7 Февруари, 2023 10:45 76 137 28

Четири употребявани кросоувъра, с които не бива да се забърквате

  • автомобилът на старо-
  • употребявани коли-
  • suv-
  • кросоувъри

Те са привлекателни с цена и с година на производство, но крият куп проблеми

Четири употребявани кросоувъра, с които не бива да се забърквате - 1

Когато става въпрос за употребяван автомобил, към избора на кола трябва да се подхожда много внимателно. И особено когато става въпрос за SUV. На пазара има много автомобили от този клас, но някои могат буквално да ви съсипят. Да, и продажбата им след няколко години ще е силно проблематична. За част от тези превозни средства ви разказваме сега.

Peugeot 3008 (P84)

Четири употребявани кросоувъра, с които не бива да се забърквате

Такъв "Французин" от втората генерация на модела, на пет-шест години изглежда привлекателно, на добра цена е, но е пълен с неприятни изненади. По-конкретно 1.6-литров двигател с мощност от 150 конски сили ускорява колата бавно, защото тя е прекалено тежка. В допълнение, двигателят е склонен към натрупване на сажди, което причинява детонация и доста последващи проблеми. Отбелязваме и проблеми със ангренажния механизъм. Елементите на окачването също страдат от наднорменото тегло на автомобила и части от него се износват бързо.

Nissan Pathfinder (R52)

Четири употребявани кросоувъра, с които не бива да се забърквате

Това вече не е истински всъдеход на рама, като R51, а модел с каросерия тип монокок. В дизайна на задвижването на всички колела има един проблемен възел - вариаторът. В същото време образът на „автомобил с висока проходимост“ остана. Затова много шофьори го карат в различни пресечени местности и резултатът е, че почти всички употребявани екземпляри имат проблеми със съединителя и скоростната кутия. Окачването също не издържа на тези натоварвания.

Renault Koleos (HY)

Четири употребявани кросоувъра, с които не бива да се забърквате

Поредната жертва на маркетинга. Първото поколение на "французина" беше много по-достъпно. А вторият Koleos нараства по размер и става забележимо по-скъп. В същото време, от техническа гледна точка, това е Nissan X-Trail. Повишената цена изплаши гражданите. А тези, които въпреки това си купуват такива коли, са изправени пред проблеми. Вариаторът се оказва много капризен (особено при екземпляри от периода 2017-2018 г.), а системата за задвижване на всички колела изисква постоянно внимание. Но най-големият недостатък е изобилието от електроника, която често се поврежда, а корейския произход и непопулярността на колата ще ви накарат да чаката с месеци за един датчик, например.


Chevrolet Captiva (C100/C140)

Четири употребявани кросоувъра, с които не бива да се забърквате

Подобно на неговия близнак Opel Antara, първата генерация на този всъдеход крие куп неприятни изненади. В същото време Chevy е по-популярен от Opel-а, заради седеместната си конфигурация и приспадането на ДДС. Тук основният проблем е в бензиновите двигатели. По-конкретно 2.4-литровият агрегат от серията A24 е скъп за поддръжка. Често можете да видите пукнатини по всмукателния колектор. Освен това колата е известна с повишения си апетит за гориво, изискващ 15 литра гориво на сто километра, което ще удари значително джоба на собственика.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 55 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 автоджамбаз

    61 17 Отговор
    По изключение съм съгласен с изводите от статията. Бракът между Рено и Нисан роди само изродчета /калпави ,трошливи ,неугледни и труднопродаваеми/ а "Шевролетът" е всъщност ДЕУ с всичките кусури на най евтината корейска авто продукция. Моята препоръка - тези бангии не трябва да се докосват и с пръчка.

    Коментиран от #6, #15

  • 2 Най добре

    24 22 Отговор
    Е Хюндай Тиксон. Евтина подръжка, не притенциозна и удобна

    Коментиран от #8, #9

  • 3 Име

    34 5 Отговор
    Аз също (не по изключение) съм съгласен със статията. Има специалисти, които разбират повече от нас - форумните философи. А в случая съм имал две от тези четири коли (една служебна и една лична) и не съм доволен.
  • 4 Чобанин

    27 4 Отговор
    И петте автомобила са асфалтни СУВ и пак дават дефекти. За пресечен терен да не говорим. Така или иначе на мен не ми харесват. Има по-надеждни и здрави. Както се казва....избор голям, за всеки по нещо.
  • 5 Чак пък да не се забъркваме

    35 12 Отговор
    Нещо не успяхте да ме уплашите.

    - Пежото 1.6 си го знаеме тоя проблемен мотор е на БМВ. Взимате си с друг двигател и нямате проблеми.
    .

