Last news in Fakti

21 Ноември, 2022 09:31 33 238 27

Тествахме новата "тройка" на BMW

  • bmw-
  • 3er-
  • трета серия-
  • тест

BMW обнови любимата си серия 3, която вече е на нашия пазар

Серия 3 ще остане една от най-големите успешни истории на BMW. Представена през 1975 година, оттогава са произведени повече от 16 милиона автомобила, като 1.1 милиона от тях са от най-новото поколение, представено през 2019-а. Така че докато много шофьори може да предпочитат SUV-та в наши дни, ясно е, че и съвсем не са малко купувачите, които все още искат седан или комби като Серия 3. Този най-нов модел не се продава дълго време в първоначалния си вариант, но знаейки важността на сегмента, сега BMW се завръща с преработен модел, за да се увери, че ще остане на върха в играта.

Промените

Тествахме новата "тройка" на BMW

Ключовите промени като част от тази актуализация включват въвеждането на извит дисплей в арматурното табло на серия 3, който обединява цифров екран с циферблати и сензорен екран в едно основно парче стъкло и помага за модернизирането на салона. Нивата на оборудване и екстериорният дизайн също търпят лека корекция - включително нови LED фарове с нов светлинен подпис, различен модел на решетката и нови лъскави черни елементи в преработените брони. Сега, след като направихме първите тестове на модернизираното BMW 3er нека ви разкажем и как се представя.

Производителност

Тествахме новата "тройка" на BMW

Колата продължава да има добър избор от бензинови, дизелови и plug-in хибридни агрегати. Ако искате бензин, има избор между 318i, със 156 к.с., 320i със 181 к.с., 330i с 254 к.с. и шестцилиндров M340i с 369 к.с. Последната опция е най-бързата в гамата, като времето от 0 до 100 км/ч отнема само 4.2 секунди. Що се отнася до дизела, има 320d със 187 к.с. (предлага се със или без xDrive) и M340d xDrive с 335 к.с., който може да ускори от 0 до 100 км/ч в час само за 4.4 секунди. Наличен е и неизбежният plug-in хибрид 330e с мощност 288 к.с., който може да се кара до 60 километра само на електричество.

Возия и управление

Тествахме новата "тройка" на BMW

Имахме възможност да изпробваме новата серия 3 в две версии в противоположния край на спектъра – 320d комби и M340i xDrive. Въпреки че и двата автомобила са много различни по характер, те споделят едни и същи черти - а именно завладяващо шофиране и впечатляващи нива на финес. Дизелът не е от най-динамичните, но това в никакъв случай не означава, че е бавен и муден. Безшумен е и се характеризира с много добри нива на икономичност. Това е кола, още повече в изпълнението си комби, която е предназначена за по-уравновесени водачи, които обаче все пак имат уклон към спортно шофиране.

Тествахме новата "тройка" на BMW

M340i е този, който трябва да изберете, ако искате истинска спортна тръпка, тъй като предлага особено висока производителност, като същевременно получава редица механични промени, за да подобри начина, по който шофира. Не е M3 и се усеща като многофункционален автомобил. Кормилното управление е директно, а кренът в завоите - минимален. Единственият малък недостатък на този вариант на 3er е, че возията е по-твърда от тази на преките конкуренти, но това може да е достоен компромис за хората, желаещи по-спортно шофиране.

Интериор

Тествахме новата "тройка" на BMW

Както споменахме, основната промяна в интериора на Серия 3 е добавянето на новия извит дисплей. Това наистина подобрява изживяването и екраните не само са фантастични за гледане, но са и много удобни за използване. За разлика от някои други по-нови BMW-та, в актуализираната "тройка" все още има контролер iDrive за управление на основния сензорен екран. В качеството на интериора е трудно да бъдат намерени недостатъци, като различните луксозни материали се обединяват, за да създадат едно първокласно покритие - и това при положение, че BMW 3er е най-малкия седан на BMW в крайна сметка. Освен това автомобилът е относително просторен, въпреки че версията Touring е тази, която трябва да изберете, ако практичността е ваш приоритет.

Оборудване

Тествахме новата "тройка" на BMW

BMW се отказа от началното ниво на оборудване и това означава, че Sport вече е новата опция за начало на гамата. Стандартното оборудване е изобилно, включително 17-цолови алуминиеви джанти, отопляеми предни седалки, климатроник, камера за заден ход и отличния извит дисплей, който вече споменахме. След това M Sport носи по-големи 18-ки джанти, стилизиращ комплект по поръчка и спортно окачване, докато моделите M Performance M340i и M340d получават по-големи спирачки, спортен диференциал и спортен ауспух. Това са само най-основните екстри, добавени в оборудването на актуализираното BMW 3er.

Цена

Тествахме новата "тройка" на BMW

Едва ли, предвид всеобщото поскъпване на автомобилите в световен мащаб, някой очаква това BMW да е евтино. Да, не е евтино. Базовата му цена е малко над 77 000 лева, а в зависимост от различните двигатели, ниво на оборудване и допълнителни екстри тя лесно се покачва доста над 100 000 лв. Просто трябва да се внимава с поръчването на опции, защото те са безброй и човек твърде лесно може да се увлече от богатия избор на екстри на BMW. А базовото оборудване в средното ниво на екипировка, в повечето случаи е повече от достатъчно.

Присъда

Тествахме новата "тройка" на BMW

BMW Серия 3 си остава автомобил, който наистина е на върха в своя клас, притесняван единствено от А4 на Audi и C-класата на Mercedes. Всъщност това са единствените конкуренти, които могат да се доближат до неговата комбинация от качество и спортен дух. С огромната си гама от двигатели и избора от два типа на каросерията, усещането е, че актуализираната серия 3 може да отговори на почти всички очаквания. А добавянето на новия по-модерен интериор само я издигна още повече и гарантира, че Серия 3 остава на върха в този клас.

