18 Септември, 2023 10:35 3 669 32

Китайските електромобили вече са реална заплаха за европейските производители

  • китай-
  • електромобили-
  • европа-
  • заплаха
Китайските електромобили вече са реална заплаха за европейските производители - 1

Китайските автомобилни производители се насочват към европейския автомобилен пазар, където продажбите на електрически превозни средства са нараснали с почти 55%, до приблизително 820 000 единици. през първите седем месеца, което е около 13% от всички продадени нови коли. Силното присъствие на Китай на автомобилното изложение в Мюнхен е потвърждение за това.

Около 41% от изложителите на тазгодишното събитие са със седалище в Азия, с два пъти повече китайски компании в сравнение с изложението през 2021 г., според Automotive News Europe .

Тази експанзия на китайските производители на електрически автомобили предизвика безпокойство сред представителите на европейската автомобилна индустрия. Те вярват, че китайците ще подкопаят местните производители на автомобили и ще доминират продажбите.

Китайските производители на електрически автомобили са едно поколение пред европейските марки и последните ще трябва да се борят усилено, за да ги настигнат, каза изпълнителният директор на Renault Лука де Мео.

Изпълнителният директор на BMW Оливър Ципсе заяви в кулоарите на шоуто, че китайските марки представляват "неизбежен риск" за европейските производители на автомобили за масовия пазар. „Пазарният сегмент на евтините автомобили или ще изчезне, или няма да бъде запълнен от европейски производители “, каза шефът на BMW.

В същото време изпълнителният директор на Mercedes-Benz Ола Калениус описа пътя към електрическата мобилност като маратон, в който компанията вече е едва на осмия или деветия километър.

Фабиан Бранд от консултантската компания Oliver Wyman каза за тазгодишното изложение: „Това, което преди беше витрина за германската автомобилна индустрия, за да демонстрира изключително силната си позиция, сега е среща на равни между прогресивни играчи от цял ​​свят, особено от Китай.“


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Буден

    10 8 Отговор
    Има още да се учат???
  • 2 Зевс

    45 0 Отговор
    Защо пък заплаха, нарича се пазарна икономика, предлагаш евтина и качествена стока, продаваш, предлагаш стока с надути цени, правиш като вятъра ;)
  • 3 Така и ще бъде

    39 2 Отговор
    ЕС гасне като фас
  • 4 гост

    19 4 Отговор
    Всъщност това е много хубава новина , щото най-после ще накара заспалите "стогодишни" , дето си мислеха , че Европа им е в кърпа вързана да се събудят и да разберат , че ако не изхвърлят умрялото кюмбе до 3-4 години максимум , ще се простят и с Европа и със света , а най-вероятно и със себе си , щото ще заминат на бунището на историята !! Единствения начин да го избегнат в да направят по-добри ЕЛЕКТРОМОБИЛИ , а не кюмбета от китайците !!
  • 5 Тити

    8 22 Отговор
    На китайските бракми бе може даде вярва камо ли за сервизно обслужване. Прибере ли си парите Китаеца забравете за части и гаранция.

    Коментиран от #6, #12

  • 6 Селянин

    19 1 Отговор

    До коментар #5 от "Тити":

    Къде мислиш, че се произвеждат сега резервните частите за колите с ДВГ?
  • 7 Програмист

    17 0 Отговор
    Аз вече само китайски BYD и нио ще купувам! Налагам ембарго на запада да фалира дано!
  • 8 Мхм

    5 12 Отговор
    Японци и корейци не успяха та тия ли
  • 9 Исторически парк

    12 0 Отговор
    Японците успяха 😉
  • 10 До долния

    6 2 Отговор
    Къде успяха в Сащ и в Азия в Европа къде са
  • 11 Иванушка🇺🇲

    8 2 Отговор
    Всички гледаме китайските ментета с четири гуми и треперим от ужас. Чакаме да отворят офиси в Европа и започва лудо купуване на електрички от Китай. Вече се правят списъци с чакащи. хаха
  • 12 Иво

    5 7 Отговор

    До коментар #5 от "Тити":

    Трябва да си луд за да си купиш скъпо китайско менте. Това нещо наречено кола като се скапе след няколко месеца е направо за скрап.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Кънчо

    0 0 Отговор

    До коментар #27 от "Пешо":

    Пак грижите,ама то пада по главите ви неграмотни!
  • 29 Пешо

    0 0 Отговор
    Да ви изтрия главите неграмотни!
    Какво ви пречи на образованието!
    Само и единствено овчия профил!
  • 30 ЕДНИТЕ

    4 0 Отговор
    и другите са с еднакви чаркалаци...т.е. китайски, само дето евробоклуците струват и майка и баща.
  • 31 Преди

    1 0 Отговор
    20г се смеехме на КИА и Хюндай…
  • 32 ейййййй

    0 0 Отговор
    На всеки 2-3 месеца ги насочвате към европейския пазар а къде са де. Нали трябва да отговарят на европейския стандарт за безопасност а не на китайския, да си платят митото да имат и сервизи и тнт та чак тогава я камилата я камиларя. То да не е като да внасят усб-джунжурийки.