8 70917

Никой не купува вановете на Mercedes: два модела напускат пазара

  • mercedes-benz-
  • ванове-
  • sprinter-
  • v-klasse

Продажбите на Mercedes-Benz V-Klasse и бензиновия Sprinter приключват в САЩ

Никой не купува вановете на Mercedes: два модела напускат пазара - 1

Mercedes-Benz оптимизира гамата си от търговски превозни средства на американския пазар. Поради ниските продажби през третото тримесечие на 2023 г. миниванът Metris (известен още като V-класа или Vito на други пазари) и бензиновите модификации Sprinter се спират от продажба.

Производството на 2.0-литровия турбо четирицилиндров двигател, с който бяха оборудвани и двата модела, също ще бъде спряно. Дизеловият Sprinter ще продължи да се продава, тъй като представлява 75 процента от продажбите на модела. Metris/V-Klasse се използва широко в САЩ като пощенски ван - пощенската служба направи многогодишна поръчка за 30 000 микробуса през 2020 г. и докато Mercedes-Benz не достави пълния брой превозни средства, моделът ще остане в продажба.

Що се отнася до продажбите на дребно на модела, те не оправдават очакванията на търговците. Предположенията са, че V-Klasse не се наложи поради размера си: по-малък от Ford Transit, но по-голям от Transit Connect, така че не може да се конкурира с нито един от двама модела. Според един от дилърите, цитиран от изданието Drive, този модел като цяло не заслужава да носи трилъчева звезда на Mercedes-Benz, тъй като от качеството му остава още много какво да се желае.

По-големият Sprinter се справя по-добре, но по-голямата част от клиентите избират дизеловата версия. Икономически неизгодно е да се произвежда двулитров бензинов турбо двигател, който също се монтира и на V-класата, така че Mercedes-Benz ще се откаже от този агрегат. Освен това през същото трето тримесечие на 2023 г. се очаква на пазара да навлезе електрическият Sprinter, който ще се превърне в алтернатива на дизела. Прогнозите са, че тази тенденция ще се пренесе и в Европа.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 13 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гладен брокер

    28 7 Отговор
    Е кой ще даде такива пари за тези проблемни ръждели.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 ...

    24 3 Отговор
    Точно такъвси търся за "лека кола". Размера е идеален за "градски условия в Германия. Ама цената е солена. За почивка е перфектен.

    Коментиран от #14

  • 4 Сандо

    23 12 Отговор
    Парите свършиха,газта свърши,петрола свърши,свърши и топлата вода,папуто и то е на привършване,дърва и въглища - няма и т.нат,и т. нат..И какво имаУАми санкции!Да живеят и пребъдат САЩ и ЕС!!!

  • 5 Митко

    18 3 Отговор
    Нормално е, при цена от 80 000 евро.
    S класа ван е само за богати или вманиачени.
  • 6 Ники

    8 12 Отговор
    Последното поколение на V класата .. е най добрата им кола за последните 10 год поне .. в момента този автомобил няма аналог .. за справка .. 4х4 с въздушно окачване , повечето са авангард с .. led фарове и бурмайстер музика .. няма такава кола в момента се чака година и половина за такава а цените и отиват в космоса … в Европа последните 2-3 години огромна част от такситата са такива …

    Коментиран от #7

  • 7 Факт

    6 4 Отговор

    До коментар #6 от "Ники":

    Ти си спал на студено за половината от тея пари едно Рено Трафик и за друго не мисля

    Коментиран от #10

  • 8 Истински КОП

    5 6 Отговор
    То нечеинякой в Европаги купува теябоклуци
  • 9 турбо дизел

    8 0 Отговор
    Аз много харесвам V класата ,но на тези цени , дори втора ръка са соленички .
  • 10 Никси

    4 4 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    АДАША СЕ Е ЗАВИВАЛ С МОКРИ ВЕСТНИЦИ ДАЖЕ ,.ТОЧНО ТАКА МУЖКО РЕНО ТРАФИК , КАРАШ БУС ПОДЪРЖАШ КОЛА 1,9 TDI !!!👍👍👍👍👍.
  • 11 Ван дизел

    3 4 Отговор
    Когато имаш нужда от ван , не можеш да си го позволиш финансово.
    И след време когато можеш да си го позволиш вече нямаш нужда от него .... децата са порастнали!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Про100 100

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "...":

    Във Франция това ни беше фирмения транспорт. За първите 15000 км беше посетил 3 пъти сервиз. Два от тях заради електронима. Толкова за "перфектния" мерцедес.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Анонимен

    1 1 Отговор
    Фирмите не дават нищо, ти с твой транспорт и затова решиха и си имат фирма на тяхно име и след това ги викат да заместват някои от болни, в отпуск, ако са доволни, явно са, щом ги уважават и викат. Бг е за деца на ДС
  • 17 Ттт

    1 3 Отговор
    Немски кочини