2 90211

Ето го супер комбито BMW M3 Touring

  • bmw-
  • m3-
  • touring

Това е първата пълноценна "емка" с новия интерфейс на баварците

Ето го супер комбито BMW M3 Touring - 1

Баварският производител официално обяви намерението си да пусне първото по рода си BMW M3 комби преди почти две години - през август 2020 г. Съобщението беше последвано от продължителна тийзър кампания, която най-накрая приключи. Наточеното Touring изпълнение беше напълно разсекретено преди публичния му дебют, който ще се състои утре, на 23 юни на фестивала на скоростта в Гудууд.

Ето го супер комбито BMW M3 Touring

Размерите на BMW M3 Touring са 4 794 x 1 903 x 1 436 мм, тоест то е с 85 мм по-дълго, 76 мм по-широко и с 4 мм по-ниско от стандартното комби от третата серия. Новостта, чийто дизайн като цяло е заимстван от седана M3, по подразбиране се оборудва с 19-цолови предни и 20-цолови задни колела. Независимо от избора на цвят на каросерията, покривът и релсите винаги ще бъдат черни като стандарт - точно като оригиналния заден дифузьор.

Ето го супер комбито BMW M3 Touring

Като опция се предлагат лазерни фарове, разпознаваеми по сините вложки в тях и екстериорен пакет M Carbon. Подобно на спортния седан, комбито M3 получава по-твърда каросерия от обикновената 3-Series с допълнителни подпори, адаптивно M-окачване с електронно управлявани амортисьори като стандарт, M Servotronic кормилно управление с променливо предавателно отношение, както и активен заден M-диференциал.

Ето го супер комбито BMW M3 Touring

Както се очакваше, M3 Touring ще се предлага във версия Competition, в която трилитровият редови турбо шестак е усилен до 510 к.с. и има максимален въртящ момент от 650 Нм. Пиковият момент е наличен в диапазона от 2 750 до 5 500 об/мин, а "прекъсвача" се задейства при 7 200 об/мин. Двигателят е съчетан само с осемстепенна автоматична трансмисия с Drivelogic и M xDrive задвижване на всички колела.

Ето го супер комбито BMW M3 Touring

Колата има три настройки: стандартно 4WD, пистово 4WD Sport с акцент върху задните колела и задно задвижване 2WD с деактивиране на системата за стабилизиране. Освен всичко друго, има специален режим за дрейф - M Dynamic Mode .

Ето го супер комбито BMW M3 Touring

BMW M3 Touring Competition достига първите 100 км/ч за 3.6 секунди (само 0.1 секунди повече от M3 Competition седан и M4 Competition купе), втората за 12.9 секунди, а спринтът от 80 до 120 км/ч отнема 2.7 секунди на 4-та предавка или 3.5 секунди на 5-та.

Ето го супер комбито BMW M3 Touring

Опционалният пакет M Driver's увеличава електронно ограничената максимална скорост от 250 на 280 км/ч. Супер комбито ще предлага и спестяващ теглото пакет M Race Track с въглеродно-керамични спирачки, спортни седалки M Crabon, гуми за писта и части от въглеродни влакна в купето. Интересно е още, че пакетът M Drive Professional (разширен контрол на сцеплението с 10 настройки плюс телеметрия) е част от стандартното оборудване.

Ето го супер комбито BMW M3 Touring

Между другото, още преди официалната премиера, иновацията се превърна в най-бързото комби на Нюрбургринг , като премина 20.83-километровата конфигурация на известната писта за 7 минути 35.06 секунди.

Ето го супер комбито BMW M3 Touring

Освен всичко друго, именно M3 Touring Competition се превръща в първата пълноценна "емка", която е оборудвана с интерфейс за водача, познат като iDrive 8 с извит дисплей, който съчетава 12.3-инчов и 14.9-инчов мултимедиен екран. Много от стандартните BMW-та вече са оборудвани с подобен кокпит, но, да речем, най -новият M4 CSL не го получи.

Ето го супер комбито BMW M3 Touring

Обичайните модели от семейството на 3-Series iDrive 8 се появиха едва миналия месец като част от планиран рестайлинг. Производството на BMW M3 Touring Competition ще бъде установено в завода в Мюнхен, редом със седана. В родната Германия дебютът на пазара ще се състои този декември, като цените ще започват от 97 800 евро с 19% ДДС.

Ето го супер комбито BMW M3 Touring


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Джони

    3 18 Отговор
    С колата дават и масло и антифриз да си доливате !

    Коментиран от #2

  • 2 Йово

    16 0 Отговор

    До коментар #1 от "Джони":

    Явно, Джони кара М3-ка на 40 години.

    Коментиран от #10

  • 3 факт

    3 19 Отговор
    3.6 секунди до 100 е страшно бавно
  • 4 Варна

    3 3 Отговор
    Евала за това комби-до края на януари следващата година ще го видим тук в България някой тарикат да го шофира. Сега да очакваме Ауди и Мерцедес да извадят и те по някое още по-наточено комби. Нали уж трите марки все се конкурират и "хранят" словесно коя е по-добра и успешна.
  • 5 Джапфен

    3 13 Отговор
    Още немоат бият ГТР излязъл преди 15 години
  • 6 Сервиз

    2 15 Отговор
    Тия боклуци и на снимка не искам да ги виждам
  • 7 боклук бмв

    5 10 Отговор
    Валвтрониците как са
  • 8 тоя кошник

    4 13 Отговор
    С едни накладки сменяш 3 двигателя
  • 9 Георги

    16 4 Отговор
    Страшно любопитно ми е коментиралите комплексари какво карат, че кола за 200 к им се струва боклук, бавна и прочие :)
    А до едноклетъчното, което го сравнява с гт-р - ако търсиш ускорение в права черта, вземи си Тесла, ако търсиш кола - БМВ и Мерцедес.. колкото и да те боли от истината :)
  • 10 АСДФ

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Йово":

    Да да Е30 М3 знаеш ли колко струва
  • 11 ...

    1 0 Отговор
    "има специален режим за дрейф"
    Господи - вземи си вересиите, моля те...