Чудили ли сте се някога, когато пазарувате нова кола, защо някои модели никога не са на склад? Или защо се продават без големи дилърски отстъпки? Не е нужно много въображение, за да видите силата на предлагането и (голямото) търсене - популярните модели просто не се задържат дълго на склад. Най-новото проучване на iSeeCars установи кои нови превозни средства се продават значително по-бързо от останалите, което обяснява и проблемите с които се сблъсквате при намирането на новата кола, която искате.
Проучването установи, че средната нова кола сега се продава с 25.7 процента по-бавно, отколкото преди година, а всички електрически превозни средства (включително употребяваните) отнемат около два пъти повече време, за да се продадат, отколкото през миналата година. Изпълнителният анализатор на iSeeCars, Карл Брауер, казва, че купувачите са уморени от високите цени и ограничените наличности, отбелязвайки: „Първоначално употребяваните автомобили бяха стимулирани от липсата на наличност на нови автомобили.
Сега има много нови коли при дилърите, но потребителите не бързат да ги купуват. Средното време за продажба на нови автомобили е намаляло с повече от 25 процента, а употребяваните автомобили се продават с 6.1 процента по-бързо. Това показва, че купувачите продължават да търсят употребявани автомобили, въпреки широката гама от опции за нови автомобили. Ето и списък на новите автомобили, които се продават най-бързо през последната година,като ще направим уточнението, че изследването е за САЩ:
Toyota Grand Highlander Hybrid : 9,2
Land Rover Range Rover : 10,4 дни
Toyota Grand Highlander : 10,7 дни
GMC Yukon : 19,7 дни
Lexus NX 350h : 19,7 дни
Kia Forte : 21 дни
Subaru Crosstrek : 21,8 дни
BMW X1 : 22,1 дни
Toyota Corolla : 22,6 дни
Toyota Sienna : 22,9 дни
iSeeCars показва и 10-те най-бързо продавани модела на електрически коли:
Chevrolet Bolt EUV : 29,1 дни
BMW i4 : 30,5 дни
Hyundai Ioniq 5: 47,6 дни
Audi Q8 e-tron : 48,5 дни
Mercedes-Benz EQE: 49,8 дни
Ford Mustang Mach-E : 50,4 дни
VW ID.4 : 52 дни
Toyota bZ4X : 53,5 дни
Но дори най-бързо продаваните електрически модели се продават много по-бавно от най-"горещите" модели с ДВГ и Брауер приписва разликата на нарастващия брой модели в продажба. „Има много повече нови електромобили, от които да избирате днес, отколкото преди година, но това бързо повиши конкуренцията между електрическите превозни средства, правейки по-трудно за всеки модел да намери купувач.“
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 нео
Коментиран от #2
11:01 01.09.2023
2 И да и не !
До коментар #1 от "нео":
Моята корола беше на склад ! всичко е строго индивидуално. Тогава това бяха последните дизели 1,4 и народа се юркаше по хибриди и бензини. После се оказа, че не били ти баш !? Търговията не е лесна работа, а тойота я умеят. Сега виждаш отстъпки от коли у нс на тойота на склад до 12,5 % . А преди пет месеца познат купи две и то чак от Хасково с триста зора. Търговия - търсене, предлагане и МАНИПУЛАЦИИ !!!Алъш вериш да става !!! :))
Качеството с всяка година върви яко, ама надолу !!! :))
17:36 01.09.2023