30 Ноември, 2022 11:50 47 334 30

Коли с пробег от над 300 хиляди километра: изброени са най-надеждните автомобили

  • автомобилът на старо-
  • надеждност-
  • пробег

Половината от 20-те в класацията са от един автомобилен производител

Коли с пробег от над 300 хиляди километра: изброени са най-надеждните автомобили - 1

Американската агенция iSeeCars състави списък на най-издръжливите автомобили, чийто ресурс надхвърля 320 хиляди километра. Проучването е доста мащабно: експертите интервюират повече от два милиона собственици на автомобили в продължение на 20 години, като задължително условие е присъствието на модела на пазара през поне половината от този период. Лидер са оказва японската компания Toyota, доминираща в рейтингите за надеждност доста повече от веднъж.

Първото място отиде при Toyota Sequoia, която според анкетите изминава средно над 477 хиляди километра. Това е осезаемо повече от резултата на модела, който се класира на второ място и също носи емблемата на Toyota. Става дума за Land Cruiser с показател 450 хиляди километра. Третото място заема Chevrolet Suburban (428 000 километра), четвърто - Toyota Tundra (412 000 километра), а GMC Yukon XL допълва челната петица (406 000 километра).

По-нататък в челната десетка са Toyota Prius, Chevrolet Tahoe, Honda Ridgeline, Toyota Avalon и Toyota Highlander Hybrid. На 11 място е Expedition, който се оказа най-издръжливият Ford. Honda Pilot е на 15-о място, единственият Nissan - Titan - на 18-о. Рейтингът допълва хибридната Toyota Camry, която средно преодолява 371 хиляди километра.

Отделно iSeeCars съставя списъци с най-издръжливите кросоувъри и SUV-та, седани и хечбеци, пикапи, миниванове и хибриди. В SUV рейтинга челните позиции са окопирани от Toyota Highlander, Honda CR-V, Subaru Outback и Hyundai Santa Fe. Експертите са изследвали и електрически автомобили, чийто списък се състои само от два модела: Tesla Model S (216 хиляди километра) и Nissan Leaf (158 хиляди километра).

По-рано Consumer Reports публикува годишната си класация на най-надеждните автомобили през 2022 г. със 17 модела на различни марки - от Audi до Kia. Ford Mustang Mach-E, чието пускане на пазара се оказа проблематично за производителя, стана единственият електрически автомобил, който попадна от класацията .


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 62 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алфа Сектант🤠🎉🏆

    53 15 Отговор
    Скоро, когато залеем американския пазар с новите Дачии класацията ще е доста различна.
  • 2 нищо не е

    38 46 Отговор
    Бе ,нали новият Москвич вече е в производство (ужким) ,сега ще видите какво се казва издържлива кола ,ще може изминава по (над) 900 (ама без хиляди) километра без ремонт на двигателя.
  • 3 878223067

    7 25 Отговор
    Блъскам с БМВ и бегам!

    Коментиран от #17

  • 4 Така е

    50 30 Отговор
    Авенсис на 24 г. и 300х.км е изразходил под 300лв за рез.части.Смяна на масло и филтър- 40лв.
    С такива експлоатационни разходи никой от друга марка не може да се мери.
    А и най-пъргавия 1.6 мотор от миналия век.

    Коментиран от #8, #20

  • 5 РОМАН

    38 37 Отговор
    Защо ли не видях нещо руско производство?

    Коментиран от #6, #19, #29

  • 6 оня с коня

    36 13 Отговор

    До коментар #5 от "РОМАН":

    Русия умишлено не е вкарана в Класацията за да не ЗАСРАМВА с Показателите си останалите Марки

    Коментиран от #30

  • 7 A3 маняка

    25 39 Отговор
    Моето audi a3 1.9 90hp е на над 450к и съм сменял само ключалката за паленето и амортисьори - нищо друго и ще мине поне още толкова. Айде айде

    Коментиран от #9

  • 8 Ехааа

    66 4 Отговор

    До коментар #4 от "Така е":

    Смяна на масло и филтър - 40 лева?!?
    Тая сметка може да излезе само ако се налива олио от магазина, при това от най-евтиното. :)
    То вярно, че всеки българин умира да си хвали колата, ама нека да сме по-сериозни... :)

    Коментиран от #10

  • 9 геландеваген

    57 1 Отговор

    До коментар #7 от "A3 маняка":