    - А Шевролета 2.4 харчел 15 литра. Ами нормално, даже е приличен разход за такъв голям двигател. Бмв-то ми харчеше 20 градско а беше 2.5. А пукнатини в смукателния колектор, ами ок ще го смениме с нов. Няма драма
  • 6 Собственик на пореден такъв

    29 20 Отговор

    До коментар #1 от "автоджамбаз":

    Като цяло и аз съм съгласен ,но renault duster, dacia duster и nissan terrano ( то си едно и също зависи да къде са прави) се доказаха . Много сполучлив автомобил. Дори в бг. Има доста (дори служебни) на по 800000- даже и 1 000 000км. Цена качество няма аналог.
    А да не казваме колко модели на mercedes ползват мотори на рено и Дачия .
  • 7 Карам си Москвето

    18 6 Отговор
    И изобщо не се заглеждам настрани
  • 8 коректор

    19 3 Отговор

    До коментар #2 от "Най добре":

    Няма Хюндюй тИксон ,има Хюндай тУксон - кръстен е на град Туксон в Аризона ,САЩ. Иначе - купи си такъв и си го карай със здраве ,нЕма лошо.
  • 9 първо завърши трети клас,после пиши

    15 5 Отговор

    До коментар #2 от "Най добре":

    Ми,за не+прИтенциозни хора,непрИтенциозна кола. Как беше-ТИКСОн,сигурно е сглобявана с тиксо.
  • 10 357

    20 5 Отговор
    Алоу пробремен бил всукателния колектор и бил харчел много.То тва проблем ли е ве ,новите коли хвъррят двигателя още преди да изтече гаранцията,а един пластвасов колектор се сменява за 30 мин. и палиш и газ

    Коментиран от #11

  • 11 хаха

    24 6 Отговор

    До коментар #10 от "357":

    Да ама за някой явно колектора си е сериозен проблем хаха. За тези "авто-експерти" сигурно смяна на свещи или накладки е кошмар , направо дават колата на вторични суровини хахаха
  • 12 Нане

    4 20 Отговор
    Само КИА Спортидж!
  • 13 Въпрос

    16 5 Отговор
    Това пак ли от "Аутобилд" го платиха?!
  • 14 Реалистът

    6 17 Отговор
    Не се съгласявам само че приравняват Антара с Каптива.Антарата е с класа над Каптива и другите горепосочени коли
  • 15 Адолф

    8 5 Отговор

    До коментар #1 от "автоджамбаз":

    Не е баш така-карам Нисан Навара 2018г 2.3 дизел,ами куче е,наистина здрава,държи на тормаз яко.
  • 16 Инж. Химик

    17 10 Отговор
    Сефте чувам , че Рено е с корейски произход. То бива неграмотни журналисти, ама тва... И би трябвало да получаваме информация от такива неграмотни посания?

    Коментиран от #18

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Точно това Рено е с такъв

    15 7 Отговор

    До коментар #16 от "Инж. Химик":

    Колеос е на базата на Нисана и се прави в Южна Корея, там се пройзвеждат и карат до Европа. Реално вътре почти всичко е на Нисан. Проблемен е ако не се поддържа както трябва и се смачква от каране, иначе си е доста приятна джипка.
  • 19 истината е

    8 1 Отговор
    глупусти на м2
  • 20 рено

    16 4 Отговор
    миналата пролет си купих колеос 2,0 д.150 кс. 4х4. старичко 2009г. но никакви проблеми нямам,тествах го и в снега,тия дни,,много баш-майстори ме съветваха да не го вземам,но не познаха

    Коментиран от #24

  • 21 Никога

    17 4 Отговор
    Не купувайте днешните VW - побелява ви главата...
  • 22 Гошу

    2 10 Отговор
    Боли на салама за вашти таратайки, то само това ви остана , и панелките и ,,вилите,,
    Демек селските къщи
  • 23 Лъжа до лъжа

    9 2 Отговор
    Добре разбрах ,ще си купя голф 2 или Ауди А 3 ,те в сервиз не влизат никога ;)
  • 24 ТИРбушон

    7 3 Отговор

    До коментар #20 от "рено":

    Казва се рИно. Със здраве да си го караш.

    Един джип започва да върви когато спре да ти пука за него.
  • 25 бай нафърфорий

    3 5 Отговор
    Карам си стария грънч МЛ първо поколение и докато не ги забранят не го сменям . При повечето коли е тя те оставя ти не а тук е обратното .
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Светослав

    5 2 Отговор
    Карам каптива 2.2 дизел автомат 184. Няма аналог на екстри, вървеж, 7 местен и проходимост.Супер здрав и надежден.Тук визират двигатели там спор няма. Другото е ,че са в пъти по здрави от премиум Кар. Ама там си траят за дефектите и скъпата подръжка.
  • 28 Вил

    2 1 Отговор
    На шевито бензин24 мотора е от Опел Фронтера и е здрав какви глупости пишете.Всичко друго е корейско издържа на тормоз.Аман от некадърни дрьскачи.На бензин гори 10.нагаз11 за джип 2.4тона 4х4даже малко