30 Октомври, 2022 09:36, обновена 25 Декември, 2022 10:01 136 876 108

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

  • honda-
  • civic-
  • тест
Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас) - 1

Honda Civic достигна своето единадесето поколение след 50 години от дебюта си, който се състоя през 1972 г., а сега с тази версия от 2022 година марката предлага по -технологичен модел на нашия пазар, ревизиран в своята естетика и оборудван с интересен хибриден тракт. Автомобилът вече пристигна в България, а екипът ни не пропусна възможността да направи първия тест драйв.

Екстериор

Новият Civic се фокусира върху дизайн, който може да се нарече ревизиран, но който също така се опитва да предложи нов естетичен вид без да е много по-различен от предишната генерация. Прецизните "козметични операции" превръщат колата в изцяло нов Civic, без да забравяме спортната ДНК на модела.

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

За случая инженерите на Honda добре са обмислили промените, които са направили. Те се забелязват в т.нар. А-колонки, които са преместени малко назад, за да подобрят общата видимост, в удължаването на предния капак, чиято линия е и с 25 мм по-ниска от предишното поколение. Трябва да се отбележи и факта, че огледалата вече са преместени на предните колонки, като целта е да се ограничи мъртвата зона.

В резултат на всичко това цялото лице на новата Honda Civic е "смъкнато" малко по-надолу , с обновени оптични светлини, които са леко вдлъбнати в позицията си за да се придаде усещане за по-голяма дълбочина на погледа. "Очите" вече се радват и на автоматичната система за управление на дългите светлини, докато радиаторната решетка (нов дизайн тип "пчелна пита") е с по-малки размери и продължава дизайна на фаровете.

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

Поглеждайки силуета, човек веднага вижда, че покривът е скосен в задната си част - към задното стъкло, а задната част е малко по-традиционна - с плавни и изчистени форми, като новите задни светлини сега са затворени в един елемент, който обаче запазва формата "С" на светлинния подпис.

Що се отнася до размерите, то Civic e по-нисък и с по-голямо междуосие. Нека назовем и конкретните цифри, за да може да се добие по-ясна представа. Те са 4.55 метра дължина (доближаващо колата до D сегмент), 1.8 метра широчина, 1.41 метра височина (което прави Civic най-ниската кола в С-сегмента) и 2.73 метра междуосие - увеличено с 35 мм в сравнение с версията от 2015 г.

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

Новият Civic разполага и с една интересна иновация по отношение на задната врата, която вече е направена от смола. Благодарение на този избор е възможно да се намали теглото ѝ с 20%. С други думи Civic вече изглежда "по-спокоен", но същевременно модерен и динамичен.

Интериор

Новата Honda Civic идва с един високотехнологичен кокпит. Това се усеща, като се погледне през спиците на мултифункционалния волан, където намираме чифт дисплеи. От една страна имаме 10.2-инчов цифров контролен панел (само за версията от по-висок клас), докато в центъра на арматурното табло има 9-инчова информационно-развлекателна система с навигация и софтуер, съвместими безжично с Apple CarPlay и Android Auto.

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

Информационно-развлекателната система има бърза реакция след докосване и цялостната графика изглежда ясна с "цифровите пипала" за извикване на основните менюта. Има и практично меню, за да видите в реално време преминаването на енергийните потоци между електрическия агрегат и двигателя с вътрешно горене. Трябва да се отбележи, че при версиите с по-ниско ниво на оборудване, арматурното табло е само частично цифрово, като при тях километражът все още е аналогов.

Дигиталната част обаче може да се персонализира с богат избор от менюта и информация за шофиране, от които да избирате. Внимание заслужава и аудиосистемата, която при наточените версии е от Bose и е оборудвана с 12 високоговорителя.

Що се отнася до вътрешната естетика, дизайнът е доста минималистичен с известна изчистеност на формите. Интериорът се характеризира с наличието на централна част на арматурното табло, набраздена от корпуса на въздухозаборниците с много хоризонтално развитие и обгърната от черен пиано лак. Има обаче и място за елегантност с широко използване на мека гума, кожа за тапицерията и меки на допир тъкани. С други думи нивото на изпълнение на салона е отлично, сглобката е перфектна, а употребата на твърда пластмаса, доколкото е възможно, е сведена до минимум.

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

Пространството е значително, както за водача, така и за пътниците, както и видимостта. Благодарение на новата позиция на предните колонки и позиционирането на огледалата за обратно виждане директно върху тях, т.нар. "мъртва зона" е значително намалена и водачът вече може да се наслаждава на видимост до 87°.

