6 Декември, 2023 13:40 29 141 17

Чисто нови Volkswagen-и, но от 80-те години на миналия век, бяха открити в изоставен склад

  • volkswagen-
  • santana-
  • китай
Чисто нови Volkswagen-и, но от 80-те години на миналия век, бяха открити в изоставен склад - 1

Пуснат на пазара през 80-те години на миналия век и произвеждан до 2013 г. в Китай, първият Volkswagen Santana се радва на голям успех. Сега, няколко нови екземпляра в перфектно състояние бяха открити в изоставен склад.

Сред факторите, които позволиха на китайската автомобилна индустрия да достигне сегашната си сила, един от най-важните беше задължението за всеки чужд производител, който желае да продава автомобили там, да създаде съвместно предприятие с местна фирма.

По този начин индустриалните групи от Поднебесната държава успяха да придобият ноу-хау и технологии, наред с други неща. Една от първите компании, създадени по този начин през 1982 г. е SAIC Volkswagen.

Чисто нови Volkswagen-и, но от 80-те години на миналия век, бяха открити в изоставен склад

Това позволи на немската марка да се установи в Китай с местно произведен модел, чиято кариера беше толкова дълга, колкото и успешна. Става дума за модела Santana. Именно от този модел са откритите няколко чисто нови екземпляра в склад в Китай.

Модел, обхващащ няколко епохи

Произведен от Passat тип B2, първият китайски Volkswagen Santana се продава от 1983 до 2013 г., като претърпява множество еволюции до замяната му с втора генерация, която все още е на пазара. Въпросните автомобили датират от 2012 г. според Han Chung Classics, китайски дистрибутор на резервни части, специализиран в стари Volkswagen-и.

Чисто нови Volkswagen-и, но от 80-те години на миналия век, бяха открити в изоставен склад

Всички те са еднакви, бели с тапицерия от черен плат. Техните измервателни уреди показват пробега на току-що доставените нови превозни средства и колите наистина са в състояние, в което се предлагат в дилърствата.

Нови коли от друго време

Безупречни, никога нерегистрирани, колите все още носят стикерите, показващи официалния им разход на гориво, найлонови протектори за седалки и други подробности, специфични за новите автомобили. Колите изглеждат особено добре запазени, но очевидно механиката им изисква основен ремонт след толкова дълго обездвижване.

Нищо не се казва за съдбата, която ги очаква. Но тъй като Han Chung Classics пита хората колко биха били готови да платят за един от тези седани, то можем скоро да очакваме те да бъдат пуснати в продажба.

Чисто нови Volkswagen-и, но от 80-те години на миналия век, бяха открити в изоставен склад


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 32 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ото

    55 3 Отговор
    Аз като фен на марката минавам да кажа - Браво
    И да ви питам за рекламната статия на Ментел - защо е заключена бре?
    Да не е някой да пита отдолу за картелчетата с Виваком и как двамата шефове на двете уж конкурентни фирми са участвали в телеком в друга държава, чиито дял продали на трета държава.
    Ах вие колко сте потайни

    Коментиран от #14

  • 2 УдоМача

    54 4 Отговор
    и аз бих купил с удоволствие ИСТИНСКА кола, но уви... Много са далече... А и хората с дълбоки джобове готови на същото няма да ми дадат шанс..
  • 3 Стократно

    76 7 Отговор
    По -ценни от сегашните ел трошляци еднодневки.... И по-красиви ,носещи индивидуалност ,а не като днешните отдалеч всички еднакви с тия малки фарчета Трябва да идеш до нея да й прочетеш заглавието ,за да разбереш каква е.....
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Качествени автомобили!

    34 58 Отговор
    През 80те са се правили качествени автомобили.А в Блатото сделали Москвич.Москвич Дванайсетак!!!
  • 6 глей ти

    18 5 Отговор
    Че те почти не се различават от най-новите модели.
  • 7 Имах

    46 2 Отговор
    Пасат В2, комбито. ЖЕЛЯЗО!
    Не вярвам китайските аналози да са толкова здрави, но знае ли човек...
  • 8 ГТЕ

    19 4 Отговор
    От Мерцедес-Бенц Хамбург взех W204 C200 седан с ръчни скорост, с пробег 12 000 км за 11 500 евро, тази година април. Автомобила е седял за продажба над 24 месеца. Едва ли някой ще даде повече за Пасат 2013 г, но технологично от 1986 година
  • 9 Теслю

    29 40 Отговор

    До коментар #4 от "Терзиев":

    Аз съм карал такъв Пасатор, старите дръжки с палчета, хубав, опростен, по-мека возия от сегашните, но все така посредствен автомобил с предно. Не блести с вървеж, няма да те спаси от рискова маневра, нито спиране, нито при ПТП като се сгъне на 2 и няма 1 еърбег, да не могат да те остържат от отвътре. Носталгията е романтична, обаче реалността е друга: светът се развива, колите имат вървеж и поведение като суперколите тогава, а в градовете ауспусите са забранени, понеже смъpдят. В градовете живеят хора, не коли! И извън тях не трябва да има гърнета, понеже на тая земя атмосферата е тънка като косъм и всичките л.на си ги ядеме всички ние. Като риби в рибарник. Всяка яде л.ната на тая пред нея. Като в задръстване с Пасати :D
  • 10 Дошо

    16 26 Отговор
    Фолксвагените са много хубави за претопяване.
  • 11 пппф

    21 2 Отговор
    Това е един от най-здравия модел който изобщо немците са правили
  • 12 дивака

    11 0 Отговор
    Докарайте ми една без пари
  • 13 Мунчо

    5 7 Отговор
    "Чисто нови VW-и, но от 80-те години на миналия век"?! Смях в залата.
  • 14 Мнение

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ото":

    Споко, всяко нещо с времето си!

    Мислят си предателите и престъпниците, заробили България вече десетилетия наред, че ще могат вечно по тоя начин да цакат народа?!
    Да, ама НЕ! Накрая винаги сметката се плаща!
    Още малко престъпниците ще се полюбуват на охолен живот от крадени народни пари и подарени народни интереси на чужди държави, чрез техните посолства!
    След това на всеки според делата!

    Уважаеми българи, ако се съмнявате, че това време на справедливост ще настъпи и в България, то отворете учебниците по история и вижте колко предатели и продажници познава тя, и какво се е случило в крайна сметка с тях!
    Т.е. въпросът не е дали, а кога!

    Между другото те жълтопаветните служители на посолството затова монтираха метални врати на входа на парламента, понеже са наясно какво ги чака! Демек страхуват се!
  • 15 Мммммм, дааааа

    2 0 Отговор
    Може да се приеме, че колите ще се движат подобаващо, но след сериозна подмяна на гумени съединения и раздвижване на коляно-мотовилковите и газоразпределителните механизми на двигателите им. Маркучите на спирачките, гумените уплътнители на буталата в спирачните им апарати сигурно също са се скапали от стоене. Не е изключено да са компрометирани и радиаторите на двигателя и отоплителната система. Все пак 30 години престой с един и същи антифриз е достатъчно дълъг срок на бездействие, за да се появи корозия в тях.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Времето не прощава

    2 0 Отговор
    Търкалям 50г. Жигули....някой иска ли да го купи? Ммм сигурно НЕ...Тогава ше продължавам да си го карам...и да ви е смешно, на мен не ми е, щото животът ми е минал с него от дете. Просто не мога да се разделя с тая кола, дори и да се счупи...ама освен родителите ми май и мен ще ме зарови. Старите коли без значение кои и какви имаха нещо особено в тях...нещо което те кара да не оставаш безразличен, когато дойде денят за последното пътуване...