Last news in Fakti

24 Ноември, 2022 13:01 55 247 55

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

  • автомобили-
  • пордажби-
  • 2022

Повече от половината от тях са азиатски

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината - 1

Експертите на Focus2move, след като правят проучване на пазара на автомобили в 162 страни, съставят списък с най-купуваните автомобили в света през 2022 година. Любопитното е, че повече от половината от тях са "азиатци" - автомобили от Япония и Корея. Електрическите автомобили и произведенията на американската автомобилна индустрия също са доста популярни и намират място в този Топ 11. Но на първо място е:

1. Toyota Corolla

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

Начело е легендарната Toyota Corolla. Този японски седан е избран от 840 000 купувачи. Corolla изпреварва конкурентите с голяма разлика. И това е въпреки факта, че тази година автомобилният производител имаше сериозни производствени проблеми. Но в сравнение с предходната година, тази година търсенето на Corolla е намаляло с 5,6%. Компактната кола е произведена за първи път през 1966 г.

2. Toyota RAV4

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

Това SUV уверено се издига в списъка на най-продаваните електрифицирани автомобили. Това се дължи на значителните промени в индустрията. И така, на втората позиция все още не е електрическа кола, а хибридът Toyota RAV4. През октомври беше пусната нова версия за японския автомобилен пазар. Този кросоувър е купен от 654 000 души през 2022 г. На пазара на SUV-та RAV4 се ​​превърна в най-купуваната кола. Но в сравнение с миналата година продажбите му са намалели с 15.6%. Компактният японски кросоувър е роден през 1994 г.

3. Ford F-Series

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

На трето място в световната класация са американските големи пикапи Ford F-Series. В САЩ те са най-купуваните. Но през 2022 г. продажбите са намалели с 11.4%. Серията пълноразмерни пикапи от Ford Motor Company се произвежда повече от 70 години. Първият Ford F-Series е най-успешният автомобил в историята на концерна.

4. Tesla Model Y

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

А ето ги и пълноценните електрически автомобили. Четвъртото място е заето от Tesla Model Y. Това SUV с електрически мотор е избрано от 531 000 купувачи през 2022 година, което позволи на модела да се издигне от 22-ро място до 4-то, показвайки увеличение от цели 101.6%. Електрическият SUV беше представен за първи път през март 2019 г. Серийното производство стартира през януари 2020 г. във фабрика в американския град Фремонт. Доставя се на потребителите от март 2020 г.

5. Tesla Model 3

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

В сравнение с предходната година продажбите на този електрически автомобил са се увеличили с 22.6% и възлизат на 492 000 единици. Електрическият петместен седан, разработен на нова платформа, беше пуснат в края на март 2016 г. Моделът има доста просторни багажници поради липсата на двигател с вътрешно горене.

6. Toyota Camry

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

Седанът от бизнес клас Camry на японския концерн Toyota е купен 489 000 пъти през 2022 г.. Това позволи на тази кола да стъпи на шестия ред в списъка. Като цяло в сравнение с миналата година продажбите на Camry са намалели с 4.9%. През 218 г. е пуснато осмото поколение на Toyota Camry. Автомобилите се произвеждат в заводи в Япония, Китай, Тайланд, Австралия, САЩ.

7. Honda CR-V

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

На седмо място също е кола, дело на японската автомобилна индустрия. SUV-то Honda CR-V тази година показва продажби от 449 000 копия. Това е с 21.7% по-малко от миналата година. Компактното японско SUV се произвежда от 1995 г. Неговото съкращение означава "компактно превозно средство за отдих".

8. Chevrolet Silverado

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

От Chevrolet Silverado, класиран на осмо място, са продадени 433 000 бройки. Обемът на продажбите спрямо 2021 г. намалява с 4.1%. General Motors произвежда този пълноразмерен пикап от 1999 година.

9. Dodge RAM

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

Пикапи с марката RAM през 2021 г. са купили 420 000 души. Продажбите на този модел са се влошили с 14.3%. По отношение на лукса RAM се доближава до премиум леките автомобили. Централната конзола на модела 2021-2022 е направена в стила на Tesla: между двата дефлектора има 12-инчов сензорен екран за мултимедия и навигация.