Предните две седалки са изключително удобни и ергономични, като отзад положението е същото, но за двама. Има място и за трети пътник, но централният тунел няма да му позволи да си изпъне краката при по-дълги пътувания. Особено отзад проблем е по-ниския таван с който трябва да се съобразявате при влизане и слизане от автомобила.

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

При багажника положението е следното: започваме от капацитет от 410 литра. Добър резултат, дъното е равно и просторно дори за два големи пътнически куфара. Накратко, едно семейство пътува спокойно с тази кола. Има предостатъчно място и за багаж, и за четирима души.

Двигател

Неизневеряващи на себе си от Honda са предвидили само един силов таркт. Той е пълен хибрид с двулитров двигател с вътрешно горене, работещ по цикъла на Аткинсън. И забележете - говорим за четирицилиндров мотор с обем от два литра, а не за масово използваните трицилиндрови еднолитрови агрегатчета.

Хибридният тракт на новата Honda Civic е базиран на основата на този бензинов двигател, към който са добавени два електрически мотора и 72-клетъчна литиево-йонна батерия. Системата е в състояние да произведе максимална мощност от 183 к.с. и въртящ момент от 315 Нм. Всичко това е придружено от e-CVT скоростна кутия.

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

Благодарение на наличието на нов контролен блок, разположен под предния капак, хибридният тракт работи в три режима (не се избират от водача). Това са: EV, Hybrid и Engine Drive. В режим EV батерията захранва електрическото задвижване, което задвижва колелата, докато топлинният двигател не работи. Както при всеки пълен хибрид обаче, в този режим може да се изминат само няколко километра.

Режимите Engine Drive и Hybrid са по-интересни , първият използва само двигателя с вътрешно горене (при високи скорости или пътувания по магистрала), докато електрическия се включва само за да достави повече мощност и скорост, най-вече при изпреварване.

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

Хибридното задвижване позволява на енергията от бензиновия двигател, да активира електрическия мотор, без да минава през батерията. В този случай термичният двигател не се използва директно и накратко чрез алтернатора кара автомобила да се движи с помощта на електрическия агрегат.

Ходови характеристики

Инженерите на Honda оборудват новия пълен хибрид Civic с ревизирана настройка , подобрена от наличието на нови предни амортисьори и окачване. Конфигурацията е леко по-твърда, докато устойчивостта в завои е увеличена с 20% благодарение на въвеждането на по-твърди настройки. Всичко това прави новия Civic автомобил с нисък център на тежестта, по-стабилен и поради разширената задна следа, по-безопасен и по-готов за промяна на посоката по всяко време. Но не очаквайте чистокръвен спортист.

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

Новият пълен хибрид на Honda Civic е плавен и динамичен при шофиране, но все пак предпочита комфорта с балансирана настройка, която по-добре усвоява несъвършенствата на пътната настилка. Воланът също е отличен - отзивчив и комуникативен, с перфектна реакция на педала на газта, винаги готов да освободи незабавно въртящия момент от електрическия агрегат, дори в режим Eco.

Тук, като говорим за режими на шофиране (тези, да, избираеми от водача чрез лоста, разположен на централния тунел), има Eco, Normal, Sport и Individual . Като последното позволява отделно управление на двигателя, трансмисията и контролния панел. В интерес на истината тези режими не променят толкова много автомобила, като единствено спортният прави двигателя малко по-шумен, а екологичния - педала на газта "по-сънлив".

Технологии

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

Колко харчи новият Civic с хибриден двигател? Отговорът на този въпрос е: Много малко! Прекарахме доста време с автомобила, като използвахме в по-голямата си част от тестовото шофиране нормалния режим, без да се стараем да пестим. В крайна сметка бордовият компютър даде разход от 4.7 литра на 100 километра.

Що се отнася до новите технологии, трябва да отбележим технологията Honda Sensing , пакетът с множество функции за подпомагане на шофирането включва нова 100° широкоъгълна камера и подобрена технология за разпознаване, която увеличава способността на автомобила да открива пешеходци, лентата, ограничения и други превозни средства, включително велосипеди и мотоциклети.

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)

За първи път новият Civic е оборудван със сонарни сензори : четири отпред и четири отзад. В допълнение към подобрените технологии, които вече се използват, като Impact Reduction Braking, Lane Keeping, i-ACC и Blind Spot Monitoring, предлаганите от Civic функции за активна безопасност са обогатени със системата за наблюдение на трафика при маневра и системата за подпомагане на трафика (Асистент за задръствания).

