24 Декември, 2022 13:15 6 141 16

BMW започва производство на твърдотелни батерии

  • bmw-
  • твърдотелни батерии
BMW започва производство на твърдотелни батерии  - 1

От Solid Power Inc заявиха, че ще предложат на BMW някои от правата върху интелектуалната собственост, свързани с неговите твърдотелни батерии на компанията, като ще позволят производството на новите батерийни клетки в съоръженията на автомобилния производител в Германия.

Базираната в Колорадо Solid Power ще предостави на BMW лиценз за разработване и производство на акумулаторни модолу за електромобили. За това баварската марка ще плати на компанията 20 милиона долара до юни 2024 г. при определени условия.

Като част от сделката Solid Power ще запази правата върху интелектуалната собственост, свързани с електролита, който ще достави на BMW, след като производствените линии на автомобилния производител заработят.

BMW, щоято е инвеститор в Solid Power, вече r има договор за получаване на готови акумулаторни клетки. Твърдите батерии използват твърд електролит в сравнение с течността в литиево-йонните батерии и имат по-малък риск от запалване.

Solid Power, която стана публична миналия декември, е сред група компании, които се опитват да създадат ново поколение батерии за електрически превозни средства, целящи да разрешат някои от проблемите, свързани с литиево-йонните батерии, които се използват в момента.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Патурко

    7 35 Отговор
    БМВ са номер Едно!!! Точка по въпроса!

    Коментиран от #3, #5

  • 2 Смех 😆🤡🤣

    20 3 Отговор
    То такива няма но те почват

    Коментиран от #4

  • 3 Така е!

    7 14 Отговор

    До коментар #1 от "Патурко":

    BMW i3 е с карбоново купе, алуминиево шаси и задно задвижване. Друга такава кола на пазара няма. Няма и да има за тези пари.
    Новите iX, i4 и i7 баварци пък запазват мощност при високи скорости, за разлика от почти всички електрички, освен PLAID

    Коментиран от #6, #7

  • 4 ТУЗАРА 💵

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "Смех 😆🤡🤣":

    Аха. А SLDP акциите що са по 4% нагоре всеки ден?
  • 5 Киичиро Тойода

    8 2 Отговор

    До коментар #1 от "Патурко":

    Точките ги слагам аз!
    Уакаримас-ка?
  • 6 И какъв е смисълът

    7 7 Отговор

    До коментар #3 от "Така е!":

    "BMW i3 е с карбоново купе, алуминиево шаси и задно задвижване. Друга такава кола на пазара няма."

    И каква е била целта на тази комбинация? Постигнали ли са я?

    Според мен не са и затова няма и няма и да има други подобни автомобили на пазара, защото хората се учат от чуждите грешки. Ако могат да ги видят де.

    Коментиран от #15

  • 7 Факт

    8 6 Отговор

    До коментар #3 от "Така е!":

    Че задното задвижване не еплюс за такава кола малък пробег а карбоновото купе е с замърсяващо производввто

    Коментиран от #14

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 "ТВЪРДОТЕЛНИ"? батерии,

    10 2 Отговор
    На Кирджилийски диалект ли е?
    Питам за един бежанец с летен сарай.

    Коментиран от #12

  • 11 Ако айшеее,

    5 1 Отговор
    Пердон,Духалова,ти ли писа заглавието или ПКП.
  • 12 Любопитен

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от ""ТВЪРДОТЕЛНИ"? батерии,":

    Какво според тебе е правилното наименование на тези батерии?
  • 13 истина ти казвам

    3 0 Отговор
    А така! Само твърдият електрод за мекотелните батерии!🤣
  • 14 Майстора

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Факт":

    Говорите си ги колко да не заспите. 25% от панелите на купето и още повече в интериора са от рециклирани материали, а заводът в Лайпциг е 100% въглеродно неутрален и тва може да го провери всеки.
    Я сега ми кажи защо караш мръсни и замърсяващи целия свят коли? Нищо няма да кажеш, понеже само като лаеш небивалици ти става гот.

  • 15 Майстора

    6 2 Отговор

    До коментар #6 от "И какъв е смисълът":

    Абе вие тези глави за какво ги използвате? Зор да кажеме нещо, нема значение какво. Ти спирал ли си от 100, айде от 60 в града рязко с 2.5 тона? Айде сега с i3 което е тон и триста, най-леката електричка. Къртил ли си ръжда от вежди и прагове? i3 е 100% неръждаемо. Изнасял ли си се рязко на ляв светофар с предно дето подскача, буксува и не тръгва. i3 скача като лъв и винаги е първо. Взема старта до 60 и на M3. Въртял ли си 3 маневри за обратен завой. i3 завива в иглени уши. Предните му гуми се навиват на обратен наклон, понеже е на задно и няма карета. Свен Бауер (BMW battery): "BMW i3 има никел-кобалт-манганови клетки с твърда сърцевина. Конструирани са за 20 години живот. Потвърдено от множество серийни тестове". Можеш да си вземеш Спорт пакет с вежди, афтърмаркет фланци или версия i3S със 184 коня - и в трите случая имаш/слагаш нормални гуми на 195 ширина. Можеш да си го вземеш във вариант i3 REX с генератор на бензин и пробегът ти става неограничен.
    Кое не е постигнато? Кое? Тая кола е 100 години пред всичко тенекиено на улицата. На второ място по тегло и задно е Model 3 с малката батерия 60 kWh - 1835 kg
  • 16 сиган

    0 0 Отговор
    Много дибел бакър има у беемвето батее