10. Toyota Hilux

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

Hilux е избран от 416 000 клиенти през 2022 г. Това е с 0.7% повече от миналата година. Средноразмерен пикап - прост, функционален и лесен за поддръжка. Това го прави популярен в цял свят. Именно на Hilux водещите на Top Gear достигнаха северния магнитен полюс на Земята.

11. Hyundai Tucson

Нито една европейска кола сред 11-те най-продавани автомобила в света през годината

Тази корейска кола е призната за най-купуваната в Русия. В световен мащаб тя е закупена от 410 000 шофьори през 2022 г. Компактното SUV е кръстено на американския град Тусон (Аризона). Колата лесно се адаптира към всякакви метеорологични условия поради наличието на три режима на управление: "Кал", "Пясък" и "Сняг".

Също така през 2022 г. добре се продават японският Nissan Sylphy (274 000 януари-юли), Toyota Yaris (254 000 януари-юли) и китайският Wuling Hongguang Mini EV (264 000 януари-юли). Китайските електрически превозни средства показват добри резултати и бележат сериозен ръст. Така например, моделът BYD се премести от 100-то място на 19-то, а електрическият седан Qin Plus се изкачи от 141-во на 29-о място. Екземпляри от всички тези коли и информация за цените им у нас, можете да откриете в богата колекция на най-големия сайт за автомобили в България mobile.bg


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 64 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бетко

    117 22 Отговор
    нема нито един немски таралясник, егати та6ака
  • 2 сектант

    68 18 Отговор
    абе Рав 4 не била добра била се проваляла на лосови тестове - опаааа каква стана тя
  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    67 25 Отговор
    Тепърва ще се регистрира потъването на ЕфРОБа ‼️‼️‼️
  • 4 Перо

    41 17 Отговор
    Това по каква класация е правено и къде?

    Коментиран от #8

  • 5 Няма да плашите

    87 14 Отговор
    ЕС работи по деветия пакет от санкции срещу Русия

    Коментиран от #48

  • 6 Миал

    108 22 Отговор
    Малка Япония бие като маче у дирек прехвалените и надути еврогейци.

    Коментиран от #10, #44

  • 7 Всичко е 6

    64 11 Отговор
    Санкциите работят !
  • 8 Некой си

    40 9 Отговор

    До коментар #4 от "Перо":

    "Експертите на Focus2move, след като правят проучване на пазара на автомобили в 162 страни".
    Четете, драги!

    Коментиран от #47

  • 9 Забелязахте ли тенденцията

    12 40 Отговор
    От 11 автомобила, всички освен три модела имат спад на продажбите. В същото време, две от тези изключения са модели на Тесла, като единия от моделите има над 100% увеличение на продажбите, като и двата модела са в топ 5 и при запазване на тенденцията единият от моделите ще влезе в топ 3 на най-продаваните автомобили в света до края на годината, а догодина ще е на първо място.

    Третия модел с ръст на продажбите е toyota hilux с 0,7% ръст.

    А все още имаш вярващи в мантрата, че продажбите на тесла ще падат защото всички автомобилни производители представят свои електрически модели.
  • 10 Госあ

    80 22 Отговор

    До коментар #6 от "Миал":

    Винаги е било така. Япония е от ранга на сащ, Китай и Русия. Абсолютно никоя европейска страна не може да се сравнява с Япония. И между другото, японците предупредиха простите европейци да престанат с тяхната истерия по електрокарите, защото нито са екологични нито практични. А прехода трябва за бъде от хибридни двигатели към водород. Сега краварите и китайците ще ги занитят на дъното и в автомобилостроенето. Ама хитрата сврака с двата крака.

    Коментиран от #13, #18

  • 11 Пилот на Ферари

    71 20 Отговор
    След като се правят на играчи да налагат санкции на Русия - загубиха почти целия Азиатски пазар . Сега европейците ще смучат метлите за захар и ще разберат реално колко им струват прехвалените кашони .
  • 12 СветоВнат

    55 12 Отговор
    Световната класация май е американска само ... саори, ама пикапи да са на 3-то място за най-продават "авомобил" ... това може да се случи само в САЩ, колко от вас в Европа и Япония сте виждали F150 по улиците като 3-та най-продавана кола ? Класации, които манипулират не са класации..