Версии и цени

Новата Honda Civic e: HEV 2022 вече е налична за поръчка у нас, като цената ѝ започва от 65 990 лв. с ДДС за базовото ниво Elegance. Цената се повишава до 68 990 лв. с ДДС за ниво на оборудване Sport и до 74 990 лв. отново с ДДС за нивото на оборудване Advance.

Тествахме новата Honda Civic (вижте колко струва у нас)


Поставете оценка:
Оценка 4 от 128 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Калоян

    252 21 Отговор
    Отлично ревю, на една отлична кола, но за съжаление доста скъпа за средностатистическия българин.

    Коментиран от #2, #32

  • 2 Име

    163 23 Отговор

    До коментар #1 от "Калоян":

    Да, ревюто на Славчев по традиция е обективно и добро, колата е интересна и е с четирицилиндров двигател, но наистина е скъпа. Кола от С сегмента трябва да струва до 30 000 лв максимум

    Коментиран от #60, #90

  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    163 25 Отговор
    А може би колата не е толкова скъпа, просто у нас доходите са УЖАСЯВАЩО НИСКИ и я правят с цена около СТО минимални заплати ‼️
    При цена около 35 000 €
    и доход от 1 500€ си е две години!

    Коментиран от #4, #13, #77

  • 4 Марто

    138 6 Отговор

    До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Прав си, но въпреки че заплатите ни са ниски, и новите коли навсякъде в Европа поскъпнаха неимоверно много и неоправдано.

    Коментиран от #10

  • 5 шофер

    54 257 Отговор
    Сделана от кенчета Кока-кола, стъкло и пластмаси. Крепяща се единствено и само на боята си Мейд ин Джърмани. Лагерница на макс. Коя и да е немска марка е пъти ама пъти по-здрава от таз. Напушва ме смях за недоразумението.

    Коментиран от #8, #14, #18, #20, #68, #72, #79, #95, #106, #108

  • 6 Иво

    54 27 Отговор
    Модела изглежда иновативен като дизайн и технологии но при избор сведен до само един двигател и трансмисия трудно ще се наложи сред конкурентите си в компактния клас.
  • 7 Гост

    80 123 Отговор
    И вътре, и вън - голяма грозотия... От доста години японците не могат да спретнат дизайн който да лови окото. Вероятно е здрава, но да гледаш това недоразумение всеки ден, при това на такава цена...., никога! Не мисля, че ще има и минимален успех в Европа.
  • 8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    113 14 Отговор

    До коментар #5 от "шофер":

    По повод кенчетата от Кока кола -
    те са точно за немското "моторче" тип
    3×330 ‼️‼️‼️
    Налагано в доста марки и модели в Европа🤔🤔🤔

    Коментиран от #93

  • 9 Денислав

    77 3 Отговор
    Всички нови коли(хибриди) са доста скъпи за средностатистическия българин.... Наскоро видях колко струва пежо 308 хибрид(около 85000лв). Преди години първата 308 беше 45000лв.

    Коментиран от #12, #99

  • 10 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    51 8 Отговор

    До коментар #4 от "Марто":

    Е , все пак едва ли ще я свалят до цената на сдЯлано в Мароко "Сан Деро"‼️
  • 11 Пилот на Ферари

    68 13 Отговор
    Не е лош автомобила , но да говорим за спортно ДНК е пресилено казано . Предишните поколения си бяха просто един автомобил за всекидневно каране .

    Коментиран от #28

  • 12 Пилот на Ферари

    85 18 Отговор

    До коментар #9 от "Денислав":

    Да ама до скоро почти всички фирми имаха заводи в Русия . Там се изработваха не само готови автомобили но и каросерии , алуминиеви блокове и глави , и цели двигатели . Това изисква евтини суровини , работна ръка , ток , газ ....
    При сегашните цени на газ и ток в Европа , производството на един Голф ще отиде на сто бона . Те и за това бият кепенците .

