22.05.2022
15 Това си е
До коментар #13 от "Тоз ван":
Жива баничарка!15:21 22.05.2022
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Ганьо авто експерт
Коментиран от #20
20:55 22.05.2022
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Владимира Путина
До коментар #14 от "Елеонор Митрофанов":
На тез с малките заплати и те са им много за нищо правене13:37 23.05.2022
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Психо от Курило
До коментар #1 от "мноого скъпо":
Явно си назад с цените. Виж цената на дизелов пътнически Мултиван, а това не е много по-малко от него.07:47 24.05.2022
22 Много скъпо
11:02 30.05.2022
23 Скъпичко
11:03 30.05.2022