    Коментиран от #14

  • 13 Функционална неграмотност

    17 24 Отговор

    До коментар #10 от "Госあ":

    Наистина ли това прочете в статията? Защото аз прочетох точно обратното - продажбите и на японските модели пада и то добре си пада с двуцифрени проценти, а продажбите на електрически автомобили се качват с трицифрени проценти, като в класацията влизат вече и китайските марки, които съвсем скоро ще изместят японските.

    Прочети отново статията но този път се опитай да го направиш с разбиране и ще видиш, че съм прав!

    Знам че това не ти харесва и ще ми сложиш минуса, но той няма да е за това че това което казвам не е вярно, а защото не ти харесва истината.

    Коментиран от #26

  • 14 И на тебе ли

    37 8 Отговор

    До коментар #12 от "СветоВнат":

    Не ти харесват цифрите? Да това са световните продажби. В американските топ 3 са само пикапи и друго не може да припари.

    Коментиран от #41

  • 15 ТероРуZZия

    17 40 Отговор
    ...а колко маZохисти са си купили Лада и Москал-ич в глобален мащаб, пожалуйста?

    Коментиран от #36

  • 16 Саймънд

    26 17 Отговор
    ха,ха,ха,ха, пълни тъпизми,най-вероятно класацията се отнася за САЩ ,а не за световните продажби

    Коментиран от #17, #46

  • 17 Смех

    23 15 Отговор

    До коментар #16 от "Саймънд":

    Вярвайми за Света е немските баклюци само пред тяпите бугъри минават
  • 18 Факт

    8 14 Отговор

    До коментар #10 от "Госあ":

    Вадарода е глопуст ел колите не са бъдещето е реалността ей я в гаража всеки ден съм с нея

    Коментиран от #23

  • 19 Кеф

    26 0 Отговор
    Няма немци нещо

    Коментиран от #21

  • 20 Тойота

    34 7 Отговор
    Тойота и пак Тойота
  • 21 Смех

    20 8 Отговор

    До коментар #19 от "Кеф":

    Нормално е виж само Силверадото и кажи кой немски баклюк ще се мери с него
  • 22 4 от 10 са Тойота!

    22 1 Отговор
    Населението на Змята расте. За всеки има по нещо. Не правете циркове.
  • 23 Да, докато има АЕЦ, после

    23 5 Отговор

    До коментар #18 от "Факт":

    като стане 1.5 лв/квч и трябва да зареди 17 квч, за да минеш 100 км, тогава ще обърнеш палачинката. Но за момента на ток е доста изгодно.

    Коментиран от #24, #27, #30

  • 24 Факт

    16 7 Отговор

    До коментар #23 от "Да, докато има АЕЦ, после":

    Спиш токът е 0.22лв киловат час.Като минете на панели половината държава се изнася после идват турците и ни връзвят към техния аец а Търново и нагоре минават към Румъния и се връзвят към техните Канду.
  • 25 Само комплексарите

    26 7 Отговор
    избиват комплекси с немските скъпи и прехвалени коли и са готови да дадат последните си пари за полумилионник Мерцедес.
  • 26 Госあ

    16 4 Отговор

    До коментар #13 от "Функционална неграмотност":

    Къде си ве тесльо хахаха Грета пак те е изпуснала 😂 Изобщо не ме занимавай, само в абсолютни цифри ми говори. Ясно ? Ква тесла, кви 5лева ве ? Колко японки автомобила са продадени и колко електрокара ве ….

    Коментиран от #32

  • 27 иииииии

    16 1 Отговор

    До коментар #23 от "Да, докато има АЕЦ, после":

    пак не е изгодно, елементарен пример, дачия на бензин и тази на ток, разликата в цените им е доста осезателна или по-просто казано 11 000лв., логан на газ + автомат и всичко което се предлага , срещу електричката (която е рядко мъртва) и всичкото оборудване към нея, 11 000лв. = 10 000л. газ, а това са си 100 000км. ако гори 10/100, нека засегнем екологията , колко километра трябва да измине електричката, за да започне да е еко????????????
  • 28 БГ Истина

    17 10 Отговор
    Тази класация е Американска кой я публикува? Няма представа от автомобили ама изобщо. Е какво да се продава в Америка Лада Нива ли? Кой кара в Европа ДоджРам?......