    Коментиран от #22, #80

  • 13 КоРечи

    64 7 Отговор

    До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Давам си целия доход за да изплащам кола?? Май само си говорим просто ей така за спорта

    Коментиран от #17

  • 14 Урко

    94 31 Отговор

    До коментар #5 от "шофер":

    ти си промит, зомбиран мозък
    карай си скапаните немски коли и не се меси сред разбиращите и истинските марки

    Коментиран от #19

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    22 13 Отговор

    До коментар #13 от "КоРечи":

    Опитай се и да мислиш ‼️
    Ама то си требе БАЗА ( умствена) ‼️
    Нарича се Биг Мак , ама не меню, а стандарт ❗
    С него се отчита колко време е нужно да се работи , та с доходите да се закупи дадена стока ‼️
    Основата е колко време трябва да работи човек в дадена държава за да си купи сандвич от МакДоналдс ❗
    Ако искаш да влезеш в лигата , добре дошъл !
  • 18 Госあ

    85 22 Отговор

    До коментар #5 от "шофер":

    германците вече са след корейците, ти сравняваш с японските автомобили хахахаха И повярвай швабите ще бъдат изцяло аут, след като спряха енергоизточниците си от Русия. Всъщност, от Южна Корея искат газопровод с Русия.

    Коментиран от #21

  • 19 Гост

    17 28 Отговор

    До коментар #14 от "Урко":

    Много си смешен, комплексар! Да, това си ти, не някой друг! Истински марки? Разбирачи? Пфу! Аматьори, Баце!
  • 20 Усет

    64 25 Отговор

    До коментар #5 от "шофер":

    Поредния мало--ен фен на немските кафези изпълнен със злоба защото много добре знае че от японското качество по добро няма и като видят статия за истински автомобили а не като немските кошове почват да плуят и пишат простотии с малките мозъчета.

    Коментиран от #23

  • 21 Гост

    14 20 Отговор

    До коментар #18 от "Госあ":

    Това според кой? Щото статистиката друго казва! Ти ко си така неготивен? Да не ти е влизал отзад някое РС, или GTI?
  • 22 Коректен

    25 34 Отговор

    До коментар #12 от "Пилот на Ферари":

    Браво, уцели опорката, само където произведените в русия коли, сглобени от пияни руснаци не бяха разрешени за експорт, заради уникалното им качество.

    Коментиран от #43, #44

  • 23 Гост

    16 14 Отговор

    До коментар #20 от "Усет":

    Ба, ти си по зле и от Урко философа? И геб ще те джасало нещо немско в буфера…

    Коментиран от #25

  • 24 Бат Стеф

    58 11 Отговор
    Хонда-връх на сладоледа! Невероятен е и е хибрид, което е +
  • 25 мейд ин Джапан

    72 21 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    За съжаление повечето фенове на немските талиги сте умствено изостанали и да не дава Господ да ви среща човек по пътя защото или ще се натресете челно в някои или ще отсечете дърво встрани от него.

    Коментиран от #26, #61

  • 26 бивш юзер

    28 81 Отговор

    До коментар #25 от "мейд ин Джапан":

    След Паджеро и Корола никога повече японска бангия. Че то едно огледало не може да намериш втора ръка и то на цената на ново за S klasse. Крайте си джапанките и завиждайте на германското.

    Коментиран от #39, #41

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Mmm

    41 24 Отговор

    До коментар #11 от "Пилот на Ферари":

    Да, type R е кола за пенсионери, никакъв спорт няма, нищо ,че е най- бързата с предно предаване

    Коментиран от #42

  • 29 Съдията Дред

    13 15 Отговор
    Същият дизайн, и добавки, колкото да вдигнат цената двойно
  • 30 Така е

    16 30 Отговор
    Поне един клас под Камри и Мазда 6, но даже по-скъпа. Хонда от втори опит направиха хибрид далеч от качествата на Тойота.
    Стария Сивик имаше нещо в дизайна хващащо окото.

    Коментиран от #38

  • 31 Евроатлантик

    26 56 Отговор
    Много скъпа тая хонда! За тия пари немски премиум! Ужас тия японци не са в ред! Даже най скъпата хонда трябва да е по евтина! Все пак хонда е японския опел

    Коментиран от #73

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Много грозна

    29 33 Отговор
    Задница. За табло и централната конзола да не говорим. Тия двата превключватела от страни на бутона за аварийните са уникални....изглеждат че са взети от стерео Сони модел 82ра година. Седалките приличат на офис столове. Цената трябва да е поне 10 бона надолу за да има успех в Европа. Иначе ще я купуват само единствено фенове на модела. И накрая , защо я наричат японска кола , след като не се сглобява там , и над 60 % от частите и се произвеждат от други производители по света. Ако пакистанец нае.ве индийка , тя забременява но изоставя детето , и го осиновят австралийци , то става Австралиец но само по документи.
  • 34 типично изкопиран

    27 37 Отговор
    В тоя грозен кошник само името е японско. Даже и гумите са френски

