50 295 36

Трите най-надеждни употребявани кросоувъра у нас

  • автомобилът на старо-
  • кросоувъри-
  • mobile.bg
Трите най-надеждни употребявани кросоувъра у нас - 1

Липсата на нови автомобили още повече засили интереса на българите към употребяваните коли, още повече, че у нас болшинството средностатистически българи залагат именно на такава кола. Друга тенденция, която не подминава и България е значителният интерес към автомобилите с повишена проходимост или наричани още кросоувъри. Поради тази причина ви показваме три от най-надеждните и издръжливи автомобили, които в зависимост от годината на производство и изпълнението си варират в широк ценови диапазон от 5 000 до 50 000 лв.

Toyota RAV4

Трите най-надеждни употребявани кросоувъра у нас


Говорейки за надеждни и издръжливи автомобили в сегмента, би било справедливо на първо място да разгледаме азиатските кросоувъри. И така, според статистиката, 9 от 10 собственици на Toyota RAV4 никога не са се оплаквали от проблеми с колата си. Това се потвърждава от резултатите от изследване на северноамериканската агенция JD Power и експерти от мозъчния тръст Consumer Reports. Също така европейските специалисти на клуба ADAC многократно са изтъквали безкомпромисната надеждност на автомобила.

Референтната надеждност е присъща на почти всички поколения на легендарния кросоувър. От година на година той успява да спечели високи места в рейтингите на качествените автомобили. Ако бюджетът за покупка е ограничен, то имате всички шансове да "хванете" модел от предишни поколения. Какво се предлага у нас - вижте ТУК.

Honda CR-V

Трите най-надеждни употребявани кросоувъра у нас


Японският кросоувър се характеризира с голямо търсене на вторичния пазар. Това се дължи на няколко фактора: Първо, сервизната поддръжка и ремонтът на автомобила не причиняват на собственика никакви специални затруднения. Второ, броят на офертите на пазара е доста голям, което ви позволява да изберете най-добрия вариант въз основа на вашите предпочитания и искания. Освен това автомобилът редовно заема водещо място в рейтингите за надеждност, тъй като изминава до 300-350 хиляди км без основен ремонт при това във всичките си версии и модификации.

Такива резултати се потвърждават от експерти от агенцията Consumer Reports, които наричат ​​кросоувъра един от най-безпроблемните в своя клас. Заедно с това дълги години той е един от първите три лидера на немската компания TUV сред 10-годишните автомобили. Вижте и какви екземпляри от модела се предлагат у нас ТУК.

Kia Sportage

Трите най-надеждни употребявани кросоувъра у нас


През последните години южнокорейските кросоувъри повишиха значително надеждността и устойчивостта си. А популярната у нас Kia Sportage успя да надмине своята "сестра" Hyundai Santa Fe, демонстрирайки високо качество на изработка и издръжливост. Това е многократно потвърдено от експерти от Consumer Reports.

Издадени преди 2015 г., кросоувърите от трето поколение се радват на статута на лидери сред надеждните бюджетни кросоувъри. С внимателна грижа и навременна поддръжка такъв автомобил работи правилно в продължение на много години, като за предпочитане са по-новите версии на модела. А какви са предложенията за Kia Sportage в България, вижте ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 36 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име

    93 33 Отговор
    Това са, ДА. Немското е боклюк
  • 2 Мариян

    31 70 Отговор
    Honda е най-добра след това поставям кията на трето място слагам тигуана който липсва и на четвърто toyota

    Коментиран от #5, #6, #9

  • 3 Серго

    67 21 Отговор
    Е кой да е? Няма да са немските коптори и боклуци.
  • 4 Демократ

    71 15 Отговор
    Защо ли няма БМВ Х3, Пежо 4007 или Тиган?

  • 5 ...

    46 12 Отговор

    До коментар #2 от "Мариян":

    значи не си карал тойота. няма аналог. ако искаш лукс мерцедес или лексус. спорт- бмв. това са марките
  • 6 4.4

    82 5 Отговор

    До коментар #2 от "Мариян":

    Той тигана е толкова надежден, че да ти умре коня :D
  • 7 Ггг

    11 34 Отговор
    Мазда сх30
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 ТИРбушон

    38 6 Отговор

    До коментар #2 от "Мариян":

    Явно съм се объркал😆😆😆Горд притежател на Лексус.
  • 10 ФЕН

    38 8 Отговор
    до гаранция е така след нея ....всички са един дол-дренки ! Равка на 4 г. съм виждал на тор направа и то само 200 К. Киата след 200 К км. си е чудо без проблем ! Всяко кола си иска поддръжка и ще кара поне до 500 К км....ама малко са хората дето си гледат интереса ....всеки е консуматор на блага ...и следващата да идва....
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Фуззз

    16 31 Отговор
    Субару Форестър
  • 13 Пловдив 1912

    63 17 Отговор
    За първи път , виждам толкова точна и реална класация ...
    Тези автомобили са страхотни и почти безпроблемни ....
  • 14 Владо

    6 65 Отговор
    Qashqai дизел до 5 години с ръчни скорости също трябва да е тук.

  • 15 ○|||||||○

    9 33 Отговор
    Вранглер форевър. Само тойотата може да се съревновава с него.

    Коментиран от #30

  • 16 чичо

    24 54 Отговор
    Само едно въпросче! Някой да е виждал КИА на над 200 х.км в движение?!? Ха престанете с тия измислени класации! Ако се поддържа както трябва, всяка нормална кола, стига да не е корейски, румънски или чешки таралясник, може да те вози безпроблемно! Аз от 25 години карам само Волва, и.... освен гориво, масло и съединители след 200 х. друго не съм им правил, та... Всеки си има собствен опит и собствени фаворити. А това за тойотите е мноооого стара мантра и се отнася за първите модели, както впрочем и за първите фолксвагени!

