22 Май, 2022 10:30 9 721 23

Старт на предварителните продажби у нас на новия бус на VW. Вижте и БГ цените му

  • volkswagen-
  • id. buzz-
  • цени

ID. Buzz1 и ID. Buzz Cargo1 вече могат да се поръчат в търговската мрежа на Volkswagen Лекотоварни автомобили България

Старт на предварителните продажби у нас на новия бус на VW. Вижте и БГ цените му  - 1

Предварителните продажби на новия ID. Buzz1 и на ID. Buzz Cargo1 в Германия включително в България и на повечето европейски пазари започват в началото на юни, когато ще бъде активиран и конфигуратора на сайта в интернет.

Старт на предварителните продажби у нас на новия бус на VW. Вижте и БГ цените му

Универсалният модел с нулеви емисии ще предложи изцяло електрическа мобилност за семейството, за свободното време, за бизнеса или в качеството си на фирмено транспортно средство за доставки и от 3 юни ще може да бъде поръчван в търговската мрежа на Volkswagen Лекотоварни автомобили в България.

ID. Buzz Cargo1 се предлага на брутна цена от 99 950 лева. Брутната каталожна цена на петместния ID. Buzz Pro1 е 114 405 лева.

Електрическо задвижване на основата на модулната конструктивна архитектура MEB при ID. Buzz ще разполага с най-голямата акумулаторна батерия, вграждана до момента в моделното семейство ID.

Старт на предварителните продажби у нас на новия бус на VW. Вижте и БГ цените му

Литиево-йонната батерия с капацитет от 77 кВтч (82 кВтч бруто) захранва електродвигател с мощност 150 кВт (204 к.с.) на задния мост, чиито въртящ момент от 310 Нм е на разположение от момента на потеглянето.

Старт на предварителните продажби у нас на новия бус на VW. Вижте и БГ цените му
ID. Buzz Cargo

Разходът на електроенергия по стандарта WLTP е 20.6 кВтч/100 км (20.4 кВтч/100 км при Cargo), а автономният пробег достига 423 километра (425 км при Cargo). При използване на правотокова бързозарядна станция с максимална мощност до 170 кВт зареждането на батерията от 5% до 80% от капацитета отнема само около 30 минути.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мноого скъпо

    46 7 Отговор
    неизвестно защо ? Малко семейно ванче с прилична мощност и батерия, ненужно грозен дизайн и двойна цена.

    Коментиран от #11, #21

  • 2 редник

    36 8 Отговор
    Наистина - хем грозен, хем скъп!...
    Просто трябваше да запазят външният вид на класиката...
  • 3 Не благодаря

    42 11 Отговор
    Качваш се с надеждата че ще стигнеш. Молиш се нещо да не се развали. Не благодаря

    Коментиран от #6

  • 4 Киро Слаботоковият (блокирания)

    39 5 Отговор
    Мойта "електричка" с едно зареждане минава 1300км. От 5 до 60литра се зарежда за по-малко от минута и струва около 98 пъти по-евтино от тази грозотия. Това за нулевите емисии го прочетете на тия оттатък океана дето карат пикапи и нямат двигател под 6л.

    Коментиран от #10

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Електромотор трудно

    11 16 Отговор

    До коментар #3 от "Не благодаря":

    се разваля а батерията не е малка.

    Коментиран от #7

  • 7 Потурко

    23 9 Отговор

    До коментар #6 от "Електромотор трудно":

    Прблема е във всички останали системи придружаващия ел. мотора! Всички закупили си нови ел. миксери си скубят косите и реват като магарета като отидат във фирмения сервиз за ремонт и където майсторчетата ги гледат като извънземни!
  • 8 В.В.П.

    18 4 Отговор
    Немците все по грозни неща произвеждат ..Ненадеждни .За даимаш немска МПС,трябва да имаш пари ,когато влезеш в сервиза да плащаш яко ..Влизат често ..
  • 9 Зв Лалов

    19 5 Отговор
    С моят Талисман - бензин, 50 л. , отивам до Бургас и се връщам.
    Купен нов, всички екстри без стъклен покрив и завиващи задни колела за 45 000.
    След колко десетилетия бих изплатил разликата в цената - БАЗОВАТА- с тези електрички?

    Коментиран от #12

  • 10 Дежавю

    19 8 Отговор

    До коментар #4 от "Киро Слаботоковият (блокирания)":

    Не знам защо всички като тебе, които карат 98 пъти по-евтин автомобил от този, тоест по твоите думи караш автомобил за 1000 лв, обясняват колко били гадни, грозни и ненадеждни автомобилите за 100 хиляди лева?
  • 11 Класика

    7 7 Отговор

    До коментар #1 от "мноого скъпо":

    Харесва мииииии
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Тоз ван

    18 2 Отговор
    Дето постоянно ни го навирате и презентирате за бус не става за нищо,което може да вършиш с бус. Тъй че, като пишете за него и ползвате думата бус поне я слагайте в кавички ,,бус,, щото си е ван.Туй че му искат пари като за бус е друга бира

    Коментиран от #15

  • 14 Елеонор Митрофанов

    11 20 Отговор
    Всички на минимална заплата реват , че не могат да карат кола за 100 хил . Ами не можете , щото толкова си можете. И поне се радвайте , че не сте отвъд Урал , че там и двайсет годишна Лада е лукс

    Коментиран от #18, #19

  • 15 Това си е

    13 2 Отговор

    До коментар #13 от "Тоз ван":

    Жива баничарка!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Ганьо авто експерт

    14 7 Отговор
    Този ван, струващ над 100К лева още не е излязал и няма и една бройка по улиците, ама наш Ганьо вече знае какви са му заводските дефекти и евентуални предстоящи ремонти......кисело е зелето, като знаеш че ще станеш и ще отидеш до Лидл за домати на промоция с Пасата от 98г.!

    Коментиран от #20

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Владимира Путина

    1 3 Отговор

    До коментар #14 от "Елеонор Митрофанов":

    На тез с малките заплати и те са им много за нищо правене
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Психо от Курило

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "мноого скъпо":

    Явно си назад с цените. Виж цената на дизелов пътнически Мултиван, а това не е много по-малко от него.
  • 22 Много скъпо

    0 0 Отговор
    Много скъпо и малък пробек,за тази цифричка да се бяха постарали поне до 600км,пробек.Иначе бусчето е симпатично,като от анимационно филмче
  • 23 Скъпичко

    0 0 Отговор
    Много скъпо и малък пробек,за тази цифричка да се бяха постарали поне до 600км,пробек.Иначе бусчето е симпатично,като от анимационно филмче