    Коментиран от #36

  • 35 гледам и чета

    22 29 Отговор
    коментари и хвалебствия но не знам защо ,никой средно статистически успял бизнес- мен дори в япония не отива на бизнес среща с тази марка и модел мпс много странно?
  • 36 Име

    30 4 Отговор

    До коментар #34 от "типично изкопиран":

    Страхотна статия поздравления а що се отнася до колата тя се прави само и единствено в япония

    Коментиран от #54, #62

  • 37 Леля Гошо

    32 5 Отговор
    Тая цена не е ли висока за Хонда Сивик, тя не е голяма кола?
  • 38 Гост

    53 3 Отговор

    До коментар #30 от "Така е":

    Камри и Мазда 6 не с класа на Сивик! Той е в класа на Корола. Споменатите от теб коли им провери цените и тогава пиши. Виж и цената на Корола със същото оборудване. Май само пишеш, колкото да се изкажеш негативно.

    Коментиран от #46

  • 39 Гост

    14 5 Отговор

    До коментар #26 от "бивш юзер":

    Май си още в 90те...
  • 40 2022

    41 30 Отговор
    Отивате в банката подписвате едни документчета и колата е ваша. 70 бона в ламарина. И започвате да се чудите, дали не трябваше да взема едо кайенче!? А не, не това ехонда топ оф дъ топ, малко е тесничка все пак е за японци, но пък каква технология само, е таблетчетата малко са лагави и телефона ми е по - бърз , обаче все пак нова кола не замърсява. Ама все си мисля за Кайенчето... 300 коня, старичко е ма а за около 25-30 лева щях да го постегна и да е радост в живота ми....Алоо Хонда искам да върна тази прекрасна кола?
    -Ами с радост ще ви я изкупим за 35 000 лева, заповядайте да подпишете документите.
  • 41 Японски коли

    25 33 Отговор

    До коментар #26 от "бивш юзер":

    Има нещо верно. Карах Авенсис нова от магазина, готина кола, ама не върви, позицията на сядане беше като в кошница. Де да знам. Преди няколко дни карах една нова Корола, това е супер тясна кола, ако сте над 1,75 см. ,мазда CX5 Супер тясна кола, геометрията на предното стъкло е тотално сбъркана. караш в едно полегнало положение като на зъболекарски стол. Хонда Акорд- същата работа.

    Коментиран от #49, #53

  • 42 Пилот на Ферари

    10 32 Отговор

    До коментар #28 от "Mmm":

    Разбирач , в колко състезания е участвал Civic Type R ? От тая версия на модела са произведени само 100 бройки .

    Коментиран от #69

  • 43 Пилот на Ферари

    18 11 Отговор

    До коментар #22 от "Коректен":

    Ти сигурен ли си че произведените в Русия автомобили не са били за експорт ? За това ли представителството на Рено удари кепенците в България , а и не само ?

    А ако разгледаме отделно производствените мощности в Нижни Новгород, то оттук 25% от продукцията заминава за износ , каза пред журналисти генералният директор на "Фолксваген Груп Рус" Маркус Озегович. Според него германската компания изнася модела "Шкода Йети" (Skoda Yeti), асемблиран в Русия, в Европа
  • 44 Пилот на Ферари

    19 7 Отговор

    До коментар #22 от "Коректен":

    Автомобилостроителната група "Стелантис" (Stellantis) - / "Стелантис" е обединение, сформирано след сливането на "Фиат Крайслер" (Fiat Chrysler) и "Пежо - Ситроен" (Groupe PSA) - изнася за Западна Европа Peugeot Expert, Opel Vivaro и Citroen Jumpy, произведени в Калуга .
  • 45 В САЩ

    26 7 Отговор
    Цената е под 20 000 долара. По коледа сигурно ще има промоции за по 14-15000. Хубава е колицата, ама...
  • 46 Така е

    27 21 Отговор

    До коментар #38 от "Гост":

    Не ми обяснявай моля в какъв клас е Сивик.
    Ще повторя пак, че цената е повече от Мазда 6 или Камри.В сайта на марките има ценова листа.Там се проверяват цените ако не знаш.Изисква малко усилие.
    Малката марка Хонда отдавна е със сбъркана ценова политика.Ако пуснат Акорд, трябва да струва над 90х. сигурно.