    Само дето преди тебе, човека който я е карал сигурно е сменил половината кола. Споко и аз имам ВАГаджийка.... Пръснал съм над 7 бона в ремонти и ако я продам, след мен ще разправят колко е здрава колата.... ама да питат мене
  • 10 Така е

    18 18 Отговор

    До коментар #8 от "Ехааа":

    Уважаеми!Ако поне малко знаехте, че тези мотори са с 3(три) литра масло до максимума и филтърът е 8-10-12 лева.А маслото винаги е било полусинтетично Мобил 8-10 лева литър.Кое не е вярно на сметката.Сега ще е малко по-скъпо.Но от година и половина не съм сменял масло.
    Не противоречете когато не знаете.А до 200х.и не мръдваше маслото.А както правилно някой отбеляза-предишния собственик може всичко да е сменил.В случая няма друг.

    Коментиран от #21

  • 11 Спатията

    24 15 Отговор
    Мерцедес 123,Мерцедес 124 и Фолксваген 1200 и1300.Перфектни и надеждни!
  • 12 Мустафа

    8 10 Отговор
    Хюндай Санта Фе - ха сега де !
  • 13 Скорпи

    3 8 Отговор
    Малцина ще хванат вяра но...Сеат Толедо...2003...в момента на 315 000км...пушка...
  • 14 Емили с трутито

    44 0 Отговор
    Да разбирам че българите караме най-здравите коли. Нашите автокъщи внасят масово автомобили 300к+. Нищо че на таблото пише 160к.
  • 15 Бръм бръм

    38 2 Отговор
    Най-добрата кола е СЛУЖЕБНАТА
  • 16 Тойота

    32 9 Отговор
    Тойота и пак Тойота.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Пич

    11 7 Отговор
    Тойота
  • 19 Да попитам

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "РОМАН":

    А нещо българско видя ли?
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Обслужващ над 70 коли гаранционни

    5 6 Отговор

    До коментар #10 от "Така е":

    Явно караш кола от 50-те с по три километра на ден. Дори dacia ,renault ,киа и тези имат вече 80 лв труд на час смяна на масло 3 часа самото масло е поне 150 лв на кола. Toyota на 15 000 км и две години искат за смяна на масло и обслужване1500 лв, аре стига образовайте се малко.......

    ....

    Коментиран от #24

  • 22 Петър

    1 2 Отговор
    Управлявам ВОЛВО S40 2T произведено 07.2000г. втори собственик в момента на 232000 мили без някакви проблеми.
  • 23 динко

    3 1 Отговор
    От 80 години Ханс произвежда коли не отделя почти никакви средства за военни нужди . Особено последните години само от ДВГ дялът им в е 250 ( 250.000.000 ) милиарда Евро .( има се предвид всичките от корабните до самолетните). Пример за многознаещите> От наличните 223 Танка 87 въобще не могат да мръднат от място то си. За 2027 година са предвидени модернизацията на общо 27 самолета. Защо в класацията няма немски коли ?
  • 24 Вандерлей Люксембурго

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Обслужващ над 70 коли гаранционни":

    Ти тези масла на ккосмодрума в Байконур ли ги сменяш?
  • 25 Леля Гошо

    2 0 Отговор
    477 хиляди километра... е осезаемо повече от ... 450 хиляди. Щом казвате...
  • 26 4ефо

    3 0 Отговор
    Тази статия и четох само заглавието, защото в България коли с по малък пробег от 350000км няма, уж всичко което се продава е на 120 хил км, но това е защото нямаме закон който да ни предпазва от джамбазките изпълнения.
  • 27 паси трабантът

    3 2 Отговор
    Само VW произвежда около 10 милиона да не говорим за останалите ( за болните на темата руснаци те нямаха количество за експорт) . Няма една Европейска кола а нашите многознаещи живеят в миналото когато Немските бяха качествени, надеждни и здрави без проблемни. Това е история сега с Немска кола и 100 хиляди километра трудно се изкарва над 150-200 основен ремонт.
  • 28 Ганя

    1 0 Отговор
    За Секвоята съм съгласен.но къде е w123-ката ?

    Елате на село да видите два пъти превъртян километраж на 123-ка 200 дизел тогава ми правете класации.

    Да не говори,че повечето 124-ки са на над милион км
  • 29 Ами питай германците

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "РОМАН":

    И те са "някъде там"
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.