Когато става въпрос за употребяван автомобил, към избора на кола трябва да се подхожда много внимателно. И особено когато става въпрос за SUV. На пазара има много автомобили от този клас, но някои могат буквално да ви съсипят. Да, и продажбата им след няколко години ще е силно проблематична. За част от тези превозни средства ви разказваме сега.
Peugeot 3008 (P84)
Такъв "Французин" от втората генерация на модела, на пет-шест години изглежда привлекателно, на добра цена е, но е пълен с неприятни изненади. По-конкретно 1.6-литров двигател с мощност от 150 конски сили ускорява колата бавно, защото тя е прекалено тежка. В допълнение, двигателят е склонен към натрупване на сажди, което причинява детонация и доста последващи проблеми. Отбелязваме и проблеми със ангренажния механизъм. Елементите на окачването също страдат от наднорменото тегло на автомобила и части от него се износват бързо.
Nissan Pathfinder (R52)
Това вече не е истински всъдеход на рама, като R51, а модел с каросерия тип монокок. В дизайна на задвижването на всички колела има един проблемен възел - вариаторът. В същото време образът на „автомобил с висока проходимост“ остана. Затова много шофьори го карат в различни пресечени местности и резултатът е, че почти всички употребявани екземпляри имат проблеми със съединителя и скоростната кутия. Окачването също не издържа на тези натоварвания.
Renault Koleos (HY)
Поредната жертва на маркетинга. Първото поколение на "французина" беше много по-достъпно. А вторият Koleos нараства по размер и става забележимо по-скъп. В същото време, от техническа гледна точка, това е Nissan X-Trail. Повишената цена изплаши гражданите. А тези, които въпреки това си купуват такива коли, са изправени пред проблеми. Вариаторът се оказва много капризен (особено при екземпляри от периода 2017-2018 г.), а системата за задвижване на всички колела изисква постоянно внимание. Но най-големият недостатък е изобилието от електроника, която често се поврежда, а корейския произход и непопулярността на колата ще ви накарат да чаката с месеци за един датчик, например.
Chevrolet Captiva (C100/C140)
Подобно на неговия близнак Opel Antara, първата генерация на този всъдеход крие куп неприятни изненади. В същото време Chevy е по-популярен от Opel-а, заради седеместната си конфигурация и приспадането на ДДС. Тук основният проблем е в бензиновите двигатели. По-конкретно 2.4-литровият агрегат от серията A24 е скъп за поддръжка. Често можете да видите пукнатини по всмукателния колектор. Освен това колата е известна с повишения си апетит за гориво, изискващ 15 литра гориво на сто километра, което ще удари значително джоба на собственика.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 автоджамбаз
Коментиран от #6, #15
11:14 07.02.2023
2 Най добре
Коментиран от #8, #9
11:30 07.02.2023
3 Име
11:39 07.02.2023
4 Чобанин
11:41 07.02.2023
5 Чак пък да не се забъркваме
- Пежото 1.6 си го знаеме тоя проблемен мотор е на БМВ. Взимате си с друг двигател и нямате проблеми.
.
- А Шевролета 2.4 харчел 15 литра. Ами нормално, даже е приличен разход за такъв голям двигател. Бмв-то ми харчеше 20 градско а беше 2.5. А пукнатини в смукателния колектор, ами ок ще го смениме с нов. Няма драма
12:15 07.02.2023
6 Собственик на пореден такъв
До коментар #1 от "автоджамбаз":
Като цяло и аз съм съгласен ,но renault duster, dacia duster и nissan terrano ( то си едно и също зависи да къде са прави) се доказаха . Много сполучлив автомобил. Дори в бг. Има доста (дори служебни) на по 800000- даже и 1 000 000км. Цена качество няма аналог.А да не казваме колко модели на mercedes ползват мотори на рено и Дачия .
12:16 07.02.2023
7 Карам си Москвето
12:52 07.02.2023
8 коректор
До коментар #2 от "Най добре":
Няма Хюндюй тИксон ,има Хюндай тУксон - кръстен е на град Туксон в Аризона ,САЩ. Иначе - купи си такъв и си го карай със здраве ,нЕма лошо.13:10 07.02.2023
9 първо завърши трети клас,после пиши
До коментар #2 от "Най добре":
Ми,за не+прИтенциозни хора,непрИтенциозна кола. Как беше-ТИКСОн,сигурно е сглобявана с тиксо.13:14 07.02.2023
10 357
Коментиран от #11
14:34 07.02.2023
11 хаха
До коментар #10 от "357":
Да ама за някой явно колектора си е сериозен проблем хаха. За тези "авто-експерти" сигурно смяна на свещи или накладки е кошмар , направо дават колата на вторични суровини хахаха15:01 07.02.2023
12 Нане
15:43 07.02.2023
13 Въпрос
16:08 07.02.2023
14 Реалистът
16:55 07.02.2023
15 Адолф
До коментар #1 от "автоджамбаз":
Не е баш така-карам Нисан Навара 2018г 2.3 дизел,ами куче е,наистина здрава,държи на тормаз яко.17:32 07.02.2023
16 Инж. Химик
Коментиран от #18
18:44 07.02.2023
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Точно това Рено е с такъв
До коментар #16 от "Инж. Химик":
Колеос е на базата на Нисана и се прави в Южна Корея, там се пройзвеждат и карат до Европа. Реално вътре почти всичко е на Нисан. Проблемен е ако не се поддържа както трябва и се смачква от каране, иначе си е доста приятна джипка.19:22 07.02.2023
19 истината е
19:27 07.02.2023
20 рено
Коментиран от #24
19:42 07.02.2023
21 Никога
19:55 07.02.2023
22 Гошу
Демек селските къщи
21:30 07.02.2023
23 Лъжа до лъжа
08:11 08.02.2023
24 ТИРбушон
До коментар #20 от "рено":
Казва се рИно. Със здраве да си го караш.Един джип започва да върви когато спре да ти пука за него.
08:14 08.02.2023
25 бай нафърфорий
09:46 08.02.2023
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Светослав
14:20 10.02.2023
28 Вил
21:32 28.08.2023