Тествахме новата "тройка" на BMW


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 44 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Калоян

    46 16 Отговор
    Ми какво да кажа - това е еталонът за кола, скъпичка е, така е, но не чак толкова много

    Коментиран от #6, #10

  • 2 Име

    40 7 Отговор
    Явно колата е хубава - Радо доста малко минуси и е сложил - твърда возия и висока цена. Всичко останало си е ОК. Според мен това е идеалната кола - компактна, функционална, бърза и икономична. А и баварците си продължават с дизелите, като гледам
  • 3 Брабус

    14 26 Отговор
    Този дисплей от къде го копираха Ве Ме Зе ?!
  • 4 Дфен

    4 4 Отговор
    От всички нови които излизат последните 2,3години аз виждам по-стари модел.
  • 5 МаКаТа

    40 4 Отговор
    Ей, чак на Бузлуджа сте я качили - пътят там е идеален за такава кола. Що се отнася до ревюто и колата - ми определено ми харесва. Единствено, както е отбелязано и в статията, цената е висока, а за возията, щом казвате, че е твърда, явна е така, ама БМВ си държат на спортното усещане. Който иска мека возия, да взима Mercedes=
  • 6 Смех

    17 39 Отговор

    До коментар #1 от "Калоян":

    Какъв еталон е тоя прескъп баклюк нисък клас

    Коментиран от #7

  • 7 антрашпиц

    35 11 Отговор

    До коментар #6 от "Смех":

    Ма ти наистина си смех.Дори и автора го е написал : само А4 и С-класата са конкуренти за трета серия.Няма онда монда тойота мойота и разни там френски и италиански псевдо аналози...

    Коментиран от #9, #12, #18

  • 8 Гроздобер

    21 2 Отговор
    Гроздето е кисело

    Коментиран от #20

  • 9 Смех

    9 21 Отговор

    До коментар #7 от "антрашпиц":

    Автора е неграмотен като теб самият какви аудита и мерседеси иматонтнеи баклюци с пвц тябло и платнени седалки за маса пари

    Коментиран от #11

  • 10 Смех

    15 31 Отговор

    До коментар #1 от "Калоян":

    Еталонът за кола на селяндурина и цигънина
  • 11 Име

    20 2 Отговор

    До коментар #9 от "Смех":

    Първо виж какво и как си написал и после говори за грамотност
  • 12 Печен

    10 30 Отговор

    До коментар #7 от "антрашпиц":

    За тия пари ще си купя две Рено Меган,и винаги ще имам кола в движение! Едната ако е в сервиза,с другата ще джиткам! А с тоя скъп трошляк ще ви побелеят косите за два месеца!
  • 13 11111

    33 4 Отговор
    Имам 320d 190к.с.2016г M пакет, ами колата е брутална върви много, 4 режима на каране.Спрямо тойотките където
    имах е светлинни години, качество на материалите и оборудването нямат сравнение спрямо други марки.
  • 14 Николай

    16 14 Отговор
    Ако ще я карате 10-15000 км. това в вашата кола! После стягат моторите! Говоря за 320 дизел 2021 година, 3 автомобила, само едната изкара 35000 км. Момчето доволно,вика чак на 35000 км. затегна мотора!!

    Коментиран от #15, #21

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Останаха

    3 2 Отговор
    ли коли за каране или всичките, вече, са само за возене ?
  • 18 ар146тс

    1 11 Отговор

    До коментар #7 от "антрашпиц":

    много грознааааааааааааааааа
  • 19 Луд

    5 12 Отговор
    Мъртво роден ...автомобил без дух....не различаващ се от всички други БМВ-та....индивидуалност....нула
  • 20 Точно

    6 0 Отговор

    До коментар #8 от "Гроздобер":

    го каза. 99 процента от негативните коментатори са Един приятел ми каза и нелепи изказвания.
  • 21 Правилно

    8 3 Отговор

    До коментар #14 от "Николай":

    отбелязано. Всички БМВта са лесно чупещи се измишльотини, в сравнение с вечните Хондички, Тойотки и Корейки. Имам каруца в наследство от прадядо ми, правена към 1913г. Ако и сложа 1 магарешка сила, веднага тръгва, нищо че е на 109 години.
  • 22 Патурко

    10 5 Отговор
    C класата с нейните 4 цилиндрови двигатели вече Не е конкурент, а аудито е извън класацията отдавна, понеже са пред фалит и всичко е морално остаряло при тях! Така че БМВ си остава лидер в този клас и е най-добрата опция за хора, които разбират от автомобили, а не разни скъсани драскачи и клошари тъдява из форумите

    Коментиран от #23

  • 23 Аз съм

    6 2 Отговор

    До коментар #22 от "Патурко":

    Понеже са пред фалит Ауди , решиха да купят лиценза на Заубер и да влязат във формула 1 ...

    Коментиран от #24

  • 24 Патурко

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "Аз съм":

    Пич като не си наясно с корпоративно право и фалити по-добре си мълчи че ставаш меко казано смешен! Само ще ти кажа че едното няма никаква връзка с другото!
  • 25 Чалгаристан

    1 3 Отговор
    Автомобилна марка котирана от чалгата !!!!
  • 26 Генчо Секса

    0 3 Отговор
    Май корейците го натъркаха на бмв-тууу

    Коментиран от #27

  • 27 Вуйчо

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Генчо Секса":

    Ама те за това ги правят германците. Нямаше ли чалга - нямаше да има и БМВ.