    Коментиран от #19, #21, #23, #32

  • 17 Дедо ви

    17 18 Отговор
    От известно време придобих китайче Ховър Н5 и съм приятно изненадан/купих го от любопитство, и на добра цена/ газ–бензин дава ми разход 14–15 градско, и 11 извън газ! Без двойното разбира се.... Та не знам всичко е до Късмет, и "очи отваряне"! Подробност, но важна купих го от България продадено на първият собственик от "Митвас" и там обслужвано до 160000, на толкова го купих................ мое лично мнение!!!!
  • 18 зависи

    21 8 Отговор
    Много е до късмет -Х3 на приятел 2015 купувана досега е правена само по каталожните и за 220к км е направо часовник, НО си излиза 5-6 хиляди на година за притежанието. Ако искаш лукс, то си и плащаш.
  • 19 Дедо ти

    20 6 Отговор

    До коментар #16 от "чичо":

    А нещо да кажеш, за 1.9 турбодизела на Рено който се слага на Волво???? Или за оня стария шестак който беше вечен, слагаха го на едни дърти волва от 80 те години, на Ауди е!!!
  • 20 Иванчо

    35 5 Отговор
    Това са чисто нови коли, колко да са употребявани? Когато някой е купил една кола от магазина, карал я е една-две години, за които е минал не повече от 30 000 км., правилно ли е да се взима като пример за "надеждност на употребяван автомобил? Не, естествено. Говорете ми, когато колата вече е на 14-15 години и минимум 220 - 230 хил. км.

    Коментиран от #24

  • 21 Дика

    16 22 Отговор

    До коментар #16 от "чичо":

    16г. карам Шкода без проблем. Кажи некъв чешки таралясник, че не се сещам.
  • 22 Къде е

    17 5 Отговор
    Нивата от 60 години ги карат.Излизат от завода счупени и по зле няма на къде ама важното е че се движят.
  • 23 12345

    33 8 Отговор

    До коментар #16 от "чичо":

    Айде не се изказвай неподготвен. Защо не хвърлиш едно око на километражите на киите на бакшишите. Хюндай/Киа са изключително надеждни автомобили. Притежавам два такива. Единия е на 310 хил. другия на 240 хил. Купувани нови. Дасега само обслужване и гуми.
  • 24 Леля Гошо

    27 11 Отговор

    До коментар #20 от "Иванчо":

    Кола на 15 години обикновено заминава за скрап, но може да зарадва и някой шиптър, македонец или нашенски "европеец". В такива среди бурно се дебатира дали ще изкара един милион км, докато пичовете карат нови автомобили и слушат музика, вместо постоянно да се вслушва в чукане, тропане, хлопане, скърцане и виене на таралясника.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Патурко

    17 18 Отговор
    Ако смяташ че Х3 е лукс ... явно го сравняваш с Неудачия, понеже лукса при тази марка започва от Х5 след това Х6 и завършва с Х7. Проблема на тези форуми е ... че коментарите са от клошари и потурковци! Мисирките са същата стока, понеже имат за лукс шкода за 70000 лв, така че се надявам ме разбирате за какво иде реч!

    Коментиран от #28, #33

  • 27 жълтурите

    16 3 Отговор
    Поне чат пат слагат метал. Европейците само екологична пластмаса. Биопластмаса
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Нжг

    6 14 Отговор
    Опит за евтина реклама е това.
    Явно сте пропуснали безспорния лидер Dacia Duster, който е далеч напред пред всички останали.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Ако живееш

    6 2 Отговор

    До коментар #16 от "чичо":

    в София, заповядай в центъра, ще ти дам адрес при желание, да видиш точно три такива Кии, служебни, обслужвани в оторизиран сервиз, и о, чудо, още в движение? Компренде? За таксиметровите фирми в София няма да говоря, защото там айде поне датчик check engine на доста коли е светнал - защото искат само да печелят, а не обслужват както трябва.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 ели

    4 1 Отговор
    Ако искате да посещавате често сервизите и имате и време и пари купете си Немска кола след 2005 година произведена няма да скучаете винаги и все нещо някоя контролна лампичка ще светне и ще е повод да отидете в сервиза.Аз нямах нито едното нити другото но ми беше писнало да обикалям сервизите слеd като ги продадох се отървах .Преди години Американците се оплакваха че Японските мoтоциклети били много скучни!--- защото не са се разваляли като техните..
  • 35 Мнение

    9 1 Отговор
    Проблемът на българите е, че масово караме коли, които са милионници, но въпреки това масата хора не си правят труда да проучат кои коли са наистина надеждни след 10-тата година и масово се залита по т.н премиум марки, които след 2010 са всичко друго, но не и надеждни. Но както е клишето - кеф цена няма. Познавам доста хора с мерцедеси и беенвета, които през месец са в сервиз и плащат хиляди за поддръжка, но им е по-важно да изглеждат преуспели пред съседите и приятелите си. Аз лично, след като сериозно глътнах водица с един немски премиум преди 8 години, си карам само Тойота и сменям само масло и гуми. Тази година си купих нова Тойота и след 5 години ще напиша реално мнение за надеждност. Нямам нищо против фанатизираните подръжници на немското “качество” но отдавна фактите говорят съвсем друго.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.