    Коментиран от #29

  • 29 лкйхгфд

    14 1 Отговор

    До коментар #28 от "БГ Истина":

    И кое точно от "проучване на пазара на автомобили в 162 страни" не успя да схванеш? Такива статистики има във всяка държава и е лесно да се намерят, после само смяташ...
  • 30 Име

    4 3 Отговор

    До коментар #23 от "Да, докато има АЕЦ, после":

    Изгодно, колко да е изгодно?! Като прибавиш разликата от покупната цена, и се оказва не много изгодно.

    Коментиран от #31

  • 31 Не смятай само покупната цена

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Име":

    Смятай и продажната след пет години?
  • 32 Искаш цифри? Ето ти ги!

    5 12 Отговор

    До коментар #26 от "Госあ":

    "Изобщо не ме занимавай, само в абсолютни цифри ми говори. Ясно ? Ква тесла, кви 5лева ве ? Колко японки автомобила са продадени и колко електрокара ве …."

    Колко пъти трябва да ти казвам, да не задаваш въпроси на които не искаш да чуеш отговора?

    Цитирам :
    Печалбата на Tesla от продажби на автомобили надвишава тази на Toyota с около осем пъти през юли-септември 2022 г., информира Nikkei Asia на базата на финансовите отчети на компаниите. В резултат на това американският производител на електрически автомобили изпреварва японския по тримесечни печалби за първи път от 2010 г., когато Tesla започна да търгува на борсата.


    Tesla печели 9570 долара на кола, докато Toyota - едва $1200. Така по отношение на рентабилността на автомобилите американският производител се превърна в лидер на пазара. Фокусирането върху няколко модела с по-високи цени поставя американския производител на електромобили начело по отношение на нетните приходи. Що се отнася до обемите на продажбите, Toyota е продала 2,62 милиона автомобила от юли до септември, което е 7,6 пъти повече от 344 000 бройки на Tesla.

    В същото време тримесечната нетна печалба на Toyota възлиза на 434,2 милиарда йени или 3,15 милиарда долара по текущия курс. Tesla спечели 3,29 милиарда долара през същия период, побеждавайки японски конкурент за първи път от 12 години.

    Маржът на превозните средства на Tesla расте активно от април-юни 2021 г. Инвеститорите реагират положително, поради което пазарната

    Коментиран от #39, #40

  • 33 Искаш цифри? Ето ти ги!

    5 11 Отговор
    Маржът на превозните средства на Tesla расте активно от април-юни 2021 г. Инвеститорите реагират положително, поради което пазарната капитализация на Tesla днес е 655 милиарда долара - около три пъти повече от тази на Toyota. Освен това Tesla се превърна в един от най-печелившите производители на автомобили в света, като по отношение на нетната печалба през третото тримесечие загуби от Mercedes-Benz, но изпревари такива гиганти като BMW и Volkswagen.

    Край на цитата. Това ли очакваше да чуеш? А дано, ама надали. Другия път не питай за цифри!

    Коментиран от #42

  • 34 Костов

    4 7 Отговор
    Стига с тия щатски модели
  • 35 Само питам

    1 20 Отговор
    Колко хиляди, милиони коли са продсли руснаците? Кажете бре русофили. Колко коли, руски си купихте или само взимате рублите и се кланяте на гнилия запад, 🤣🤣🤣

    Коментиран от #37

  • 36 Определено много повече

    13 4 Отговор

    До коментар #15 от "ТероРуZZия":

    отколкото купуват български автомобили.
    Ааа, то нямало български.
    Добре де, чушкопеци.
    Ааа, ама то и чушкопеци нямало.
  • 37 Все ще се намери

    16 2 Отговор

    До коментар #35 от "Само питам":

    някой t ъпунгер да намеси Русия.