    Коментиран от #48

  • 47 Хаха

    25 8 Отговор
    Хибридно Камри е по евтино. За размерите не искам да коментирам даже

    Коментиран от #59

  • 48 Гост

    31 4 Отговор

    До коментар #46 от "Така е":

    Колега, не се излагай, погледни нивата на оборудване! Натъпчи с екстри споменатите модели и тогава ще си говорим. Гарантирам ти за 6цата под 85хил. няма да паднеш и то с преференции. За Камрито също. Виж колко ще ти излезе Корола с 1,5л хибрид с екстрите на Хондата. Да има Короли за по 40хил., ама качи се в тях. А относно Мазда, има също, но са постни. Добре направената конфигурация от екстри е скъпа, поне за масата хора.

    Коментиран от #51

  • 49 Туземец от Враца

    29 3 Отговор

    До коментар #41 от "Японски коли":

    Тук възниква въпроса, защо си купуваш нещо дето не ти харесва? Поне седалката не пробва ли , преди да я купиш?Аз съм 180 см висок и съм 105 кила- наднормен съм и Мазда3 не ми е тясна. Пък вие си пишете глупости...

    Коментиран от #52, #70

  • 50 Знайко

    17 5 Отговор
    Не може да сравни с предходните версии, но реално никой от нас не я е карал да каже как е. За хейтърите, любите на гермнаски чайници с турбини с моднати настойки, които експлоадират след 5000 км бих казал: ако нямаше мито на европейските чайници щеше да им е лошо. Има и нещо крадено от новата Астра в предницата....по скоро бих си купил предния модел! Ейй, палете чайниците да сте готови за следващата катастрофа!

    Коментиран от #56

  • 51 Тия екстри в голямата си

    17 0 Отговор

    До коментар #48 от "Гост":

    част само увеличават цената а никой не ги ползва.
    Но чекмедже за слънчевите очила трябва да има.
  • 52 Еее чиче

    8 17 Отговор

    До коментар #49 от "Туземец от Враца":

    ми ние откъде да знаеме как я караш тая Мазда 3?
    Може да си махнал предната седалка и да седиш на задната.
    Като едно време Атанас Голомеев баскетболиста, татак си караше полското фиатче.
  • 53 Знайко

    12 6 Отговор

    До коментар #41 от "Японски коли":

    ....аз пък да ти кажа имам Субару Н6 аутбак, седалката ми е изцяло електрическа и е точно като за задника на 125 кг- 195 см мъж. Тоест имам по 4 пръста луфт отдясно и отляво .Леко се пързулкам по кожата , но понеже съм автомат и имам трета опорна точка с левия крак не ми е проблем. Влязох в подобно STI от австралия с седалки рекаро с подвижни панели и подобрена странична опора за хора като мен, каквито не съм виждал от 85 година. Так че....модели и модификации всякакви-няма нужда да се нарежда излишно. Някой решил да спести за да гепи евтините клиенти , ама някой после ще го нарежда 20 години за икономиите!

    Коментиран от #64

  • 54 Пълни глупости

    13 5 Отговор

    До коментар #36 от "Име":

    За европейския пазар сивик се сглобяваше в Англия до миналата година. А седана в Турция. След като хонда затвори тези два завода ,производството дори и за Европа продължи в заводите в САЩ и Канада. А докато беше в Англия, стоповете например се произвеждаха в Мартос (Испания ). В същата фабрика правят и стопове за Мазда....Друг 100%тов японски автомобил.
  • 55 Владимир

    16 3 Отговор
    Много ми харесва ,но е опасно нисък за нашите пътища-128 мм.Под средното за сегмента...
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 ДрБр

    10 15 Отговор
    Не им се отдава дизайна на японците. Жалко за иначе добрите им коли.

    Коментиран от #101

  • 58 Иванов

    17 1 Отговор
    Гаси му скъпотията!
    Свърши ми идеята за нов автомобил!
  • 59 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    16 0 Отговор

    До коментар #47 от "Хаха":

    Къде ❓❓❓










    Щото базово Сивик ако почва от
    65 990 лв. с ДДС
    То базово Камри стартира от
    69 500 лв. с ДДС
  • 60 Евроатлантик

    18 2 Отговор

    До коментар #2 от "Име":

    Ами да им наложим горен праг на цените на 30000 лв и готово!
  • 61 Гост

    9 6 Отговор

    До коментар #25 от "мейд ин Джапан":

    Нееее, в грешка си! Аз не съм фен, аз съм ползвател, и разбирам що годе! Ама такива като гебе са неграмотни, виж си правописа! Сори, ама за 80 бона, е няма как нова чудо! Че то CRVто е толкова… И с тия копчета за скороти, ужас!
  • 62 Тая пародия на кола Не благодаря

    10 24 Отговор

    До коментар #36 от "Име":

    Няма значение къде я сглобяват.