    Коментиран от #50

  • 38 Тойотник

    14 1 Отговор
    Toyota е N1 тва и децата го знаят
  • 39 Госあ

    9 1 Отговор

    До коментар #32 от "Искаш цифри? Ето ти ги!":

    Братчед, най лесно и просто трябваше да събереш продадените Тойота и Хонда оттук и да ги съпоставиш с продадените тесла. Това ще бъде далеч от истината, разбира се, но пак по близо от всички думи които си изписал. Ако сравниш всички продадени Тойота към тесла, нещата стават сериозни 😂 много сериозни 😂😂😂
  • 40 Госあ

    13 1 Отговор

    До коментар #32 от "Искаш цифри? Ето ти ги!":

    Хората просто предпочитат Тойота пред скъпите надценени играчки за самоубийци и затова карат най много Тойота. Това е положението.
  • 41 Знайко

    9 4 Отговор

    До коментар #14 от "И на тебе ли":

    ...шшшш,да не би да си производител на пикапи ,че се радваш така? Превеждам като за прости хора...ако правителството на УСА купи 25000 броя силверадо, за да си разхожда охраните и персоните, това означава ли че силверадо е най-харесван от купувачите? Ако нямахте мозъци, нямаше да ме е яд ,че не ги ползвате! Докато европейците не си коригират алчността, няма да припарят в тая класация! А няма как да я коригират, защото разходите се качват постоянно заради санкциите. Отделно загубиха (по собствена инициатива )руския пазар, които бе зает веднага от китайците , дори сега правят общи фирми с продавачите на коли. Нещата не са добре за европейците ! Скоро в Уса няма да се карат много пикапи, като гледам 8.5 долара за галон....ще има други победители в класацията още след нова година!

    Коментиран от #51

  • 42 Знайко

    5 3 Отговор

    До коментар #33 от "Искаш цифри? Ето ти ги!":

    ...питам се цифри ли ядеш, или караш цифри, или се возиш в реалността, докато четеш и мечтаеш в цифри? Дори и Тесла да е номер 1 за теб, аз пак ще си карам Субаруто в калта, по коловозите и през калните 30 см локви....нека да са номер 1 за цифраджиите и хората без изисквания. Прост въпрос, като за прост човек....Ако сладолед фамилия е 1 лв, а марс на клечка- 4,5 лв, дали си купуваш марс и дали ако решиш да си го купиш ще го намериш в първия срещнат фризер и дали като намериш марс няма да се окаже ,че вече е 5 кинта? Да не говорим ,че при нашите експлоатационни условия, поддръжката се оскъпява в пъти и е много важно да е евтина, за да не се потапяш постоянно. Сегашния ти механик,дали ще може да се оправи с компа на теслата???? Дали ще можеш с ОБД-то да си изчистиш грешките през смартфона си? Глейте ги тия неща , ве колеги!
  • 43 Джоко

    12 0 Отговор
    Европа е размит пазар тази година. Липса на основни компоненти и зверската конкуренция на евро-производителите ги прави скъпи и непроизводителни. Премиум марките са безбожно скъпи, а от статистиката лъха практичност. Семейни седани, среден клас SUV и пикапи на северо- американския пазар. И в авто- индустрията Европа бавно и сигурно потъва.
  • 44 Миладин

    9 2 Отговор

    До коментар #6 от "Миал":

    Малка Япония са над 140 милиона, а Русия 150 милиона. Тойота на първо място е традиция от години и има защо да е така- цена, качество.

    Коментиран от #45

  • 45 Митко

    4 0 Отговор

    До коментар #44 от "Миладин":

    Япония-125 милиона население,Русия-143 милиона
  • 46 Местния Козар

    2 3 Отговор

    До коментар #16 от "Саймънд":

    Те нали ги знаеш в обора, каквото се случи там е уау, световно, галактическо, вселенско....
  • 47 Коментар

    3 3 Отговор

    До коментар #8 от "Некой си":

    Тия експерти с какъв произход са?
    Щото наскоро гледах класация от немско издание, за надеждност и там бяха основно немски автомобили!

    Всеки си защитава своето, само БГ не сваля устни от Д-то на Мустафата!!!

    Иначе дизайнът на Рав 4 с хилядите му всевъзможни извивки (тип, дали са достатъчно, ай още една), ще да е на някой пишман дизайнер!