    Важно е какви са частите. Японски части в хонда няма.

    Всичко в колите хонда е произведено в тайван, ботсвана, бангладеж, китай, чехия, турция, българия и др и накрая са сложили френски гуми. (а не японски).

    Коментиран от #63

  • 63 МИнЕтЛИН

    18 1 Отговор

    До коментар #62 от "Тая пародия на кола Не благодаря":

    Че кво им е на френските губи
  • 64 Японски коли

    6 10 Отговор

    До коментар #53 от "Знайко":

    Субару не съм имал ,но почакай да навърти малко километри и ще откриеш и другата му страна.
  • 65 Венци

    31 7 Отговор
    Няма по добър автомобил от японския!
    Хонда и Тойота!

    Коментиран от #97

  • 66 Ввв

    12 7 Отговор
    Не е лоша,но далеч от перфектна,типично за Хонда все нещо липсва,няма как да предлагаш един двигател и да очакваш успех в Европа….само се закриват пък после нямало продажби,ами няма и да има!Да не говорим за спорния дизайн…абе феновете ще я купят,другите не!

    Коментиран от #83

  • 67 българин втора употреба

    18 3 Отговор
    а внос втора ръка от Германия ще има ли? пред моя блок на паркинга има 120 коли втора употреба и 3-4 купени от магазин пред останалите блокове картинката е същата а ми рекламирате нещо което е недостъпно за 90 процента от населението не ви ли е срам?
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Циник

    14 6 Отговор

    До коментар #42 от "Пилот на Ферари":

    Колата е тествана на Нюрбургринг Нордшлайфе, както е прието за тези тестове. Ама откъде пилот на Ферари да ги знае тия работи. Я питай Леклерк дали му харесват ауспусите на Хондата, нали ги гледа всяко състезание, дишайки им изгорелите газове..
  • 70 Японски коли

    6 4 Отговор

    До коментар #49 от "Туземец от Враца":

    Ако аз съм евтин клиент, ти не знам какъв си с това Субару, хахаха.
  • 71 Кучето скача според тоягата

    18 1 Отговор
    Абе вижте сега, кат Ви Не аресва си купете Бугати, щом сте таквиз тарикати..Пък ако и то ви Не аресва си купете кат колата на тати...Жигул-ет-1974г. и всички язовири са ваши, без да ви пука за хендеците и дупките. Ама вие не ходите за риба де...забравих. Чакате наготово някой да ви я сервира замразена от 6м. в чинията а тука само си чешете езиците и егото.
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Яяя

    24 5 Отговор

    До коментар #31 от "Евроатлантик":

    Никога няма да разберете какво е нова Хонда , с 6 год Гаранция и да ти гори 6 в града , с пълно оборудване..Карайте си премиум варелите харчещи масло и бензин в несвяст и светещо табло ...Премиум немец от Германия на 3 год и 100+ Хил ,тези кошове изнасилени тук и по 3 пъти в сервиза в месеца си ги задръжте

    Коментиран от #75

  • 74 Японски коли

    9 20 Отговор

    До коментар #72 от "Настрадин оджа":

    Аз никога не съм се докосвал до чисто нова Хонда ама познавам един дето е гледал как някакъв се бил докоснал до такава. Разказват че, откакто се е докоснал до колата , има ореол може да лети до 3000 метра височина, станал е пророк и е научил от самосебеси 25 езика.Абе голяма работа е това , е чак пък чисто новата Хонда. Епично

    Коментиран от #76, #82

  • 75 ТДИ

    16 9 Отговор

    До коментар #73 от "Яяя":

    Не знам как позна , моята кола е 15 годишна и гори 6,5 в града. Верное че малко пипа масълцето. На сервиз не съм ходил от 3 години. Колата върви без проблем и я купух пред 4 години за 6500 лева...не 65 000 а 6500. Словом шест хиляди и петстотин лева.
  • 76 Смоко

    8 0 Отговор

    До коментар #74 от "Японски коли":

    Разбрахме че нщ не каза , явно си в някаква фантастика, успех с виденията и духовния живот
  • 77 Ехо

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    И ще караш на фотосинтеза
  • 78 Бат Койчо

    2 9 Отговор
    Отзад мяза на Форд Мондео
  • 79 Нормален

    36 4 Отговор

    До коментар #5 от "шофер":

    От предишния модел Сивик с 2.0 мотора вече има рекордьор на 500 000 мили или 800 000км навъртяни от 2017г до сега.Проблеми е имало само със стартер, брава на шофьорската врата и климатика.Не ми пиши смешки за някакви германски бракми.
  • 80 Нормален

    15 15 Отговор

    До коментар #12 от "Пилот на Ферари":

    Скрий се пък ти с тая умряла Русия бе.Правили били двигатели...Абе Божеее...Кой ще даде на тия пияндури да му правят двигателите бе, ти вред ли си?

    Коментиран от #81, #107

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Стига ва

    10 3 Отговор

    До коментар #74 от "Японски коли":

    Друго сие стар дръгел ,"премиу" масларка дет го бърка с еода маслото🤣😂🤣
  • 83 Жгмъц

    15 2 Отговор

    До коментар #66 от "Ввв":

    Хих, абе бай Соичиро е далеч от пълнозърнестите ненски кошници дет едичко си имат ха ха с мнооого разнообразни двигатели дет напоследък я изкарат по 50 хилки, я не
  • 84 Гош

    13 1 Отговор
    Корола 2.0 хибрид, комби, с най-високото ниво е 66 000 Сивика малко скъпо идва, иначе не е лоша колата. Човек трябва да седне и в двете и да си прецени как, какво и кое... Лично на мен Королата на задната седалка ми е само като за деца. В този сивик не съм се качвал.

    Коментиран от #85

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Урко

    5 6 Отговор
    Буржоазен автамабил, и цената е такава.
  • 87 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 88 шофер

    5 20 Отговор
    Лагерница на колела сделана от кенчета Кока-кола и стъклария. Точно както всичките си събратя от изтока. Пада 5 сантима сняг и у десно в банкета чака куатро или х-драйв да го дръпнат Смех голем. Ге Те, Ге Те И, АМГ, М пакет, Ер Ес куатро, Ес Те и Ге Ес И просто движат и караш до откат. Кеф!
  • 89 Ауди

    7 40 Отговор
    От това по добро няма

  • 90 Реалист

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Име":

    Айде да речем до 40 000.
  • 91 Българин

    6 2 Отговор
    Отвън изглежда страхотно, но след "високотехнологичният кокпит" спрях да чета. Не, благодаря.
  • 92 Добре поне

    4 4 Отговор
    Че са здрави!
    Иначе всички японски автомобилопроизводители да си уволнят дизайнерите незабавно!!!
    И вътре и вън не прилича на нищо, няма индивидуалност ергономичност стил -НИЩО!
    Все едно някой се е учил и е скалъпил нещо
  • 93 Гроздето е

    3 3 Отговор

    До коментар #8 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Кисело нали!!!
  • 94 Минаващ

    7 5 Отговор
    Японските коли са супер добри и надеждни. Но, на тази цена, а и малко по-евтино бих си купил напълно електрически Хюндай Кона на 2-3 години (вече са достъпни за под 30 000 евро)
  • 95 Дддд

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "шофер":

    Личи си че понятие си нямаш от коли..... Караш стар немски кошник и злобееш защото не можеш са си позволиш нищо друго ...
  • 96 Ггг

    2 1 Отговор
    Мазда сх30 за да 10 Хил, по малко за фасона няма да коментирам
  • 97 ПСР

    2 3 Отговор

    До коментар #65 от "Венци":

    Фен съм,14 г.3 Хонда 2 Тойота.Тази,не бих казал,че с нещо ме впечатлява.Може и да е добра.А дизайнът...изобщо не ме кефи.
  • 98 Никси

    3 6 Отговор
    апа на мен ми харесва SAAB 93 и TOYOTA AVENSIS 2-генерация фейстлифтова обаче комби VOLVO S80 3-генерация феистлиф , ама MERCEDESA си е MERCEDES !!!
  • 99 Порно

    3 7 Отговор

    До коментар #9 от "Денислав":

    Момче , през декември 2008 си купих ново Пежо 308 дизел за точно 26060 лева. Нафтата само я мирише. Изкара 320 000 км без проблеми. Найс , а? На тая километъра и излиза поне двойно
  • 100 Леля Гошо

    4 2 Отговор
    Много е скъпа. За тия пари Голф 2 в отлично състояние и гадже синоптичйа.
  • 101 Варненец от Бургас

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "ДрБр":

    Корейските са далеч по -грозни
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Торанага

    4 6 Отговор
    Хонда определено имат дългосрочен проблем с дизайна, който не могат да решат. Предходния Сивик беше като произведение на 14 годишен, този е доста несъразмерен, а решетките в интериора са доста странни и не знам как ще се почистват...
  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.