    А за американските камиони във времена на зелени сделки, войни и ултиматуми от Урсула за парниковите газове, няма да споменавам!!!
    Те са поредното доказателство, че мюриканците са изключени от т.нар. зелена сделка!!!
  • 48 12"12

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Няма да плашите":

    +++++++
  • 49 ТИРбушон

    0 0 Отговор
    И как по точно се превежда безмислицатаSUV-то???. Ех аФтора, аФтора....... Къде го учите този български език бре?
  • 50 12"12

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Все ще се намери":

    150000000000000000000000+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • 51 от Лос Анжелис

    4 3 Отговор

    До коментар #41 от "Знайко":

    Пиша. Да знаеш, че тук, USA е най-големия автомобилен пазар. Не пробутвай тъпи заблуди, че виж праяителството било купило 25000 пикапа. Пък ако толкова държиш на това извади ги от сметката да видим какво ще получиш. А нали не мислиш, че купувачите на Тoyota по целия свят са заблудени и не се интересуват от надеждност. Положението с Tesla е идентично с тъпотиите, които десетки години се пишат против Apple. Все чакам да видя убийците на i-phone Huawei i Xiaomi. А ти иначе си карай Subaru-то в "калници коловози", чисти си грешките с OBD- то на смртфона си и не се опитвай да караш света да живее по твоя начин!
  • 52 7473

    8 0 Отговор
    Нормално. Никой не ще измамата на века произведено в германия. Вече дали е германия или тайланд е едно и също, но цената двойна. Китайските поне си изкарват гаранциите преди да се разпаднат, а немските стоят по сервизите още в гаранционния срок.
  • 53 сашо

    3 0 Отговор
    Немската кола е за хора които имат много пари--скъпо поддържане особено електрониката им произведени след 2005 EURO-4 и нагоре --- много свободно време- в сервизите чакане и търпение. Защото имат много слаб Software и при сканиране намира много повреди и те са взаимно свързани влияt се и се сменя тая която се предполага че е . Тъй като нямат интеллект software конкретният сензор, датчик или прот да се открие е трудно Пример ли ; Мercedes код на двигателя ; ОМ-646986 В продължение на 2години и 8 пъти беше направено диагностичен тест тъй като светваше --change engine--- и губеше мощност вместо на 5-та или 6- та особено на нагоре при изкачване се движех на 3-та поняkoга и на 2-ра ако е стръмно.Сменихме части за повече от 2.500 ( две хилядипетстотин лева) но не се оправи. Пак като редовен клиент бях в сервиза майсторът гледаше към двигателя и случайно дръпна тънък някъде 6-7 мм маркуч --те са 2 за двете турбините -единият от тях който отива в задната част на двигателя за турбините. Откри !!! ---- че е излязло от мястото си създавайки вакум издърпва гумен коятo пък изтегля лоста за турбините. Въпрос - Software който продължение на толкова тестове да не открие ,че турбините не работят ?----като двигателят максимално достигаше 2.700--- 3.000 оборота най-много и то в движение. Понякога ми е идвало на ум да я запаля ,че да се отърва от нея.
  • 54 Краварска класацийка

    1 0 Отговор
    Хвалеща краварски бyклyци (японските в случая също са сглобени в Тексас и Аризона) и Ганю пак лесно се зомбирал и прехласнал
  • 55 .ивелин

    1 0 Отговор
    От 2015 година повтарям ,че Немските коли са много проблемни . Имах и Пассат предпоследен модел така и Мерцедес . Много слаба и проблемна електроника а при съвременните коли целият горивен процес се регулира и се контролира по електронен път. При Немските както и при останалите коли источника е ( Target-Data -) е педалът за газта който е механичен тъй като тая информация е много променлива и е примитивна при Немските не както при Японските по- електронен път да се измерва а ( по механичен път от ферромагнитный слой с плъзгащи механични гърбици 5-или 7 слоя) цялата информация се предава на електронният блок ECU който при Немската електроника е много назад -спрямо Японската,Американската, Ю. Корейската, Френската даже и Китайската и естествено при най -малкото светва лампичката не само една а поняkага 3-4 наведнъж.тъй като Software е трагедия - показва няколко повреди определено и конкретно не се знае източника на повредата защото няма intilligente Software който да scanira и да намери причината.